abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:09:52 #276
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166434385
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik had die reactie niet gelezen. Ik heb aangegeven dat Assange dit aangaf. Zo gauw ik het volledige interview (RT) heb gehoord zal ik het je aangeven wat hij zegt.
Vertel nog eens dat verhaal over Brooklyn.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166434389
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:04 schreef L3gend het volgende:
Clinton is zo evil dat ze er voor elkaar krijgt dat Republikeinen de verkiezingen riggen voor Clinton, snap dat dan.
Nogmaals, ik fungeerde slechts als doorgeefluik. Kijk naar het volledige interview met Assange wat RT vandaag of morgen (zaterdag voor de USA) online gaat zetten, daarin krijg je uitleg. Hij had het niet over het poppetje HC (Clinton verwijst maar haar man) maar over de bedrijven die de macht hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166434393
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik had die reactie niet gelezen. Ik heb aangegeven dat Assange dit aangaf. Zo gauw ik het volledige interview (RT) heb gehoord zal ik het je aangeven wat hij zegt.
Ja gaat weer met open ogen in de propaganda trappen?
pi_166434401
Claimen een kritisch denker te zijn om vervolgens alles wat Assange zonder een spoortje twijfel voor waar aan te nemen.

Top.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166434457
Ons beschuldigen dat we in de zogenaamde MSM propoganda in trappen, in maar dan zelf Russische propaganda citeren
pi_166434501
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:02 schreef Ulx het volgende:
Is er nog iets over de belastingaangiftes bekend geworden?
Nee maar die rechtszaak over verkrachting van dat 13 jarige meisje waar jij hier de hele tijd mee liep te trollen is volgens mij wel afgeblazen.
pi_166434526
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Los van hoe (on)handig hij het aanpakt (in ieder geval doet hij iets), hij heeft natuurlijk wel gelijk. Het is een aanfluiting dat het Nederlandse parlement nog niet om opheldering heeft gevraagd omtrent dat gegeven geld, ten koste van het ontwikkelingshulpbudget. Interesseert het mij wat er precies met elke cent is gebeurd? Nee. Wat mij wel interesseert is waarom de verantwoordelijke politici onder Rutte/Balkenellende ervoor koos om een deel van het ontwikkelingsbudget hiervoor te gebruiken? Hadden ze de naÏeve verwachting dat het geld op die manier efficiënt zou worden ingezet of ging het om hielenlikken voor het geval dat HC ooit de president zou worden? Hadden ze in de gaten hoe de CF en de politieke belangen van de Clintons met elkaar verwoven waren en wat voor afweging maakten ze hierin?
Dit soort details moeten gewoon worden opgehelderd en zo snel mogelijk, hoe langer je ermee wacht hoe moeilijker je antwoorden gaat vinden.
Scroll omhoog, daar staat de motivatie van het ministerie van economische zaken! (Ook vindbaar op NOS.nl)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_166434687
Heeft dat interview met Assange plaatsgevonden voor of nadat hij volgens de "kritische denkers" in dit topic was vermoord door Clinton?
pi_166434906
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:27 schreef Kansenjongere het volgende:
Heeft dat interview met Assange plaatsgevonden voor of nadat hij volgens de "kritische denkers" in dit topic was vermoord door Clinton?
Door Pamela Anderson. Niet door Clinton.
pi_166434935
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Om de een of andere reden haal ik die twee voortdurend door elkaar.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 november 2016 @ 18:42:14 #286
426493 crew  PippenScottie
pi_166434938
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Door Hillary Clinton, die zich in Pamela Anderson geshapeshift had.

Maar daar hoor je de MSM niet over natuurlijk. :N
My friends all drive horses
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:42:53 #287
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166434946
Géén kloon van tvlxd!
pi_166434948
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:16 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Nee maar die rechtszaak over verkrachting van dat 13 jarige meisje waar jij hier de hele tijd mee liep te trollen is volgens mij wel afgeblazen.
Ik las zoiets. Ze zou bedreigd zijn.

Oh well. Dan gaat hij toch gewoon de bak in wegens die RICO zaak.
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:46:22 #289
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_166435009
Holy shit.
haar afschuwelijke stem was al niet om aan te horen.
maar nu is het een marteling om haar aan te horen!
niet te kort zeg...
au!
Huig
pi_166435064
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:46 schreef Orwell het volgende:
Holy shit.
haar afschuwelijke stem was al niet om aan te horen.
maar nu is het een marteling om haar aan te horen!
niet te kort zeg...
au!
Wat is er mis met haar stem in vergelijking met anders? Is het de intonatie of klinkt haar stem gewoon niet goed (ziekte?)?
#NoDAPL
pi_166435066
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik las zoiets. Ze zou bedreigd zijn.

Oh well. Dan gaat hij toch gewoon de bak in wegens die RICO zaak.
Is een civiele zaak.
pi_166435109
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:42 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Door Hillary Clinton, die zich in Pamela Anderson geshapeshift had.

Maar daar hoor je de MSM niet over natuurlijk. :N
Er zijn zoveel echte complotten, een iemand komt met de ver gezochte complottheorie dat PA Assange vergiftigde en daar zoomen de establishmentmedia natuurlijk op in in plaats van op alle door Wikileaks bewezen complotten in te gaan. Een mooie illustratie van hoe spinning werkt. Proberen alle serieuze complotten minder geloofwaardig te maken door het te associëren met 1 extreem complot van een gekkie en zodoende mijden dat je het over de inhoud van Wikileaks hoeft te hebben. Hierbij trouwens een klein complimentje voor politico.org , daar wordt tenminste nog door 1 journalist fatsoenlijk verslag gedaan over de Wikileaks-onthullingen. Ironisch gezien het feit dat dit is opgericht door iemand die van TWP kwam. :s)
#NoDAPL
pi_166435170
quote:
Oh bedoelde hij dat met flink investeren in infrastructuur. :')

Wat dat aangaat nog wel een interessante longread van de Guardian:
https://www.theguardian.c(...)ection-day?CMP=fb_gu
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166435178
Hoe kan het dat de republikeinse stemmers zo achter Donald Trump is gaan staan, terwijl de partij zelf een gruwelijke hekel heeft aan Donald Trump. Het verbaast mij elke keer weer hoe snel een bevolking van mening kan veranderen in luttele dagen.

Uitspraken als "grab them by the pussy, we will build a wall" of dat Trump alle moslims wil weren uit de USA en natuurlijk nog de vrij recente uitspraak dat hij een verlies niet zal accepteren. Het lijkt de Amerikaanse stemmer niets te kunnen schelen. Het is de waan van de dag waar de Amerikaan in gelooft of het nu waar is of niet. Eigenaardig volkje die Amerikanen.
pi_166435195
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:49 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Is een civiele zaak.
Tot hij hem verliest. De kans dat er dan een strafzaak komt is groot.
pi_166435200
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:54 schreef MakkieR het volgende:
Hoe kan het dat de republikeinse stemmers zo achter Donald Trump is gaan staan, terwijl de partij zelf een gruwelijke hekel heeft aan Donald Trump
Kloof establishment (donors dienen) en achterban.
Handgranaat gooien richting establishment.

quote:
Eigenaardig volkje die Amerikanen.
Ja, maar dat begon al met het nomineren van deze twee gehate mensen. ;)
#NoDAPL
pi_166435231
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:54 schreef MakkieR het volgende:
Hoe kan het dat de republikeinse stemmers zo achter Donald Trump is gaan staan, terwijl de partij zelf een gruwelijke hekel heeft aan Donald Trump. Het verbaast mij elke keer weer hoe snel een bevolking van mening kan veranderen in luttele dagen.

Uitspraken als "grab them by the pussy, we will build a wall" of dat Trump alle moslims wil weren uit de USA en natuurlijk nog de vrij recente uitspraak dat hij een verlies niet zal accepteren. Het lijkt de Amerikaanse stemmer niets te kunnen schelen. Het is de waan van de dag waar de Amerikaan in gelooft of het nu waar is of niet. Eigenaardig volkje die Amerikanen.
Opportunisme en het feit dat Trump op het gros van de terreinen gewoon een doorsnee Republikein is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166435255
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:27 schreef Kansenjongere het volgende:
De meeste mensen van die groep waar jij naar verwijst gingen hier niet in mee. Ik zelf ook niet, ik ging ervan uit dat zijn internetverbinding was afgesloten onder diplomatieke druk via een bondgenoot, dat bleek ook ongeveer zo te kloppen, alleen was het de oppositie van Equador in plaats van een bondgenoot.
#NoDAPL
pi_166435260
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat is er mis met haar stem in vergelijking met anders? Is het de intonatie of klinkt haar stem gewoon niet goed (ziekte?)?
Haar stem is de laatste week schoor, zit iets in. Ze is echt gestrest.
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:58:44 #300
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166435272
Mijn god.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')