Eens, ze accepteert gewoon netjes het verlies. Zoals het hoort. Thumbs up voor Hillary.quote:
Je kan toch ook gewoon niet andersquote:Op woensdag 9 november 2016 17:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eens, ze accepteert gewoon netjes het verlies. Zoals het hoort. Thumbs up voor Hillary.
Ze kan wat dat betreft niet tippen aan Obama, maar het is wel oneindig beter dan elke speech die Trump ooit heeft gegeven of zal geven.quote:
Ook uren laterquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Betere speech dan die gekke vertoning van Trump nog.
Ze krijgt een streepjespak aanquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Even iets anders, ik ben benieuwd of dat Euribob het plaatje bij zijn alias gaat veranderen.
Ze heeft er dan ook de tijd voor genomenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Verliezen is nooit leukquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Jill Stein 2020!quote:
En dat terwijl de meerderheid van de mensen gewoon op haar heeft gestemdquote:Op woensdag 9 november 2016 17:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eens, ze accepteert gewoon netjes het verlies. Zoals het hoort. Thumbs up voor Hillary.
Ik vind Trumps speeches prima. Maar in de ogen van velen kan hij werkelijk niets goed doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze kan wat dat betreft niet tippen aan Obama, maar het is wel oneindig beter dan elke speech die Trump ooit heeft gegeven of zal geven.
Eensquote:Op woensdag 9 november 2016 17:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze kan wat dat betreft niet tippen aan Obama, maar het is wel oneindig beter dan elke speech die Trump ooit heeft gegeven of zal geven.
Dat is wel debiel opzich ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat terwijl de meerderheid van de mensen gewoon op haar heeft gestemdZo'n raar systeem
RIGGED!quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat terwijl de meerderheid van de mensen gewoon op haar heeft gestemdZo'n raar systeem
Niks raars aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een domme uitspraak.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Mykonos het volgende:
[..]
+1
Van Barack en Michelle naar Donald en Melania, hoe diep kun je vallen...
Nee, inderdaad.quote:
blinde haat altijd van die sjw'squote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Trumps speeches prima. Maar in de ogen van velen kan hij werkelijk niets goed doen.
Inderdaad. Hopelijk kan ze hierna genieten van haar oude dag, deze campagne heeft volgens mij veel van haar gekost.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze ziet er verslagen uit. Niet zo gek natuurlijk, na zo'n avond.
Jammer dat ze men zo lang heeft laten wachten alleen.
Als die wint ben ik net zo mad als de trump-haters nuquote:Op woensdag 9 november 2016 17:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan wordt het Trump VS Kanye West
Dat die laatste een poging gaat wagen staat al vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |