Beveiligingswerk is nooit zo spannend want er gebeurd niet zoveel maar in de VS laten ze het inderdaad altijd heel wat lijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef Infection het volgende:
Wat loopt die beveiliging en andere 'staff' toch elke keer zenuwachtig heen en weer.
Speculatie (dit mag wel naar BNWquote:
Dat mag ik toch hopen van niet als de Secret service een via kwijt is is er iets goed mis.quote:
Paar pisflessen op haar rug erbijquote:Op woensdag 9 november 2016 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit te hopen op een ladderzatte Clinton die met sambaballen en een gigantische sombrero op het podium op komt.
Wellicht wat onrealistisch maar hey, we zitten blijkbaar toch al in een alternate universe, het kan nu allemaal niet gek genoeg meer.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit te hopen op een ladderzatte Clinton die met sambaballen en een gigantische sombrero op het podium op komt.
Wellicht wat onrealistisch maar hey, we zitten blijkbaar toch al in een alternate universe, het kan nu allemaal niet gek genoeg meer.
Ga nu dan (dan komt ze en kunnen wij kijken)quote:Op woensdag 9 november 2016 17:31 schreef Gezicht het volgende:
Begin nu wel echt ongeduldig te worden. Had in de tijd dat ik zit te wachten al 3 keer naar de winkel kunnen gaan een kunnen koken man.
Want?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:32 schreef Ingolstadt het volgende:
Clinton heeft gewonnen maar Trump is president.
'murica.
twitter:timkaine twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:30:02Thinking about my daughter right now. No little girl will ever again have to wonder whether she, too, can be presid… https://t.co/kIneANsV9Q reageer retweet
Emotionele wezens hè die vrouwen, ongeschikt om een land te leiden.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Speculatie (dit mag wel naar BNW), misschien heeft ze gewoon helemaal geen zin om het te doen en moeten ze haar het podium op sleuren.
Man, wat viel dat vanochtend tegen. Spreek het publiek wat voor jou kwam toch even toe. "Dank je wel voor jullie steun, lieve mensen. Helaas heeft het niet zo mogen zijn...". Het toont wel een grote flaw van HC aan, ze wil alles in de hand hebben en ze weigert om ook maar iets van haarzelf te laten zien. Geen emotie. Ze is verdrietig dus trekt ze zich terug van het publiek.
Ze skypet vanuit haar bunker op een geheime locatie.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:32 schreef Houtenbeen het volgende:
Ze gaat een staatsgreep aankondigingen
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:32 schreef monkyyy het volgende:
twitter:timkaine twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:30:02Thinking about my daughter right now. No little girl will ever again have to wonder whether she, too, can be presid… https://t.co/kIneANsV9Q reageer retweet
![]()
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 09-11-2016 om 17:31:09Opkomst lijkt af te stevenen op 55%, paar procentpunten lager dan in 2012. reageer retweet
wat....quote:Op woensdag 9 november 2016 17:32 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Mexicaans eten is inderdaad goed te doen, het is niet moeilijk daar wat te veel van te consumeren.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helemaal vol met Mexicaans eten nog van gisteren.
Misschien zijn ze bang dat ze wordt gearresteerd (CF, e-mailserver) nu ze geen POTUS wordt?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef Infection het volgende:
Wat loopt die beveiliging en andere 'staff' toch elke keer zenuwachtig heen en weer.
Proportionele stemmen per staat lijkt me de beste mogelijkheid qua verbetering, hoewel je dan met een meerderheidsstem technisch gezien nog altijd kan verliezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
Vraag mij wel af of dit niet een herziening van hun systeem met zich mee gaat brengen. Het is nu de tweede keer dat degene die de popular vote wint (of dreigt te winnen) niet de president wordt. Dit klopt toch niet? Het grote probleem is dat velen zich niet gehoord weten. Zorg dus voor kleinere partijen zoals in Frankrijk, Duitsland en dergelijke. Het first past the post-systeem heeft denk ik zijn tijd gehad. Maar dat denk ik al langer.
Voor de tellingen al de overwinning claimen als VP.quote:
Briljant.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgensmij hebben ze Radio 538 aangezet.
Yep. Gewoon even het publiek bedanken en je emoties laten zien.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:34 schreef Jane het volgende:
Ze had natuurlijk VEEL beter gewoon even een kort toespraakje kunnen houden gisteravond. Dan was het nu klaar geweest. Nu zit iedereen te wachten op iets Groots en Bijzonders.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat ze wordt gearresteerd (CF, e-mailserver) nu ze geen POTUS wordt?
Just joking, zo iemand staat buiten de wet, die wordt nooit gearresteerd, zelfs niet als ze iemand zou vermoorden.
Bij Trump hadden ze kennelijk alleen rekening gehouden met de nederlaagmuziekkeuze.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"You can't always get what you want" na Trump zijn speech vond ik al bijzonder, maar bij de Democraten maken ze er echt iets speciaals van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |