Ze moet opschieten anders is ze tegelijk met Obama.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:25 schreef jamesdeen het volgende:
Leuk ook dat ze iedereen uren laten wachten zonder enige duidelijk te verschaffen
Ze doet alles met teleprompter toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hillary is ervaren genoeg om deze speech te geven. Ook op het gebied van verliezen.
Vooralsnog blijkt het tegenovergestelde. Of het nou zo is of niet, ze geeft wel de vibe af van de arme vrouw die haarzelf niet bij elkaar kan rapen nu.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hillary is ervaren genoeg om deze speech te geven. Ook op het gebied van verliezen.
Ze ligt al de hele dag in bed te huilen terwijl ze chocolade ijs eetquote:Op woensdag 9 november 2016 17:26 schreef vigen98 het volgende:
Ik denk dat ze gewoon op de wc zit te huilen
Doen we wel wat anders?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze ligt al de hele dag in bed te huilen terwijl ze chocolade ijs eet
Nee. Trump is wel geschikt gelukkigquote:Op woensdag 9 november 2016 17:26 schreef Jane het volgende:
Als je niet eens je concession speech durft te geven, ben je dan wel geschikt, kun je je afvragen.
Niet dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgensmij hebben ze Radio 538 aangezet.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit echt hardop te lachen om de muziekkeuzes
Kijk als dit je eerste defense is, weet je hoe flawed clinton is.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Nee. Trump is wel geschikt gelukkig
Klopt, maar maakt allemaal niet meer uit natuurlijk. Het enige wat ze nu nog moet doen in haar leven is vandaag een verzoenende speech geven. Haar imago is dood en begraven.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooralsnog blijkt het tegenovergestelde. Of het nou zo is of niet, ze geeft wel de vibe af van de arme vrouw die haarzelf niet bij elkaar kan rapen nu.
"You can't always get what you want" na Trump zijn speech vond ik al bijzonder, maar bij de Democraten maken ze er echt iets speciaals vanquote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit echt hardop te lachen om de muziekkeuzes
Zeer geschikt zelfs.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Kan zomaar 7 maanden duren, weten we sinds kort.quote:
Die staat er wel vaker.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef Postbus100 het volgende:
Werd daar nou net de speech alvast op de desk gelegd? (wat deed die vrouw in rok op het podium?)
Misschien Clinton ook maar kleedkamers laten schrobbenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
miss doet ze een gudeljetje
en is ze nu iedereen aan het ontvolgen
Dat was echt de meest geniale troll deze campagnequote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"You can't always get what you want" na Trump zijn speech vond ik al bijzonder, maar bij de Democraten maken ze er echt iets speciaals van
Die weten ook niet waar ze is.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef Infection het volgende:
Wat loopt die beveiliging en andere 'staff' toch elke keer zenuwachtig heen en weer.
Ook niet. Maar voor 'de meest gekwalificeerde kandidaat die we ooit hebben gehad', is dit wel een afgang voor Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Lijkenluchtquote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef trein2000 het volgende:
Er hangt iets in de lucht maar ik weet echt niet wat. Het personeel is mij net effe te zenuwachtig.
Hartaanval gehad van de schrikquote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helemaal vol met Mexicaans eten nog van gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |