Dit is Hillary Unchained. Maar het is helaas voor haar te laat.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Inderdaad, komt voor het eerst menselijk over, had ze eerder moeten doen, wat vaker lachen.
Bij jou en vele anderen. Bij mij en vele anderen wekt hij die indruk wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Of hij werkelijk iets goed kan doen moet nog blijken. Maar tot dusver wekt hij niet de indruk dat hij iets goed kan doen, dat klopt.
Muah je kan ook zeggen dat alle mensen verenigd moeten zijn en ieders stem dan even sterk geldtquote:Op woensdag 9 november 2016 17:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
United States, op zich is het niet zo gek dat het per staat gaat.
28 januari gaan we het regelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Trump is pas over 2 maanden president.
Heeft ze op geofend. Daarom liep het ook uit met 2 uur.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Moira. het volgende:
Oprechte traantjes van HillaryDuurt even anderhalf jaar maar daar is ze hoor
En dan een nuke koppen van Putin?quote:
Geef hem eens de tijd, wie weet doet hij het fantastisch, wie weet waardeloos. Maar om hem nu te beoordelen op een harde campagne vind ik te vroeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Of hij werkelijk iets goed kan doen moet nog blijken. Maar tot dusver wekt hij niet de indruk dat hij iets goed kan doen, dat klopt.
Wat kan hij precies goed dan? Een dikke erfenis verkwanselen? Belasting ontduiken?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij jou en vele anderen. Bij mij en vele anderen wekt hij die indruk wel.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze krijgt een streepjespak aan
Na MH-17 kan dit er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan een nuke koppen van Putin?
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom moet je het weer verpesten?
Misschien ontwijken we juist die nuke dankzij het feit dat zij niet de president wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan een nuke koppen van Putin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |