abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2016 @ 00:03:10 #101
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_166425886
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:55 schreef Nintex het volgende:
Trump is letterlijk government for and by the people

[ afbeelding ]

Trump's closing argument for America

Eerste goede idee wat ik in maanden uit Trump zijn mond heb horen komen.

Dit is ook wat ik zie als ik denk aan raadgevende referendums hier in Nederland. Prima om op gemeentelijk of provinciaal niveau te gebruiken.

De overheid dichter bij de burger brengen en taken vanuit Washington delegeren naar Staten en districten is uiteindelijk ook iets wat alle Amerikanen denk ik wel willen, zo lang hun privacy en grondrechten maar gewaarborgd zijn.
  zaterdag 5 november 2016 @ 00:16:23 #102
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166426025

[ Bericht 46% gewijzigd door Euribob op 05-11-2016 02:17:31 (geen bnw hier) ]
  zaterdag 5 november 2016 @ 00:35:06 #103
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_166426207
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:28 schreef Ulx het volgende:
269-269-6 is pas een leuk scenario. Dan heeft McMullin ineens de kans president te worden. Politico had dat scenario geschetst.
266-266-6 bedoel je denk ik?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_166426263
NEWARK -- A federal jury convicted two former aides to Gov. Chris Christie of New Jersey on Friday over a bizarre scheme to close access lanes to the George Washington Bridge as punishment against a mayor who declined to endorse the governor's re-election.

The two defendants, Bridget Anne Kelly and Bill Baroni, were each charged with seven counts of conspiracy and wire fraud, including misusing the resources of the Port Authority of New York and New Jersey, which operates the bridge, and violating the rights of the citizens of Fort Lee, N.J., to travel without government restriction when the closings gridlocked their town over five days in September 2013.

Though Ms. Kelly and Mr. Baroni were the only ones to be tried as a result of the scandal, the trial suggested that Mr. Christie, who has maintained that he knew nothing about the scheme until after it had ended, was deeply involved. A top ally and key prosecution witness testified that Mr. Christie, a Republican, was told of the lane closings as they were occurring, and Ms. Kelly said she discussed the shutdown with the governor before it happened.

The scandal not only crippled Mr. Christie's presidential candidacy this year, but also tarnished his reputation at a time when he has been a key player in Donald J. Trump's presidential campaign, named to lead his White House transition team and serving as a political surrogate. Mr. Christie is scheduled to campaign for Mr. Trump this weekend in New Hampshire and Pennsylvania, two key battleground states, ahead of the election on Tuesday.

http://www.nytimes.com/20(...)conviction.html?_r=0
The view from nowhere.
pi_166426337
Gaat nog leuk worden als het close wordt :`)
Volgens mij heeft ook een Texaanse Elector vorige maand gezegd dat hij sterk overwoog om niet op Trump te stemmen
Taniel twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 00:16:40 A Dem elector says he won't vote Clinton. She therefore needs to secure 271 (not 270) electoral votes on Tuesday...… https://t.co/XarTxuNwDy reageer retweet
  zaterdag 5 november 2016 @ 00:47:52 #106
440653 BarryOSeven
pi_166426348

[ Bericht 57% gewijzigd door Euribob op 05-11-2016 02:17:58 (geen bnw hier) ]
pi_166426409
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:30 schreef Broomer het volgende:

[..]

En het is ook een hoop wachten. Ik kijk altijd naar een paar channels, CCN, Fox News, NBC, enz., kijken of er iemand een staat voor een kandidaat uitroept (hoe zeg je dat), en wachten tot er weer wat oprecincts binnedruppelen. Die interviews en talking heads zijn meestal niet zo interessant, die zeggen toch allemaal iets vergelijkbaars.
Ik ga vooral CNN kijken. Wordt wellicht het gelukkigste moment van mijn leven hun reacties te zien terwijl Trump aan het winnen is.
pi_166426423
virginia trump 44% clinton 41% _O-
pi_166426427
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 00:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe waarin hij oproept tot fysieke kalmte de komende vijf dagen, De Bushes, Clinton en Obama allemaal in het corruptieschandaal volgens deze meneer met een behoorlijk curriculum vitae en aankondiger van de soft-coup.

Trump heeft zich opgeworpen als voorman van deze soft-coup. Kijk en zie.

De kans dat iemand Trump na een coup zou installeren is echt 0. Dan kies je voor een persoon die het land kan verenigen of genoeg aanzien/kennis/respect heeft. In dat scenario zouden eerder Joe Biden en Paul Ryan zich geroepen voelen om de boel bij elkaar te houden.
pi_166426431
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 00:55 schreef vigen98 het volgende:
Oude poll?
  zaterdag 5 november 2016 @ 01:01:54 #111
440653 BarryOSeven
pi_166426498
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 00:55 schreef Nintex het volgende:

[..]

De kans dat iemand Trump na een coup zou installeren is echt 0. Dan kies je voor een persoon die het land kan verenigen of genoeg aanzien/kennis/respect heeft. In dat scenario zouden eerder Joe Biden en Paul Ryan zich geroepen voelen om de boel bij elkaar te houden.
Tja ik ken de beweegredenen ook niet. Misschien heeft Trump zichzelf wel aangeboden of wilde de rest niet. Geen idee.

Heb er wel hoop op dat dit geen hoax is (waarom jezelf zo te kakken zetten nu) en dat het lukt. Vermijden we WW3 en rollen we een hele boel corruptie en smeerlapperij op.

In dat geval heeft het ook effect op de situatie hier en zal er vast ook zooi loskomen van de Demmink zaak, Dutroux en noem het maar op.

En we komen er dan achter waarom die vluchtelingen hier zo nodig moeten zijn. Want ook daar weten ze daar in het Witte Huis meer van. Daar ben ik van overtuigd.
pi_166426518
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Tja ik ken de beweegredenen ook niet. Misschien heeft Trump zichzelf wel aangeboden of wilde de rest niet. Geen idee.

Heb er wel hoop op dat dit geen hoax is (waarom jezelf zo te kakken zetten nu) en dat het lukt. Vermijden we WW3 en rollen we een hele boel corruptie en smeerlapperij op.

In dat geval heeft het ook effect op de situatie hier en zal er vast ook zooi loskomen van de Demmink zaak, Dutroux en noem het maar op.

En we komen er dan achter waarom die vluchtelingen hier zo nodig moeten zijn. Want ook daar weten ze daar in het Witte Huis meer van. Daar ben ik van overtuigd.
Trump gaat gewoon democratisch gekozen worden, Geen coup voor nodig. :)
  zaterdag 5 november 2016 @ 01:05:46 #113
440653 BarryOSeven
pi_166426532
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:04 schreef Nintex het volgende:

[..]

Trump gaat gewoon democratisch gekozen worden, Geen coup voor nodig. :)
[ afbeelding ]
Dat is onderdeel van de coup. Daarom noemt hij het ook een soft-coup. De FBI met legal means en Trump door middel van de vote.

De leaks door WikiLeaks die op tijden worden geleaked in de hoop dat dus Hillary niet wint. Want, zegt hij ook, Hillary gaat het sowieso niet worden. Of ze gaat democratisch en legaal de bak in of het wordt onrust.
pi_166426565
TYT in paniek doordat Trump lijkt te gaan winnen _O-
pi_166426651
Tegenvaller voor Trump in NC:

quote:
A federal judge has ordered officials in three North Carolina counties to restore several thousand voters dropped from the rolls in the past three months after mailings to their home addresses were returned as undeliverable.
About 4,000 voters in those counties had their registrations canceled recently after private individuals and groups challenged the registrations under a process allowed by state law.

U.S. District Court Judge Loretta Biggs said the use of that process to remove large numbers of voters amounted to the kind of "systematic" purging of voter rolls that federal law prohibits within 90 days of an election.
At a hearing Wednesday in Winston-Salem, Biggs called the challenge process "insane," according to local news reports.

Read more: http://www.politico.com/s(...)230768#ixzz4P5ZjkMC8
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
pi_166426666
pi_166426698
quote:
PPP Clinton +5%
WP Clinton +6%

http://projects.fivethirt(...)n-forecast/virginia/
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_166426789
CNN twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 01:47:26 Obama rebukes a crowd of Clinton supporters after they shout down a man holding a Trump sign https://t.co/fkM2ClydG7 https://t.co/IpjHInAQFq reageer retweet
Obama :)
pi_166426801
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:49 schreef skysherrif het volgende:
CNN twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 01:47:26 Obama rebukes a crowd of Clinton supporters after they shout down a man holding a Trump sign https://t.co/fkM2ClydG7 https://t.co/IpjHInAQFq reageer retweet
Obama :)
CNN. :r
Die hebben zichzelf compleet belachelijk gemaakt met hun berichtgeving omtrent WikiLeaks.
pi_166426812
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

CNN. :r
Die hebben zichzelf compleet belachelijk gemaakt met hun berichtgeving omtrent WikiLeaks.
Net als Fox over de FBI
pi_166426817
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Net als Fox over de FBI
Bijna alle media wat dat aan gaat.
pi_166426818
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 00:54 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik ga vooral CNN kijken. Wordt wellicht het gelukkigste moment van mijn leven hun reacties te zien terwijl Trump aan het winnen is.
Wat een kutleven heb je dan. :')
pi_166426819
CNN heeft duidelijk wat bias voor democraten en fox heel duidelijk voor republikeinen. Tsja.
pi_166426858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Net als Fox over de FBI
En de FBI zelf ook. Die moet op de schop. Je kan niet constant politiek gevoelige informatie blijven lekken.
pi_166426865
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:02 schreef Broomer het volgende:

[..]

En de FBI zelf ook. Die moet op de schop. Je kan niet constant politiek gevoelige informatie blijven lekken.
Want het volk heeft daar geen recht op? :?
pi_166426876
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat een kutleven heb je dan. :')
Ik snap die behoefte aan leedvermaak ook niet. Het gaat toch niet om een schoolraad verkiezing? Waarschijnlijk de belangrijkste positie in de wereld.
pi_166426884
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, niet tijdens een onderzoek. Het zou lekker worden. Elk idioot spoor dat een agent denkt te moeten volgen uitgebreid in de krant?

"En nu onderzoeken we de berichten of Typisch inderdaad een pedofiel is. Het lijkt er op, maar het kan ook niet zo zijn."

Ik betwijfel of je de dagen erna je gezicht op straat laat zien. Zelfs al staat een dag later op pagine 14 linksonder een klein berichtje dat je onschuldig bent. Lullig voor je sollicitatiegesprek dat net daardoor misging.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2016 02:08:41 ]
pi_166426885
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:05 schreef Broomer het volgende:

[..]

Ik snap die behoefte aan leedvermaak ook niet. Het gaat toch niet om een schoolraad verkiezing? Waarschijnlijk de belangrijkste positie in de wereld.
En dan mag je niet tegen lachen om een bepaalde partij (die overtuigend biased is) als hun kandidaat niet wint? :?
pi_166426888
Ik denk dat Trump deze verkiezingen wint.

Peilingen zijn niet de werkelijkheid. Bij peilingen wordt er altijd gevraagd wat mensen stemmen. Dat verschilt altijd van de praktijk, mensen zeggen iets, maar doen zeker niet altijd wat ze zeggen.

Op zijn best geven peilingen een beeld van de werkelijkheid dat redelijk overeenkomt.

Trump maakt iets los bij mensen, mensen geloven erin. Mensen willen dat immigratie stopt, mensen willen terug naar hoe het vroeger was. Dat is anders bij Clinton, mensen geloven er niet in. Mensen stemmen op Clinton omdat ze Trump niet willen. Omdat men gefascineerd is door Trump.

Jensen heeft een aardig programma gemaakt. Hij kwam in het hele land Trump-supporters tegen, behalve in enkele echt democratische plaatsen zoals New York.

Hij sprak ook een Trump-imitator. Die zei dat hij aan groepen mensen vroeg wat ze gaan stemmen. Clinton? Zo'n 25% van de mensen klapt. Trump? De meerderheid is enthousiast.

Alle peilingen lijken het tegen te spreken, maar ik verwacht een winst voor Trump.

En ja, misschien zit ik er naast.
pi_166426889
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, een onpartijdig orgaan als de FBI hoort niet te lekken.

En nee, het volk heeft geen recht op onderzoek dat niet afgerond is.
pi_166426890
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, niet tijdens een onderzoek. Het zou lekker worden. Elk idioot spoor dat een agent denkt te moeten volgen uitgebreid in de krant?

"En nu onderzoeken we de berichten of Typisch inderdaad een pedofiel is. Het lijkt er op, maar het kan ook niet zo zijn."

Ik betwijfel of je de dagen erna je gezicht op straat laat zien. Zelfs al staat een dag later op pagine 14 linksonder een klein berichtje dat je onschuldig bent.
Ik ben dan ook niet van plan snel een publieke functie te bekleden.

Overigens was ze gewoon al net 18 hoor!!
pi_166426894
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:08 schreef Broomer het volgende:

[..]

Nee, een onpartijdig orgaan als de FBI hoort niet te lekken.

En nee, het volk heeft geen recht op onderzoek dat niet afgerond is.
Ik vind dat het volk recht heeft om te weten hoe een kandidaat voor de belangrijkste positie in de westerse wereld er voor staat. Ook op dat gebied.

Openheidgenot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2016 02:09:52 ]
pi_166426899
mike_pence twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 02:10:04 We're back on the road tomorrow in Holland, MI and Fairfax, VA. Join us: https://t.co/wnLfxW5H5C reageer retweet
Mike Pence komt hierheen :D

weltrusten
pi_166426918
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:02 schreef Broomer het volgende:

[..]

De FBI zit momenteel sowieso al in een Catch-22 situatie. Ze krijgen hoe dan ook wel het verwijt dat ze de verkiezingen beïnvloeden, of ze nou nu informatie naar buiten brengen of pas na de verkiezingen.
  zaterdag 5 november 2016 @ 02:18:39 #135
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166426923
quote:
Gelieve een fatsoenlijke bron te posten als je met cijfers komt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 5 november 2016 @ 02:18:48 #136
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_166426925
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

De FBI zit momenteel sowieso al in een Catch-22 situatie. Ze krijgen hoe dan ook wel het verwijt dat ze de verkiezingen beïnvloeden, of ze nou nu informatie naar buiten brengen of pas na de verkiezingen.
En het hangt van de winnaar af wiens kop er gaat rollen :P
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_166426947
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ze hebben geen informatie naar buiten gebracht. Alleen maar insinuaties.
  zaterdag 5 november 2016 @ 02:30:09 #138
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166426950
bevestigd dat elke mongool president kan worden van Amerika
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_166426991
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:30 schreef Onnoman het volgende:
bevestigd dat elke mongool president kan worden van Amerika
Daar is het een democratie voor. Je kunt elke klapjosti kiezen.
pi_166427001
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:18 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

En het hangt van de winnaar af wiens kop er gaat rollen :P
Als het daar op aan komt kan Comey beter op Clinton hopen. Ik denk dat zij een stuk meer begrip heeft voor de situatie waar hij zich in bevindt dan Trump.
  zaterdag 5 november 2016 @ 02:47:50 #141
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166427004

Die Gary Johnson toch. :P En toch pakt hij 5% van de stemmen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166427051
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:47 schreef monkyyy het volgende:

Hij is eigenlijk best wel grappig.alleen een beetje te goofy voor de verkiezingen.
pi_166427082
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 03:13 schreef Broomer het volgende:

[..]

Hij is eigenlijk best wel grappig.alleen een beetje te goofy voor de verkiezingen.
Nee, het zijn gezondheidsproblemen! Geen stamina om te zitten! Ghaaaagaaaa! Ghaaaaaagaaa!
  zaterdag 5 november 2016 @ 05:19:23 #144
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166427172
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:47 schreef monkyyy het volgende:

Ik begin het gewoon genant te vinden voor de USA.
2 randmongolen die voor President gaan.
De rest wat er om heen hangt zijn nog grotere clowns en dat is het machtigste land ter wereld?

Ik snap niet dat jullie dit gevaar niet zien. Die gasten zijn totaal ziek daar in hun hoofd. Levensgevaarlijk voor de wereldvrede.
Het zal mij dan ook niet verwonderen als er op verkiezingsdag relletjes en zelfs schietpartijen gebeuren.
Treurig circus.
pi_166427194
Hillary is verre van mijn favoriete kandidaat, maar ik zie haar oneindig veel minder schade aanrichten aan het binnenland (ik woon er, ik heb dat dus best hoog staan), en ook qua buitenland heb ik daar een veel beter gevoel bij dan bij Trump.

Trump's zogenaamde winning temperament, uitspraken als "I love war", vragen waarom nukes geen optie zijn, en het feit dat hij bootjes van een ander land uit het water zou knallen alleen al om obscene gebaren... nee, daar heb ik een stuk minder goed gevoel bij, dan bij de zogenaamde warhawk.

Wat betreft vuurwapens/zelfverdediging; in het ergste geval ben ik bang dat ze hier in huis moeten komen. Ook bij een Trump loss. Zelfs, misschien wel. Alleen al omdat er van die rare figuren rondlopen die het blijkbaar niet meer zo eens zijn met de democratie.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 5 november 2016 @ 05:54:35 #146
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166427200
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 05:39 schreef OMG het volgende:
Hillary is verre van mijn favoriete kandidaat, maar ik zie haar oneindig veel minder schade aanrichten aan het binnenland (ik woon er, ik heb dat dus best hoog staan), en ook qua buitenland heb ik daar een veel beter gevoel bij dan bij Trump.

Trump's zogenaamde winning temperament, uitspraken als "I love war", vragen waarom nukes geen optie zijn, en het feit dat hij bootjes van een ander land uit het water zou knallen alleen al om obscene gebaren... nee, daar heb ik een stuk minder goed gevoel bij, dan bij de zogenaamde warhawk.

Wat betreft vuurwapens/zelfverdediging; in het ergste geval ben ik bang dat ze hier in huis moeten komen. Ook bij een Trump loss. Zelfs, misschien wel. Alleen al omdat er van die rare figuren rondlopen die het blijkbaar niet meer zo eens zijn met de democratie.
Ik zie het juist andersom.
Wat ik heb gezien wat er gebeurde in Irak, Lybie, Kosovo, Afghanistan, Syrie, Oekraine etc etc geeft mij een onheilspellend gevoel betreffende Clinton.
Ze is gek genoeg om zomaar een no fly zone in te stellen over een soeverein land, ze is dom genoeg om de Oekraine wapens en bescherming aan te bieden zodat het weer lekker los gaat daar.
We hebben gezien dat ze er niet de hand voor omdraait om haar eigen mensen op te offeren om haar eigen falen te dekken. (Benghazi)
Dus denk jij nu echt dat zij zo lief zal zijn voor haar eigen inwoners?
Obama care explodeert en de mensen zijn niet bepaald positief over deze verhogingen.
Ik snap niet helemaal wat je van Clinton verwacht.
pi_166427201
Trump is zo'n kapertje lijkt het.

Democratie = Het volk regeert
Trump komt als enige op voor "het volk"

Als Trump niet aan de macht komt is er geen democratie.
  zaterdag 5 november 2016 @ 07:46:24 #148
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166427337
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 05:39 schreef OMG het volgende:

Ik vind het waarschijnlijker dat Clinton een oorlog start. Clinton staat voor het oude beleid. Obama heeft de teringzooi in Syrie en Libie op zijn naam staan, zijn voorganger Irak en Afghanistan, met Bill vochten we tegen Milosevic. de president daarvoor, Bush senior, startte een oorlog in Irak. Reagan was druk bezig de koude oorlog in leven te houden en bombardeerde Libie.

Clinton vertegenwoordigt in alles de oude garde en ik heb er 0 vertrouwen in dat ze deze trend verbreekt. Ik durf met 100% zekerheid te garanderen dat als Hillary Clinton in het Witte Huis komt, de VS betrokken raakt bij een gewapend conflict.

Trump is onvoorspelbaar, je weet niet wat hij gaat doen. Ik durf dus niet met 100% zekerheid te zeggen dat hij de VS meeneemt in een gewapend conflict. Je weet namelijk simpelweg niet wat hij gaat doen. Als jij denkt dat je dat wel kan voorspellen, of denkt dat Clinton niet betrokken wordt bij een gewapend conflict, hou je denk ik echt jezelf voor de gek.
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 november 2016 @ 08:38:24 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166427590
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 07:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind het waarschijnlijker dat Clinton een oorlog start. Clinton staat voor het oude beleid. Obama heeft de teringzooi in Syrie en Libie op zijn naam staan, zijn voorganger Irak en Afghanistan, met Bill vochten we tegen Milosevic. de president daarvoor, Bush senior, startte een oorlog in Irak. Reagan was druk bezig de koude oorlog in leven te houden en bombardeerde Libie.

Clinton vertegenwoordigt in alles de oude garde en ik heb er 0 vertrouwen in dat ze deze trend verbreekt. Ik durf met 100% zekerheid te garanderen dat als Hillary Clinton in het Witte Huis komt, de VS betrokken raakt bij een gewapend conflict.

Trump is onvoorspelbaar, je weet niet wat hij gaat doen. Ik durf dus niet met 100% zekerheid te zeggen dat hij de VS meeneemt in een gewapend conflict. Je weet namelijk simpelweg niet wat hij gaat doen. Als jij denkt dat je dat wel kan voorspellen, of denkt dat Clinton niet betrokken wordt bij een gewapend conflict, hou je denk ik echt jezelf voor de gek.
hij gaat IS kapot maken en radicale islam uitbannen in het MO, hoe denk je dat hij dat gaat doen?, tweeten?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166427643
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 november 2016 08:38 schreef Re het volgende:

[..]

hij gaat IS kapot maken en radicale islam uitbannen in het MO, hoe denk je dat hij dat gaat doen?, tweeten?
Ik denk het niet, want zijn vrouw is tegen cyberpesten zei ze laatst in een speech.
  zaterdag 5 november 2016 @ 09:00:27 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166427763
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 november 2016 08:38 schreef Re het volgende:

[..]

Denk je dat hij dat gaat doen? Laten we daarmee beginnen.

Als je denkt dat hij dat gaat doen, zal dat hoogstwaarschijnlijk blijven bij de activiteiten die nu toch al plaatsvinden op IS. Dat is geen oorlog die hij begint, dat hebben Obama en Bush al voor hem gedaan.
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 november 2016 @ 09:04:09 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166427783
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Denk je dat hij dat gaat doen? Laten we daarmee beginnen.

Als je denkt dat hij dat gaat doen, zal dat hoogstwaarschijnlijk blijven bij de activiteiten die nu toch al plaatsvinden op IS. Dat is geen oorlog die hij begint, dat hebben Obama en Bush al voor hem gedaan.
Hij gaat flink investeren in het leger, met welk doel denk je, hij wil de olie confiskeren aldaar, hoe wilde hij dat doen? Dus nee, ik denk dat de kans dat hij oorlogen start net zo groot zijn als dat Clinton die start. Want laten we wel wezen, zoveel oorlogen heeft Clinton nou ook weer niet gestart of wil ze starten, ook allemaal verkiezingsretoriek gebaseerd op aannames.
pi_166427800
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat is onderdeel van de coup. Daarom noemt hij het ook een soft-coup. De FBI met legal means en Trump door middel van de vote.
Democratisch gekozen worden is het tegenovergestelde van een coup.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 5 november 2016 @ 09:09:45 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166427821
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:04 schreef Re het volgende:

[..]

Hij gaat flink investeren in het leger, met welk doel denk je, hij wil de olie confiskeren aldaar, hoe wilde hij dat doen? Dus nee, ik denk dat de kans dat hij oorlogen start net zo groot zijn als dat Clinton die start. Want laten we wel wezen, zoveel oorlogen heeft Clinton nou ook weer niet gestart of wil ze starten, ook allemaal verkiezingsretoriek gebaseerd op aannames.
Obama, Bush, Clinton en ga zo maar door hebben ook geen gewapende conflicten gestart voor ze president werden. Maar je weet toch op voorhand al dat Clinton zich bij dat rijtje gaat scharen. Trump hoogstwaarschijnlijk ook wel. Maar doen of Trump oorlogszuchtiger is, is onzin imo. Want je kan met zekerheid zeggen dat Clinton zich bij haar voorgangers van de afgelopen decennia gaat voegen terwijl Trump onvoorspelbaarder is. Dat de kans heel groot is dat hij ook een gewapend conflict start, net als al zijn voorgangers, daar zijn we het denk ik over eens.
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 november 2016 @ 09:24:21 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166427927
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Obama, Bush, Clinton en ga zo maar door hebben ook geen gewapende conflicten gestart voor ze president werden. Maar je weet toch op voorhand al dat Clinton zich bij dat rijtje gaat scharen. Trump hoogstwaarschijnlijk ook wel. Maar doen of Trump oorlogszuchtiger is, is onzin imo. Want je kan met zekerheid zeggen dat Clinton zich bij haar voorgangers van de afgelopen decennia gaat voegen terwijl Trump onvoorspelbaarder is. Dat de kans heel groot is dat hij ook een gewapend conflict start, net als al zijn voorgangers, daar zijn we het denk ik over eens.
sorry, ik heb geen glazen bol dus op voorhand weet ik helemaal niets, en ik zeg niet dat de een meer zucht heeft, ik weet alleen wat Trump daadwerkelijk gezegd heeft en wat Clinton gezegd heeft, en dat gaat voornamelijk over conflicten die al gestart zijn (take their oil/no-fly zones etc.).

Het is en blijft een zooitje in de wereld en ik denk als je daar een loose canon als Trump middenin zet het een stuk onvoorstel/spelbaarder is. Maar om iets op een verleden van anderen te baseren lijkt me gewoon geen goede redenatie.
pi_166427960
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dit is toch niks meer dan BNW ellende?
Dit is het niveau tot de verkiezingen, ben ik bang. Uit de Wikileaks is niks echt spannends gekomen en de FBI heeft het onderzoek ook niet op tijd klaar, dus wordt er nu echt naar strohalmen gegrepen om toch het beeld van Hillary = Satan te kunnen bevestigen door sommige figuren.
  zaterdag 5 november 2016 @ 09:47:54 #157
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166428084
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is juist dat onvoorspelbare dat gevaarlijk is, maar niet alleen:

Trump wil weer gaan martelen ("worse than waterboarding") en families van terroristen uitschakelen (als je Clintons reactie op de dood van Bin Laden al vreselijk vond...)

Hij heeft een vreemde bewondering uitgesproken richting Saddam Hussein, Kim Jong-Un en Poetin hoe zij zo daadkrachtig optreden tegen terroristen. Is die handelswijze positief voor de wereldvrede?

Trump denkt dat Japan en Korea via kernwapens zichzelf kunnen verdedigen zodat Amerika niet meer de garantie gaat geven mocht Noord-Korea of China problemen geven. Hij zet NATO onder druk door geen garanties vooraf te geven. Deze twee voorbeelden zijn direct ingegeven door financiele belangen, en komt ook terug in zijn visie over handelsovereenkomsten met Mexico en China. De talloze beledigingen richting die landen zal de internationale diplomatie niet veel goed doen.

Trump wil het leger zo groot maken (via een half biljoen dollar extra investeringen) zodat iedereen uit angst niet meer tegen Amerikaanse belangen in zal gaan.

Dan kan je heel naief concluderen dat hij zelf niet oorlog zal initieren, maar dit is typisch Koude Oorlog denken en met iemand als Trump die elke belediging drie keer zo hard wil terug betalen is dit een recept voor chaos en geweld.

En aan de andere kant heb je Clinton die ageert tegen (Russische) cyberaanvallen en een no-fly zone in Syrie wil hebben waardoor spanningen met Rusland gaan oplopen. Laten we niet doen alsof dat in de buurt komt bij Trump, tenzij je alleen beargumenteerd vanuit het duivelsbeeld van Clinton.
Géén kloon van tvlxd!
pi_166428864
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 02:07 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat Trump deze verkiezingen wint.
Ben bang dat je wel eens gelijk kunt krijgen.

Peilen heeft niet veel zin, omdat de kiezer het achterste van z'n tong niet laat zien. Denk ook aan Brexit in het VK, dat hadden de peilers ook niet door.

Daarnaast, Joe Sixpack wil best een biertje met Trump drinken, maar niet met Hillary. Ze mist de gunfactor.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_166428912
Oei!

Clinton Foundation bevestigt donatie Qatar

Bevestigt Qatar donatie.

Leuk om te zien wat Assange daarover te zeggen heeft in dit nieuwe interview.

Qatar en Saudi Arabië doneren aan Clinton, steunen ook de IS, en toen Clinton nog Secretary of State was, was wapenexport meer dan verdubbeld.

"The Clinton-led State Department also authorized $151 billion of separate Pentagon-brokered deals for 16 of the countries that donated to the Clinton Foundation, resulting in a 143 percent increase in completed sales to those nations over the same time frame during the Bush administration."

"It's a duck!"
pi_166428933
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:08 schreef Refragmental het volgende:
Oei!

Bevestigt Qatar donatie.

Qatar en Saudi Arabië doneren aan Clinton, steunen ook de IS, en toen Clinton nog Secretary of State was, was wapenexport meer dan verdubbeld.

"The Clinton-led State Department also authorized $151 billion of separate Pentagon-brokered deals for 16 of the countries that donated to the Clinton Foundation, resulting in a 143 percent increase in completed sales to those nations over the same time frame during the Bush administration."

"It's a duck!"
Tja, en dit soort berichten zie je niet bij RTL Nieuws of het NOS Journaal ;)
pi_166428949
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:10 schreef JanCees het volgende:

[..]

Tja, en dit soort berichten zie je niet bij RTL Nieuws of het NOS Journaal ;)
Ben stiekem benieuwd wat Twan Huys hiervan denkt.
Die kwezel was een flinke tijd terug bij DWDD, en hij kon praktisch z'n arm niet dieper in de reet van Clinton stoppen met z'n fanboy gedrag.
pi_166429035
quote:
Oei!

Bevestigt Qatar donatie.

"It's a duck!"
Klinkt natuurlijk superverdacht en spannend, die 143% increase, maar onder Obama wordt er sowieso sinds 2010 3x meer wapens verkocht dan onder Bush. Eigenlijk blijven de verkopen aan die landen dus onder de gemiddelde stijging.

Daarnaast zijn de deals 'pentagon-brokered', dus die hebben ze in eerste instantie gemaakt. Alle wapendeals worden door de DSCA en de FMS gedaan. De State Department heeft ze wel goedgekeurd, maar ja, die keurden een heleboel deals goed, zowel voor als na Clinton. Ook zonder Clinton kan Saudi-Arabië bijvoorbeeld wapens kopen.

Niet direct hard bewijs van omkoping dus weer, maar wel een spannend verhaal.
pi_166429110
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klinkt natuurlijk superverdacht en spannend, die 143% increase, maar onder Obama wordt er sowieso sinds 2010 3x meer wapens verkocht dan onder Bush. Eigenlijk blijven de verkopen aan die landen dus onder de gemiddelde stijging.

Daarnaast zijn de deals 'pentagon-brokered', dus die hebben ze in eerste instantie gemaakt. Alle wapendeals worden door de DSCA en de FMS gedaan. De State Department heeft ze wel goedgekeurd, maar ja, die keurden een heleboel deals goed, zowel voor als na Clinton. Ook zonder Clinton kan Saudi-Arabië bijvoorbeeld wapens kopen.

Niet direct hard bewijs van omkoping dus weer, maar wel een spannend verhaal.
Je bent ervan op de hoogte dat tijdens Clinton er geen inspector general aanwezig was?
Iets wat wettelijk verplicht is, maar wat Obama flink heeft verzaakt.

http://www.thenewamerican(...)e-secretary-of-state

http://dailysignal.com/20(...)-inspectors-general/
Obama heeft voor 7 agencies geen inspector general toegewezen.

Beetje apart te noemen toch? Vooral voor democraten die constant roepen dat ze oh zo transparant zijn.
pi_166429169
Maar inderdaad, zoals zo vaak geen keihard bewijs. En dan kun je met heel veel wegkomen.
Gelukkig is de FBI er weer mee bezig en krijgen we hopelijk binnenkort het lang verwachte bericht dat Clinton in de boeien is geslagen en wordt afgevoerd.

Overigens, side-note. Remember remember. the 5th of november ;)
pi_166429213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je bent ervan op de hoogte dat tijdens Clinton er geen inspector general aanwezig was?

Beetje apart te noemen toch? Vooral voor democraten die constant roepen dat ze oh zo transparant zijn.
Zeker, maar dan nog is zij niet degene die deals maakt, en worden ook zonder haar dergelijke deals gewoon goedgekeurd. Er is geen enkel bewijs dat die deals alleen zijn doorgegaan omdat Clinton geld heeft gekregen.

Dat ze beter dat geld direct aan had kunnen geven moge duidelijk zijn.
pi_166429214
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ugh, onderzoeksjournalistiek, wat een vies woord :r
Wat jij net postte is dat echter niet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:38:44 #167
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166429256
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

quote:
Johnson said having acting inspectors general in these roles is not the same as those who confirmed by the Senate.
Om de laatste jaren iets gedaan te krijgen in de Senaat is niet bepaald makkelijk geweest. Obama heeft vaak genoeg mensen genomineerd.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166429429
quote:
Oei!

Bevestigt Qatar donatie.

"It's a duck!"
Assange :') Wikileaski :') Buikspreekpop van Poetin.
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:54:57 #169
440653 BarryOSeven
pi_166429456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:51 schreef wunderbaum het volgende:

[..]

Assange :') Wikileaski :') Buikspreekpop van Poetin.
Neem dan in elk geval de moeite om het filmpje te bekijken. Assange geeft notabene aan dat het niet de Russen waren.

Assange held _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door BarryOSeven op 05-11-2016 12:21:41 ]
pi_166429564
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:32 schreef Refragmental het volgende:
Maar inderdaad, zoals zo vaak geen keihard bewijs. En dan kun je met heel veel wegkomen.
Gelukkig is de FBI er weer mee bezig en krijgen we hopelijk binnenkort het lang verwachte bericht dat Clinton in de boeien is geslagen en wordt afgevoerd.

Waar blijft je "weer een gevalletje van UFO's" post? Zijn immers ook genoeg affidavits over beschikbaar!
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_166429650
quote:

Er komt vandaag echt niks naar buiten.
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:19:11 #172
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166429738
Mensen, nogmaals; als er hier BNW-onderwerpen besproken worden, reageer er niet op maar zet een TR. Of hier complottheorieën besproken worden heb je ook zelf in de hand.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166429799
quote:

Tevens, is er nog wat gekomen van de FBI die alle mensen heeft teruggeroepen voor een grote raid? Of kunnen we inmiddels wel concluderen dat dat ook onzin was?
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:23:48 #174
440653 BarryOSeven
pi_166429800
wikileaks twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 04:37:47 ISIS and the Clintons have the same bankers: Saudi Arabia & Qatar https://t.co/3NYyLworG5 reageer retweet
pi_166429834
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:23 schreef BarryOSeven het volgende:
wikileaks twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 04:37:47 ISIS and the Clintons have the same bankers: Saudi Arabia & Qatar https://t.co/3NYyLworG5 reageer retweet
Holleeder en ik hebben ook dezelfde bankm
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:27:48 #176
440653 BarryOSeven
pi_166429859
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Holleeder en ik hebben ook dezelfde bankm
Het wordt interessanter als jullie allebei dezelfde bank in het middenoosten zouden hebben.
pi_166429869
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:27 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het wordt interessanter als jullie allebei dezelfde bank in het middenoosten zouden hebben.
Wij hebben dezelfde in Amsterdam, dat is nog enger.
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:31:19 #178
440653 BarryOSeven
pi_166429891
Weet iemand hoe het werkt met een WOB-verzoek? Moet je daarvoor journalist zijn?

Het lijkt me namelijk wel eens interessant om die miljoenen die onze overheid aan de CF heeft geschonken te WOB'en en dan vooral een verklaring.

Als straks de pay-to-play bewezen is dan gaat dat in elk geval nog een staartje krijgen.
pi_166429904
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Weet iemand hoe het werkt met een WOB-verzoek? Moet je daarvoor journalist zijn?

Het lijkt me namelijk wel eens interessant om die miljoenen die onze overheid aan de CF heeft geschonken te WOB'en en dan vooral een verklaring.

Als straks de pay-to-play bewezen is dan gaat dat in elk geval nog een staartje krijgen.
Dat mag iedereen doen. Succes ermee, hou ons op de hoogte.
pi_166429920
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:31 schreef BarryOSeven het volgende:

quote:
Internationale agenda

Volgens het ministerie van Economische Zaken zijn er diverse landen die met organisaties als de Clinton Foundation, "of de Afrikaanse boerenorganisatie AGRA en de Wereldbank" samenwerken. Het ministerie wil daarmee de thema's voedselzekerheid en klimaatslimme landbouw op de internationale agenda zetten.

De Clinton Foundation werkt samen met Nederland aan internationale landbouwprojecten die aan deze thema's bijdragen. "Goed voor het bevorderen van voedselzekerheid en een kans voor Nederlandse bedrijven om nieuwe markten aan te boren", aldus het ministerie.
Geen WOB nodig, Google weet waarom. En nee, iedereen kan een Wob verzoek indienen; gewoon brief sturen naar het ministerie van EZ.
pi_166429944
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:33 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[..]

Geen WOB nodig, Google weet waarom. En nee, iedereen kan een Wob verzoek indien gewoon brief sturen naar het ministerie van EZ.
Je vergeet de geheime, duistere motieven, die staan wel in de officiële beleidsstukken.
pi_166429950
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:33 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[..]

Geen WOB nodig, Google weet waarom. En nee, iedereen kan een Wob verzoek indien gewoon brief sturen naar het ministerie van EZ.
Maar dan ontvang je de verklaring die jij net postte.
pi_166430019
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dan ontvang je de verklaring die jij net postte.
Zou je denken? Wellicht ontdekt Barry nog een fiks schandaal als hij alle ambtelijke correspondentie opvraagt rondom de donatie aan de Clinton foundation.
Misschien hebben ambtenaren Piet & Hein naar elkaar gemaild dat ze deze donatie maar snel moesten fiksen zodat ze aanwezig konden zijn op de september editie van "het 4 cheese feest met hotdogs van 65000" in het witte huis?
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:43:39 #184
440653 BarryOSeven
pi_166430045
WOB lijkt me wel handig om officiele stukken in handen te krijgen. De Clinton Foundation kan straks wel uitleggen wat er met die transactie is gebeurd (of niet).

Even op de agenda gezet voor maandag.
pi_166430054
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:43 schreef BarryOSeven het volgende:
WOB lijkt me wel handig om officiele stukken in handen te krijgen. De Clinton Foundation kan straks wel uitleggen wat er met die transactie is gebeurd (of niet).

Even op de agenda gezet voor maandag.
Waarom voor maandag? Doe het direct nu.
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:45:10 #186
440653 BarryOSeven
pi_166430067
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom voor maandag? Doe het direct nu.
Zal zo wel even kijken hoe dat werkt
pi_166430104
Mooie serie artikelen in de Volkskrant van vandaag. Rode draad is het diep verdeelde politieke klimaat.
pi_166430110
De Nederlandse staat heeft geen flauw idee wat er met dat geld gebeurd is natuurlijk. Gelukkig gaat Barry ervoor zorgen dat Clinton persoonlijk wel eventjes die 4,4 miljoen komt verantwoorden.
Ik hoop dat het ministerie van ez geen leges in rekening brengt voor het kopiëren, anders gaat het hele feest natuurlijk niet door.
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:57:10 #189
440653 BarryOSeven
pi_166430190
quote:
Contactformulier - Verzonden
Hartelijk dank voor uw reactie op de website Rijksoverheid.nl. U krijgt binnen twee werkdagen een reactie op uw bericht.
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik via deze weg een WOB-verzoek indienen omtrent de donatie van 4,4 miljoen euro aan de Clinton Foundation.

Graag zou ik alle zowel analoge als digitale correspondentie alsmede documenten, geluidsbanden, foto's of video's omtrent deze transactie willen ontvangen ter inzage.

Het bovenstaande is een verzoek zoals bedoeld in artikel 6 eerste lid van de Wet openbaarheid van bestuur (Wob). Met verwijzing naar de termijn die is genoemd in artikel 6, eerste lid van de Wob verzoek ik u mij de gevraagde informatie voor 3 december 2016 (de wettelijke termijn is maximaal 4 weken) toe te sturen. Indien u kosten in rekening brengt voor het maken van kopieën e.d. verzoek ik u mij hiervan vooraf schriftelijk op de hoogte te brengen.

Met vriendelijke groeten,
3 december
pi_166430319
WOB-verzoeken dien je per post te versturen.
pi_166430329
Daarnaast is je verzoek te weinig gespecificeerd.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:11:00 #192
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_166430336
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
Tenzij het bestuursorgaan kenbaar heeft gemaakt dat de elektronische weg ook open staat.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:11:55 #193
440653 BarryOSeven
pi_166430347
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
U kunt uw Wob-verzoek het beste schriftelijk indienen. Bijvoorbeeld per e-mail of via een formulier. Informeer eventueel bij de overheidsorganisatie wat de beste manier is.
https://www.rijksoverheid(...)k-een-wob-verzoek-in

Maar hoe bedoel je niet specifiek genoeg? Hoe weet ik wat ik hebben wil anders dan "alles omtrent die transactie" ?
pi_166430359
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Daarnaast is je verzoek te weinig gespecificeerd.
Dat is juist mooi, Rijksoverheid vraagt 0,35 cent per kopie! Samenvatten doen ze voor 2,50 per pagina.
pi_166430390
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:11 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Tenzij het bestuursorgaan kenbaar heeft gemaakt dat de elektronische weg ook open staat.
Ik heb er al heel wat verstuurd, en de ontvangende overheidsinstantie eiste altijd dat we het verzoek per post verzonden.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:16:06 #196
440653 BarryOSeven
pi_166430395
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:13 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Dat is juist mooi, Rijksoverheid vraagt 0,35 cent per kopie! Samenvatten doen ze voor 2,50 per pagina.
Als het boven de 1000 euro komt bied ik het wel aan GeenStijl aan of zo :P
pi_166430447
WOB-verzoeken versturen over de Postcodeloterij omdat je denkt dat Nederland op die manier invloed heeft gekocht bij Clinton, dan ben je ver heen hoor :') .
pi_166430473
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:19 schreef Ludachrist het volgende:
WOB-verzoeken versturen over de Postcodeloterij omdat je denkt dat Nederland op die manier invloed heeft gekocht bij Clinton, dan ben je ver heen hoor :') .
Barry denkt dat hij echt iets op het spoor is. Maar hij behoort dan ook tot de groep die in elke gelekte mail een schandaal ziet.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:23:27 #199
440653 BarryOSeven
pi_166430504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:19 schreef Ludachrist het volgende:
Je zou toch ook eens ergens onderzoek naar willen doen. :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Barry denkt dat hij echt iets op het spoor is. Maar hij behoort dan ook tot de groep die in elke gelekte mail een schandaal ziet.
Yup ik denk inderdaad dat wat we zien qua leaks niet bij een verkiezingscampagne hoort maar echt een crimineel schandaal van historische proporties is.
pi_166430552
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:23 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Je zou toch ook eens ergens onderzoek naar willen doen. :')
Je noemt dit toch geen onderzoek, toch? Dit is meer een conclusie hebben en daar naar toe redeneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')