abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166419368

De Republikeinse kandidaat

Donald Drumpf - New York
Donald Drumpf presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Drumpf
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Drumpf
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
pi_166419389
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:38 schreef oompaloompa het volgende: [..] Dat betwijfel ik, op Wharton waren er nog best veel republikeinen, ik zit nu in het meest linkse bolwerk van Amerika.
Tja Wharton, Trump heeft er niet voor niets gezeten. :P Je leest de laatste tijd toch vrij veel over de wat uit de hand lopende politieke correctheid en onderdrukken van het open debat op veel campussen / universiteiten in de VS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 19:45:06 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166419420
Ryan kan het inderdaad vergeten. Bij verlies of winst van Trump. Ik denk dat dat weinig uitmaakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166419458
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:45 schreef Ulx het volgende:
Ryan kan het inderdaad vergeten. Bij verlies of winst van Trump. Ik denk dat dat weinig uitmaakt.
Het gaat weer een genante vertoning worden om een republikein te vinden die genoeg stemmen haalt voor de speakership
pi_166419498
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja Wharton, Trump heeft er niet voor niets gezeten. :P Je leest de laatste tijd toch vrij veel over de wat uit de hand lopende politieke correctheid en onderdrukken van het open debat op veel campussen / universiteiten in de VS.
Dat is John Haidt zijn crusade en zijn voorbeelden kloppen natuurlijk wel maar dat zijn uitzonderingen. Niet dat ik het niet met zijn betoog eens ben (voor een groot deel) maar het is meer een gevalletje de extreme uitzonderingen benadrukken om het te voorkomen dan een accurate afspiegeling van het huidige klimaat.
Wharton noemde ik overigens gewoon omdat ik daar genoeg ben geweest om een indruk van het klimaat te hebben, Chicago is bv volgens de verhalen de mins politiek correcte maar daar ben ik nooit geweest dus dat is allemaal via via.

edit: nou klinkt het als een brag zo was het niet bedoeld :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166419502
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Valt me goed mee dat dat niet alleen door "rechts" wordt gezien :)
pi_166419586
Waarom staat bij de fok poll donald drumpf? wat is dat voor onzin dan
  vrijdag 4 november 2016 @ 19:51:42 #8
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166419619

Colbert weer op dreef over complottheorieen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_166419620
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:50 schreef vigen98 het volgende:
oh 1 of andere geinponum zal dat wel aangepast hebben
pi_166419634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:47 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is John Haidt zijn crusade en zijn voorbeelden kloppen natuurlijk wel maar dat zijn uitzonderingen. Niet dat ik het niet met zijn betoog eens ben (voor een groot deel) maar het is meer een gevalletje de extreme uitzonderingen benadrukken om het te voorkomen dan een accurate afspiegeling van het huidige klimaat.
Wharton noemde ik overigens gewoon omdat ik daar genoeg ben geweest om een indruk van het klimaat te hebben, Chicago is bv volgens de verhalen de mins politiek correcte maar daar ben ik nooit geweest dus dat is allemaal via via.

edit: nou klinkt het als een brag zo was het niet bedoeld :P
Ik ken Haidt niet zozeer, maar ik lees bijvoorbeeld veel geklaag van comedians. Het college circuit schijnt een goede opstap te zijn, maar met een beetje scherpe comedy die wat mensen voor het hoofd stoot schijn je het daar al te kunnen vergeten.
pi_166419660
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:51 schreef Montov het volgende:

Colbert weer op dreef over complottheorieen.
Al die comedians die grappen maken over Trump, vind het vaak maar treurig. Iedereen kan het en iedereen doet het, whats new.

Maar ik moet eerlijk zeggen, Colbert is toch stiekem best grappig :P
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 19:55:53 #12
3928 Ulx
pi_166419731
http://www.nytimes.com/in(...)er-insults.html?_r=0

De Wie-is-er-door-Donald Trump-uitgescholden lijst
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 19:57:18 #13
3928 Ulx
pi_166419767
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:50 schreef vigen98 het volgende:
Dat is een plugin voor een browser volgens mij.
pi_166420378
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ken Haidt niet zozeer, maar ik lees bijvoorbeeld veel geklaag van comedians. Het college circuit schijnt een goede opstap te zijn, maar met een beetje scherpe comedy die wat mensen voor het hoofd stoot schijn je het daar al te kunnen vergeten.
Is dat de crowd of university policy? Als dat eerste dan ligt dat tot echt by de comedian zou ik zeggen.

Op kan door mij komen ik heb nieuw deel geopend paar delen geleden en mijn chrome verandert automatisch trump in drumpf (en nog een stuk of 10 andere woordfilters) sorry als dat zo is was niet intentioneel.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:25:29 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166420408
Begin nu echt te twijfelen aan 538's model: http://projects.fivethirt(...)on-forecast/updates/

Binnen een paar updates is het percentage voor Clinton van 69% naar 65% gegaan terwijl niet alle polling-updates me heel relevant lijken. Vooral die update met Utah is opmerkelijk. Clinton gaat 1,3% naar beneden wanneer een of andere C+-pollster Trump +7 meldt in alleen die ene staat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:30:13 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166420520
Weet iemand rond welk tijdstip Nederlandse tijd de uitslag zo'n beetje bekend zal zijn?
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 20:30:53 #17
3928 Ulx
pi_166420540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Is dat de crowd of university policy? Als dat eerste dan ligt dat tot echt by de comedian zou ik zeggen.

Op kan door mij komen ik heb nieuw deel geopend paar delen geleden en mijn chrome verandert automatisch trump in drumpf (en nog een stuk of 10 andere woordfilters) sorry als dat zo is was niet intentioneel.
Waarom verander je Trump niet in I-piggly-wiggly-knor-knor-knor?

Zou leuker zijn.
pi_166420578
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom verander je Trump niet in I-piggly-wiggly-knor-knor-knor?

Zou leuker zijn.
Ik heb de plugin niet gemaakt die komt van een oude (jaar geleden) daily show (denk ik?) naar aanleiding van een tweet van trump waar hij john stewart probeert te dissen omdat hij oorspronkelijk een poolse naam had. Toen bleek dat de trump familie oorspronkelijk drumpf heette.

(Goed verhaal oompaloompa)
pi_166420588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

mijn chrome verandert automatisch trump in drumpf (en nog een stuk of 10 andere woordfilters) sorry als dat zo is was niet intentioneel.
Ik kan er mee leven. Waar zit je trouwens?
pi_166420619
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:33 schreef fliert het volgende:

[..]

Ik kan er mee leven. Waar zit je trouwens?
Op dit moment in Nederland vlieg zondag naar de San Fransisco eastbay (Berkeley).
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:37:17 #21
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166420674
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:32 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik heb de plugin niet gemaakt die komt van een oude (jaar geleden) daily show (denk ik?) naar aanleiding van een tweet van trump waar hij john stewart probeert te dissen omdat hij oorspronkelijk een poolse naam had. Toen bleek dat de trump familie oorspronkelijk drumpf heette.

(Goed verhaal oompaloompa)
Jon Stewart is Joods (Leibowitz).

John Oliver had zijn show waarin hij dat gebruikte om Drumpf te promoten.
Géén kloon van tvlxd!
pi_166420722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:37 schreef Montov het volgende:

[..]

Jon Stewart is Joods (Leibowitz).

John Oliver had zijn show waarin hij dat gebruikte om Drumpf te promoten.
Oh shit ik dacht dat het een oost-europeanen diss was, niet een joden diss :o

In ander nieuws, ik begin toch wel een beetje bang te worden voor rellen of wat crazy lone gunmen:
Philip_Elliott twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 17:56:51 Per pooler @EliStokols, the crowd at Trump's rally in NH has graduated from "lock her up" to "execute her." reageer retweet
pi_166420793
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is een plugin voor een browser volgens mij.
Dat is best wel zielig eigenlijk :')
pi_166420868
Beweging lijkt nog steeds richting te Trump te gaan.

washingtonpost twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 18:29:05 The electoral map is definitely moving in Donald Trump’s direction https://t.co/cGMrnqj0yG https://t.co/v3S5CvWQjq reageer retweet
pi_166420871
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is best wel fucking gaaf eigenlijk :')
Hij verandert sneu ook in fucking gaaf, doet wonderen voor mijn zelfvertrouwen :D
pi_166420932
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:44 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hij verandert sneu ook in fucking gaaf, doet wonderen voor mijn zelfvertrouwen :D
Ik moest lachen :D (En nee, das geen sarcasme).

Had m'n reactie geplaatst voordat ik had gelezen over de plugin van de daily show.
Al dacht ik zelf ook dat Drumpf van John Oliver kwam.
pi_166421048
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Oh shit ik dacht dat het een oost-europeanen diss was, niet een joden diss :o

In ander nieuws, ik begin toch wel een beetje bang te worden voor rellen of wat crazy lone gunmen:
Philip_Elliott twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 17:56:51 Per pooler @EliStokols, the crowd at Trump's rally in NH has graduated from "lock her up" to "execute her." reageer retweet
Een demoon afschieten. Tja. Wat doet zoiets zoal met de wereld? Ben je bang voor repercussies van de duivel?
pi_166421268
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een demoon afschieten. Tja. Wat doet zoiets zoal met de wereld? Ben je bang voor repercussies van de duivel?
Poe's law wederom bevestigd :?
pi_166421391
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:58 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Poe's law wederom bevestigd :?
;)
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 21:17:39 #30
3928 Ulx
pi_166421867
quote:
Bill Clinton on Friday used Melania Trump’s recent campaign speech about cyber bullying to mock Donald Trump, suggesting her advocacy is ironic considering her husband’s long history of antagonizing people on Twitter.

“I never felt so bad for anybody in my life as I did for his wife going out giving a speech saying ‘Oh, cyber bullying was a terrible thing,’” Clinton said, campaigning for his own wife, Democratic nominee Hillary Clinton, in Pueblo, Colorado.

“I thought, ‘Yeah, especially if it's done at three o’clock in the morning against a former Miss Universe by a guy running for president!’” the former president said to laughter.

Read more: http://www.politico.com/s(...)230749#ixzz4P4aoHrJ8
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
Dat viel me ook op. Hoe kon mevrouw Trump zoiets met droge ogen uit haar strot persen? Dan valt ze haar man toch aan?

[ Bericht 85% gewijzigd door Ulx op 04-11-2016 21:27:17 ]
pi_166421988
Ohio democratic party hadden Trump en de republican state party aangeklaagd voor "violating the Ku Klux Klan and Voting Rights acts. Both laws ban voter intimidation and were passed at times when threats against minority voters were prevalent."

Rechtbank heeft ze gelijk gegeven en een temporary restraining order aan de Trump campaign gegeven: http://www.cincinnati.com(...)p-campaign/93295124/
pi_166422485
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:21 schreef oompaloompa het volgende:
Ohio democratic party hadden Trump en de republican state party aangeklaagd voor "violating the Ku Klux Klan and Voting Rights acts. Both laws ban voter intimidation and were passed at times when threats against minority voters were prevalent."

Rechtbank heeft ze gelijk gegeven en een temporary restraining order aan de Trump campaign gegeven: http://www.cincinnati.com(...)p-campaign/93295124/
Ah het gedrag een van een minuscule groep gelijkschakelen aan de Trump campagne. Nu mag het wel?
pi_166422693
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah het gedrag een van een minuscule groep gelijkschakelen aan de Trump campagne. Nu mag het wel?
De republikeinen zijn er in de jaren 80 al eens voor aangeklaagd en hebben toen verloren. Er is een consent decree, en poll watchen buiten officiële figuren van de partijen om is niet echt een ding, daar zijn ze juist over aangeklaagd. En een Trump roept juist op dat te doen, "hou ze in de gaten!"
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166422713
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee dat mag niet.Dat gebeurt dus ook niet. Trump wordt aangepakt vanwege zijn retoriek die dit aanmoedigt.

The lawsuit cited comments made by Trump and his surrogates that his supporters should gather at polling places to stop Democrats from stealing the election for Hillary Clinton through voter fraud.
pi_166422858
PpollingNumbers twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 21:47:57 #Colorado @KeatingResearch/@PNAmerica (11/2-3):Clinton 43% (+5)Trump 38%Johnson 7%Stein 2%https://t.co/TEQaAylqyT reageer retweet
Best goed voor clinton buiten margin of error iig
pi_166422911
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:43 schreef OMG het volgende:

[..]

De republikeinen zijn er in de jaren 80 al eens voor aangeklaagd en hebben toen verloren. Er is een consent decree, en poll watchen buiten officiële figuren van de partijen om is niet echt een ding, daar zijn ze juist over aangeklaagd. En een Trump roept juist op dat te doen, "hou ze in de gaten!"
Wat is de context van 'hou ze in de gaten'? Op wie doelde hij?
pi_166422960
Kellyanne Conway en Chris Cuomo Interview
kellywanne kennen we als de campaign manager van Trump. En Chris Cuomo CNN anchor die o.a. zei dat wikileaks illegaal is
Goed interview.
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2016 @ 21:58:39 #38
230491 Zith
pls tip
pi_166423110
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:44 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Jij bent echt fucking gaaf! :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166423133
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat is de context van 'hou ze in de gaten'? Op wie doelde hij?
Dit bijvoorbeeld;

https://www.washingtonpos(...)372e89d78_story.html

quote:
“I hope you people can sort of not just vote on the eighth [but] go around and look and watch other polling places and make sure that it’s 100 percent fine,” Trump told supporters in Altoona, Pa., on Friday. “We’re going to watch Pennsylvania. Go down to certain areas and watch and study, make sure other people don’t come in and vote five times.”
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166423195
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef OMG het volgende:

[..]
“I hope you people can sort of not just vote on the eighth [but] go around and look and watch other polling places and make sure that it’s 100 percent fine,” Trump told supporters in Altoona, Pa., on Friday. “We’re going to watch Pennsylvania. Go down to certain areas and watch and study, make sure other people don’t come in and vote five times.”

En

Both laws ban voter intimidation and were passed at times when threats against minority voters were prevalent."

=

hetzelfde?
pi_166423260
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:53 schreef cb2013 het volgende:
Kellyanne Conway en Chris Cuomo Interview
kellywanne kennen we als de campaign manager van Trump. En Chris Cuomo CNN anchor die o.a. zei dat wikileaks illegaal is
Goed interview.
Ze is zeker getalenteerd :P
pi_166423273
Ja. Het mag niet. Klaar. Waar gok je dat die supporters extra controle uit zouden gaan voeren? Onder hun eigen groep? Kijken of vriendjes en vriendinnetjes niet stiekem fraude voor Donald plegen?
pi_166423379
Colorado ziet er goed uit voor Clinton, 48% heeft al gestemd in die 48% is het 52-41
ppppolls twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 20:48:59 In Colorado where almost all vote is early vote, Clinton leads Trump 52-41 among those who've already voted: https://t.co/apqsL2IhRI reageer retweet
pi_166423466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:04 schreef OMG het volgende:
Ja. Het mag niet. Klaar. Waar gok je dat die supporters extra controle uit zouden gaan voeren? Onder hun eigen groep? Kijken of vriendjes en vriendinnetjes niet stiekem fraude voor Donald plegen?
Ze moesten in de gaten houden of mensen meerdere keren naar binnen zouden lopen/stemmen. Gezien de omstandigheden (de waarschijnlijkheid van gepleegde fraude en de waarschijnlijkheid van de intentie daartoe) is het een volkomen legitieme vraag aan het volk. Een hele groep stemmers wegzetten als deplorable, racistisch en erger (met geweld jegens Trump-supporters aan toe) mensen betalen om geweld uit te lokken bij evenementen, echter...is dat juridisch en moreel of ideologisch gezien te overleven?
pi_166423505
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:08 schreef oompaloompa het volgende:
Colorado ziet er goed uit voor Clinton, 48% heeft al gestemd in die 48% is het 52-41
ppppolls twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 20:48:59 In Colorado where almost all vote is early vote, Clinton leads Trump 52-41 among those who've already voted: https://t.co/apqsL2IhRI reageer retweet
Zijn die getallen al zeker?
pi_166423532
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ze moesten in de gaten houden of mensen meerdere keren naar binnen zouden lopen/stemmen. Gezien de omstandigheden (de waarschijnlijkheid van gepleegde fraude en de waarschijnlijkheid van de intentie daartoe) is het een volkomen legitieme vraag aan het volk. Een hele groep stemmers wegzetten als deplorable, racistisch en erger (met geweld jegens Trump-supporters aan toe) mensen betalen om geweld uit te lokken bij evenementen, echter...is dat juridisch en moreel of ideologisch gezien te overleven?
Nee, dat is het niet. Het mag niet, en heeft een intimiderende werking op mensen. Wat valt daar niet aan te begrijpen?
pi_166423568
Het publiek wilde weer eens een Trump supporter uit joelen, maar Obama doet dit erg netjes.
JamilSmith twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 21:51:28 This was important. @POTUS quiets a Clinton rally crowd as they shout down a Trump protester, and for a good reason. https://t.co/fy6l9Mcd6i reageer retweet
pi_166423570
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zijn die getallen al zeker?
Margin of error geven ze als 3.7% voor de hele poll, die zou lager moeten zijn voor likely dan voor al gevote gewoon omdat er minder bias/noise is.
pi_166423586
quote:
Vind de polls echt moeilijk te geloven, heb ik eerder gezegd. Wat ook vreemd is, is dat Trump bv 10 - 12 punten stijgt in een week in bepaalde polls. Dan denk ik, zat Trump niet gewoon al voor.
pi_166423610
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:16 schreef OMG het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Het mag niet, en heeft een intimiderende werking op mensen. Wat valt daar niet aan te begrijpen?
Voter ID zou daarvoor een mooie oplossing zijn.
Dan voorkom je dat er op die manier fraude kan worden gepleegd, en dan krijg je niet dit soort debiele acties.
pi_166423627
ForecasterEnten twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 21:56:42 As the rest of you get Rickrolled by a lawyer from Chicago who is a Nats fan, Clinton hasn't trailed in a real PA poll since early July. reageer retweet
hihi ruzie bij 538
pi_166423646
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Margin of error geven ze als 3.7% voor de hele poll, die zou lager moeten zijn voor likely dan voor al gevote gewoon omdat er minder bias/noise is.
Geen idee of die verschillen normaal zijn bij early voting in COL maar het klinkt als een goed verschil ja
pi_166423682
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:16 schreef OMG het volgende:

[..]

Het mag wel en het zijn voorstel, wanneer uitgevoerd zoals hij het voorlegde, heeft geen intimiderende werking op mensen.
pi_166423693
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Vind de polls echt moeilijk te geloven, heb ik eerder gezegd. Wat ook vreemd is, is dat Trump bv 10 - 12 punten stijgt in een week in bepaalde polls. Dan denk ik, zat Trump niet gewoon al voor.
Sommige polls (tracking polls) zijn slechter dan andere, sommige polls (likely voters) zijn minder betrouwbaar dan andere (early voters), daar moet je dus rekening bij houden bij interpretatie.
pi_166423720
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geen idee of die verschillen normaal zijn bij early voting in COL maar het klinkt als een goed verschil ja
Aangezien de helf al gevote heeft, een een deel uiteindelijk niet stemt, betekent het dat Trump vanaf nu meer dan het tegenovergestelde moet doen.
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:23:25 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166423725
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet iemand rond welk tijdstip Nederlandse tijd de uitslag zo'n beetje bekend zal zijn?

Is er nou niemand die dit ongeveer weet? :?
pi_166423744
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het mag wel en het zijn voorstel, wanneer uitgevoerd zoals hij het voorlegde, heeft geen intimiderende werking op mensen.
Nee, het mag niet;

http://talkingpointsmemo.(...)-old-court-agreement
pi_166423771
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Florida waarschijnlijk rond 8 est --> 2 uur snachts NL

Als Trump Florida wint of het onduidelijk is kan het een paar uur langer duren.

edit: als je het echt zeker wilt weten en de officiele uitslag wilt sowieso een aantal uur later, het is meer dt als Hillary Florida wint, ze 99.9999% zeker de verkiezing wint.
pi_166423791
quote:
Volgens de Keating poll, staat ze met 44-40 voor met early voting, maar heeft 2/3 al gestemd. Volgens hun poll is de uitstaande 1/3 gunstiger voor Clinton dan voor Trump. Is wel lastig te beoordelen, omdat we niet kunnen vergelijken met 4 jaar geleden.

https://docs.google.com/s(...)=true#gid=1996929977
pi_166423801
Michigan nu een toss up
PpollingNumbers twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 19:58:34 #Michigan Strategic National (R) Poll (11/3):Trump 44Clinton 44Johnson 4Stein 3https://t.co/jGx3tNGkMi reageer retweet
pi_166423818
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat kan heel lang duren, als Florida naar Clinton gaat is het binnen een paar uur afgelopen, als het draait om een staat als Nevada zit je tot de ochtend te wachten.
pi_166423878
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:25 schreef L3gend het volgende:

[..]

Volgens de Keating poll, staat ze met 44-40 voor met early voting, maar heeft 2/3 al gestemd. Volgens hun poll is de uitstaande 1/3 gunstiger voor Clinton dan voor Trump. Is wel lastig te beoordelen, omdat we niet kunnen vergelijken met 4 jaar geleden.

https://docs.google.com/s(...)=true#gid=1996929977
Waarom is hun 2/3 zo anders dan de 48% van PPP, dat is een bekend nummer toch?

Wel vergelijkbaar verhaal om tegen 2/3 44-40 in te gaan moet hij dus 8 meer halen bij de remaining 1/3.
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:29:02 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166423899
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Florida waarschijnlijk rond 8 est --> 2 uur snachts NL

Als Trump Florida wint of het onduidelijk is kan het een paar uur langer duren.

edit: als je het echt zeker wilt weten en de officiele uitslag wilt sowieso een aantal uur later, het is meer dt als Hillary Florida wint, ze 99.9999% zeker de verkiezing wint.
Ah oké, dank je Oompaloompa.
pi_166423903
PpollingNumbers twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 22:27:06 North Carolina:Clinton 48% (+3)Trump 45%Johnson 3#PennsylvaniaClinton 48 (+6)Trump 42Johnson 3 @auto_alliance/@ESAGovAffairs 11/1-3 reageer retweet
pi_166423930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Waarom is hun 2/3 zo anders dan de 48% van PPP, dat is een bekend nummer toch?

Wel vergelijkbaar verhaal om tegen 2/3 44-40 in te gaan moet hij dus 8 meer halen bij de remaining 1/3.
Misschien is die poll van PPP beetje verouderd. Volgens Electproject heeft 1.5 miljoen mensen daar al gestemd, 4 jaar geleden was de totale opkomst 2.5 miljoen

http://www.electproject.org/early_2016
pi_166423933
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:26 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat kan heel lang duren, als Florida naar Clinton gaat is het binnen een paar uur afgelopen, als het draait om een staat als Nevada zit je tot de ochtend te wachten.
En het is ook een hoop wachten. Ik kijk altijd naar een paar channels, CCN, Fox News, NBC, enz., kijken of er iemand een staat voor een kandidaat uitroept (hoe zeg je dat), en wachten tot er weer wat oprecincts binnedruppelen. Die interviews en talking heads zijn meestal niet zo interessant, die zeggen toch allemaal iets vergelijkbaars.
pi_166424062
fbihop twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 22:30:01 Poll of NM by new pollster ZiaPoll (IVR):Clinton: 46Trump: 43Johnson: 7Stein: 1#nmpol https://t.co/0ZJgHJJf0r reageer retweet
New Mexico +3 Clinton.
pi_166424099
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:30 schreef L3gend het volgende:

[..]

Misschien is die poll van PPP beetje verouderd. Volgens Electproject heeft 1.5 miljoen mensen daar al gestemd, 4 jaar geleden was de totale opkomst 2.5 miljoen

http://www.electproject.org/early_2016
Hmm dat zou het kunnen zijn, hij is wel van vandaag though.
pi_166424300
PpollingNumbers twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 22:33:04 #Ohio:Clinton 44% (+1)Trump 43%Johnson 6%New Hampshire:Clinton 43% (+1)Trump 42%Johnson 7% @auto_alliance/@ESAGovAffairs 11/1-3 reageer retweet
is nh nooit serieus gepolled ofzo

Ik vind ohio ook redelijk toss up blijven trouwens
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:53:16 #70
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_166424506
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:44 schreef skysherrif het volgende:
PpollingNumbers twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 22:33:04 #Ohio:Clinton 44% (+1)Trump 43%Johnson 6%New Hampshire:Clinton 43% (+1)Trump 42%Johnson 7% @auto_alliance/@ESAGovAffairs 11/1-3 reageer retweet
is nh nooit serieus gepolled ofzo

Ik vind ohio ook redelijk toss up blijven trouwens
Auto alliance lijkt wat naar Clinton te neigen, die zat OCT. 27-31 Auto Alliance / ESA / Pulse Opinion Research nog Clinton +6
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 4 november 2016 @ 23:05:21 #72
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166424788
KatyTurNBC twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 15:03:07 4 days left and 100 days since Trump had his last press conference. reageer retweet
How the tables have turned. :D
Géén kloon van tvlxd!
pi_166424803
quote:
Wat je nu citeert klopt niet helemaal. De RNC mag dat inderdaad niet doen, maar Trumps campagne valt hier niet onder. Tenzij de 'voter supression' van Trump rechtstreeks aan de RNC gelinkt wordt gaat hij de provisies van die schikking niet overtreden. Vandaar dat de RNC ook regelmatig aangeeft dat ze hier niets mee te maken willen hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 23:07:18 #74
3928 Ulx
pi_166424835
quote:
Jammer. We kunnen wel wat zwarte magie gebruiken in het Witte Huis.
pi_166424865
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jammer. We kunnen wel wat zwarte magie gebruiken in het Witte Huis.
Washington Post :') . Niet serieus te nemen, met hun bronnen en feiten en controles.
pi_166424870

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 04-11-2016 23:19:11 (geen bnw hier) ]
  vrijdag 4 november 2016 @ 23:10:32 #77
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166424905
quote:
Fox anchor Bret Baier on Clinton ‘indictment’ story: ‘It was a mistake, and for that I’m sorry’

Bret Baier is still trying to steer people away from his original report that an indictment was likely to result from the FBI's investigation of Clinton Foundation interactions with the State Department.

"That just wasn’t inartful," he said Friday. "It was a mistake and for that I’m sorry. I should have said they will continue to build their case. 'Indictment,' obviously, is a very loaded word, Jon, especially in this atmosphere, and no one knows if there would or would not be an indictment, no matter how strong investigators feel their evidence is. It’s obviously a prosecutor who has to agree to take the case and make that case to the grand jury."

But a day after the Fox News anchor walked back his earlier report that the FBI probe “will continue to likely an indictment,” his original claim lives on in some conservative news outlets.

(...)

https://www.washingtonpos(...)-case-just-wont-die/
Goede actie, maar de schade is natuurlijk al aangebracht.
Géén kloon van tvlxd!
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2016 @ 23:18:58 #78
230491 Zith
pls tip
pi_166425046
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:05 schreef Montov het volgende:
KatyTurNBC twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 15:03:07 4 days left and 100 days since Trump had his last press conference. reageer retweet
_O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166425167
Stel het wordt dit, hoe gaan ze dan de winnaar bepalen?

pi_166425178
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:24 schreef vigen98 het volgende:

[ afbeelding ]
dan gaat het house of representatives stemmen (met republikeinse meerderheid)
pi_166425197
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:05 schreef Montov het volgende:
Wat is zo speciaal aan die comment? Hillary begon deze trend.
quote:
[quote]0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:10 schreef Montov het volgende:

[..]

Excuses aangeboden, move on.
pi_166425205
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:24 schreef vigen98 het volgende:

[ afbeelding ]
Dan mag het Huis de president kiezen en de senaat de vice president

Dus dan is er de mogelijkheid dat we Trump/Kaine krijgen
pi_166425231
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:26 schreef L3gend het volgende:

[..]

trump kaine? wat?
pi_166425234
quote:

[..]

Ik ga een euro betten op Trump/Kaine, wie weet
pi_166425239
quote:

[..]

Trump / Franken of iets dergelijks.
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 23:28:55 #86
3928 Ulx
pi_166425255
269-269-6 is pas een leuk scenario. Dan heeft McMullin ineens de kans president te worden. Politico had dat scenario geschetst.
pi_166425302
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:27 schreef vigen98 het volgende:

[..]

trump kaine? wat?
Dan kiest het Huis de president, wat Trump zou zijn, omdat de republikeinen de meerderheid zullen hebben. En de senaat wijst de vice-president aan wat Kaine zou zijn als de democraten de macht krijgen in de senaat en Pence als de republikeinen de macht hebben
pi_166425332
Nieuw geval van voterfraude in Florida. Getekende getuigenis van een vrouw die dit heeft zien gebeuren.

http://www.dangerandplay.(...)lleges-floridafraud/

Hier de getekende getuigenis.
http://6889-presscdn-0-68(...)th-SOE-Affidavit.pdf

Notarisstempel onderaan de getuigenis is echt.

http://notaries.dos.state.fl.us/notidsearch.asp?id=1004904

Vrouw geeft in getekende getuigenis aan dat er in een afgezonderde kamer mensen bezig waren met het invullen van stapels absentee ballots.

Jammer dat de bron en boodschap jou niet bevalt bobje. Maar dit heeft niks met BNW te maken.

Betreft trouwens een affidavit, getuigenis onder ede.
pi_166425338
Volgens mij stemmen de state delegations in het huis bij een gelijke stand. Weet niet precies hoe die dat onderling bepalen en wat de verhoudingen dan zijn.
pi_166425400
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:33 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij stemmen de state delegations in het huis bij een gelijke stand. Weet niet precies hoe die dat onderling bepalen en wat de verhoudingen dan zijn.
538 had een scenario geschetst voor McMullin

quote:
The Republican Party, of course, enjoys a significant edge in House delegations and controls 33 of the 50 states. While most project them to lose seats in the election, the scenario we’re interested in — in which Trump rebounds to win nearly half of the electoral votes — would probably not be the disaster it would take for the Republicans to lose nine delegations.
http://fivethirtyeight.co(...)-and-the-presidency/

hoewel in een 269-269 er mogelijk druk zou ontstaan op de Electoral college om niet volgens de uitslag te stemmen, zogenaamde faithless electors. Er hebben volgens mij een paar electors paar maanden geleden aangegeven dat ze overwegen niet op Trump te stemmen
pi_166425454
Zou wel grappig zijn om Trump en Kaine te zien als president en vp _O-
pi_166425502
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:32 schreef Refragmental het volgende:
Nieuw geval van voterfraude in Florida. Getekende getuigenis van een vrouw die dit heeft zien gebeuren.

Vrouw geeft in getekende getuigenis aan dat er in een afgezonderde kamer mensen bezig waren met het invullen van stapels absentee ballots.

Jammer dat de bron en boodschap jou niet bevalt bobje. Maar dit heeft niks met BNW te maken.

Ze negeren het met wijsheid. Zo kan Trump zijn oproep het in de gaten te houden geinterpreteerd worden als anti-democratisch. Dat er stemfraude wordt gepleegd is niet relevant voor de democratie.
pi_166425582
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:32 schreef Refragmental het volgende:

Waar is je kritische houding tov de vrouw gebleven? Waarom heeft maar een persoon dit gezien, bijvoorbeeld. Of stel je dat soort kritische vragen alleen als ze je uitkomen? Dat zou ik teleurstellend vinden.

Denk je trouwens ook dat er UFO's bestaan? Mocht je dat niet doen raad ik je aan eens te googelen. Dan kun je een post plaatsen met NIEUW GEVALLETJE VAN UFO's in AMERIKA!!
Daar zijn namelijk ook wel wat affidavits over.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_166425623
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:44 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Waar is je kritische houding tov de vrouw gebleven? Waarom heeft maar een persoon dit gezien, bijvoorbeeld.

Denk je trouwens ook dat er UFO's bestaan? Mocht je dat niet doen raad ik je aan eens te googelen. Dan kun je een post plaatsen met NIEUW GEVALLETJE VAN UFO's in AMERIKA!!
Daar zijn namelijk ook wel wat affidavits over.
Verschil met alle normale BNW verhalen, is dat het hier wel om een verklaring onder ede gaat en iets serieuzer te nemen is, lijkt me althans
pi_166425647
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:10 schreef Montov het volgende:

[..]

Dat was ook de bedoeling lijkt me.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_166425696
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Verschil met alle normale BNW verhalen, is dat het hier wel om een verklaring onder ede gaat en iets serieuzer te nemen is, lijkt me althans
Want? Google eens Haut's Roswell affidavit en je hebt een van de meest bekende UFO verklaring onder ede te pakken. Er zijn er nog veel meer.

Iedereen kan iets onder ede verklaren, dat is toch logisch?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_166425712
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:49 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Want? Google eens Haut's Roswell affidavit en je hebt de meest bekende UFO verklaring onder ede te pakken. Er zijn er nog veel meer.

Iedereen kan iets onder ede verklaren, dat is toch logisch?
Nee, niet logisch, als in ik weet niet hoe normaal het is om onder ede te verklaren. Staan nog redelijk wat sancties op als je loog?
pi_166425730
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:39 schreef vigen98 het volgende:
Zou wel grappig zijn om Trump en Kaine te zien als president en vp _O-
Als ze echt willen trollen dan maken ze Trump president en Hillary VP.

Zo, begin maar met het opruimen van jullie eigen rotzooi. :P
pi_166425775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nee, niet logisch, als in ik weet niet hoe normaal het is om onder ede te verklaren. Staan nog redelijk wat sancties op als je loog?
Als ik bij een notaris verklaar dat ik UFO's heb gezien, welke sanctie moet er dan op staan?
Hoe kan men ooit bewijzen dat ik geen UFO heb gezien?
pi_166425793
Trump is letterlijk government for and by the people

Trump's closing argument for America

Het establishment is klaar om WW3 te lanceren:
BraddJaffy twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 23:23:01 NBC News: U.S. military hackers have penetrated Russia's electric grid, telecom networks & Kremlin's command systems https://t.co/feSwOdP8xu reageer retweet

[ Bericht 52% gewijzigd door Nintex op 05-11-2016 00:01:11 ]
  zaterdag 5 november 2016 @ 00:03:10 #101
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_166425886
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:55 schreef Nintex het volgende:
Trump is letterlijk government for and by the people

[ afbeelding ]

Trump's closing argument for America

Eerste goede idee wat ik in maanden uit Trump zijn mond heb horen komen.

Dit is ook wat ik zie als ik denk aan raadgevende referendums hier in Nederland. Prima om op gemeentelijk of provinciaal niveau te gebruiken.

De overheid dichter bij de burger brengen en taken vanuit Washington delegeren naar Staten en districten is uiteindelijk ook iets wat alle Amerikanen denk ik wel willen, zo lang hun privacy en grondrechten maar gewaarborgd zijn.
  zaterdag 5 november 2016 @ 00:16:23 #102
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166426025

[ Bericht 46% gewijzigd door Euribob op 05-11-2016 02:17:31 (geen bnw hier) ]
  zaterdag 5 november 2016 @ 00:35:06 #103
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_166426207
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:28 schreef Ulx het volgende:
269-269-6 is pas een leuk scenario. Dan heeft McMullin ineens de kans president te worden. Politico had dat scenario geschetst.
266-266-6 bedoel je denk ik?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_166426263
NEWARK -- A federal jury convicted two former aides to Gov. Chris Christie of New Jersey on Friday over a bizarre scheme to close access lanes to the George Washington Bridge as punishment against a mayor who declined to endorse the governor's re-election.

The two defendants, Bridget Anne Kelly and Bill Baroni, were each charged with seven counts of conspiracy and wire fraud, including misusing the resources of the Port Authority of New York and New Jersey, which operates the bridge, and violating the rights of the citizens of Fort Lee, N.J., to travel without government restriction when the closings gridlocked their town over five days in September 2013.

Though Ms. Kelly and Mr. Baroni were the only ones to be tried as a result of the scandal, the trial suggested that Mr. Christie, who has maintained that he knew nothing about the scheme until after it had ended, was deeply involved. A top ally and key prosecution witness testified that Mr. Christie, a Republican, was told of the lane closings as they were occurring, and Ms. Kelly said she discussed the shutdown with the governor before it happened.

The scandal not only crippled Mr. Christie's presidential candidacy this year, but also tarnished his reputation at a time when he has been a key player in Donald J. Trump's presidential campaign, named to lead his White House transition team and serving as a political surrogate. Mr. Christie is scheduled to campaign for Mr. Trump this weekend in New Hampshire and Pennsylvania, two key battleground states, ahead of the election on Tuesday.

http://www.nytimes.com/20(...)conviction.html?_r=0
The view from nowhere.
pi_166426337
Gaat nog leuk worden als het close wordt :`)
Volgens mij heeft ook een Texaanse Elector vorige maand gezegd dat hij sterk overwoog om niet op Trump te stemmen
Taniel twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 00:16:40 A Dem elector says he won't vote Clinton. She therefore needs to secure 271 (not 270) electoral votes on Tuesday...… https://t.co/XarTxuNwDy reageer retweet
  zaterdag 5 november 2016 @ 00:47:52 #106
440653 BarryOSeven
pi_166426348

[ Bericht 57% gewijzigd door Euribob op 05-11-2016 02:17:58 (geen bnw hier) ]
pi_166426409
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:30 schreef Broomer het volgende:

[..]

En het is ook een hoop wachten. Ik kijk altijd naar een paar channels, CCN, Fox News, NBC, enz., kijken of er iemand een staat voor een kandidaat uitroept (hoe zeg je dat), en wachten tot er weer wat oprecincts binnedruppelen. Die interviews en talking heads zijn meestal niet zo interessant, die zeggen toch allemaal iets vergelijkbaars.
Ik ga vooral CNN kijken. Wordt wellicht het gelukkigste moment van mijn leven hun reacties te zien terwijl Trump aan het winnen is.
pi_166426423
virginia trump 44% clinton 41% _O-
pi_166426427
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 00:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe waarin hij oproept tot fysieke kalmte de komende vijf dagen, De Bushes, Clinton en Obama allemaal in het corruptieschandaal volgens deze meneer met een behoorlijk curriculum vitae en aankondiger van de soft-coup.

Trump heeft zich opgeworpen als voorman van deze soft-coup. Kijk en zie.

De kans dat iemand Trump na een coup zou installeren is echt 0. Dan kies je voor een persoon die het land kan verenigen of genoeg aanzien/kennis/respect heeft. In dat scenario zouden eerder Joe Biden en Paul Ryan zich geroepen voelen om de boel bij elkaar te houden.
pi_166426431
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 00:55 schreef vigen98 het volgende:
Oude poll?
  zaterdag 5 november 2016 @ 01:01:54 #111
440653 BarryOSeven
pi_166426498
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 00:55 schreef Nintex het volgende:

[..]

De kans dat iemand Trump na een coup zou installeren is echt 0. Dan kies je voor een persoon die het land kan verenigen of genoeg aanzien/kennis/respect heeft. In dat scenario zouden eerder Joe Biden en Paul Ryan zich geroepen voelen om de boel bij elkaar te houden.
Tja ik ken de beweegredenen ook niet. Misschien heeft Trump zichzelf wel aangeboden of wilde de rest niet. Geen idee.

Heb er wel hoop op dat dit geen hoax is (waarom jezelf zo te kakken zetten nu) en dat het lukt. Vermijden we WW3 en rollen we een hele boel corruptie en smeerlapperij op.

In dat geval heeft het ook effect op de situatie hier en zal er vast ook zooi loskomen van de Demmink zaak, Dutroux en noem het maar op.

En we komen er dan achter waarom die vluchtelingen hier zo nodig moeten zijn. Want ook daar weten ze daar in het Witte Huis meer van. Daar ben ik van overtuigd.
pi_166426518
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Tja ik ken de beweegredenen ook niet. Misschien heeft Trump zichzelf wel aangeboden of wilde de rest niet. Geen idee.

Heb er wel hoop op dat dit geen hoax is (waarom jezelf zo te kakken zetten nu) en dat het lukt. Vermijden we WW3 en rollen we een hele boel corruptie en smeerlapperij op.

In dat geval heeft het ook effect op de situatie hier en zal er vast ook zooi loskomen van de Demmink zaak, Dutroux en noem het maar op.

En we komen er dan achter waarom die vluchtelingen hier zo nodig moeten zijn. Want ook daar weten ze daar in het Witte Huis meer van. Daar ben ik van overtuigd.
Trump gaat gewoon democratisch gekozen worden, Geen coup voor nodig. :)
  zaterdag 5 november 2016 @ 01:05:46 #113
440653 BarryOSeven
pi_166426532
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:04 schreef Nintex het volgende:

[..]

Trump gaat gewoon democratisch gekozen worden, Geen coup voor nodig. :)
[ afbeelding ]
Dat is onderdeel van de coup. Daarom noemt hij het ook een soft-coup. De FBI met legal means en Trump door middel van de vote.

De leaks door WikiLeaks die op tijden worden geleaked in de hoop dat dus Hillary niet wint. Want, zegt hij ook, Hillary gaat het sowieso niet worden. Of ze gaat democratisch en legaal de bak in of het wordt onrust.
pi_166426565
TYT in paniek doordat Trump lijkt te gaan winnen _O-
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 01:18:57 #115
3928 Ulx
pi_166426651
Tegenvaller voor Trump in NC:

quote:
A federal judge has ordered officials in three North Carolina counties to restore several thousand voters dropped from the rolls in the past three months after mailings to their home addresses were returned as undeliverable.
About 4,000 voters in those counties had their registrations canceled recently after private individuals and groups challenged the registrations under a process allowed by state law.

U.S. District Court Judge Loretta Biggs said the use of that process to remove large numbers of voters amounted to the kind of "systematic" purging of voter rolls that federal law prohibits within 90 days of an election.
At a hearing Wednesday in Winston-Salem, Biggs called the challenge process "insane," according to local news reports.

Read more: http://www.politico.com/s(...)230768#ixzz4P5ZjkMC8
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 01:21:14 #116
3928 Ulx
pi_166426666
pi_166426698
quote:
PPP Clinton +5%
WP Clinton +6%

http://projects.fivethirt(...)n-forecast/virginia/
pi_166426789
CNN twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 01:47:26 Obama rebukes a crowd of Clinton supporters after they shout down a man holding a Trump sign https://t.co/fkM2ClydG7 https://t.co/IpjHInAQFq reageer retweet
Obama :)
pi_166426801
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:49 schreef skysherrif het volgende:
CNN twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 01:47:26 Obama rebukes a crowd of Clinton supporters after they shout down a man holding a Trump sign https://t.co/fkM2ClydG7 https://t.co/IpjHInAQFq reageer retweet
Obama :)
CNN. :r
Die hebben zichzelf compleet belachelijk gemaakt met hun berichtgeving omtrent WikiLeaks.
pi_166426812
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

CNN. :r
Die hebben zichzelf compleet belachelijk gemaakt met hun berichtgeving omtrent WikiLeaks.
Net als Fox over de FBI
pi_166426817
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Net als Fox over de FBI
Bijna alle media wat dat aan gaat.
pi_166426818
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 00:54 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik ga vooral CNN kijken. Wordt wellicht het gelukkigste moment van mijn leven hun reacties te zien terwijl Trump aan het winnen is.
Wat een kutleven heb je dan. :')
pi_166426819
CNN heeft duidelijk wat bias voor democraten en fox heel duidelijk voor republikeinen. Tsja.
pi_166426858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Net als Fox over de FBI
En de FBI zelf ook. Die moet op de schop. Je kan niet constant politiek gevoelige informatie blijven lekken.
pi_166426865
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:02 schreef Broomer het volgende:

[..]

En de FBI zelf ook. Die moet op de schop. Je kan niet constant politiek gevoelige informatie blijven lekken.
Want het volk heeft daar geen recht op? :?
pi_166426876
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat een kutleven heb je dan. :')
Ik snap die behoefte aan leedvermaak ook niet. Het gaat toch niet om een schoolraad verkiezing? Waarschijnlijk de belangrijkste positie in de wereld.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 02:07:15 #127
3928 Ulx
pi_166426884
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, niet tijdens een onderzoek. Het zou lekker worden. Elk idioot spoor dat een agent denkt te moeten volgen uitgebreid in de krant?

"En nu onderzoeken we de berichten of Typisch inderdaad een pedofiel is. Het lijkt er op, maar het kan ook niet zo zijn."

Ik betwijfel of je de dagen erna je gezicht op straat laat zien. Zelfs al staat een dag later op pagine 14 linksonder een klein berichtje dat je onschuldig bent. Lullig voor je sollicitatiegesprek dat net daardoor misging.
pi_166426885
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:05 schreef Broomer het volgende:

[..]

Ik snap die behoefte aan leedvermaak ook niet. Het gaat toch niet om een schoolraad verkiezing? Waarschijnlijk de belangrijkste positie in de wereld.
En dan mag je niet tegen lachen om een bepaalde partij (die overtuigend biased is) als hun kandidaat niet wint? :?
pi_166426888
Ik denk dat Trump deze verkiezingen wint.

Peilingen zijn niet de werkelijkheid. Bij peilingen wordt er altijd gevraagd wat mensen stemmen. Dat verschilt altijd van de praktijk, mensen zeggen iets, maar doen zeker niet altijd wat ze zeggen.

Op zijn best geven peilingen een beeld van de werkelijkheid dat redelijk overeenkomt.

Trump maakt iets los bij mensen, mensen geloven erin. Mensen willen dat immigratie stopt, mensen willen terug naar hoe het vroeger was. Dat is anders bij Clinton, mensen geloven er niet in. Mensen stemmen op Clinton omdat ze Trump niet willen. Omdat men gefascineerd is door Trump.

Jensen heeft een aardig programma gemaakt. Hij kwam in het hele land Trump-supporters tegen, behalve in enkele echt democratische plaatsen zoals New York.

Hij sprak ook een Trump-imitator. Die zei dat hij aan groepen mensen vroeg wat ze gaan stemmen. Clinton? Zo'n 25% van de mensen klapt. Trump? De meerderheid is enthousiast.

Alle peilingen lijken het tegen te spreken, maar ik verwacht een winst voor Trump.

En ja, misschien zit ik er naast.
pi_166426889
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, een onpartijdig orgaan als de FBI hoort niet te lekken.

En nee, het volk heeft geen recht op onderzoek dat niet afgerond is.
pi_166426890
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, niet tijdens een onderzoek. Het zou lekker worden. Elk idioot spoor dat een agent denkt te moeten volgen uitgebreid in de krant?

"En nu onderzoeken we de berichten of Typisch inderdaad een pedofiel is. Het lijkt er op, maar het kan ook niet zo zijn."

Ik betwijfel of je de dagen erna je gezicht op straat laat zien. Zelfs al staat een dag later op pagine 14 linksonder een klein berichtje dat je onschuldig bent.
Ik ben dan ook niet van plan snel een publieke functie te bekleden.

Overigens was ze gewoon al net 18 hoor!!
pi_166426894
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:08 schreef Broomer het volgende:

[..]

Nee, een onpartijdig orgaan als de FBI hoort niet te lekken.

En nee, het volk heeft geen recht op onderzoek dat niet afgerond is.
Ik vind dat het volk recht heeft om te weten hoe een kandidaat voor de belangrijkste positie in de westerse wereld er voor staat. Ook op dat gebied.

Openheidgenot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2016 02:09:52 ]
pi_166426899
mike_pence twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 02:10:04 We're back on the road tomorrow in Holland, MI and Fairfax, VA. Join us: https://t.co/wnLfxW5H5C reageer retweet
Mike Pence komt hierheen :D

weltrusten
pi_166426918
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:02 schreef Broomer het volgende:

[..]

De FBI zit momenteel sowieso al in een Catch-22 situatie. Ze krijgen hoe dan ook wel het verwijt dat ze de verkiezingen beïnvloeden, of ze nou nu informatie naar buiten brengen of pas na de verkiezingen.
  zaterdag 5 november 2016 @ 02:18:39 #135
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166426923
quote:
Gelieve een fatsoenlijke bron te posten als je met cijfers komt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 5 november 2016 @ 02:18:48 #136
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_166426925
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

De FBI zit momenteel sowieso al in een Catch-22 situatie. Ze krijgen hoe dan ook wel het verwijt dat ze de verkiezingen beïnvloeden, of ze nou nu informatie naar buiten brengen of pas na de verkiezingen.
En het hangt van de winnaar af wiens kop er gaat rollen :P
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 02:29:30 #137
3928 Ulx
pi_166426947
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ze hebben geen informatie naar buiten gebracht. Alleen maar insinuaties.
  zaterdag 5 november 2016 @ 02:30:09 #138
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166426950
bevestigd dat elke mongool president kan worden van Amerika
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 02:43:02 #139
3928 Ulx
pi_166426991
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:30 schreef Onnoman het volgende:
bevestigd dat elke mongool president kan worden van Amerika
Daar is het een democratie voor. Je kunt elke klapjosti kiezen.
pi_166427001
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:18 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

En het hangt van de winnaar af wiens kop er gaat rollen :P
Als het daar op aan komt kan Comey beter op Clinton hopen. Ik denk dat zij een stuk meer begrip heeft voor de situatie waar hij zich in bevindt dan Trump.
  zaterdag 5 november 2016 @ 02:47:50 #141
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166427004

Die Gary Johnson toch. :P En toch pakt hij 5% van de stemmen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166427051
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:47 schreef monkyyy het volgende:

Hij is eigenlijk best wel grappig.alleen een beetje te goofy voor de verkiezingen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 03:25:45 #143
3928 Ulx
pi_166427082
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 03:13 schreef Broomer het volgende:

[..]

Hij is eigenlijk best wel grappig.alleen een beetje te goofy voor de verkiezingen.
Nee, het zijn gezondheidsproblemen! Geen stamina om te zitten! Ghaaaagaaaa! Ghaaaaaagaaa!
  zaterdag 5 november 2016 @ 05:19:23 #144
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166427172
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:47 schreef monkyyy het volgende:

Ik begin het gewoon genant te vinden voor de USA.
2 randmongolen die voor President gaan.
De rest wat er om heen hangt zijn nog grotere clowns en dat is het machtigste land ter wereld?

Ik snap niet dat jullie dit gevaar niet zien. Die gasten zijn totaal ziek daar in hun hoofd. Levensgevaarlijk voor de wereldvrede.
Het zal mij dan ook niet verwonderen als er op verkiezingsdag relletjes en zelfs schietpartijen gebeuren.
Treurig circus.
pi_166427194
Hillary is verre van mijn favoriete kandidaat, maar ik zie haar oneindig veel minder schade aanrichten aan het binnenland (ik woon er, ik heb dat dus best hoog staan), en ook qua buitenland heb ik daar een veel beter gevoel bij dan bij Trump.

Trump's zogenaamde winning temperament, uitspraken als "I love war", vragen waarom nukes geen optie zijn, en het feit dat hij bootjes van een ander land uit het water zou knallen alleen al om obscene gebaren... nee, daar heb ik een stuk minder goed gevoel bij, dan bij de zogenaamde warhawk.

Wat betreft vuurwapens/zelfverdediging; in het ergste geval ben ik bang dat ze hier in huis moeten komen. Ook bij een Trump loss. Zelfs, misschien wel. Alleen al omdat er van die rare figuren rondlopen die het blijkbaar niet meer zo eens zijn met de democratie.
  zaterdag 5 november 2016 @ 05:54:35 #146
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166427200
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 05:39 schreef OMG het volgende:
Hillary is verre van mijn favoriete kandidaat, maar ik zie haar oneindig veel minder schade aanrichten aan het binnenland (ik woon er, ik heb dat dus best hoog staan), en ook qua buitenland heb ik daar een veel beter gevoel bij dan bij Trump.

Trump's zogenaamde winning temperament, uitspraken als "I love war", vragen waarom nukes geen optie zijn, en het feit dat hij bootjes van een ander land uit het water zou knallen alleen al om obscene gebaren... nee, daar heb ik een stuk minder goed gevoel bij, dan bij de zogenaamde warhawk.

Wat betreft vuurwapens/zelfverdediging; in het ergste geval ben ik bang dat ze hier in huis moeten komen. Ook bij een Trump loss. Zelfs, misschien wel. Alleen al omdat er van die rare figuren rondlopen die het blijkbaar niet meer zo eens zijn met de democratie.
Ik zie het juist andersom.
Wat ik heb gezien wat er gebeurde in Irak, Lybie, Kosovo, Afghanistan, Syrie, Oekraine etc etc geeft mij een onheilspellend gevoel betreffende Clinton.
Ze is gek genoeg om zomaar een no fly zone in te stellen over een soeverein land, ze is dom genoeg om de Oekraine wapens en bescherming aan te bieden zodat het weer lekker los gaat daar.
We hebben gezien dat ze er niet de hand voor omdraait om haar eigen mensen op te offeren om haar eigen falen te dekken. (Benghazi)
Dus denk jij nu echt dat zij zo lief zal zijn voor haar eigen inwoners?
Obama care explodeert en de mensen zijn niet bepaald positief over deze verhogingen.
Ik snap niet helemaal wat je van Clinton verwacht.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 05:57:18 #147
3928 Ulx
pi_166427201
Trump is zo'n kapertje lijkt het.

Democratie = Het volk regeert
Trump komt als enige op voor "het volk"

Als Trump niet aan de macht komt is er geen democratie.
  zaterdag 5 november 2016 @ 07:46:24 #148
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166427337
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 05:39 schreef OMG het volgende:

Ik vind het waarschijnlijker dat Clinton een oorlog start. Clinton staat voor het oude beleid. Obama heeft de teringzooi in Syrie en Libie op zijn naam staan, zijn voorganger Irak en Afghanistan, met Bill vochten we tegen Milosevic. de president daarvoor, Bush senior, startte een oorlog in Irak. Reagan was druk bezig de koude oorlog in leven te houden en bombardeerde Libie.

Clinton vertegenwoordigt in alles de oude garde en ik heb er 0 vertrouwen in dat ze deze trend verbreekt. Ik durf met 100% zekerheid te garanderen dat als Hillary Clinton in het Witte Huis komt, de VS betrokken raakt bij een gewapend conflict.

Trump is onvoorspelbaar, je weet niet wat hij gaat doen. Ik durf dus niet met 100% zekerheid te zeggen dat hij de VS meeneemt in een gewapend conflict. Je weet namelijk simpelweg niet wat hij gaat doen. Als jij denkt dat je dat wel kan voorspellen, of denkt dat Clinton niet betrokken wordt bij een gewapend conflict, hou je denk ik echt jezelf voor de gek.
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 november 2016 @ 08:38:24 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166427590
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 07:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind het waarschijnlijker dat Clinton een oorlog start. Clinton staat voor het oude beleid. Obama heeft de teringzooi in Syrie en Libie op zijn naam staan, zijn voorganger Irak en Afghanistan, met Bill vochten we tegen Milosevic. de president daarvoor, Bush senior, startte een oorlog in Irak. Reagan was druk bezig de koude oorlog in leven te houden en bombardeerde Libie.

Clinton vertegenwoordigt in alles de oude garde en ik heb er 0 vertrouwen in dat ze deze trend verbreekt. Ik durf met 100% zekerheid te garanderen dat als Hillary Clinton in het Witte Huis komt, de VS betrokken raakt bij een gewapend conflict.

Trump is onvoorspelbaar, je weet niet wat hij gaat doen. Ik durf dus niet met 100% zekerheid te zeggen dat hij de VS meeneemt in een gewapend conflict. Je weet namelijk simpelweg niet wat hij gaat doen. Als jij denkt dat je dat wel kan voorspellen, of denkt dat Clinton niet betrokken wordt bij een gewapend conflict, hou je denk ik echt jezelf voor de gek.
hij gaat IS kapot maken en radicale islam uitbannen in het MO, hoe denk je dat hij dat gaat doen?, tweeten?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 08:45:00 #150
3928 Ulx
pi_166427643
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 november 2016 08:38 schreef Re het volgende:

[..]

hij gaat IS kapot maken en radicale islam uitbannen in het MO, hoe denk je dat hij dat gaat doen?, tweeten?
Ik denk het niet, want zijn vrouw is tegen cyberpesten zei ze laatst in een speech.
  zaterdag 5 november 2016 @ 09:00:27 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166427763
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 november 2016 08:38 schreef Re het volgende:

[..]

Denk je dat hij dat gaat doen? Laten we daarmee beginnen.

Als je denkt dat hij dat gaat doen, zal dat hoogstwaarschijnlijk blijven bij de activiteiten die nu toch al plaatsvinden op IS. Dat is geen oorlog die hij begint, dat hebben Obama en Bush al voor hem gedaan.
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 november 2016 @ 09:04:09 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166427783
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Denk je dat hij dat gaat doen? Laten we daarmee beginnen.

Als je denkt dat hij dat gaat doen, zal dat hoogstwaarschijnlijk blijven bij de activiteiten die nu toch al plaatsvinden op IS. Dat is geen oorlog die hij begint, dat hebben Obama en Bush al voor hem gedaan.
Hij gaat flink investeren in het leger, met welk doel denk je, hij wil de olie confiskeren aldaar, hoe wilde hij dat doen? Dus nee, ik denk dat de kans dat hij oorlogen start net zo groot zijn als dat Clinton die start. Want laten we wel wezen, zoveel oorlogen heeft Clinton nou ook weer niet gestart of wil ze starten, ook allemaal verkiezingsretoriek gebaseerd op aannames.
pi_166427800
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat is onderdeel van de coup. Daarom noemt hij het ook een soft-coup. De FBI met legal means en Trump door middel van de vote.
Democratisch gekozen worden is het tegenovergestelde van een coup.
  zaterdag 5 november 2016 @ 09:09:45 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166427821
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:04 schreef Re het volgende:

[..]

Hij gaat flink investeren in het leger, met welk doel denk je, hij wil de olie confiskeren aldaar, hoe wilde hij dat doen? Dus nee, ik denk dat de kans dat hij oorlogen start net zo groot zijn als dat Clinton die start. Want laten we wel wezen, zoveel oorlogen heeft Clinton nou ook weer niet gestart of wil ze starten, ook allemaal verkiezingsretoriek gebaseerd op aannames.
Obama, Bush, Clinton en ga zo maar door hebben ook geen gewapende conflicten gestart voor ze president werden. Maar je weet toch op voorhand al dat Clinton zich bij dat rijtje gaat scharen. Trump hoogstwaarschijnlijk ook wel. Maar doen of Trump oorlogszuchtiger is, is onzin imo. Want je kan met zekerheid zeggen dat Clinton zich bij haar voorgangers van de afgelopen decennia gaat voegen terwijl Trump onvoorspelbaarder is. Dat de kans heel groot is dat hij ook een gewapend conflict start, net als al zijn voorgangers, daar zijn we het denk ik over eens.
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 november 2016 @ 09:24:21 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166427927
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Obama, Bush, Clinton en ga zo maar door hebben ook geen gewapende conflicten gestart voor ze president werden. Maar je weet toch op voorhand al dat Clinton zich bij dat rijtje gaat scharen. Trump hoogstwaarschijnlijk ook wel. Maar doen of Trump oorlogszuchtiger is, is onzin imo. Want je kan met zekerheid zeggen dat Clinton zich bij haar voorgangers van de afgelopen decennia gaat voegen terwijl Trump onvoorspelbaarder is. Dat de kans heel groot is dat hij ook een gewapend conflict start, net als al zijn voorgangers, daar zijn we het denk ik over eens.
sorry, ik heb geen glazen bol dus op voorhand weet ik helemaal niets, en ik zeg niet dat de een meer zucht heeft, ik weet alleen wat Trump daadwerkelijk gezegd heeft en wat Clinton gezegd heeft, en dat gaat voornamelijk over conflicten die al gestart zijn (take their oil/no-fly zones etc.).

Het is en blijft een zooitje in de wereld en ik denk als je daar een loose canon als Trump middenin zet het een stuk onvoorstel/spelbaarder is. Maar om iets op een verleden van anderen te baseren lijkt me gewoon geen goede redenatie.
pi_166427960
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dit is toch niks meer dan BNW ellende?
Dit is het niveau tot de verkiezingen, ben ik bang. Uit de Wikileaks is niks echt spannends gekomen en de FBI heeft het onderzoek ook niet op tijd klaar, dus wordt er nu echt naar strohalmen gegrepen om toch het beeld van Hillary = Satan te kunnen bevestigen door sommige figuren.
  zaterdag 5 november 2016 @ 09:47:54 #157
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166428084
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is juist dat onvoorspelbare dat gevaarlijk is, maar niet alleen:

Trump wil weer gaan martelen ("worse than waterboarding") en families van terroristen uitschakelen (als je Clintons reactie op de dood van Bin Laden al vreselijk vond...)

Hij heeft een vreemde bewondering uitgesproken richting Saddam Hussein, Kim Jong-Un en Poetin hoe zij zo daadkrachtig optreden tegen terroristen. Is die handelswijze positief voor de wereldvrede?

Trump denkt dat Japan en Korea via kernwapens zichzelf kunnen verdedigen zodat Amerika niet meer de garantie gaat geven mocht Noord-Korea of China problemen geven. Hij zet NATO onder druk door geen garanties vooraf te geven. Deze twee voorbeelden zijn direct ingegeven door financiele belangen, en komt ook terug in zijn visie over handelsovereenkomsten met Mexico en China. De talloze beledigingen richting die landen zal de internationale diplomatie niet veel goed doen.

Trump wil het leger zo groot maken (via een half biljoen dollar extra investeringen) zodat iedereen uit angst niet meer tegen Amerikaanse belangen in zal gaan.

Dan kan je heel naief concluderen dat hij zelf niet oorlog zal initieren, maar dit is typisch Koude Oorlog denken en met iemand als Trump die elke belediging drie keer zo hard wil terug betalen is dit een recept voor chaos en geweld.

En aan de andere kant heb je Clinton die ageert tegen (Russische) cyberaanvallen en een no-fly zone in Syrie wil hebben waardoor spanningen met Rusland gaan oplopen. Laten we niet doen alsof dat in de buurt komt bij Trump, tenzij je alleen beargumenteerd vanuit het duivelsbeeld van Clinton.
Géén kloon van tvlxd!
pi_166428864
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:07 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat Trump deze verkiezingen wint.
Ben bang dat je wel eens gelijk kunt krijgen.

Peilen heeft niet veel zin, omdat de kiezer het achterste van z'n tong niet laat zien. Denk ook aan Brexit in het VK, dat hadden de peilers ook niet door.

Daarnaast, Joe Sixpack wil best een biertje met Trump drinken, maar niet met Hillary. Ze mist de gunfactor.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_166428912
Oei!

Clinton Foundation bevestigt donatie Qatar

Bevestigt Qatar donatie.

Leuk om te zien wat Assange daarover te zeggen heeft in dit nieuwe interview.

Qatar en Saudi Arabië doneren aan Clinton, steunen ook de IS, en toen Clinton nog Secretary of State was, was wapenexport meer dan verdubbeld.

"The Clinton-led State Department also authorized $151 billion of separate Pentagon-brokered deals for 16 of the countries that donated to the Clinton Foundation, resulting in a 143 percent increase in completed sales to those nations over the same time frame during the Bush administration."

"It's a duck!"
pi_166428933
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:08 schreef Refragmental het volgende:
Oei!

Bevestigt Qatar donatie.

Qatar en Saudi Arabië doneren aan Clinton, steunen ook de IS, en toen Clinton nog Secretary of State was, was wapenexport meer dan verdubbeld.

"The Clinton-led State Department also authorized $151 billion of separate Pentagon-brokered deals for 16 of the countries that donated to the Clinton Foundation, resulting in a 143 percent increase in completed sales to those nations over the same time frame during the Bush administration."

"It's a duck!"
Tja, en dit soort berichten zie je niet bij RTL Nieuws of het NOS Journaal ;)
pi_166428949
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:10 schreef JanCees het volgende:

[..]

Tja, en dit soort berichten zie je niet bij RTL Nieuws of het NOS Journaal ;)
Ben stiekem benieuwd wat Twan Huys hiervan denkt.
Die kwezel was een flinke tijd terug bij DWDD, en hij kon praktisch z'n arm niet dieper in de reet van Clinton stoppen met z'n fanboy gedrag.
pi_166429035
quote:
Oei!

Bevestigt Qatar donatie.

"It's a duck!"
Klinkt natuurlijk superverdacht en spannend, die 143% increase, maar onder Obama wordt er sowieso sinds 2010 3x meer wapens verkocht dan onder Bush. Eigenlijk blijven de verkopen aan die landen dus onder de gemiddelde stijging.

Daarnaast zijn de deals 'pentagon-brokered', dus die hebben ze in eerste instantie gemaakt. Alle wapendeals worden door de DSCA en de FMS gedaan. De State Department heeft ze wel goedgekeurd, maar ja, die keurden een heleboel deals goed, zowel voor als na Clinton. Ook zonder Clinton kan Saudi-Arabië bijvoorbeeld wapens kopen.

Niet direct hard bewijs van omkoping dus weer, maar wel een spannend verhaal.
pi_166429110
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klinkt natuurlijk superverdacht en spannend, die 143% increase, maar onder Obama wordt er sowieso sinds 2010 3x meer wapens verkocht dan onder Bush. Eigenlijk blijven de verkopen aan die landen dus onder de gemiddelde stijging.

Daarnaast zijn de deals 'pentagon-brokered', dus die hebben ze in eerste instantie gemaakt. Alle wapendeals worden door de DSCA en de FMS gedaan. De State Department heeft ze wel goedgekeurd, maar ja, die keurden een heleboel deals goed, zowel voor als na Clinton. Ook zonder Clinton kan Saudi-Arabië bijvoorbeeld wapens kopen.

Niet direct hard bewijs van omkoping dus weer, maar wel een spannend verhaal.
Je bent ervan op de hoogte dat tijdens Clinton er geen inspector general aanwezig was?
Iets wat wettelijk verplicht is, maar wat Obama flink heeft verzaakt.

http://www.thenewamerican(...)e-secretary-of-state

http://dailysignal.com/20(...)-inspectors-general/
Obama heeft voor 7 agencies geen inspector general toegewezen.

Beetje apart te noemen toch? Vooral voor democraten die constant roepen dat ze oh zo transparant zijn.
pi_166429169
Maar inderdaad, zoals zo vaak geen keihard bewijs. En dan kun je met heel veel wegkomen.
Gelukkig is de FBI er weer mee bezig en krijgen we hopelijk binnenkort het lang verwachte bericht dat Clinton in de boeien is geslagen en wordt afgevoerd.

Overigens, side-note. Remember remember. the 5th of november ;)
pi_166429213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je bent ervan op de hoogte dat tijdens Clinton er geen inspector general aanwezig was?

Beetje apart te noemen toch? Vooral voor democraten die constant roepen dat ze oh zo transparant zijn.
Zeker, maar dan nog is zij niet degene die deals maakt, en worden ook zonder haar dergelijke deals gewoon goedgekeurd. Er is geen enkel bewijs dat die deals alleen zijn doorgegaan omdat Clinton geld heeft gekregen.

Dat ze beter dat geld direct aan had kunnen geven moge duidelijk zijn.
pi_166429214
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ugh, onderzoeksjournalistiek, wat een vies woord :r
Wat jij net postte is dat echter niet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:38:44 #167
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166429256
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

quote:
Johnson said having acting inspectors general in these roles is not the same as those who confirmed by the Senate.
Om de laatste jaren iets gedaan te krijgen in de Senaat is niet bepaald makkelijk geweest. Obama heeft vaak genoeg mensen genomineerd.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166429429
quote:
Oei!

Bevestigt Qatar donatie.

"It's a duck!"
Assange :') Wikileaski :') Buikspreekpop van Poetin.
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:54:57 #169
440653 BarryOSeven
pi_166429456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:51 schreef wunderbaum het volgende:

[..]

Assange :') Wikileaski :') Buikspreekpop van Poetin.
Neem dan in elk geval de moeite om het filmpje te bekijken. Assange geeft notabene aan dat het niet de Russen waren.

Assange held _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door BarryOSeven op 05-11-2016 12:21:41 ]
pi_166429564
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:32 schreef Refragmental het volgende:
Maar inderdaad, zoals zo vaak geen keihard bewijs. En dan kun je met heel veel wegkomen.
Gelukkig is de FBI er weer mee bezig en krijgen we hopelijk binnenkort het lang verwachte bericht dat Clinton in de boeien is geslagen en wordt afgevoerd.

Waar blijft je "weer een gevalletje van UFO's" post? Zijn immers ook genoeg affidavits over beschikbaar!
pi_166429650
quote:

Er komt vandaag echt niks naar buiten.
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:19:11 #172
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166429738
Mensen, nogmaals; als er hier BNW-onderwerpen besproken worden, reageer er niet op maar zet een TR. Of hier complottheorieën besproken worden heb je ook zelf in de hand.
pi_166429799
quote:

Tevens, is er nog wat gekomen van de FBI die alle mensen heeft teruggeroepen voor een grote raid? Of kunnen we inmiddels wel concluderen dat dat ook onzin was?
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:23:48 #174
440653 BarryOSeven
pi_166429800
wikileaks twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 04:37:47 ISIS and the Clintons have the same bankers: Saudi Arabia & Qatar https://t.co/3NYyLworG5 reageer retweet
pi_166429834
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:23 schreef BarryOSeven het volgende:
wikileaks twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 04:37:47 ISIS and the Clintons have the same bankers: Saudi Arabia & Qatar https://t.co/3NYyLworG5 reageer retweet
Holleeder en ik hebben ook dezelfde bankm
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:27:48 #176
440653 BarryOSeven
pi_166429859
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het wordt interessanter als jullie allebei dezelfde bank in het middenoosten zouden hebben.
pi_166429869
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:27 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het wordt interessanter als jullie allebei dezelfde bank in het middenoosten zouden hebben.
Wij hebben dezelfde in Amsterdam, dat is nog enger.
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:31:19 #178
440653 BarryOSeven
pi_166429891
Weet iemand hoe het werkt met een WOB-verzoek? Moet je daarvoor journalist zijn?

Het lijkt me namelijk wel eens interessant om die miljoenen die onze overheid aan de CF heeft geschonken te WOB'en en dan vooral een verklaring.

Als straks de pay-to-play bewezen is dan gaat dat in elk geval nog een staartje krijgen.
pi_166429904
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Weet iemand hoe het werkt met een WOB-verzoek? Moet je daarvoor journalist zijn?

Het lijkt me namelijk wel eens interessant om die miljoenen die onze overheid aan de CF heeft geschonken te WOB'en en dan vooral een verklaring.

Als straks de pay-to-play bewezen is dan gaat dat in elk geval nog een staartje krijgen.
Dat mag iedereen doen. Succes ermee, hou ons op de hoogte.
pi_166429920
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:31 schreef BarryOSeven het volgende:

quote:
Internationale agenda

Volgens het ministerie van Economische Zaken zijn er diverse landen die met organisaties als de Clinton Foundation, "of de Afrikaanse boerenorganisatie AGRA en de Wereldbank" samenwerken. Het ministerie wil daarmee de thema's voedselzekerheid en klimaatslimme landbouw op de internationale agenda zetten.

De Clinton Foundation werkt samen met Nederland aan internationale landbouwprojecten die aan deze thema's bijdragen. "Goed voor het bevorderen van voedselzekerheid en een kans voor Nederlandse bedrijven om nieuwe markten aan te boren", aldus het ministerie.
Geen WOB nodig, Google weet waarom. En nee, iedereen kan een Wob verzoek indienen; gewoon brief sturen naar het ministerie van EZ.
pi_166429944
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:33 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[..]

Geen WOB nodig, Google weet waarom. En nee, iedereen kan een Wob verzoek indien gewoon brief sturen naar het ministerie van EZ.
Je vergeet de geheime, duistere motieven, die staan wel in de officiële beleidsstukken.
pi_166429950
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:33 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[..]

Geen WOB nodig, Google weet waarom. En nee, iedereen kan een Wob verzoek indien gewoon brief sturen naar het ministerie van EZ.
Maar dan ontvang je de verklaring die jij net postte.
pi_166430019
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dan ontvang je de verklaring die jij net postte.
Zou je denken? Wellicht ontdekt Barry nog een fiks schandaal als hij alle ambtelijke correspondentie opvraagt rondom de donatie aan de Clinton foundation.
Misschien hebben ambtenaren Piet & Hein naar elkaar gemaild dat ze deze donatie maar snel moesten fiksen zodat ze aanwezig konden zijn op de september editie van "het 4 cheese feest met hotdogs van 65000" in het witte huis?
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:43:39 #184
440653 BarryOSeven
pi_166430045
WOB lijkt me wel handig om officiele stukken in handen te krijgen. De Clinton Foundation kan straks wel uitleggen wat er met die transactie is gebeurd (of niet).

Even op de agenda gezet voor maandag.
pi_166430054
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:43 schreef BarryOSeven het volgende:
WOB lijkt me wel handig om officiele stukken in handen te krijgen. De Clinton Foundation kan straks wel uitleggen wat er met die transactie is gebeurd (of niet).

Even op de agenda gezet voor maandag.
Waarom voor maandag? Doe het direct nu.
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:45:10 #186
440653 BarryOSeven
pi_166430067
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom voor maandag? Doe het direct nu.
Zal zo wel even kijken hoe dat werkt
pi_166430104
Mooie serie artikelen in de Volkskrant van vandaag. Rode draad is het diep verdeelde politieke klimaat.
pi_166430110
De Nederlandse staat heeft geen flauw idee wat er met dat geld gebeurd is natuurlijk. Gelukkig gaat Barry ervoor zorgen dat Clinton persoonlijk wel eventjes die 4,4 miljoen komt verantwoorden.
Ik hoop dat het ministerie van ez geen leges in rekening brengt voor het kopiëren, anders gaat het hele feest natuurlijk niet door.
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:57:10 #189
440653 BarryOSeven
pi_166430190
quote:
Contactformulier - Verzonden
Hartelijk dank voor uw reactie op de website Rijksoverheid.nl. U krijgt binnen twee werkdagen een reactie op uw bericht.
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik via deze weg een WOB-verzoek indienen omtrent de donatie van 4,4 miljoen euro aan de Clinton Foundation.

Graag zou ik alle zowel analoge als digitale correspondentie alsmede documenten, geluidsbanden, foto's of video's omtrent deze transactie willen ontvangen ter inzage.

Het bovenstaande is een verzoek zoals bedoeld in artikel 6 eerste lid van de Wet openbaarheid van bestuur (Wob). Met verwijzing naar de termijn die is genoemd in artikel 6, eerste lid van de Wob verzoek ik u mij de gevraagde informatie voor 3 december 2016 (de wettelijke termijn is maximaal 4 weken) toe te sturen. Indien u kosten in rekening brengt voor het maken van kopieën e.d. verzoek ik u mij hiervan vooraf schriftelijk op de hoogte te brengen.

Met vriendelijke groeten,
3 december
pi_166430319
WOB-verzoeken dien je per post te versturen.
pi_166430329
Daarnaast is je verzoek te weinig gespecificeerd.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:11:00 #192
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_166430336
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
Tenzij het bestuursorgaan kenbaar heeft gemaakt dat de elektronische weg ook open staat.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:11:55 #193
440653 BarryOSeven
pi_166430347
quote:
quote:
U kunt uw Wob-verzoek het beste schriftelijk indienen. Bijvoorbeeld per e-mail of via een formulier. Informeer eventueel bij de overheidsorganisatie wat de beste manier is.
https://www.rijksoverheid(...)k-een-wob-verzoek-in

Maar hoe bedoel je niet specifiek genoeg? Hoe weet ik wat ik hebben wil anders dan "alles omtrent die transactie" ?
pi_166430359
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Daarnaast is je verzoek te weinig gespecificeerd.
Dat is juist mooi, Rijksoverheid vraagt 0,35 cent per kopie! Samenvatten doen ze voor 2,50 per pagina.
pi_166430390
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:11 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Tenzij het bestuursorgaan kenbaar heeft gemaakt dat de elektronische weg ook open staat.
Ik heb er al heel wat verstuurd, en de ontvangende overheidsinstantie eiste altijd dat we het verzoek per post verzonden.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:16:06 #196
440653 BarryOSeven
pi_166430395
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:13 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Dat is juist mooi, Rijksoverheid vraagt 0,35 cent per kopie! Samenvatten doen ze voor 2,50 per pagina.
Als het boven de 1000 euro komt bied ik het wel aan GeenStijl aan of zo :P
pi_166430447
WOB-verzoeken versturen over de Postcodeloterij omdat je denkt dat Nederland op die manier invloed heeft gekocht bij Clinton, dan ben je ver heen hoor :') .
pi_166430473
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:19 schreef Ludachrist het volgende:
WOB-verzoeken versturen over de Postcodeloterij omdat je denkt dat Nederland op die manier invloed heeft gekocht bij Clinton, dan ben je ver heen hoor :') .
Barry denkt dat hij echt iets op het spoor is. Maar hij behoort dan ook tot de groep die in elke gelekte mail een schandaal ziet.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:23:27 #199
440653 BarryOSeven
pi_166430504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:19 schreef Ludachrist het volgende:
Je zou toch ook eens ergens onderzoek naar willen doen. :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Barry denkt dat hij echt iets op het spoor is. Maar hij behoort dan ook tot de groep die in elke gelekte mail een schandaal ziet.
Yup ik denk inderdaad dat wat we zien qua leaks niet bij een verkiezingscampagne hoort maar echt een crimineel schandaal van historische proporties is.
pi_166430552
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:23 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Je zou toch ook eens ergens onderzoek naar willen doen. :')
Je noemt dit toch geen onderzoek, toch? Dit is meer een conclusie hebben en daar naar toe redeneren.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:27:00 #201
440653 BarryOSeven
pi_166430558
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je noemt dit toch geen onderzoek, toch? Dit is meer een conclusie hebben en daar naar toe redeneren.
Zoiets noemen ze nou een hypothese.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:27:52 #202
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166430577
In het kader van non-issue-schandaaltjes:

quote:
WASHINGTON (AP) — Melania Trump was paid for 10 modeling jobs in the United States worth $20,056 that occurred in the seven weeks before she had legal permission to work in the country, according to detailed accounting ledgers, contracts and related documents from 20 years ago provided to The Associated Press.

(...)

Mrs. Trump, who received a green card in March 2001 and became a U.S. citizen in 2006, has always maintained that she arrived in the country legally and never violated the terms of her immigration status. During the presidential campaign, she has cited her story to defend her husband's hard line on immigration.

The wife of the GOP presidential nominee, who sometimes worked as a model under just her first name, has said through an attorney that she first came to the U.S. from Slovenia on Aug. 27, 1996, on a B1/B2 visitor visa and then obtained an H-1B work visa on Oct. 18, 1996.

The documents obtained by the AP show she was paid for 10 modeling assignments between Sept. 10 and Oct. 15, during a time when her visa allowed her generally to be in the U.S. and look for work but not perform paid work in the country. The documents examined by the AP indicate that the modeling assignments would have been outside the bounds of her visa.

It is highly unlikely that the discovery will affect the citizenship status of Mrs. Trump.

http://talkingpointsmemo.(...)-without-a-work-visa
Géén kloon van tvlxd!
pi_166430604
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:27 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Zoiets noemen ze nou een hypothese.
Nee, een hypothese kan namelijk weerlegd worden. Jouw conclusie niet, die staat vast.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:32:48 #204
440653 BarryOSeven
pi_166430648
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, een hypothese kan namelijk weerlegd worden. Jouw conclusie niet, die staat vast.
Hoezo dat nou weer :') Als straks blijkt dat de hele handel een verkiezingsstunt is geweest en een grapje van Hillary en Trump (of verzin het) dan is die hypothese toch weerlegd.

Snap niet waarom je zo moeilijk doet wanneer iemand meer wil weten over een transactie met een potentieel criminele organisatie. :')
pi_166430659
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hoezo dat nou weer :') Als straks blijkt dat de hele handel een verkiezingsstunt is geweest en een grapje van Hillary en Trump (of verzin het) dan is die hypothese toch weerlegd.

Snap niet waarom je zo moeilijk doet wanneer iemand meer wil weten over een transactie met een potentiële criminele organisatie. :')
Ja, denk je? Ik denk dat jij straks niks vindt en daarom bewijs hebt van een complot, omdat de overheid vast iets achter houdt.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:33:59 #206
440653 BarryOSeven
pi_166430663
En als straks blijkt dat ze betaald hebben voor de Kaas-Pizza-Hotdog party met walnotensaus van Hillary dan is dat interessant om te weten.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:34:47 #207
440653 BarryOSeven
pi_166430672
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, denk je? Ik denk dat jij straks niks vindt en daarom bewijs hebt van een complot, omdat de overheid vast iets achter houdt.
Kijk, wat jij doet is vanuit een conclusie redeneren :') Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten blijkt maar weer.
pi_166430684
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:34 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Kijk, wat jij doet is vanuit een conclusie redeneren :') Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten blijkt maar weer.
We gaan het 3 december allemaal zien.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:35:55 #209
440653 BarryOSeven
pi_166430686
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

We gaan het 3 december allemaal zien.
Hoop het.
pi_166431520
adamsmithtimes twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 14:18:42 Democrats in FL have cast 7,300 more votes than Repubs. 4 yrs ago, Dems led at this point by 104k votes https://t.co/dKI0DOl5MF reageer retweet
Oei democraten, dat klinkt niet goed
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:36:24 #211
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166431613
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 14:30 schreef skysherrif het volgende:
adamsmithtimes twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 14:18:42 Democrats in FL have cast 7,300 more votes than Repubs. 4 yrs ago, Dems led at this point by 104k votes https://t.co/dKI0DOl5MF reageer retweet
Daarmee dan weer geen rekening houdend met Democraten die alleen nog maar zo geregistreerd staan en feitelijk al decennia Republikeins stemmen. Florida is nogal een sterfoord voor bejaarde blanke Amerikanen
pi_166431690
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 14:30 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn wat tegenstrijdigheden in de cijfers van Florida, wat het moeijlk maakt om te beoordelen wie er beter voor staat. Er hebben wat democraten (dixiecrats) dit jaar zich ingeschreven als republikeinen, maar deze groep stemt al tientallen jaren al niet meer op democraten. Verder heb je ook cijfers dat aantonen dat African Americans turnout gedaald is, terwijl die van Hispanics gestegen is. Stemmen relatief nog meer vrouwen dan in 2012 en heb je het geval dat er veel independents hebben gestemd. Tenslotte is de opkomst in beide strongholds flink toegenomen. En is er ook de kans dat een of beide kampen hun Electoral Day stem flink aan het kannibaliseren is. Hetzelfde zie je ook in NC, wat moeilijk te beoordelen is wie er beter voorstaat.

steveschale twitterde op donderdag 03-11-2016 om 22:37:32 Turns out almost 50k of GOP EV in 16 were Dem EV in 12. I'd be surprised if more than 1-2k of them had voted Dem since 1964 or 76. 2/2 reageer retweet
pi_166431794
kerpen twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 12:47:02 Clinton Foundation admits secret $1M from Qatar while Hillary was Sec State, violating her signed ethics agreement.https://t.co/PSMXbbkErW reageer retweet
#Draintheswamp

Soros groep geeft 'tips' over vervanging Scalia

pi_166431818
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En interesse in dezelfde bierbrouwer
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_166431834
De democraten hebben een zeer goede laatste Early Voting dag in Nevada. De opkomst was in Clark County (Las Vegas) zo groot, dat mensen uren in de rij hebben moeten staan, waardoor er werd besloten om de polls langer open te houden gister. Op basis van Early Voting, staan de democraten er goed voor en hebben ze hun voorsprong zelfs vergroot in Clark County vergeleken met 2012, waardoor het zeer moeilijk of bijna onmogelijk lijkt dat Trump dat gat kan dichten op Election Day. Als de Hispanics in Florida, Arizona en Colorado doen wat de Hispanics in Nevada hebben gedaan, maakt Clinton goede kans om die staten te winnen.
RalstonReports twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 04:04:02 They just extended voting hours at a Mexican supermarket to 10 PM. Close to 1,000 voters in line. If you have a panic button GOP, find it. reageer retweet
'
RalstonReports twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 07:41:31 Dems win Clark by 11,000-plus, will be ahead overall there by 72K-plus, more than 2012. May be game over in NV for GOP. reageer retweet
pi_166431915

Wat zijn het toch een nare mensen

[ Bericht 27% gewijzigd door Nintex op 05-11-2016 15:12:17 ]
pi_166432026
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 15:05 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat zijn het toch een nare mensen
Dat eerste mailtje is overduidelijk gewoon een geintje. Zulke grappen worden binnen organisaties nou eenmaal gemaakt, ook via de mail.
pi_166432039
Ik denk, nee, weet haast wel zeker, dat republikeinen ontzettend vriendelijk en beleefd over de kandidaten aan die kant praten onderling.

Zelf heb ik me ook nooit op wat voor onaardige wijze over een ander geuit. O, wacht... nu ben ik ook een naar mens. Hè, zwakzintex?
pi_166432079
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 15:16 schreef OMG het volgende:
Ik denk, nee, weet haast wel zeker, dat republikeinen ontzettend vriendelijk en beleefd over de kandidaten aan die kant praten onderling.

Zelf heb ik me ook nooit op wat voor onaardige wijze over een ander geuit. O, wacht... nu ben ik ook een naar mens. Hè, zwakzintex?
Binnen de Republikeinse primaries was alles pais en vree en uitermate respectvol. Er is geen onvertogen woord gevallen, niet door de kandidaten en ook niet binnen hun teams.
pi_166432627
Suit dropped. Dat van die 13jarige die door trump verkracht zou zijn.

https://www.google.com/am(...)=ms-android-boost-us
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:12:15 #221
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166432644
Hadden de media toch gelijk om zich niet aan dat verhaal te branden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166432646
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:10 schreef Broomer het volgende:

Hier is Ulx niet blij mee.
pi_166432662
weet iemand hoe laat de uitslag ongeveer bekend zal zijn?
pi_166432685
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:14 schreef Oberkullie het volgende:
weet iemand hoe laat de uitslag ongeveer bekend zal zijn?
Als je de volgende dag weer wakker wordt is hij hoogstwaarschijnlijk wel bekend.
pi_166432697
quote:

Blijkbaar bang voor Trump dus.
pi_166432713
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je de volgende dag weer wakker wordt is hij hoogstwaarschijnlijk wel bekend.
Hmm ja overweeg wakker te blijven maar dat heeft weinig zin als het hier dan al 08.00 uur is
pi_166432766
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:19 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Hmm ja overweeg wakker te blijven maar dat heeft weinig zin als het hier dan al 08.00 uur is
Het hangt ook erg af van de uitslag. Er zijn vrij vroeg wel een aantal swing states waar de stembureaus vrij vroeg sluiten waar Trump eigenlijk wel moet winnen om kans te maken. Doet hij dat niet, dan kan je tegen een uurtje of twee al wel redelijk zeker zijn van de uitslag.

In een vorig deel stond wel een aardig overzicht van wanneer elke staat de stembureaus sluit, wellicht kan iemand die nog in de OP gooien.
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:34:17 #228
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_166432905
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb er al heel wat verstuurd, en de ontvangende overheidsinstantie eiste altijd dat we het verzoek per post verzonden.
Dan stond de elektronische weg dus niet open.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:50:21 #229
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166433110
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 14:55 schreef L3gend het volgende:
De democraten hebben een zeer goede laatste Early Voting dag in Nevada. De opkomst was in Clark County (Las Vegas) zo groot, dat mensen uren in de rij hebben moeten staan, waardoor er werd besloten om de polls langer open te houden gister. Op basis van Early Voting, staan de democraten er goed voor en hebben ze hun voorsprong zelfs vergroot in Clark County vergeleken met 2012, waardoor het zeer moeilijk of bijna onmogelijk lijkt dat Trump dat gat kan dichten op Election Day. Als de Hispanics in Florida, Arizona en Colorado doen wat de Hispanics in Nevada hebben gedaan, maakt Clinton goede kans om die staten te winnen.
RalstonReports twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 04:04:02 They just extended voting hours at a Mexican supermarket to 10 PM. Close to 1,000 voters in line. If you have a panic button GOP, find it. reageer retweet
'
RalstonReports twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 07:41:31 Dems win Clark by 11,000-plus, will be ahead overall there by 72K-plus, more than 2012. May be game over in NV for GOP. reageer retweet
Nevada is volgens http://www.ktnv.com/news/ralston/the-nevada-early-voting-blog vrijwel zeker voor de Democraten. Predictwise geeft Clinton 90% om Nevada te winnen. Op Fivethirtyeight is het echter ongeveer 50/50.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166433117

Florida sluit rond 01:00 NL tijd.

Overigens is het gebruikelijk dat er nog rijen staan bij de stembureau's en het stemmen langer door gaat totdat iedereen die in de rij staat gestemd heeft. Zeker in sommige dichtbevolkte staten is dat vaak het geval. Iets na middernacht zullen er trends zichtbaar zijn wat betreft turn-out en samenstelling van het electoraat. Dan rond 1 uur Florida die een goede indicatie geeft in hoeverre Trump een kans maakt. Zonder Florida gaat het erg moeilijk worden.

Waarschijnlijk weten we tussen 04:00 uur en 06:00 uur wie er gewonnen heeft.
pi_166433119
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het hangt ook erg af van de uitslag. Er zijn vrij vroeg wel een aantal swing states waar de stembureaus vrij vroeg sluiten waar Trump eigenlijk wel moet winnen om kans te maken. Doet hij dat niet, dan kan je tegen een uurtje of twee al wel redelijk zeker zijn van de uitslag.

In een vorig deel stond wel een aardig overzicht van wanneer elke staat de stembureaus sluit, wellicht kan iemand die nog in de OP gooien.
Dan blijf ik in ieder geval tot een uur of 02.00 wakker. Thanks ^O^
pi_166433137
quote:
Lekkker praktisch; een kans van X% dat het niet aankomt, slechter voor het milieu, trager, minder efficiënt.
Stemmen met papier? Ja! In verband met transparantie, je wil niet met een (voor de meeste mensen) zwarte doos werken. WOB-verzoek via ouderwetse post? Prima, maar naast gewoon een e-mail.
Ook handig aan e-mail; je hebt gemakkelijk een bewijs dat het is verstuurd. In het geval je gestonewalld wordt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166433192
als nevada inderdaad voor democraten is MOET trump haast wel NH winnen om nog kans te maken
pi_166433229
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:48 schreef tofastTG het volgende:
De Nederlandse staat heeft geen flauw idee wat er met dat geld gebeurd is natuurlijk. Gelukkig gaat Barry ervoor zorgen dat Clinton persoonlijk wel eventjes die 4,4 miljoen komt verantwoorden.
Ik hoop dat het ministerie van ez geen leges in rekening brengt voor het kopiëren, anders gaat het hele feest natuurlijk niet door.
Los van hoe (on)handig hij het aanpakt (in ieder geval doet hij iets), hij heeft natuurlijk wel gelijk. Het is een aanfluiting dat het Nederlandse parlement nog niet om opheldering heeft gevraagd omtrent dat gegeven geld, ten koste van het ontwikkelingshulpbudget. Interesseert het mij wat er precies met elke cent is gebeurd? Nee. Wat mij wel interesseert is waarom de verantwoordelijke politici onder Rutte/Balkenellende ervoor koos om een deel van het ontwikkelingsbudget hiervoor te gebruiken? Hadden ze de naÏeve verwachting dat het geld op die manier efficiënt zou worden ingezet of ging het om hielenlikken voor het geval dat HC ooit de president zou worden? Hadden ze in de gaten hoe de CF en de politieke belangen van de Clintons met elkaar verwoven waren en wat voor afweging maakten ze hierin?
Dit soort details moeten gewoon worden opgehelderd en zo snel mogelijk, hoe langer je ermee wacht hoe moeilijker je antwoorden gaat vinden.
#NoDAPL
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:58:45 #236
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166433231
quote:
De baby huilt :{. Kindermishandeling :r
pi_166433273
quote:
Het is een beetje goedkoop om op Trump in te hakken (cheap shots, gebeurt al heel de dat) maar eerlijk is eerlijk, hoe hij een baby vasthoudt is nogal vreemd. :?
Toon die baby minder ostentatief alsof het een voorwerp is en pak het gewoon vast zoals je dat normaal gesproken (hopelijk) zou doen. Ongetwijfeld zal een of andere adviseur het ook al tegen hem hebben gezegd maar hij luistert niet naar die mensen.
#NoDAPL
pi_166433274
Over het algemeen onderschatten nieuwszenders hun eigen coverage van de voting. Bij de primaries stonden ze uiteraard op diverse locaties de uitslag te peilen. Toen werd er uit Washington gehint op een Rubio surge, terwijl ze daar in de staten zelf niets van merkten.

"Most of these people are voting for Donald Trump" - "But this is just one voting location"

Met het Bernie / Hillary verhaal ook. Toen er een behoorlijk aantal african americans op kwam dagen die zeiden op Hillary te stemmen kon je al zien aankomen dat Hillary een aantal cruciale stemmen zou winnen.

quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:58 schreef Falco het volgende:

[..]

De baby huilt :{. Kindermishandeling :r
Volgens mij brabbelt het meer. Dat gezegd hebbende. Over 20/30 jaar een interview met dezelfde baby als kandidaat voor president. "Do you remember when President Trump lifted me up at a rally? It was a sign" :')
  zaterdag 5 november 2016 @ 17:01:17 #239
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_166433276
quote:

Volgens mij is bijna iedereen door Trump verkracht. Dat mensen nog proberen :') achja de media hé
graag op anoniem
pi_166433346

[ Bericht 54% gewijzigd door Euribob op 05-11-2016 18:51:41 (Hier hebben we een apart topic voor) ]
#NoDAPL
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2016 @ 17:08:04 #241
240917 Mula
pi_166433348
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:55 schreef skysherrif het volgende:
als nevada inderdaad voor democraten is MOET trump haast wel NH winnen om nog kans te maken
Ik was een paar weken geleden in Nevada en ik kan het me haast niet voorstellen. Het waren echt een en al Trump borden langs de weg, nergens iets van Hillary.
pi_166433354
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:08 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik was een paar weken geleden in Nevada en ik kan het me haast niet voorstellen. Het waren echt een en al Trump borden langs de weg, nergens iets van Hillary.
zullen ewl de grote steden zijn in nevada (zijn die er? :P ) die de doorslag geven. Platteland is overal trump

Las Vegas en Carson city dus, die zullen wel massaal stemmen op clinton dan en dan heb je bijna de helft van nevada te pakken
pi_166433368
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

zullen ewl de grote steden zijn in nevada (zijn die er? :P ) die de doorslag geven. Platteland is overal trump
Zoals bij Sanders en HC, Sanders won meer buiten de stad, HC meer binnen de stad.
#NoDAPL
pi_166433379
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:08 schreef Mula het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wat je bent. Zo zag het er in 2012 uit:

En het was een ruime overwinning voor Obama.
pi_166433395
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:50 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Overigens is het gebruikelijk dat er nog rijen staan bij de stembureau's en het stemmen langer door gaat totdat iedereen die in de rij staat gestemd heeft. Zeker in sommige dichtbevolkte staten is dat vaak het geval. Iets na middernacht zullen er trends zichtbaar zijn wat betreft turn-out en samenstelling van het electoraat. Dan rond 1 uur Florida die een goede indicatie geeft in hoeverre Trump een kans maakt. Zonder Florida gaat het erg moeilijk worden.

Òfwel, lekker gaan slapen en de volgende dag lezen wat de uitslag is. Bovendien stelt Assange dat er sowieso geen eerlijke verkiezingen zullen gaan komen, de bedrijven die de macht hebben staan het niet toe dat Trump wint. Zie het volledige interview met Assange wat RT vandaag of morgen online gaat plaatsen. Nu al kan je er wat stukjes van zien.
#NoDAPL
pi_166433400
Oh nou als Assange dat stelt zal het wel zo zijn.
pi_166433405
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Las Vegas en Carson city dus, die zullen wel massaal stemmen op clinton dan en dan heb je bijna de helft van nevada te pakken
Sterker nog Clark County, Las Vegas, wonen 2/3 van de mensen. Dan heb je Reno waar meer dan 10% woont, en de rest is platteland
pi_166433418
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:13 schreef Monolith het volgende:
Oh nou als Assange dat stelt zal het wel zo zijn.
Wat een ge-wel-di-ge inhoudelijke repliek. Kan jij ook gewoon even luisteren naar heel zijn uitleg en dan reageren op zijn argumenten in plaats van meneer de autoritaire populist uit te hangen? :s)
#NoDAPL
pi_166433464
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat een ge-wel-di-ge inhoudelijke repliek. Kan jij ook gewoon even luisteren naar heel zijn uitleg en dan reageren op zijn argumenten in plaats van meneer de autoritaire populist uit te hangen? :s)
Nee. Post ze maar hier als je denkt dat ze steekhoudend zijn.
Al is het eigenlijk vrij onnozel om te denken dat de Democraten in staat zouden zijn om deze verkiezingen te 'riggen'. De Republikeinen hebben de controle in het merendeel van de staten.
pi_166433489
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:50 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Even 1 aantekening, de Panhandle, noordwesten van Florida, sluiten de stembussen 1 uur later, doordat ze in een andere tijdzone zitten. De networks mogen dan voor die tijd niets berichten over Florida (exit polls). Wel zullen de early voting in de rest van Florida dan binnenstromen na 7 uur

pi_166433510
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Òfwel, lekker gaan slapen en de volgende dag lezen wat de uitslag is. Bovendien stelt Assange dat er sowieso geen eerlijke verkiezingen zullen gaan komen, de bedrijven die de macht hebben staan het niet toe dat Trump wint. Zie het volledige interview met Assange wat RT vandaag of morgen online gaat plaatsen. Nu al kan je er wat stukjes van zien.
Gelukkig heeft Assange geen agenda.

Maar voor iedereen die een hekel heeft aan Clinton, is het een win-win uitleg. Gaat Trump er met de winst vandoor, dan kan bij hen de vlag uit. Wint Clinton, dan hoef je de uitslag niet te accepteren, want dan zijn de verkiezingen niet eerlijk verlopen.
pi_166433659
Heb 300 euro gewed op Trump op unibet :Y
  zaterdag 5 november 2016 @ 17:43:33 #253
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166433907
quote:
Daar heeft hij gelijk in maar het is evengoed een dark day als HC wint, om vele redenen.
#NoDAPL
pi_166433927
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:34 schreef arie_bc het volgende:

[..]

BNW is om de hoek. Dat is je al tig keer gezegd.
Voter suppression is een serieuze zaak. Ook al ben je het er mee eens of niet. Het is een zaak wat wordt besproken in de MSM.
CNN panel over voter suppression
  zaterdag 5 november 2016 @ 17:48:39 #256
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166433947
quote:
Woman admits voting for late husband: Says she knew he wanted to vote Trump

ALTON — An Alton Republican election judge said Friday she has no regrets about voting for Donald Trump on behalf of her dead husband — and added that the cemeteries in Chicago should be investigated for similar activity.

Audrey R. Cook, 88, of the 500 block of Beacon Street, was charged with election code perjury and violation of the election code: violation of the vote by mail ballot provision. Both are Class 3 felonies.

“Now they should investigate all the cemeteries in Chicago,” said Cook. She said she does not feel she did anything wrong, and only voted as her late husband would have, had he survived.

http://thetelegraph.com/n(...)wanted-to-vote-trump
Rigged! :o
Ze had nobele intenties, in tegenstelling tot anderen die misschien hetzelfde willen doen! :(
Géén kloon van tvlxd!
pi_166433979
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:48 schreef Montov het volgende:

[..]

Rigged! :o
Ze had nobele intenties, in tegenstelling tot anderen die misschien hetzelfde willen doen! :(
Inderdaad, hij wilde op Trump stemmen. Dan mag dat.
pi_166433999
quote:
Joss Whedon (een hele grote meneer in 'Hollywood') heeft momenteel ook een PAC en campagne wat als doel heeft dat Trump niet de president wordt, en dus automatisch HC wel. Hij hoopte dat Elizabeth Warren mee zou doen, volgens mij was hij ook voor Sanders maar nu de keuze is tussen Trump en HC geldt het motto allesbehalve Trump.
Voor de korte termijn is dat te volgen, voor de lange termijn, ik weet het niet. Als HC nu wint dan weten we zeker dat we over 4 jaar weer rigged primary's krijgen en dat er weer een enorme grote druk gaat zijn om de kandidaat van de bedrijven (deze keer HC, de vorige keer Obama) de nominatie krijgt. Ondertussen beschadigt ook HC verder het milieu met fracking en olie en hanteert ook zij een gevaarlijk buitenlands beleid. Het is minder dramatisch dan Trump in de eerste paar jaar. Niemand kan voorspellen welk scenario slechter is, het hangt er maar net van af hoeveel Trump gedaan krijgt en wat de reacties gaan zijn binnen de beide partijen. Teveel variabelen.

http://savetheday.vote/

Wat betreft de primary's raad ik deze documentaire aan over de primary in California. Hier was relatief weinig aandacht voor omdat het helemaal aan het einde kwam en het toen al min of meer gespeeld was.
#NoDAPL
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 17:53:53 #259
3928 Ulx
pi_166434047
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:47 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Voter suppression is een serieuze zaak. Ook al ben je het er mee eens of niet. Het is een zaak wat wordt besproken in de MSM.
CNN panel over voter suppression
http://www.politico.com/s(...)ly-ballot-ban-230785

Het SC heeft een wetje goedgekeurd die het moeilijker maakt te stemmen door minderheden.

De rechter had dit wetje al met "rubbish" van tafel geveegd.

Votersuppression door de GOP?
pi_166434103
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het SC heeft een wetje goedgekeurd die het moeilijker maakt te stemmen door minderheden.

Ze proberen het met man en macht maar 'nationaal' lukt dat niet terwijl de Democraten op staatsniveau wel veel aan votersuppression deden, o.a. in New York, Arizona en California. Wat betreft California kan je in de documentaire die ik plaatste alle details zien. Verplicht kijkvoer voor iedereen die de verkiezing daar volgt.
Het hypocrisiegehalte is dus weer eens erg hoog, het vizier is nu op de Republikeinen gericht die geen deukje in een pakje boter slaan maar terwijl de Democraten bij de primary's in veel staten aan voter suppression deden hadden diezelfde media er niet of nauwelijks aandacht voor. Logisch, want die 90% van die media zijn op de hand van HC.

[ Bericht 13% gewijzigd door Euribob op 05-11-2016 18:56:20 ]
#NoDAPL
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 17:59:06 #261
3928 Ulx
pi_166434152
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ze proberen het met man en macht maar 'nationaal' lukt dat niet terwijl de Democraten op staatsniveau wel veel aan votersuppression deden, o.a. in New York, Arizona en California. Wat betreft California kan je in de documentaire die ik plaatste alle details zien. Verplicht kijkvoer voor iedereen die de verkiezing daar volgt.
Dus dit is niet erg, begrijp ik dat goed? Doorlopen mensen, niets te zien?

[ Bericht % gewijzigd door Euribob op 05-11-2016 18:56:28 ]
pi_166434159
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Joss Whedon (een hele grote meneer in 'Hollywood') heeft momenteel ook een PAC en campagne wat als doel heeft dat Trump niet de president wordt, en dus automatisch HC wel. Hij hoopte dat Elizabeth Warren mee zou doen, volgens mij was hij ook voor Sanders maar nu de keuze is tussen Trump en HC geldt het motto allesbehalve Trump.
Voor de korte termijn is dat te volgen, voor de lange termijn, ik weet het niet. Als HC nu wint dan weten we zeker dat we over 4 jaar weer rigged primary's krijgen en dat er weer een enorme grote druk gaat zijn om de kandidaat van de bedrijven (deze keer HC, de vorige keer Obama) de nominatie krijgt. Ondertussen beschadigt ook HC verder het milieu met fracking en olie en hanteert ook zij een gevaarlijk buitenlands beleid. Het is minder dramatisch dan Trump in de eerste paar jaar. Niemand kan voorspellen welk scenario slechter is, het hangt er maar net van af hoeveel Trump gedaan krijgt en wat de reacties gaan zijn binnen de beide partijen. Teveel variabelen.

http://savetheday.vote/

Wat betreft de primary's raad ik deze documentaire aan over de primary in California. Hier was relatief weinig aandacht voor omdat het helemaal aan het einde kwam en het toen al min of meer gespeeld was.
Wil jij eens stoppen met het als een feit presenteren dat de verkiezingen 'rigged' zijn? Anders hoepel je maar lekker op naar BNW.
pi_166434171
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat ook wel logisch is. Zij hebben belang bij een lage opkomst. De democraten proberen juist zoveel mogelijk mensen stemrecht te geven.
pi_166434182
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus dit is niet erg, begrijp ik dat goed? Doorlopen mensen, niets te zien?
Natuurlijk is het wel erg, ik gaf slechts aan dat de Republikeinen momenteel weinig effectief zijn met dat erdoor te drukken en het laatste deel wat jij niet citeerde is nogal relevant.
quote:
Het hypocrisiegehalte is dus weer eens erg hoog, het vizier is nu op de Republikeinen gericht die geen deukje in een pakje boter slaan maar terwijl de Democraten bij de primary's in veel staten aan voter suppression deden hadden diezelfde media er niet of nauwelijks aandacht voor. Logisch, want die 90% van die media zijn op de hand van HC.
#NoDAPL
pi_166434212
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wil jij eens stoppen met het als een feit presenteren dat de verkiezingen 'rigged' zijn? Anders hoepel je maar lekker op naar BNW.
Kijk nu maar naar die documentaire in plaats van een stelling in te nemen zonder de feiten te kennen!
Als jij heel die documentaire hebt gezien (een hele betrouwbare bron) dan mag jij er een stelling over innemen, ok? Meneer de nepjournalist. Een echte journalist kijkt immers naar alle feiten en vormt daarna pas een mening.
#NoDAPL
pi_166434221
quote:

[..]

Hij moet iets. Die arme knul huilt zich iedere avond in slaap omdat Sanders nu campagne voert voor Clinton.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 18:02:20 #267
3928 Ulx
pi_166434248
Is er nog iets over de belastingaangiftes bekend geworden?
pi_166434262
quote:

[..]

Jij zou trouwens als journalist ook moeten weten hoe het ging met de provisional ballots maar daar heb jij natuurlijk niets over meegekregen terwijl jij wel uit de hoogte opiniërend doet. :')
Leg eens uit, meneer, waarom u zo'n moeite heeft met een feit als feit te presenteren? Als het volgens u geen feit is, neem dan kennis van alle argumenten en geef inhoudelijke repliet waaruit volgens u, weledelgestelde heer, blijkt dat het niet klopt.
#NoDAPL
pi_166434282
Ik wacht nog op uitleg over hoe de Democraten de verkiezingen in de door Republikeinen bestuurde staten gaan 'riggen' Bram.
pi_166434297
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:03 schreef Monolith het volgende:
Ik wacht nog op uitleg over hoe de Democraten de verkiezingen in de door Republikeinen bestuurde staten gaan 'riggen' Bram.
Gelukkig ben je geduldig man!
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:04:50 #271
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166434304
Het zou wel leuk zijn als dit weekend nog die videotape van The Apprentice uitkomt waar Trump het n-woord bezigt :D
pi_166434306
Clinton is zo evil dat ze er voor elkaar krijgt dat Republikeinen de verkiezingen riggen voor Clinton, snap dat dan.
pi_166434308
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij zou trouwens als journalist ook moeten weten hoe het ging met de provisional ballots maar daar heb jij natuurlijk niets over meegekregen terwijl jij wel uit de hoogte opiniërend doet. :')
Zie de bijdrage van Monolith. Hoe gaan de Democraten de uitslag manipuleren, terwijl het gros van de swing states in handen is van de Republikeinen?
pi_166434325
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:03 schreef Monolith het volgende:
Ik had die reactie niet gelezen. Ik heb aangegeven dat Assange dit aangaf. Zo gauw ik het volledige interview (RT) heb gehoord zal ik het je aangeven wat hij zegt.
#NoDAPL
pi_166434367
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik had die reactie niet gelezen. Ik heb aangegeven dat Assange dit aangaf. Zo gauw ik het volledige interview (RT) heb gehoord zal ik het je aangeven wat hij zegt.
Je kan niet voor jezelf denken?
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:09:52 #276
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166434385
quote:

[..]

Vertel nog eens dat verhaal over Brooklyn.
pi_166434389
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:04 schreef L3gend het volgende:
Clinton is zo evil dat ze er voor elkaar krijgt dat Republikeinen de verkiezingen riggen voor Clinton, snap dat dan.
Nogmaals, ik fungeerde slechts als doorgeefluik. Kijk naar het volledige interview met Assange wat RT vandaag of morgen (zaterdag voor de USA) online gaat zetten, daarin krijg je uitleg. Hij had het niet over het poppetje HC (Clinton verwijst maar haar man) maar over de bedrijven die de macht hebben.
#NoDAPL
pi_166434393
quote:

[..]

Ja gaat weer met open ogen in de propaganda trappen?
pi_166434401
Claimen een kritisch denker te zijn om vervolgens alles wat Assange zonder een spoortje twijfel voor waar aan te nemen.

Top.
pi_166434457
Ons beschuldigen dat we in de zogenaamde MSM propoganda in trappen, in maar dan zelf Russische propaganda citeren
pi_166434501
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:02 schreef Ulx het volgende:
Is er nog iets over de belastingaangiftes bekend geworden?
Nee maar die rechtszaak over verkrachting van dat 13 jarige meisje waar jij hier de hele tijd mee liep te trollen is volgens mij wel afgeblazen.
pi_166434526
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Los van hoe (on)handig hij het aanpakt (in ieder geval doet hij iets), hij heeft natuurlijk wel gelijk. Het is een aanfluiting dat het Nederlandse parlement nog niet om opheldering heeft gevraagd omtrent dat gegeven geld, ten koste van het ontwikkelingshulpbudget. Interesseert het mij wat er precies met elke cent is gebeurd? Nee. Wat mij wel interesseert is waarom de verantwoordelijke politici onder Rutte/Balkenellende ervoor koos om een deel van het ontwikkelingsbudget hiervoor te gebruiken? Hadden ze de naÏeve verwachting dat het geld op die manier efficiënt zou worden ingezet of ging het om hielenlikken voor het geval dat HC ooit de president zou worden? Hadden ze in de gaten hoe de CF en de politieke belangen van de Clintons met elkaar verwoven waren en wat voor afweging maakten ze hierin?
Dit soort details moeten gewoon worden opgehelderd en zo snel mogelijk, hoe langer je ermee wacht hoe moeilijker je antwoorden gaat vinden.
Scroll omhoog, daar staat de motivatie van het ministerie van economische zaken! (Ook vindbaar op NOS.nl)
pi_166434687
Heeft dat interview met Assange plaatsgevonden voor of nadat hij volgens de "kritische denkers" in dit topic was vermoord door Clinton?
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 18:40:50 #284
3928 Ulx
pi_166434906
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:27 schreef Kansenjongere het volgende:
Heeft dat interview met Assange plaatsgevonden voor of nadat hij volgens de "kritische denkers" in dit topic was vermoord door Clinton?
Door Pamela Anderson. Niet door Clinton.
pi_166434935
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Om de een of andere reden haal ik die twee voortdurend door elkaar.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 november 2016 @ 18:42:14 #286
426493 crew  PippenScottie
pi_166434938
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Door Hillary Clinton, die zich in Pamela Anderson geshapeshift had.

Maar daar hoor je de MSM niet over natuurlijk. :N
My friends all drive horses
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:42:53 #287
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166434946
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 18:42:56 #288
3928 Ulx
pi_166434948
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:16 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Nee maar die rechtszaak over verkrachting van dat 13 jarige meisje waar jij hier de hele tijd mee liep te trollen is volgens mij wel afgeblazen.
Ik las zoiets. Ze zou bedreigd zijn.

Oh well. Dan gaat hij toch gewoon de bak in wegens die RICO zaak.
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:46:22 #289
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_166435009
Holy shit.
haar afschuwelijke stem was al niet om aan te horen.
maar nu is het een marteling om haar aan te horen!
niet te kort zeg...
au!
Huig
pi_166435064
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:46 schreef Orwell het volgende:
Holy shit.
haar afschuwelijke stem was al niet om aan te horen.
maar nu is het een marteling om haar aan te horen!
niet te kort zeg...
au!
Wat is er mis met haar stem in vergelijking met anders? Is het de intonatie of klinkt haar stem gewoon niet goed (ziekte?)?
#NoDAPL
pi_166435066
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik las zoiets. Ze zou bedreigd zijn.

Oh well. Dan gaat hij toch gewoon de bak in wegens die RICO zaak.
Is een civiele zaak.
pi_166435109
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:42 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Door Hillary Clinton, die zich in Pamela Anderson geshapeshift had.

Maar daar hoor je de MSM niet over natuurlijk. :N
Er zijn zoveel echte complotten, een iemand komt met de ver gezochte complottheorie dat PA Assange vergiftigde en daar zoomen de establishmentmedia natuurlijk op in in plaats van op alle door Wikileaks bewezen complotten in te gaan. Een mooie illustratie van hoe spinning werkt. Proberen alle serieuze complotten minder geloofwaardig te maken door het te associëren met 1 extreem complot van een gekkie en zodoende mijden dat je het over de inhoud van Wikileaks hoeft te hebben. Hierbij trouwens een klein complimentje voor politico.org , daar wordt tenminste nog door 1 journalist fatsoenlijk verslag gedaan over de Wikileaks-onthullingen. Ironisch gezien het feit dat dit is opgericht door iemand die van TWP kwam. :s)
#NoDAPL
pi_166435170
quote:
Oh bedoelde hij dat met flink investeren in infrastructuur. :')

Wat dat aangaat nog wel een interessante longread van de Guardian:
https://www.theguardian.c(...)ection-day?CMP=fb_gu
pi_166435178
Hoe kan het dat de republikeinse stemmers zo achter Donald Trump is gaan staan, terwijl de partij zelf een gruwelijke hekel heeft aan Donald Trump. Het verbaast mij elke keer weer hoe snel een bevolking van mening kan veranderen in luttele dagen.

Uitspraken als "grab them by the pussy, we will build a wall" of dat Trump alle moslims wil weren uit de USA en natuurlijk nog de vrij recente uitspraak dat hij een verlies niet zal accepteren. Het lijkt de Amerikaanse stemmer niets te kunnen schelen. Het is de waan van de dag waar de Amerikaan in gelooft of het nu waar is of niet. Eigenaardig volkje die Amerikanen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 november 2016 @ 18:55:30 #295
3928 Ulx
pi_166435195
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:49 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Is een civiele zaak.
Tot hij hem verliest. De kans dat er dan een strafzaak komt is groot.
pi_166435200
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:54 schreef MakkieR het volgende:
Hoe kan het dat de republikeinse stemmers zo achter Donald Trump is gaan staan, terwijl de partij zelf een gruwelijke hekel heeft aan Donald Trump
Kloof establishment (donors dienen) en achterban.
Handgranaat gooien richting establishment.

quote:
Eigenaardig volkje die Amerikanen.
Ja, maar dat begon al met het nomineren van deze twee gehate mensen. ;)
#NoDAPL
pi_166435231
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:54 schreef MakkieR het volgende:
Hoe kan het dat de republikeinse stemmers zo achter Donald Trump is gaan staan, terwijl de partij zelf een gruwelijke hekel heeft aan Donald Trump. Het verbaast mij elke keer weer hoe snel een bevolking van mening kan veranderen in luttele dagen.

Uitspraken als "grab them by the pussy, we will build a wall" of dat Trump alle moslims wil weren uit de USA en natuurlijk nog de vrij recente uitspraak dat hij een verlies niet zal accepteren. Het lijkt de Amerikaanse stemmer niets te kunnen schelen. Het is de waan van de dag waar de Amerikaan in gelooft of het nu waar is of niet. Eigenaardig volkje die Amerikanen.
Opportunisme en het feit dat Trump op het gros van de terreinen gewoon een doorsnee Republikein is.
pi_166435255
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:27 schreef Kansenjongere het volgende:
De meeste mensen van die groep waar jij naar verwijst gingen hier niet in mee. Ik zelf ook niet, ik ging ervan uit dat zijn internetverbinding was afgesloten onder diplomatieke druk via een bondgenoot, dat bleek ook ongeveer zo te kloppen, alleen was het de oppositie van Equador in plaats van een bondgenoot.
#NoDAPL
pi_166435260
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat is er mis met haar stem in vergelijking met anders? Is het de intonatie of klinkt haar stem gewoon niet goed (ziekte?)?
Haar stem is de laatste week schoor, zit iets in. Ze is echt gestrest.
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:58:44 #300
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166435272
Mijn god.
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:58:52 #301
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166435276
.