Misschien zijn ze bang dat ze wordt gearresteerd (CF, e-mailserver) nu ze geen POTUS wordt?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef Infection het volgende:
Wat loopt die beveiliging en andere 'staff' toch elke keer zenuwachtig heen en weer.
Proportionele stemmen per staat lijkt me de beste mogelijkheid qua verbetering, hoewel je dan met een meerderheidsstem technisch gezien nog altijd kan verliezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
Vraag mij wel af of dit niet een herziening van hun systeem met zich mee gaat brengen. Het is nu de tweede keer dat degene die de popular vote wint (of dreigt te winnen) niet de president wordt. Dit klopt toch niet? Het grote probleem is dat velen zich niet gehoord weten. Zorg dus voor kleinere partijen zoals in Frankrijk, Duitsland en dergelijke. Het first past the post-systeem heeft denk ik zijn tijd gehad. Maar dat denk ik al langer.
Voor de tellingen al de overwinning claimen als VP.quote:
Briljant.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgensmij hebben ze Radio 538 aangezet.
Yep. Gewoon even het publiek bedanken en je emoties laten zien.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:34 schreef Jane het volgende:
Ze had natuurlijk VEEL beter gewoon even een kort toespraakje kunnen houden gisteravond. Dan was het nu klaar geweest. Nu zit iedereen te wachten op iets Groots en Bijzonders.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat ze wordt gearresteerd (CF, e-mailserver) nu ze geen POTUS wordt?
Just joking, zo iemand staat buiten de wet, die wordt nooit gearresteerd, zelfs niet als ze iemand zou vermoorden.
Bij Trump hadden ze kennelijk alleen rekening gehouden met de nederlaagmuziekkeuze.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"You can't always get what you want" na Trump zijn speech vond ik al bijzonder, maar bij de Democraten maken ze er echt iets speciaals van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |