Ik snap die behoefte aan leedvermaak ook niet. Het gaat toch niet om een schoolraad verkiezing? Waarschijnlijk de belangrijkste positie in de wereld.quote:
Nee, niet tijdens een onderzoek. Het zou lekker worden. Elk idioot spoor dat een agent denkt te moeten volgen uitgebreid in de krant?quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want het volk heeft daar geen recht op?
En dan mag je niet tegen lachen om een bepaalde partij (die overtuigend biased is) als hun kandidaat niet wint?quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:05 schreef Broomer het volgende:
[..]
Ik snap die behoefte aan leedvermaak ook niet. Het gaat toch niet om een schoolraad verkiezing? Waarschijnlijk de belangrijkste positie in de wereld.
Nee, een onpartijdig orgaan als de FBI hoort niet te lekken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want het volk heeft daar geen recht op?
Ik ben dan ook niet van plan snel een publieke functie te bekleden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, niet tijdens een onderzoek. Het zou lekker worden. Elk idioot spoor dat een agent denkt te moeten volgen uitgebreid in de krant?
"En nu onderzoeken we de berichten of Typisch inderdaad een pedofiel is. Het lijkt er op, maar het kan ook niet zo zijn."
Ik betwijfel of je de dagen erna je gezicht op straat laat zien. Zelfs al staat een dag later op pagine 14 linksonder een klein berichtje dat je onschuldig bent.
Ik vind dat het volk recht heeft om te weten hoe een kandidaat voor de belangrijkste positie in de westerse wereld er voor staat. Ook op dat gebied.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:08 schreef Broomer het volgende:
[..]
Nee, een onpartijdig orgaan als de FBI hoort niet te lekken.
En nee, het volk heeft geen recht op onderzoek dat niet afgerond is.
Mike Pence komt hierheentwitter:mike_pence twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 02:10:04We're back on the road tomorrow in Holland, MI and Fairfax, VA. Join us: https://t.co/wnLfxW5H5C reageer retweet
De FBI zit momenteel sowieso al in een Catch-22 situatie. Ze krijgen hoe dan ook wel het verwijt dat ze de verkiezingen beïnvloeden, of ze nou nu informatie naar buiten brengen of pas na de verkiezingen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:02 schreef Broomer het volgende:
[..]
En de FBI zelf ook. Die moet op de schop. Je kan niet constant politiek gevoelige informatie blijven lekken.
Gelieve een fatsoenlijke bron te posten als je met cijfers komt.quote:
En het hangt van de winnaar af wiens kop er gaat rollenquote:Op zaterdag 5 november 2016 02:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De FBI zit momenteel sowieso al in een Catch-22 situatie. Ze krijgen hoe dan ook wel het verwijt dat ze de verkiezingen beïnvloeden, of ze nou nu informatie naar buiten brengen of pas na de verkiezingen.
Ze hebben geen informatie naar buiten gebracht. Alleen maar insinuaties.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De FBI zit momenteel sowieso al in een Catch-22 situatie. Ze krijgen hoe dan ook wel het verwijt dat ze de verkiezingen beïnvloeden, of ze nou nu informatie naar buiten brengen of pas na de verkiezingen.
Daar is het een democratie voor. Je kunt elke klapjosti kiezen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:30 schreef Onnoman het volgende:
bevestigd dat elke mongool president kan worden van Amerika
Als het daar op aan komt kan Comey beter op Clinton hopen. Ik denk dat zij een stuk meer begrip heeft voor de situatie waar hij zich in bevindt dan Trump.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En het hangt van de winnaar af wiens kop er gaat rollen
Hij is eigenlijk best wel grappig.alleen een beetje te goofy voor de verkiezingen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:47 schreef monkyyy het volgende:
Die Gary Johnson toch.En toch pakt hij 5% van de stemmen.
Nee, het zijn gezondheidsproblemen! Geen stamina om te zitten! Ghaaaagaaaa! Ghaaaaaagaaa!quote:Op zaterdag 5 november 2016 03:13 schreef Broomer het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk best wel grappig.alleen een beetje te goofy voor de verkiezingen.
Ik begin het gewoon genant te vinden voor de USA.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:47 schreef monkyyy het volgende:
Die Gary Johnson toch.En toch pakt hij 5% van de stemmen.
Ik zie het juist andersom.quote:Op zaterdag 5 november 2016 05:39 schreef OMG het volgende:
Hillary is verre van mijn favoriete kandidaat, maar ik zie haar oneindig veel minder schade aanrichten aan het binnenland (ik woon er, ik heb dat dus best hoog staan), en ook qua buitenland heb ik daar een veel beter gevoel bij dan bij Trump.
Trump's zogenaamde winning temperament, uitspraken als "I love war", vragen waarom nukes geen optie zijn, en het feit dat hij bootjes van een ander land uit het water zou knallen alleen al om obscene gebaren... nee, daar heb ik een stuk minder goed gevoel bij, dan bij de zogenaamde warhawk.
Wat betreft vuurwapens/zelfverdediging; in het ergste geval ben ik bang dat ze hier in huis moeten komen. Ook bij een Trump loss. Zelfs, misschien wel. Alleen al omdat er van die rare figuren rondlopen die het blijkbaar niet meer zo eens zijn met de democratie.
Ik vind het waarschijnlijker dat Clinton een oorlog start. Clinton staat voor het oude beleid. Obama heeft de teringzooi in Syrie en Libie op zijn naam staan, zijn voorganger Irak en Afghanistan, met Bill vochten we tegen Milosevic. de president daarvoor, Bush senior, startte een oorlog in Irak. Reagan was druk bezig de koude oorlog in leven te houden en bombardeerde Libie.quote:Op zaterdag 5 november 2016 05:39 schreef OMG het volgende:
Hillary is verre van mijn favoriete kandidaat, maar ik zie haar oneindig veel minder schade aanrichten aan het binnenland (ik woon er, ik heb dat dus best hoog staan), en ook qua buitenland heb ik daar een veel beter gevoel bij dan bij Trump.
Trump's zogenaamde winning temperament, uitspraken als "I love war", vragen waarom nukes geen optie zijn, en het feit dat hij bootjes van een ander land uit het water zou knallen alleen al om obscene gebaren... nee, daar heb ik een stuk minder goed gevoel bij, dan bij de zogenaamde warhawk.
Wat betreft vuurwapens/zelfverdediging; in het ergste geval ben ik bang dat ze hier in huis moeten komen. Ook bij een Trump loss. Zelfs, misschien wel. Alleen al omdat er van die rare figuren rondlopen die het blijkbaar niet meer zo eens zijn met de democratie.
hij gaat IS kapot maken en radicale islam uitbannen in het MO, hoe denk je dat hij dat gaat doen?, tweeten?quote:Op zaterdag 5 november 2016 07:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het waarschijnlijker dat Clinton een oorlog start. Clinton staat voor het oude beleid. Obama heeft de teringzooi in Syrie en Libie op zijn naam staan, zijn voorganger Irak en Afghanistan, met Bill vochten we tegen Milosevic. de president daarvoor, Bush senior, startte een oorlog in Irak. Reagan was druk bezig de koude oorlog in leven te houden en bombardeerde Libie.
Clinton vertegenwoordigt in alles de oude garde en ik heb er 0 vertrouwen in dat ze deze trend verbreekt. Ik durf met 100% zekerheid te garanderen dat als Hillary Clinton in het Witte Huis komt, de VS betrokken raakt bij een gewapend conflict.
Trump is onvoorspelbaar, je weet niet wat hij gaat doen. Ik durf dus niet met 100% zekerheid te zeggen dat hij de VS meeneemt in een gewapend conflict. Je weet namelijk simpelweg niet wat hij gaat doen. Als jij denkt dat je dat wel kan voorspellen, of denkt dat Clinton niet betrokken wordt bij een gewapend conflict, hou je denk ik echt jezelf voor de gek.
Ik denk het niet, want zijn vrouw is tegen cyberpesten zei ze laatst in een speech.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:38 schreef Re het volgende:
[..]
hij gaat IS kapot maken en radicale islam uitbannen in het MO, hoe denk je dat hij dat gaat doen?, tweeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |