SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Het land ontvlucht?quote:
Joh. Dit doet de verliezer altijdquote:Op woensdag 9 november 2016 17:38 schreef Drolflap het volgende:
Dit is wel gênant, jullie hebben verloren hoor
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:35 schreef Harmankardon het volgende:
Dadelijk is de muur bij Mexico af, zitten we nog steeds te wachten.
betaaltquote:
Normaal is het minder slap gelulquote:Op woensdag 9 november 2016 17:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Joh. Dit doet de verliezer altijd
Daarom RT:quote:Op woensdag 9 november 2016 17:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik keek een stream via de volkskrant, die opeens afgebroken werd. Nu staat er dan de stream om copyright redenen offline is gehaald. WTF?
Dat dacht ik ook gelijk, ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:40 schreef Rockefellow het volgende:
Die staat weer strak van de uppers.
Omdat het gebruikelijk is dat ook de verliezend kandidaat een toespraak houdt.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom een gehandicapte vrouw op het podium?
Mijn theorie: hij doet dit om de aandacht af te leiden van de werkelijke redenen dat ze niet werd gekozen. Klassieke spinning terwijl hij er zelf niets van gelooft. Wat denken jullie?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:32 schreef monkyyy het volgende:
twitter:timkaine twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:30:02Thinking about my daughter right now. No little girl will ever again have to wonder whether she, too, can be presid… https://t.co/kIneANsV9Q reageer retweet
![]()
Lijntje coke weggesnovenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lachend en wel. Die heeft even een pilletje genomen.
Deze kon ik verwachten maar ik bedoel die vrouw in de paarse jurk.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het gebruikelijk is dat ook de verliezend kandidaat een toespraak houdt.
"ALS WE HARD GENOEG KLAPPEN WORDT ZE ALSNOG PRESIDENT"quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Gezicht het volgende:
Ja stop nu maar met klappen en juichen svp
quote:
Hij ziet z'n vrouw al achter de tralies verdwijnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Moet Bill nou bijna huilen?
Die had zo'n zin om oude herinneringen op te halen in het Witte Huis.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lewinski zit op broekhoogte bij hem.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
politiek vluchtelingquote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Hij ziet z'n vrouw al achter de tralies verdwijnen.
Zo te zien wel jaquote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"You can't always get what you want" na Trump zijn speech vond ik al bijzonder, maar bij de Democraten maken ze er echt iets speciaals van
Je moet wel naar heel de tekst luisteren. De tekst is dat je niet altijd krijgt wat je wil maar dat soms als je iets niet wil je het wel nodig hebt. Wel, dat kan aardig van toepassing zijn op Trump vanuit hun perceptie.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij Trump hadden ze kennelijk alleen rekening gehouden met de nederlaagmuziekkeuze.
Het was de perfecte trollquote:Op woensdag 9 november 2016 17:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel naar heel de tekst luisteren. De tekst is dat je niet altijd krijgt wat je wil maar dat soms als je iets niet wil je het wel nodig hebt. Wel, dat kan aardig van toepassing zijn op Trump vanuit hun perceptie.
Melaniaquote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef jamesdeen het volgende:
aan welke chick zou Bill nu denken?
Melania Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef jamesdeen het volgende:
Die dochter van Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef jamesdeen het volgende:
True. Ik zou ook geen narigheden van d'r verwachten op dit moment. Daar is ze dan weer te zakelijk voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie verzoenende toon. Heel goed van haar.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt precies Dolores Umbridge
Hmm Hmm.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt precies Dolores Umbridge
Eens, ze accepteert gewoon netjes het verlies. Zoals het hoort. Thumbs up voor Hillary.quote:
Je kan toch ook gewoon niet andersquote:Op woensdag 9 november 2016 17:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eens, ze accepteert gewoon netjes het verlies. Zoals het hoort. Thumbs up voor Hillary.
Ze kan wat dat betreft niet tippen aan Obama, maar het is wel oneindig beter dan elke speech die Trump ooit heeft gegeven of zal geven.quote:
Ook uren laterquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Betere speech dan die gekke vertoning van Trump nog.
Ze krijgt een streepjespak aanquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Even iets anders, ik ben benieuwd of dat Euribob het plaatje bij zijn alias gaat veranderen.
Ze heeft er dan ook de tijd voor genomenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Verliezen is nooit leukquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Jill Stein 2020!quote:
En dat terwijl de meerderheid van de mensen gewoon op haar heeft gestemdquote:Op woensdag 9 november 2016 17:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eens, ze accepteert gewoon netjes het verlies. Zoals het hoort. Thumbs up voor Hillary.
Ik vind Trumps speeches prima. Maar in de ogen van velen kan hij werkelijk niets goed doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze kan wat dat betreft niet tippen aan Obama, maar het is wel oneindig beter dan elke speech die Trump ooit heeft gegeven of zal geven.
Eensquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze kan wat dat betreft niet tippen aan Obama, maar het is wel oneindig beter dan elke speech die Trump ooit heeft gegeven of zal geven.
Dat is wel debiel opzich ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat terwijl de meerderheid van de mensen gewoon op haar heeft gestemdZo'n raar systeem
RIGGED!quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat terwijl de meerderheid van de mensen gewoon op haar heeft gestemdZo'n raar systeem
Niks raars aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een domme uitspraak.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Mykonos het volgende:
[..]
+1
Van Barack en Michelle naar Donald en Melania, hoe diep kun je vallen...
Nee, inderdaad.quote:
blinde haat altijd van die sjw'squote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Trumps speeches prima. Maar in de ogen van velen kan hij werkelijk niets goed doen.
Inderdaad. Hopelijk kan ze hierna genieten van haar oude dag, deze campagne heeft volgens mij veel van haar gekost.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze ziet er verslagen uit. Niet zo gek natuurlijk, na zo'n avond.
Jammer dat ze men zo lang heeft laten wachten alleen.
Als die wint ben ik net zo mad als de trump-haters nuquote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan wordt het Trump VS Kanye West
Dat die laatste een poging gaat wagen staat al vast
Bloedhondquote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Zipportal het volgende:
Die D66 hond wordt ook nog bedankt.
Inderdaad, komt voor het eerst menselijk over, had ze eerder moeten doen, wat vaker lachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Hillary lieve meid, waarom toon je deze kant niet vaker?
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Inderdaad, komt voor het eerst menselijk over, had ze eerder moeten doen, wat vaker lachen.
Omdat ze waarschijnlijk nu pas wakker geschud is.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Hillary lieve meid, waarom toon je deze kant niet vaker?
Was ze daarom zo laat?quote:
Omdat het zo is?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Goldenrush het volgende:
Wtf? Waarom zegt iedereen mooie speech?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk nu pas wakker geschud is.
*start Journey opquote:
D66'ers en GL'ersquote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Goldenrush het volgende:
Wtf? Waarom zegt iedereen mooie speech?![]()
Waarschijnlijk omdat wat ze nu doet niet meer in het belang van Wallstreet is, waardoor ze meer zichzelf kan laten zien.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Inderdaad, komt voor het eerst menselijk over, had ze eerder moeten doen, wat vaker lachen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooie woorden voor ons, de jonge generatie.
Of hij werkelijk iets goed kan doen moet nog blijken. Maar tot dusver wekt hij niet de indruk dat hij iets goed kan doen, dat klopt.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Trumps speeches prima. Maar in de ogen van velen kan hij werkelijk niets goed doen.
Dit is Hillary Unchained. Maar het is helaas voor haar te laat.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Bij jou en vele anderen. Bij mij en vele anderen wekt hij die indruk wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Of hij werkelijk iets goed kan doen moet nog blijken. Maar tot dusver wekt hij niet de indruk dat hij iets goed kan doen, dat klopt.
Muah je kan ook zeggen dat alle mensen verenigd moeten zijn en ieders stem dan even sterk geldtquote:Op woensdag 9 november 2016 17:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
United States, op zich is het niet zo gek dat het per staat gaat.
28 januari gaan we het regelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Trump is pas over 2 maanden president.
Heeft ze op geofend. Daarom liep het ook uit met 2 uur.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Moira. het volgende:
Oprechte traantjes van HillaryDuurt even anderhalf jaar maar daar is ze hoor
En dan een nuke koppen van Putin?quote:
Geef hem eens de tijd, wie weet doet hij het fantastisch, wie weet waardeloos. Maar om hem nu te beoordelen op een harde campagne vind ik te vroeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Of hij werkelijk iets goed kan doen moet nog blijken. Maar tot dusver wekt hij niet de indruk dat hij iets goed kan doen, dat klopt.
Wat kan hij precies goed dan? Een dikke erfenis verkwanselen? Belasting ontduiken?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij jou en vele anderen. Bij mij en vele anderen wekt hij die indruk wel.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze krijgt een streepjespak aan
Na MH-17 kan dit er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan een nuke koppen van Putin?
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom moet je het weer verpesten?
Misschien ontwijken we juist die nuke dankzij het feit dat zij niet de president wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan een nuke koppen van Putin?
Je weet dat Trump juist alle Amerikaanse troepen gaat terugtrekken en juist iedereen het zelf laat uitzoeken?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
28 januari gaan we het regelen.
We spreken elkaar over vier jaar, aangenomen dat hij erin slaagt om zijn termijn af te maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij jou en vele anderen. Bij mij en vele anderen wekt hij die indruk wel.
Koning van de jinx strikes again.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen, ga lekker slapen. Clinton wint de verkiezingen.
Groeten van de koning van de jinx.
Dan zal Trump moeten luisteren naar wat de hard working people in het midden-Oosten willen dat de VS doet.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:53 schreef Infection het volgende:
Overigens is het niet Trump's doel om Assad om te liggen, maar om IS te verslaan.
Trust me, dat is niet het enige waar ik deze man op beoordeel. Hij heeft zover ik kan ontdekken niet 1 kwaliteit die hem geschikt maakt als president.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Geef hem eens de tijd, wie weet doet hij het fantastisch, wie weet waardeloos. Maar om hem nu te beoordelen op een harde campagne vind ik te vroeg.
Dankzij haar heeft Donald gewonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:55 schreef skysherrif het volgende:
oh bah is dat debbie schulz
weg met dat mens
en bernie verlorenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dankzij haar heeft Donald gewonnen.
Precies dit, ja.quote:
Breaking? Dit zagen we net al live.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:55 schreef superniger het volgende:
BREAKING http://nos.nl/artikel/214(...)ient-onze-steun.html
Misschien kan ze nog wat lezingen geven aan haar medegevangene.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:55 schreef MrBadGuy het volgende:
![]()
Waarschijnlijk een van haar laatste publieke optredens, met misschien nog wat dingetjes in haar rol als oud-First Lady.
Zou wel heel leuk zijn om te zien hoe vijanden opeens partners wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef Morendo het volgende:
Misschien krijgt Clinton nog een leuke kabinetspost aangeboden door Don.
twitter:HillaryClinton twitterde op woensdag 09-11-2016 om 17:51:59"To all the little girls watching...never doubt that you are valuable and powerful & deserving of every chance & opportunity in the world." reageer retweet
Opzichter op de bouwplaats van de Muur.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef Morendo het volgende:
Niet als Trump het schoothondje van Putin, Assad, gaat omleggen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Misschien ontwijken we juist die nuke dankzij het feit dat zij niet de president wordt.
Feministenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Postbus100 het volgende:
twitter:HillaryClinton twitterde op woensdag 09-11-2016 om 17:51:59"To all the little girls watching...never doubt that you are valuable and powerful & deserving of every chance & opportunity in the world." reageer retweet
Madquote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef antiderivative het volgende:
Waarom altijd die plaatjes/gifs in dit topic? Dit is niet ONZ..
Die twee hebben ook nauwelijks meer een relatie dan. Nu kunnen ze scheiden. En nog een gelukkige tien jaar beleven met een ander.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
De knuffel van Bill leek wat kil.
Helemaal als je daarna Chelsea haar ziet knuffelen.
Ambassadrice in Irak.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef Morendo het volgende:
Als hij de banden met Rusland kan aanhalen, wat ik hem wel zie doen, vind ik het al mooi. Dat is een kwaliteit die Hillary helaas niet heeft. Rusland reageerde positiever dan ooit mbt. Amerika, een goede relatie tussen Rusland en Amerika is ook goed voor ons. Met Hillary was ik bang dat het tot een oorlog zou komen met Rusland met Europa wederom als speelveld. Daarbij moeten we af van het idee dat Amerika wel even al onze boontjes dopt, ze willen een sterk Europa, nou begin er maar mee, onafhankelijk van Amerika en zien waar het schip strand. Er zijn meer grote wereldmachten dan alleen Amerika, maar door de houding van de politici in Amerika zijn Rusland en in mindere mate China altijd op afstand gehouden.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Trust me, dat is niet het enige waar ik deze man op beoordeel. Hij heeft zover ik kan ontdekken niet 1 kwaliteit die hem geschikt maakt als president.
Maar de tijd krijgt ie, vier jaar om precies te zijn. Dus we gaan het zien.
Sexist.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Postbus100 het volgende:
Het is FOK!. Jank niet zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef antiderivative het volgende:
Waarom altijd die plaatjes/gifs in dit topic? Dit is niet ONZ..
Nevada is echt het enige lichtpuntje voor de Democratentwitter:Taniel twitterde op woensdag 09-11-2016 om 17:51:39NV was single brightest Dem spot in terms of highly contested races: a U.S. Senate race, 2 U.S. House pick-ups, both legislative chambers. reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Mooi op tijd voor het Sinterklaasjournaal, daarna over naar Obama
Ik zie hem eerder met beiden samenwerken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet als Trump het schoothondje van Putin, Assad, gaat omleggen.
Hij is miljardair geworden en zijn naam staat op een prominent gebouw in NY. Hij is president van Amerika geworden. Nee, dan heb je echt geen talent inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met mensen die Clinton stemdem puur en alleen omdat ze een vrouw is, maar de jonge meisjes kunnen wel een opsteker gebruiken nadat de natie ze heeft medegedeeld dat het OK is om ze bij hun geslachtsdeel te grijpen.quote:
Jij kijkt het sinterklaarjournaal?quote:
Die twee hebben een open huwelijk en doen het met een anderquote:Op woensdag 9 november 2016 17:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die twee hebben ook nauwelijks meer een relatie dan. Nu kunnen ze scheiden. En nog een gelukkige tien jaar beleven met een ander.
Jij niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij kijkt het sinterklaarjournaal?
Nee sinds groep 8 niet meer, en dat was 7 jaar terug.quote:
Onzin. FOK! is onderverdeeld in subfora; sommige waarin je volwassen doet en sommige waarin dat niet hoeft. Dit subforum behoort tot de eerste groep, respecteer dat maar gewoon, vlegel.quote:
Ah ok, bij mij is groep 8 20 jaar geledenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee sinds groep 8 niet meer, en dat was 7 jaar terug.
Hypocriet allemaal, ken jij één man wat niet respectloos over vrouwen praat met andere mannen? En ja een president is ook maar een mens, als je eens wist wat ik er vaker uitgooi met wat vrienden. Ik vind die opmerking zwaar opgeblazen, liever iemand die een seksistische opmerking maakt (waar ieder mens zich ooit wel eens schuldig aan heeft gemaakt), dan iemand die het niet bij alleen praatjes houdquote:Op woensdag 9 november 2016 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met mensen die Clinton stemdem puur en alleen omdat ze een vrouw is, maar de jonge meisjes kunnen wel een opsteker gebruiken nadat de natie ze heeft medegedeeld dat het OK is om ze bij hun geslachtsdeel te grijpen.
Je kijkt te veel naar Flodder.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Het is ongelofelijk maar sinds vandaag heb ik bijna geen last meer van mijn reuma.
Mijn God wat ben jij naiefquote:Op woensdag 9 november 2016 17:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij is miljardair geworden en zijn naam staat op een prominent gebouw in NY. Hij is president van Amerika geworden. Nee, dan heb je echt geen talent inderdaad.
Mijn God, wat ben jij zuur.
Dat is met name omdat Trump de rol van de VS in de NAVO wil verkleinen als je het mij vraagt. Dat is helemaal niet goed voor ons. Dat is goed voor Rusland en mogelijk ook goed voor de VS. Maar zeker niet voor ons.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Als hij de banden met Rusland kan aanhalen, wat ik hem wel zie doen, vind ik het al mooi. Dat is een kwaliteit die Hillary helaas niet heeft. Rusland reageerde positiever dan ooit mbt. Amerika, een goede relatie tussen Rusland en Amerika is ook goed voor ons.
Ik help het je hopen, maar ik vrees dat die hoop ongegrond is.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik hoop oprecht dat Trump ook werkelijk iets veranderd en dat dit een positieve uitwerking heeft op de rest van de wereld.
twitter:Reuters twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:02:15Clinton offers to work with Trump https://t.co/iH1N8b9erj reageer retweet
Dat betekent niet noodzakelijk dat je geschikt bent als president, dat klopt. Ook nogal dom om te denken dat dat wel zo is.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij is miljardair geworden en zijn naam staat op een prominent gebouw in NY. Hij is president van Amerika geworden. Nee, dan heb je echt geen talent inderdaad.
1. Ja, ik ken die mannen. Het zegt meer over jouw omgeving dat jij ze niet kent.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hypocriet allemaal, ken jij één man wat niet respectloos over vrouwen praat met andere mannen? En ja een president is ook maar een mens, als je eens wist wat ik er vaker uitgooi met wat vrienden. Ik vind die opmerking zwaar opgeblazen, liever iemand die een seksistische opmerking maakt (waar ieder mens zich ooit wel eens schuldig aan heeft gemaakt), dan iemand die het niet bij alleen praatjes houd
Hij heeft zijn bezittingen geërfd, een aantal daarvan zijn zelfs failliet gegaan. Voor de verkiezingen heb je een flink pak geld nodig.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mijn God, wat ben jij zuur.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:02 schreef Infection het volgende:
twitter:Reuters twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:02:15Clinton offers to work with Trump https://t.co/iH1N8b9erj reageer retweet
Maar dan toch niet als minister van BuZa of Def.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zou wel heel leuk zijn om te zien hoe vijanden opeens partners wordenWeet je, waarom niet? Misschien dat ze het nu wat beter aanpakt
Ik denk dat ze het gewoon over nationale eenheid heeft; niet over een letterlijke samenwerking.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat gaan veel trump supporters niet leuk vinden.
Ik ben het niet vaak met jou eens maar hier heb jij een punt.quote:
Toch nog positieve kanten aan deze gektequote:Op woensdag 9 november 2016 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Het is ongelofelijk maar sinds vandaag heb ik bijna geen last meer van mijn reuma.
twitter:theryangeorge twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 19:20:12Here's what the electoral map would look like if only 3-year-olds voted today. https://t.co/j8VPZQ8EGd reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:04 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:theryangeorge twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 19:20:12Here's what the electoral map would look like if only 3-year-olds voted today. https://t.co/j8VPZQ8EGd reageer retweet
Ongemakkelijk dit, inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2016 18:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha, ik zie ze straks gewoon allemaal in zijn kont kruipen.
Zozo Johnson doet het niet slecht.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:04 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:theryangeorge twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 19:20:12Here's what the electoral map would look like if only 3-year-olds voted today. https://t.co/j8VPZQ8EGd reageer retweet
Hitler kon inderdaad goed manipuleren en goed speeches houden, hij had wel dergelijk talent.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Hij heeft zijn bezittingen geërfd, een aantal daarvan zijn zelfs failliet gegaan. Voor de verkiezingen heb je een flink pak geld nodig.
Adolf Hitler heeft de verkiezingen ook gewonnen, hij had ook talent kun je stellen.
Goede spot met de 538's van deze wereld.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:04 schreef Postbus100 het volgende:
Want je kan als complete nietsnut campagne voeren tegen ervaren politici als Bush en Rubio en dat winnen? Als je echt niks kan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |