Eens, ze accepteert gewoon netjes het verlies. Zoals het hoort. Thumbs up voor Hillary.quote:
Je kan toch ook gewoon niet andersquote:Op woensdag 9 november 2016 17:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eens, ze accepteert gewoon netjes het verlies. Zoals het hoort. Thumbs up voor Hillary.
Ze kan wat dat betreft niet tippen aan Obama, maar het is wel oneindig beter dan elke speech die Trump ooit heeft gegeven of zal geven.quote:
Ook uren laterquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Betere speech dan die gekke vertoning van Trump nog.
Ze krijgt een streepjespak aanquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Even iets anders, ik ben benieuwd of dat Euribob het plaatje bij zijn alias gaat veranderen.
Ze heeft er dan ook de tijd voor genomenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Verliezen is nooit leukquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Jill Stein 2020!quote:
En dat terwijl de meerderheid van de mensen gewoon op haar heeft gestemdquote:Op woensdag 9 november 2016 17:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eens, ze accepteert gewoon netjes het verlies. Zoals het hoort. Thumbs up voor Hillary.
Ik vind Trumps speeches prima. Maar in de ogen van velen kan hij werkelijk niets goed doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze kan wat dat betreft niet tippen aan Obama, maar het is wel oneindig beter dan elke speech die Trump ooit heeft gegeven of zal geven.
Eensquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze kan wat dat betreft niet tippen aan Obama, maar het is wel oneindig beter dan elke speech die Trump ooit heeft gegeven of zal geven.
Dat is wel debiel opzich ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat terwijl de meerderheid van de mensen gewoon op haar heeft gestemdZo'n raar systeem
RIGGED!quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat terwijl de meerderheid van de mensen gewoon op haar heeft gestemdZo'n raar systeem
Niks raars aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een domme uitspraak.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Mykonos het volgende:
[..]
+1
Van Barack en Michelle naar Donald en Melania, hoe diep kun je vallen...
Nee, inderdaad.quote:
blinde haat altijd van die sjw'squote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Trumps speeches prima. Maar in de ogen van velen kan hij werkelijk niets goed doen.
Inderdaad. Hopelijk kan ze hierna genieten van haar oude dag, deze campagne heeft volgens mij veel van haar gekost.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze ziet er verslagen uit. Niet zo gek natuurlijk, na zo'n avond.
Jammer dat ze men zo lang heeft laten wachten alleen.
Als die wint ben ik net zo mad als de trump-haters nuquote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan wordt het Trump VS Kanye West
Dat die laatste een poging gaat wagen staat al vast
Bloedhondquote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Zipportal het volgende:
Die D66 hond wordt ook nog bedankt.
Inderdaad, komt voor het eerst menselijk over, had ze eerder moeten doen, wat vaker lachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Hillary lieve meid, waarom toon je deze kant niet vaker?
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Inderdaad, komt voor het eerst menselijk over, had ze eerder moeten doen, wat vaker lachen.
Omdat ze waarschijnlijk nu pas wakker geschud is.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Hillary lieve meid, waarom toon je deze kant niet vaker?
Was ze daarom zo laat?quote:
Omdat het zo is?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Goldenrush het volgende:
Wtf? Waarom zegt iedereen mooie speech?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk nu pas wakker geschud is.
*start Journey opquote:
D66'ers en GL'ersquote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Goldenrush het volgende:
Wtf? Waarom zegt iedereen mooie speech?![]()
Waarschijnlijk omdat wat ze nu doet niet meer in het belang van Wallstreet is, waardoor ze meer zichzelf kan laten zien.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Inderdaad, komt voor het eerst menselijk over, had ze eerder moeten doen, wat vaker lachen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooie woorden voor ons, de jonge generatie.
Of hij werkelijk iets goed kan doen moet nog blijken. Maar tot dusver wekt hij niet de indruk dat hij iets goed kan doen, dat klopt.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Trumps speeches prima. Maar in de ogen van velen kan hij werkelijk niets goed doen.
Dit is Hillary Unchained. Maar het is helaas voor haar te laat.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Bij jou en vele anderen. Bij mij en vele anderen wekt hij die indruk wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Of hij werkelijk iets goed kan doen moet nog blijken. Maar tot dusver wekt hij niet de indruk dat hij iets goed kan doen, dat klopt.
Muah je kan ook zeggen dat alle mensen verenigd moeten zijn en ieders stem dan even sterk geldtquote:Op woensdag 9 november 2016 17:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
United States, op zich is het niet zo gek dat het per staat gaat.
28 januari gaan we het regelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Trump is pas over 2 maanden president.
Heeft ze op geofend. Daarom liep het ook uit met 2 uur.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Moira. het volgende:
Oprechte traantjes van HillaryDuurt even anderhalf jaar maar daar is ze hoor
En dan een nuke koppen van Putin?quote:
Geef hem eens de tijd, wie weet doet hij het fantastisch, wie weet waardeloos. Maar om hem nu te beoordelen op een harde campagne vind ik te vroeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Of hij werkelijk iets goed kan doen moet nog blijken. Maar tot dusver wekt hij niet de indruk dat hij iets goed kan doen, dat klopt.
Wat kan hij precies goed dan? Een dikke erfenis verkwanselen? Belasting ontduiken?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij jou en vele anderen. Bij mij en vele anderen wekt hij die indruk wel.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze krijgt een streepjespak aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |