Omdat het gebruikelijk is dat ook de verliezend kandidaat een toespraak houdt.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom een gehandicapte vrouw op het podium?
Mijn theorie: hij doet dit om de aandacht af te leiden van de werkelijke redenen dat ze niet werd gekozen. Klassieke spinning terwijl hij er zelf niets van gelooft. Wat denken jullie?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:32 schreef monkyyy het volgende:
twitter:timkaine twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:30:02Thinking about my daughter right now. No little girl will ever again have to wonder whether she, too, can be presid… https://t.co/kIneANsV9Q reageer retweet
![]()
Lijntje coke weggesnovenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lachend en wel. Die heeft even een pilletje genomen.
Deze kon ik verwachten maar ik bedoel die vrouw in de paarse jurk.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het gebruikelijk is dat ook de verliezend kandidaat een toespraak houdt.
"ALS WE HARD GENOEG KLAPPEN WORDT ZE ALSNOG PRESIDENT"quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Gezicht het volgende:
Ja stop nu maar met klappen en juichen svp
quote:
Hij ziet z'n vrouw al achter de tralies verdwijnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Moet Bill nou bijna huilen?
Die had zo'n zin om oude herinneringen op te halen in het Witte Huis.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lewinski zit op broekhoogte bij hem.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
politiek vluchtelingquote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Hij ziet z'n vrouw al achter de tralies verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |