SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Het land ontvlucht?quote:
Joh. Dit doet de verliezer altijdquote:Op woensdag 9 november 2016 17:38 schreef Drolflap het volgende:
Dit is wel gźnant, jullie hebben verloren hoor
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:35 schreef Harmankardon het volgende:
Dadelijk is de muur bij Mexico af, zitten we nog steeds te wachten.
betaaltquote:
Normaal is het minder slap gelulquote:Op woensdag 9 november 2016 17:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Joh. Dit doet de verliezer altijd
Daarom RT:quote:Op woensdag 9 november 2016 17:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik keek een stream via de volkskrant, die opeens afgebroken werd. Nu staat er dan de stream om copyright redenen offline is gehaald. WTF?
Dat dacht ik ook gelijk, ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:40 schreef Rockefellow het volgende:
Die staat weer strak van de uppers.
Omdat het gebruikelijk is dat ook de verliezend kandidaat een toespraak houdt.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom een gehandicapte vrouw op het podium?
Mijn theorie: hij doet dit om de aandacht af te leiden van de werkelijke redenen dat ze niet werd gekozen. Klassieke spinning terwijl hij er zelf niets van gelooft. Wat denken jullie?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:32 schreef monkyyy het volgende:
twitter:timkaine twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:30:02Thinking about my daughter right now. No little girl will ever again have to wonder whether she, too, can be presid… https://t.co/kIneANsV9Q reageer retweet
![]()
Lijntje coke weggesnovenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lachend en wel. Die heeft even een pilletje genomen.
Deze kon ik verwachten maar ik bedoel die vrouw in de paarse jurk.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het gebruikelijk is dat ook de verliezend kandidaat een toespraak houdt.
"ALS WE HARD GENOEG KLAPPEN WORDT ZE ALSNOG PRESIDENT"quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Gezicht het volgende:
Ja stop nu maar met klappen en juichen svp
quote:
Hij ziet z'n vrouw al achter de tralies verdwijnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Moet Bill nou bijna huilen?
Die had zo'n zin om oude herinneringen op te halen in het Witte Huis.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lewinski zit op broekhoogte bij hem.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
politiek vluchtelingquote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Hij ziet z'n vrouw al achter de tralies verdwijnen.
Zo te zien wel jaquote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"You can't always get what you want" na Trump zijn speech vond ik al bijzonder, maar bij de Democraten maken ze er echt iets speciaals van
Je moet wel naar heel de tekst luisteren. De tekst is dat je niet altijd krijgt wat je wil maar dat soms als je iets niet wil je het wel nodig hebt. Wel, dat kan aardig van toepassing zijn op Trump vanuit hun perceptie.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij Trump hadden ze kennelijk alleen rekening gehouden met de nederlaagmuziekkeuze.
Het was de perfecte trollquote:Op woensdag 9 november 2016 17:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel naar heel de tekst luisteren. De tekst is dat je niet altijd krijgt wat je wil maar dat soms als je iets niet wil je het wel nodig hebt. Wel, dat kan aardig van toepassing zijn op Trump vanuit hun perceptie.
Melaniaquote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef jamesdeen het volgende:
aan welke chick zou Bill nu denken?
Melania Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef jamesdeen het volgende:
Die dochter van Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef jamesdeen het volgende:
True. Ik zou ook geen narigheden van d'r verwachten op dit moment. Daar is ze dan weer te zakelijk voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie verzoenende toon. Heel goed van haar.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt precies Dolores Umbridge
Hmm Hmm.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt precies Dolores Umbridge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |