Die staat er wel vaker.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef Postbus100 het volgende:
Werd daar nou net de speech alvast op de desk gelegd? (wat deed die vrouw in rok op het podium?)
Misschien Clinton ook maar kleedkamers laten schrobbenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
miss doet ze een gudeljetje
en is ze nu iedereen aan het ontvolgen
Dat was echt de meest geniale troll deze campagnequote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"You can't always get what you want" na Trump zijn speech vond ik al bijzonder, maar bij de Democraten maken ze er echt iets speciaals van
Die weten ook niet waar ze is.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef Infection het volgende:
Wat loopt die beveiliging en andere 'staff' toch elke keer zenuwachtig heen en weer.
Ook niet. Maar voor 'de meest gekwalificeerde kandidaat die we ooit hebben gehad', is dit wel een afgang voor Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Nee. Trump is wel geschikt gelukkig
Lijkenluchtquote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef trein2000 het volgende:
Er hangt iets in de lucht maar ik weet echt niet wat. Het personeel is mij net effe te zenuwachtig.
Hartaanval gehad van de schrikquote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helemaal vol met Mexicaans eten nog van gisteren.
Beveiligingswerk is nooit zo spannend want er gebeurd niet zoveel maar in de VS laten ze het inderdaad altijd heel wat lijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef Infection het volgende:
Wat loopt die beveiliging en andere 'staff' toch elke keer zenuwachtig heen en weer.
Speculatie (dit mag wel naar BNWquote:
Dat mag ik toch hopen van niet als de Secret service een via kwijt is is er iets goed mis.quote:
Paar pisflessen op haar rug erbijquote:Op woensdag 9 november 2016 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit te hopen op een ladderzatte Clinton die met sambaballen en een gigantische sombrero op het podium op komt.
Wellicht wat onrealistisch maar hey, we zitten blijkbaar toch al in een alternate universe, het kan nu allemaal niet gek genoeg meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |