Trust me, dat is niet het enige waar ik deze man op beoordeel. Hij heeft zover ik kan ontdekken niet 1 kwaliteit die hem geschikt maakt als president.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Geef hem eens de tijd, wie weet doet hij het fantastisch, wie weet waardeloos. Maar om hem nu te beoordelen op een harde campagne vind ik te vroeg.
Dankzij haar heeft Donald gewonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:55 schreef skysherrif het volgende:
oh bah is dat debbie schulz
weg met dat mens
en bernie verlorenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dankzij haar heeft Donald gewonnen.
Precies dit, ja.quote:
Breaking? Dit zagen we net al live.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:55 schreef superniger het volgende:
BREAKING http://nos.nl/artikel/214(...)ient-onze-steun.html
Misschien kan ze nog wat lezingen geven aan haar medegevangene.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:55 schreef MrBadGuy het volgende:
![]()
Waarschijnlijk een van haar laatste publieke optredens, met misschien nog wat dingetjes in haar rol als oud-First Lady.
Zou wel heel leuk zijn om te zien hoe vijanden opeens partners wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef Morendo het volgende:
Misschien krijgt Clinton nog een leuke kabinetspost aangeboden door Don.
twitter:HillaryClinton twitterde op woensdag 09-11-2016 om 17:51:59"To all the little girls watching...never doubt that you are valuable and powerful & deserving of every chance & opportunity in the world." reageer retweet
Opzichter op de bouwplaats van de Muur.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef Morendo het volgende:
Misschien krijgt Clinton nog een leuke kabinetspost aangeboden door Don.
Niet als Trump het schoothondje van Putin, Assad, gaat omleggen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Misschien ontwijken we juist die nuke dankzij het feit dat zij niet de president wordt.
Feministenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Postbus100 het volgende:
twitter:HillaryClinton twitterde op woensdag 09-11-2016 om 17:51:59"To all the little girls watching...never doubt that you are valuable and powerful & deserving of every chance & opportunity in the world." reageer retweet
Madquote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef antiderivative het volgende:
Waarom altijd die plaatjes/gifs in dit topic? Dit is niet ONZ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |