SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Tja Wharton, Trump heeft er niet voor niets gezeten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:38 schreef oompaloompa het volgende: [..] Dat betwijfel ik, op Wharton waren er nog best veel republikeinen, ik zit nu in het meest linkse bolwerk van Amerika.
Het gaat weer een genante vertoning worden om een republikein te vinden die genoeg stemmen haalt voor de speakershipquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:45 schreef Ulx het volgende:
Ryan kan het inderdaad vergeten. Bij verlies of winst van Trump. Ik denk dat dat weinig uitmaakt.
Dat is John Haidt zijn crusade en zijn voorbeelden kloppen natuurlijk wel maar dat zijn uitzonderingen. Niet dat ik het niet met zijn betoog eens ben (voor een groot deel) maar het is meer een gevalletje de extreme uitzonderingen benadrukken om het te voorkomen dan een accurate afspiegeling van het huidige klimaat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja Wharton, Trump heeft er niet voor niets gezeten.Je leest de laatste tijd toch vrij veel over de wat uit de hand lopende politieke correctheid en onderdrukken van het open debat op veel campussen / universiteiten in de VS.
Valt me goed mee dat dat niet alleen door "rechts" wordt gezienquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja Wharton, Trump heeft er niet voor niets gezeten.Je leest de laatste tijd toch vrij veel over de wat uit de hand lopende politieke correctheid en onderdrukken van het open debat op veel campussen / universiteiten in de VS.
oh 1 of andere geinponum zal dat wel aangepast hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:50 schreef vigen98 het volgende:
Waarom staat bij de fok poll donald drumpf? wat is dat voor onzin dan
Ik ken Haidt niet zozeer, maar ik lees bijvoorbeeld veel geklaag van comedians. Het college circuit schijnt een goede opstap te zijn, maar met een beetje scherpe comedy die wat mensen voor het hoofd stoot schijn je het daar al te kunnen vergeten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is John Haidt zijn crusade en zijn voorbeelden kloppen natuurlijk wel maar dat zijn uitzonderingen. Niet dat ik het niet met zijn betoog eens ben (voor een groot deel) maar het is meer een gevalletje de extreme uitzonderingen benadrukken om het te voorkomen dan een accurate afspiegeling van het huidige klimaat.
Wharton noemde ik overigens gewoon omdat ik daar genoeg ben geweest om een indruk van het klimaat te hebben, Chicago is bv volgens de verhalen de mins politiek correcte maar daar ben ik nooit geweest dus dat is allemaal via via.
edit: nou klinkt het als een brag zo was het niet bedoeld
Al die comedians die grappen maken over Trump, vind het vaak maar treurig. Iedereen kan het en iedereen doet het, whats new.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:51 schreef Montov het volgende:
Colbert weer op dreef over complottheorieen.
Dat is een plugin voor een browser volgens mij.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:50 schreef vigen98 het volgende:
Waarom staat bij de fok poll donald drumpf? wat is dat voor onzin dan
Is dat de crowd of university policy? Als dat eerste dan ligt dat tot echt by de comedian zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ken Haidt niet zozeer, maar ik lees bijvoorbeeld veel geklaag van comedians. Het college circuit schijnt een goede opstap te zijn, maar met een beetje scherpe comedy die wat mensen voor het hoofd stoot schijn je het daar al te kunnen vergeten.
Waarom verander je Trump niet in I-piggly-wiggly-knor-knor-knor?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is dat de crowd of university policy? Als dat eerste dan ligt dat tot echt by de comedian zou ik zeggen.
Op kan door mij komen ik heb nieuw deel geopend paar delen geleden en mijn chrome verandert automatisch trump in drumpf (en nog een stuk of 10 andere woordfilters) sorry als dat zo is was niet intentioneel.
Ik heb de plugin niet gemaakt die komt van een oude (jaar geleden) daily show (denk ik?) naar aanleiding van een tweet van trump waar hij john stewart probeert te dissen omdat hij oorspronkelijk een poolse naam had. Toen bleek dat de trump familie oorspronkelijk drumpf heette.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom verander je Trump niet in I-piggly-wiggly-knor-knor-knor?
Zou leuker zijn.
Ik kan er mee leven. Waar zit je trouwens?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
mijn chrome verandert automatisch trump in drumpf (en nog een stuk of 10 andere woordfilters) sorry als dat zo is was niet intentioneel.
Op dit moment in Nederland vlieg zondag naar de San Fransisco eastbay (Berkeley).quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:33 schreef fliert het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven. Waar zit je trouwens?
Jon Stewart is Joods (Leibowitz).quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb de plugin niet gemaakt die komt van een oude (jaar geleden) daily show (denk ik?) naar aanleiding van een tweet van trump waar hij john stewart probeert te dissen omdat hij oorspronkelijk een poolse naam had. Toen bleek dat de trump familie oorspronkelijk drumpf heette.
(Goed verhaal oompaloompa)
Oh shit ik dacht dat het een oost-europeanen diss was, niet een joden dissquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Jon Stewart is Joods (Leibowitz).
John Oliver had zijn show waarin hij dat gebruikte om Drumpf te promoten.
twitter:Philip_Elliott twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 17:56:51Per pooler @EliStokols, the crowd at Trump's rally in NH has graduated from "lock her up" to "execute her." reageer retweet
Dat is best wel zielig eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is een plugin voor een browser volgens mij.
twitter:washingtonpost twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 18:29:05The electoral map is definitely moving in Donald Trump’s direction https://t.co/cGMrnqj0yG https://t.co/v3S5CvWQjq reageer retweet
Hij verandert sneu ook in fucking gaaf, doet wonderen voor mijn zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is best wel fucking gaaf eigenlijk
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hij verandert sneu ook in fucking gaaf, doet wonderen voor mijn zelfvertrouwen
Een demoon afschieten. Tja. Wat doet zoiets zoal met de wereld? Ben je bang voor repercussies van de duivel?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh shit ik dacht dat het een oost-europeanen diss was, niet een joden diss
In ander nieuws, ik begin toch wel een beetje bang te worden voor rellen of wat crazy lone gunmen:twitter:Philip_Elliott twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 17:56:51Per pooler @EliStokols, the crowd at Trump's rally in NH has graduated from "lock her up" to "execute her." reageer retweet
Poe's law wederom bevestigdquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een demoon afschieten. Tja. Wat doet zoiets zoal met de wereld? Ben je bang voor repercussies van de duivel?
Dat viel me ook op. Hoe kon mevrouw Trump zoiets met droge ogen uit haar strot persen? Dan valt ze haar man toch aan?quote:Bill Clinton on Friday used Melania Trump’s recent campaign speech about cyber bullying to mock Donald Trump, suggesting her advocacy is ironic considering her husband’s long history of antagonizing people on Twitter.
“I never felt so bad for anybody in my life as I did for his wife going out giving a speech saying ‘Oh, cyber bullying was a terrible thing,’” Clinton said, campaigning for his own wife, Democratic nominee Hillary Clinton, in Pueblo, Colorado.
“I thought, ‘Yeah, especially if it's done at three o’clock in the morning against a former Miss Universe by a guy running for president!’” the former president said to laughter.
Read more: http://www.politico.com/s(...)230749#ixzz4P4aoHrJ8
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
Ah het gedrag een van een minuscule groep gelijkschakelen aan de Trump campagne. Nu mag het wel?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:21 schreef oompaloompa het volgende:
Ohio democratic party hadden Trump en de republican state party aangeklaagd voor "violating the Ku Klux Klan and Voting Rights acts. Both laws ban voter intimidation and were passed at times when threats against minority voters were prevalent."
Rechtbank heeft ze gelijk gegeven en een temporary restraining order aan de Trump campaign gegeven: http://www.cincinnati.com(...)p-campaign/93295124/
De republikeinen zijn er in de jaren 80 al eens voor aangeklaagd en hebben toen verloren. Er is een consent decree, en poll watchen buiten officiële figuren van de partijen om is niet echt een ding, daar zijn ze juist over aangeklaagd. En een Trump roept juist op dat te doen, "hou ze in de gaten!"quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah het gedrag een van een minuscule groep gelijkschakelen aan de Trump campagne. Nu mag het wel?
Nee dat mag niet.Dat gebeurt dus ook niet. Trump wordt aangepakt vanwege zijn retoriek die dit aanmoedigt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah het gedrag een van een minuscule groep gelijkschakelen aan de Trump campagne. Nu mag het wel?
Best goed voor clinton buiten margin of error iigtwitter:PpollingNumbers twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 21:47:57#Colorado @KeatingResearch/@PNAmerica (11/2-3):Clinton 43% (+5)Trump 38%Johnson 7%Stein 2%https://t.co/TEQaAylqyT reageer retweet
Wat is de context van 'hou ze in de gaten'? Op wie doelde hij?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:43 schreef OMG het volgende:
[..]
De republikeinen zijn er in de jaren 80 al eens voor aangeklaagd en hebben toen verloren. Er is een consent decree, en poll watchen buiten officiële figuren van de partijen om is niet echt een ding, daar zijn ze juist over aangeklaagd. En een Trump roept juist op dat te doen, "hou ze in de gaten!"
Jij bent echt fucking gaaf!quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hij verandert sneu ook in fucking gaaf, doet wonderen voor mijn zelfvertrouwen
Dit bijvoorbeeld;quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat is de context van 'hou ze in de gaten'? Op wie doelde hij?
quote:“I hope you people can sort of not just vote on the eighth [but] go around and look and watch other polling places and make sure that it’s 100 percent fine,” Trump told supporters in Altoona, Pa., on Friday. “We’re going to watch Pennsylvania. Go down to certain areas and watch and study, make sure other people don’t come in and vote five times.”
Enquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef OMG het volgende:
[..]
“I hope you people can sort of not just vote on the eighth [but] go around and look and watch other polling places and make sure that it’s 100 percent fine,” Trump told supporters in Altoona, Pa., on Friday. “We’re going to watch Pennsylvania. Go down to certain areas and watch and study, make sure other people don’t come in and vote five times.”
Ze is zeker getalenteerdquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:53 schreef cb2013 het volgende:
Kellyanne Conway en Chris Cuomo Interview
kellywanne kennen we als de campaign manager van Trump. En Chris Cuomo CNN anchor die o.a. zei dat wikileaks illegaal is
Goed interview.
twitter:ppppolls twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 20:48:59In Colorado where almost all vote is early vote, Clinton leads Trump 52-41 among those who've already voted: https://t.co/apqsL2IhRI reageer retweet
Ze moesten in de gaten houden of mensen meerdere keren naar binnen zouden lopen/stemmen. Gezien de omstandigheden (de waarschijnlijkheid van gepleegde fraude en de waarschijnlijkheid van de intentie daartoe) is het een volkomen legitieme vraag aan het volk. Een hele groep stemmers wegzetten als deplorable, racistisch en erger (met geweld jegens Trump-supporters aan toe) mensen betalen om geweld uit te lokken bij evenementen, echter...is dat juridisch en moreel of ideologisch gezien te overleven?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:04 schreef OMG het volgende:
Ja. Het mag niet. Klaar. Waar gok je dat die supporters extra controle uit zouden gaan voeren? Onder hun eigen groep? Kijken of vriendjes en vriendinnetjes niet stiekem fraude voor Donald plegen?
Zijn die getallen al zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:08 schreef oompaloompa het volgende:
Colorado ziet er goed uit voor Clinton, 48% heeft al gestemd in die 48% is het 52-41twitter:ppppolls twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 20:48:59In Colorado where almost all vote is early vote, Clinton leads Trump 52-41 among those who've already voted: https://t.co/apqsL2IhRI reageer retweet
Nee, dat is het niet. Het mag niet, en heeft een intimiderende werking op mensen. Wat valt daar niet aan te begrijpen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze moesten in de gaten houden of mensen meerdere keren naar binnen zouden lopen/stemmen. Gezien de omstandigheden (de waarschijnlijkheid van gepleegde fraude en de waarschijnlijkheid van de intentie daartoe) is het een volkomen legitieme vraag aan het volk. Een hele groep stemmers wegzetten als deplorable, racistisch en erger (met geweld jegens Trump-supporters aan toe) mensen betalen om geweld uit te lokken bij evenementen, echter...is dat juridisch en moreel of ideologisch gezien te overleven?
twitter:JamilSmith twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 21:51:28This was important. @POTUS quiets a Clinton rally crowd as they shout down a Trump protester, and for a good reason. https://t.co/fy6l9Mcd6i reageer retweet
Margin of error geven ze als 3.7% voor de hele poll, die zou lager moeten zijn voor likely dan voor al gevote gewoon omdat er minder bias/noise is.quote:
Vind de polls echt moeilijk te geloven, heb ik eerder gezegd. Wat ook vreemd is, is dat Trump bv 10 - 12 punten stijgt in een week in bepaalde polls. Dan denk ik, zat Trump niet gewoon al voor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:08 schreef oompaloompa het volgende:
Colorado ziet er goed uit voor Clinton, 48% heeft al gestemd in die 48% is het 52-41twitter:ppppolls twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 20:48:59In Colorado where almost all vote is early vote, Clinton leads Trump 52-41 among those who've already voted: https://t.co/apqsL2IhRI reageer retweet
Voter ID zou daarvoor een mooie oplossing zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:16 schreef OMG het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het mag niet, en heeft een intimiderende werking op mensen. Wat valt daar niet aan te begrijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |