abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165825436

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016

SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .

zaterdag 8 oktober 2016 @ 00:58:47 #2
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165825459
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:22 schreef vigen98 het volgende: Trump heeft de republikeinen verdoemd...
Zijn ze zelf jaren geleden al mee begonnen natuurlijk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165825506
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nieuwe munitie voor clinton in dat debat
Het maakt de opgave er niet makkelijker op maar het is niet opeens onmogelijk ofzo. Het verbaast me dat sommige mensen lijken te roepen dat het nu opeens gedaan is terwijl de media de Trumpcampagne al zo vaak dood hebben verklaard dat het een parodie lijkt te worden. Nogmaals, dit incident maakt het nog lastiger om die moderate groepen die je moet winnen aan je kant te krijgen maar hij gaat hiermee niet opeens zijn loyale achterban kwijtraken. Die vreten dit op. En dan blijf je gewoon in de race zolang er nog zoveel undecideds en 3rd party backers zijn.
pi_165825534
Overigens zijn alle uitgelekte emails van de DNC en Clinton campaign ook wel interessant :)
pi_165825649
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:01 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Het maakt de opgave er niet makkelijker op maar het is niet opeens onmogelijk ofzo. Het verbaast me dat sommige mensen lijken te roepen dat het nu opeens gedaan is terwijl de media de Trumpcampagne al zo vaak dood hebben verklaard dat het een parodie lijkt te worden. Nogmaals, dit incident maakt het nog lastiger om die moderate groepen die je moet winnen aan je kant te krijgen maar hij gaat hiermee niet opeens zijn loyale achterban kwijtraken. Die vreten dit op. En dan blijf je gewoon in de race zolang er nog zoveel undecideds en 3rd party backers zijn.
De komende 48 uur lijken me zeer bepalend, hoe hij en de partij erop gaan reageren.
pi_165825650
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:01 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Confirmation bias. Er zullen een zooitje vrouwen met verhalen komen over sexist Trump al dan niet waar of niet waar. Al zijn eerdere interviews met Howard Stern etc. worden tegen hetzelfde licht gehouden. Het was altijd al een beetje een sexistisch mannetje, maar hier schept hij op over wat je kunt zien als seksuele intimidatie en/of verkrachting.

Daarbij, Trump verliest de high ground van Bill Clinton en Anthony Weiner en een aantal andere wat hij noemt 'pervets en sleazebags'. Tot slot, de GOP krijgt dit om de oren geslagen van de media en de Democrats. "Jullie steunen een Nazi en hij is nog verkrachter ook!".

Trump is vooral een opschepper, maar opscheppen tegen Billy Bush over zijn versier trucs... :') |:(

Transcripts van Hillary's wall street speeches sneeuwen een beetje onder nu

pi_165825703
TrumpSuperPAC twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:59:58 NEW BOMBSHELL: In front of her Wall St. donors, #Hillary called the American middle-class a "bucket of losers!"… https://t.co/OdiL0qxUoD reageer retweet
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:14:30 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165825747
Check de laatste tweet van Paul Ryan _O- :') :')
pi_165825774
JenniferJJacobs twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:06:32 Former aide to Mitt Romney calls for Trump to resign nomination. https://t.co/nOi9ioyVm3 reageer retweet
pi_165825785
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:14 schreef Szura het volgende:
:? Wat is daarmee dan?
pi_165825821
JebBush twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:05:55 As the grandfather of two precious girls, I find that no apology can excuse away Donald Trump's reprehensible comments degrading women. reageer retweet
Jeb!
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:19:36 #12
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165825824
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:? Wat is daarmee dan?
Nou het is uuuuhhmm nogal ironisch gezien de ontwikkelingen die zich een uur later ontsponnen.
pi_165825826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:19 schreef Nintex het volgende:
JebBush twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:05:55 As the grandfather of two precious girls, I find that no apology can excuse away Donald Trump's reprehensible comments degrading women. reageer retweet
Jeb!
Jeb Bush :')
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:20:05 #14
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_165825833
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:14 schreef Szura het volgende:
SpeakerRyan twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 21:02:57 Victims of sexual assault deserve full protection under the law. And now, they will have it. https://t.co/4DcL2YkpG6 https://t.co/ktb8RlynqW reageer retweet
Deze?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_165825836
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:19 schreef Szura het volgende:

[..]

Nou het is uuuuhhmm nogal ironisch gezien de ontwikkelingen die zich een uur later ontsponnen.
Nou ik heb Trump nog niet iemand seksueel zien mishandelen hoor :P
pi_165825894
JessicaTaylor twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:23:45 .@Reince statement on Trump's comments: "No woman should ever be described in these terms or talked about in this manner. Ever.” reageer retweet
Billy Bush:

alivitali twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:26:39 Pro-Trump PAC source told me "wheels just came off." Then floats Trump dropping out/Pence finishing race. "Would that blow ur mind or what?" reageer retweet
Toet toet, daar komt de bus.
pi_165825967
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:02 schreef skysherrif het volgende:
Overigens zijn alle uitgelekte emails van de DNC en Clinton campaign ook wel interessant :)
Als dit alles is, snap ik niet waarom ze haar speeches niet al lang heeft vrijgegeven. Ze had zelfs punten kunnen scoren in de primary zoals dat ze eigenlijk voor het Canadees zorgsysteem was
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:44:24 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165826133
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:20 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou ik heb Trump nog niet iemand seksueel zien mishandelen hoor :P
Hij heeft de mensen die wel belasting betaalden anders goed genaaid.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165826141
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij heeft de mensen die wel belasting betaalden anders goed genaaid.
Waarom? _O- Wie de fuck betaalt nou belasting terwijl je dat niet hoeft te betalen.
pi_165826186
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:44 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom? _O- Wie de fuck betaalt nou belasting terwijl je dat niet hoeft te betalen.
Daarom wil ik wel eens iets van z'n financiën zien. Als hij bijna 20 jaar geen belasting hoefde te betalen omdat hij bijna een miljard verloor, van wat ik van wat op TV begreep heeft 'ie dan "maar" 50 miljoen per jaar verdiend om dat weer terug te verdienen. Hoe de fuck je dan een miljardair kan zijn met zulke inkomsten weet ik niet, ben best benieuwd waar dat geld dan vandaan kwam. Of hij liegt de hele handel bij elkaar en is "maar" een miljonair.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165826195
Volgens CNN komt Trump vanavond nog met een statement.
pi_165826252

_O-
pi_165826264

:D
pi_165826309
Make America Grab the Pussy Again _O_
pi_165826317
cristinalaila1 twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:25:46 "Bill Clinton dropped his pants and said 'kiss it please'."-Paula Jones, 1991Billy Bush https://t.co/uudF7FMYuc reageer retweet
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 02:00:13 #26
3928 Ulx
pi_165826352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:49 schreef Nintex het volgende:
Volgens CNN komt Trump vanavond nog met een statement.
Oeh, dat gaat pijnlijk worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165826401
Misschien gaat Trump het wel aan Pence doorgeven :P Zou Pence een kans maken tegenover HC? Hij is een zeer ervaren debater maar volgens mij is de tijd om naar de inhoud te kijken allang voorbij :{
pi_165826425
Wat zou hij nu denken?

Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 02:10:01 #29
3928 Ulx
pi_165826453
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:04 schreef vigen98 het volgende:
Misschien gaat Trump het wel aan Pence doorgeven :P Zou Pence een kans maken tegenover HC? Hij is een zeer ervaren debater maar volgens mij is de tijd om naar de inhoud te kijken allang voorbij :{
Zou jij het doen? Zou jij je politieke toekomst opgeven omdat The Donald loopt te blunderen? Pence zou gek zijn als hij zich zo zou laten gebruiken. Die trekt zich ook gelijk terug.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 02:10:41 #30
3928 Ulx
pi_165826458
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:06 schreef L3gend het volgende:
Wat zou hij nu denken?

[ afbeelding ]

I hate my job.
pi_165826560
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:32 schreef L3gend het volgende:

[..]

Als dit alles is, snap ik niet waarom ze haar speeches niet al lang heeft vrijgegeven. Ze had zelfs punten kunnen scoren in de primary zoals dat ze eigenlijk voor het Canadees zorgsysteem was
Daar doel ik niet op, gaat om veel meer, maar dat wordt nu allemaal doorgespit
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 02:34:19 #32
3928 Ulx
pi_165826681
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Daar doel ik niet op, gaat om veel meer, maar dat wordt nu allemaal doorgespit
Dat sneeuwt onder. Ten eerste is het niet veel bijzonders of nieuw, en moet er echt enorm aan gespint worden, en is Wikileaks nu bekend als Wikileakski, en nu dit van Trump. Dan komt nog het debat..... Zelfs republikeinen gaan afstand nemen van hem.
Een paar lullige emails met opmerkingen die zo uit te leggen zijn veranderen niets meer. En er zijn nog vragen over de belastingen... .

Clinton gaat dit duidelijk winnen.
pi_165826732
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat sneeuwt onder. Ten eerste is het niet veel bijzonders of nieuw, en moet er echt enorm aan gespint worden, en is Wikileaks nu bekend als Wikileakski, en nu dit van Trump. Dan komt nog het debat..... Zelfs republikeinen gaan afstand nemen van hem.
Een paar lullige emails met opmerkingen die zo uit te leggen zijn veranderen niets meer. En er zijn nog vragen over de belastingen... .

Clinton gaat dit duidelijk winnen.
We zullen zien, ik denk dat er echt nog wel wat dingen daar rondspoken. Een ding lijkt duidelijk, wie het ook wordt, aan het eind van de verkiezingen of begin van het termijn zal die niet zo populair zijn :P
pi_165826769
Kayleigh McEnany, 1 van de trump supporters/reporters bij CNN doet nu ook afstand van Trumps uitspraken en vindt dat hij echt zijn nederige excuses hiervoor moet aanbieden.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 02:48:22 #35
3928 Ulx
pi_165826803
quote:
One House Republican lawmaker, speaking anonymously to candidly discuss his party's nominee, said, "He's going to be radioactive soon."
A House Republican aide said GOP congressional candidates soon will have to start campaigning as "a check on Hillary Clinton" because Trump is too toxic. "You can't defend this guy."
Read more: http://www.politico.com/s(...)229307#ixzz4MRyFhaYA
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
pi_165826811
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:48 schreef OMG het volgende:

[..]

Daarom wil ik wel eens iets van z'n financiën zien. Als hij bijna 20 jaar geen belasting hoefde te betalen omdat hij bijna een miljard verloor, van wat ik van wat op TV begreep heeft 'ie dan "maar" 50 miljoen per jaar verdiend om dat weer terug te verdienen. Hoe de fuck je dan een miljardair kan zijn met zulke inkomsten weet ik niet, ben best benieuwd waar dat geld dan vandaan kwam. Of hij liegt de hele handel bij elkaar en is "maar" een miljonair.
Dit begint ook wel een beetje een oud riedeltje te worden. Hij heeft al informatie over zijn financiën gedumpt waaruit blijkt dat hij zeer goede, gediversifieerde vermogensbestanddelen heeft. De enige manier waarop hij geen miljarden waard is, is als hij miljarden schuld heeft. Dat is onmogelijk verborgen te houden.

Of je hem mag of niet, hij is een zeer succesvolle zakenman. Dit staat echt buiten kijf.
pi_165826822
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:49 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dit begint ook wel een beetje een oud riedeltje te worden. Hij heeft al informatie over zijn financiën gedumpt waaruit blijkt dat hij zeer goede, gediversifieerde vermogensbestanddelen heeft. De enige manier waarop hij geen miljarden waard is, is als hij miljarden schuld heeft. Dat is onmogelijk verborgen te houden.

Of je hem mag of niet, hij is een zeer succesvolle zakenman. Dit staat echt buiten kijf.
En geen belasting betalen?

Hoe zit dat nou met dat "locker room banter"?
I´m back.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 02:50:48 #38
3928 Ulx
pi_165826823
Geloof je hem nog?
pi_165826826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:06 schreef L3gend het volgende:
Wat zou hij nu denken?

[ afbeelding ]

Ik moet zeggen - als Trump supporter - dat ik de memes wel hilarisch vind.

YayImOnline twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 23:08:32 "Yes...that's right, ma'am. The pussy, yes. You just grab 'em by the pussy. It's a metaphor. For Freedom. I am goin... https://t.co/iFUXDbzSqG reageer retweet
pi_165826835
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe zot dat nou met dat "locker room banter"?
Dat geen belasting betalen was toch gewoon een loophole waar hij gebruik van kon maken, iets waar oa clinton foundation ook gebruik van heeft gemaakt meen ik
pi_165826836
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:50 schreef Ulx het volgende:
Geloof je hem nog?
Tuurlijk niet. Het is vanaf het begin een oplichtingszaak geweest.
I´m back.
pi_165826842
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat geen belasting betalen was toch gewoon een loophole waar hij gebruik van kon maken, iets waar oa clinton foundation ook gebruik van heeft gemaakt meen ik
Maakt het voor mij niet beter hoor.
I´m back.
pi_165826850
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe zot dat nou met dat "locker room banter"?
Hoe kom je er bij dat Trump geen belasting betaalt? Hij heeft miljoenen, zo niet miljarden, betaald aan belastingen.

Of hij geen federal income tax betaald heeft? Who cares? Ik heb liever een president die snapt hoe het systeem werkt en dus niet meer betaald dan nodig dan iemand die zorgeloos te veel geld afdraagt aan de overheid.

Ik bedoel, word je ook boos over mensen die 120 km/uur rijden op de snelweg in plaats van 110 km/uur?
pi_165826855
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maakt het voor mij niet beter hoor.
Jij gaat meer belasting betalen dan nodig is? Dan ben je best debiel, dat doet niemand, zeker niet in de zakenwereld, zeker niet als het gewoon LEGAAL is.... ?

RosieGray twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 02:49:29 a sitting GOP senator is openly calling for Trump to drop out https://t.co/oT6LeTktOX reageer retweet
pi_165826859
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Jij gaat meer belasting betalen dan nodig is? Dan ben je best debiel, dat doet niemand, zeker niet in de zakenwereld, zeker niet als het gewoon LEGAAL is.... ?

RosieGray twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 02:49:29 a sitting GOP senator is openly calling for Trump to drop out https://t.co/oT6LeTktOX reageer retweet
Sterker nog, als je als bedrijf te veel belasting betaalt kun je in het strafrecht terecht komen voor onverantwoordelijk gedrag jegens je aandeelhouders.
pi_165826860
quote:

[..]

Ondertussen zijn er genoeg zakenmensen die aangeven niet van dat soort constructies gebruik te maken. Aangezien loopholes vaak ook weer gesloten worden is het niet altijd even handig.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_165826863
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:55 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat Trump geen belasting betaalt? Hij heeft miljoenen, zo niet miljarden, betaald aan belastingen.

Of hij geen federal income tax betaald heeft? Who cares? Ik heb liever een president die snapt hoe het systeem werkt en dus niet meer betaald dan nodig dan iemand die zorgeloos te veel geld afdraagt aan de overheid.

Ik bedoel, word je ook boos over mensen die 120 km/uur rijden op de snelweg in plaats van 110 km/uur?
Nou ja, ik niet.
I´m back.
pi_165826864
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:56 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ondertussen zijn er genoeg zakenmensen die aangeven niet van dat soort constructies gebruik te maken. Aangezien loopholes vaak ook weer gesloten worden is het niet altijd even handig.
het is uiteindelijk toch ook legaal gebleken, anders zou ie nu wel wat rechtzaken aan zn broek hebben neem ik aan
pi_165826865
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:56 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Sterker nog, als je als bedrijf te veel belasting betaalt kun je in het strafrecht terecht komen voor onverantwoordelijk gedrag jegens je aandeelhouders.
:') Ben nu toch wel heel benieuwd naar bronnen waarmee je deze uitspraak kunt staven. Wellicht beschik je over jurisprudentie?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_165826868
quote:

[..]

Meer dan nodig is de andere kant van de medaille, denk ik. Maar goed, maakt niet.
I´m back.
pi_165826879
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:57 schreef skysherrif het volgende:

[..]

het is uiteindelijk toch ook legaal gebleken, anders zou ie nu wel wat rechtzaken aan zn broek hebben neem ik aan
Zeker, maar veel zaken waren vroeger legaal die dat tegenwoordig niet meer zijn. Vandaar dat er ook genoeg mensen zijn die niet gebruik maken van allerhande constructies, die vaak een hoop advieskosten/opstartkosten/gedoe met zich meebrengen. Het is ook legaal om louter onderbetaalde zzp'ers in dienst te hebben, toch kiezen sommige bedrijven voor personeel op de loonlijst.
pi_165826882
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:55 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Omgekeerd zijn er genoeg republikeinen die over mensen die dusdanig weinig verdienen dat er niks aan income tax te halen valt te zeiken dat vooral die laag maar belasting moet betalen. Terwijl die het net zo goed doen in al die andere zaken als een Trump. Als iemand het moet kunnen betalen is het een Trump, niet de onderlaag. En juist die onderlaag gaat er onder republikeinen nooit op vooruit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:01:19 #53
3928 Ulx
pi_165826884
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat is niet zo erg, vroeger mochten arme mensen dat ook. Alleen heeft Reagan daar een einde aan gemaakt in 1986. Iets met vereenvoudigen of zoiets. Nu mogen alleen de rijken het.

Het gaat om alle geheimzinnigheid in kamp Trump.
pi_165826899
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:00 schreef OMG het volgende:

[..]

Omgekeerd zijn er genoeg republikeinen die over mensen die dusdanig weinig verdienen dat er niks aan income tax te halen valt te zeiken dat vooral die laag maar belasting moet betalen. Terwijl die het net zo goed doen in al die andere zaken als een Trump. Als iemand het moet kunnen betalen is het een Trump, niet de onderlaag. En juist die onderlaag gaat er onder republikeinen nooit op vooruit.
Laag betaalden zouden eigenlijk helemaal geen incometax moeten betalen wmb. Ook in NL niet. In Wyoming betaalt men dat ook niet, geloof ik.
I´m back.
pi_165826901
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is niet zo erg, vroeger mochten arme mensen dat ook. Alleen heeft Reagan daar een einde aan gemaakt in 1986. Iets met vereenvoudigen of zoiets. Nu mogen alleen de rijken het.

Het gaat om alle geheimzinnigheid in kamp Trump.
Geheimzinnigheid is iets dat opgaat voor beide kampen, laten we eerlijk zijn ;)
pi_165826904
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laag betaalden zouden eigenlijk helemaal geen incometax moeten betalen wmb. Ook in NL niet. In Wyoming betalt men dat ook niet, geloof ik.
We moeten allemaal ons steentje bijdragen.
pi_165826905
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:56 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Dit was niet eens een ''loophole'', hij maakte gewoon gebruik van een super standaard constructie als de carryforward. Dit is echt het meest basic iets wat managers doen.

quote:
5s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:57 schreef tofastTG het volgende:

[..]

:') Ben nu toch wel heel benieuwd naar bronnen waarmee je deze uitspraak kunt staven. Wellicht beschik je over jurisprudentie?
Ik ben niet bekend met Amerikaanse jurisprudentie, maar het is toch wel algemeen geaccepteerd dat als je je fiduciaire verantwoordelijkheid verloochent je veel juridische problemen kunt krijgen.

https://www.law.cornell.edu/wex/fiduciary_duty
https://www.nyccriminalla(...)h-of-fiduciary-duty/
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:06:04 #58
3928 Ulx
pi_165826906
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geheimzinnigheid is iets dat opgaat voor beide kampen, laten we eerlijk zijn ;)
Neuh. Clinton speelt veel meer open kaart, maar goed. Laten we het weer eens over wegrennende republikeinen hebben....
pi_165826909
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laag betaalden zouden eigenlijk helemaal geen incometax moeten betalen wmb. Ook in NL niet. In Wyoming betaalt men dat ook niet, geloof ik.
Ben ik helemaal met je eens. Al het geld van die groep gaat op aan sales tax en weet ik het. Daarom word ik er altijd zo kriebelig van als een vooral daar wordt gezocht naar extra inkomsten voor de overheid.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:08:14 #61
344884 monkyyy
pi_165826914
Lekker boeiend dat hij geen belasting betaalt, dat is hoe de belastingregeling werkt. Die hebben wij ook hier in NL, carry-back en carry-forward.

Maar dat hij continu loop op te scheppen wat voor een geweldige zakenman hij is, is natuurlijk belachelijk. Jarenlang, zo niet decennia bad hij hoe de IRS alstublieft niet het geld opeiste dat hij nog verschuldigd was waardoor hij een persoonlijk faillissement had moeten aanvragen. Jarenlang het hoofd boven water kunnen houden omdat de schuldeisers geen actie ondernamen.
pi_165826920
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:06 schreef OMG het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Al het geld van die groep gaat op aan sales tax en weet ik het. Daarom word ik er altijd zo kriebelig van als een vooral daar wordt gezocht naar extra inkomsten voor de overheid.
Klopt idd, kennelijk mensen met visie die zien dat dit een deal zou kunnen zijn. In Wyoming is het al zo, alleen hebben ze daar wel andere belastingen dan weer (maar niet al te gek, want 1 van de rijkste staten van de VS). Ook mag je daar weed telen btw. En ze hebben maar iets meer dan 580K inwoners in een land (staat) dat minimaal 6x (volgens mij) groter is dan NL.
I´m back.
pi_165826925
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:00 schreef OMG het volgende:

[..]

De top 1% betaalt bijna de helft van de federale inkomensbelasting. Dus het kan zijn dat Republikeinen graag eerst naar andere groepen kijken als er meer belasting nodig is dan weer zoals altijd komen aankloppen bij de meest getalenteerde, hard werkende mensen. Het probleem met socialisme is dat op een gegeven moment het geld van anderen op is.
pi_165826933
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:11 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

De top 1% betaalt bijna de helft van de federale inkomensbelasting. Dus het kan zijn dat Republikeinen graag eerst naar andere groepen kijken als er meer belasting nodig is dan weer zoals altijd komen aankloppen bij de meest getalenteerde, hard werkende mensen. Het probleem met socialisme is dat op een gegeven moment het geld van anderen op is.
Alsof die minimum wage lui niet hard werken, kom op.
pi_165826937
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:12 schreef OMG het volgende:

[..]

Alsof die minimum wage lui niet hard werken, kom op.
Dat zegt niemand.
pi_165826945
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:13 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat zegt niemand.
Maar mensen die niet getalenteerd zijn, maar wel keihard werken voor een minimum loon moeten maar wel meer belasting betalen? Zodat ze er een 5e baantje bij moeten nemen?
pi_165826946
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:08 schreef monkyyy het volgende:
Lekker boeiend dat hij geen belasting betaalt, dat is hoe de belastingregeling werkt. Die hebben wij ook hier in NL, carry-back en carry-forward.

Maar dat hij continu loop op te scheppen wat voor een geweldige zakenman hij is, is natuurlijk belachelijk. Jarenlang, zo niet decennia bad hij hoe de IRS alstublieft niet het geld opeiste dat hij nog verschuldigd was waardoor hij een persoonlijk faillissement had moeten aanvragen. Jarenlang het hoofd boven water kunnen houden omdat de schuldeisers geen actie ondernamen.
Het is een geweldige zakenman. Hij heeft ups en downs gehad, zoals zo'n beetje iedereen in die industrie en in dat tijdperk. Hij is van al zijn competitie echter één van de weinigen geweest die na de crash in de jaren '90 in vastgoed zich tot in de top 500 van de wereld heeft weten te knokken en daarbij wereldwijd een indrukwekkend, goed gediversifieerd bedrijf heeft opgebouwd.

Dat hij loopt op te scheppen is nodig. Je moet jezelf profileren en laten zien wat je voor waarde toevoegt als president.
pi_165826949
Waarom lopen de Warren Buffetts en Mark Cubans dan nooit op de scheppen op er hoe rijk ze zijn? Je weet wel, die echte miljardairs?
pi_165826951
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:16 schreef OMG het volgende:

[..]

Maar mensen die niet getalenteerd zijn, maar wel keihard werken voor een minimum loon moeten maar wel meer belasting betalen? Zodat ze er een 5e baantje bij moeten nemen?
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg enkel dat ik het nogal simpel vind om telkens bij dezelfde groep aan te kloppen als de overheid meer geld nodig heeft, dus ik vind het logischer om de uitgaven van de overheid te verlagen en in die zin iedereen minder te laten betalen.
pi_165826952
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:16 schreef OMG het volgende:

[..]

Meer? Waar is het aan de orde dat mensen met een minimum loon meer geld betalen. Ik ben op dit gebied sowieso redelijk links hoor, tot ik natuurlijk zelf in de positie kom dat ik veel geld verdien, laten we het hopen :o
pi_165826955
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:16 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het is een geweldige zakenman. Hij heeft ups en downs gehad, zoals zo'n beetje iedereen in die industrie en in dat tijdperk. Hij is van al zijn competitie echter één van de weinigen geweest die na de crash in de jaren '90 in vastgoed zich tot in de top 500 van de wereld heeft weten te knokken en daarbij wereldwijd een indrukwekkend, goed gediversifieerd bedrijf heeft opgebouwd.

Dat hij loopt op te scheppen is nodig. Je moet jezelf profileren en laten zien wat je voor waarde toevoegt als president.
Anders dan die student geschiedenis, die in WO2 een momentje had en dankzij zijn gefortuneerde en aan de maffia gelinkte vader president werd?

Wat was het bij Obama ook weer? Wijkopbouwwerker in Chicago?
I´m back.
pi_165826956
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:18 schreef OMG het volgende:
Waarom lopen de Warren Buffetts en Mark Cubans dan nooit op de scheppen op er hoe rijk ze zijn? Je weet wel, die echte miljardairs?
deze mark haha

pi_165826957
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:18 schreef OMG het volgende:
Weet ik niet. Andere persoonlijkheden?

Het is gewoon heel sterk om jezelf als succesvolle zakenman te profileren in een tijd waar veel Amerikanen zich toch wel een beetje zorgen beginnen te maken over de economische situatie (handelsverdragen, banen, staatsschuld).
pi_165826958

Ghehe quote van clinton in 1 van de net gelekte mails
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:23:08 #75
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165826959
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:16 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Er is geen enkel bewijs dat hij een geweldige zakenman is. Met het geld van ze pa had hij even rijk of rijker kunnen zijn als hij er niets mee gedaan. Daarom wil hij ze belasting niet vrij geven, want dan zie je dat hij geen goede zakenman is.
pi_165826960
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:23 schreef Tweek het volgende:

[..]

Er is geen enkel bewijs dat hij een geweldige zakenman is. Met het geld van ze pa had hij even rijk of rijker kunnen zijn als hij er niets mee gedaan. Daarom wil hij ze belasting niet vrij geven, want dan zie je dat hij geen goede zakenman is.
Dat hoor ik zo vaak, maar hoeveel heeft hij dan van zn pa gekregen? Ben wel benieuwd hoe je daarmee zo rijk wordt ook. Kan jij me dat uitleggen. Er van uitgaande dat 3.3 miljard klopt
pi_165826961
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:21 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Weet ik niet. Andere persoonlijkheden?

Het is gewoon heel sterk om jezelf als succesvolle zakenman te profileren in een tijd waar veel Amerikanen zich toch wel een beetje zorgen beginnen te maken over de economische situatie (handelsverdragen, banen, staatsschuld).
Misschien omdat die lui daadwerkelijk geld hebben. Vandaar ook die vraag naar Trump's tax returns. Hij claimt miljardair te zijn, maar laat maar zien. Hoeveel betaal je aan belasting, hoeveel heb je. Wat kun je daadwerkelijk voor het land betekenen, of lieg je nou echt alles bij elkaar.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:24:47 #78
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165826962
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:19 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg enkel dat ik het nogal simpel vind om telkens bij dezelfde groep aan te kloppen als de overheid meer geld nodig heeft, dus ik vind het logischer om de uitgaven van de overheid te verlagen en in die zin iedereen minder te laten betalen.
Trump heeft vol trots gezegd dat hij niet betaald heeft en dat het slim was. Dus waar heb je het over?
pi_165826963
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat hoor ik zo vaak, maar hoeveel heeft hij dan van zn pa gekregen? Ben wel benieuwd hoe je daarmee zo rijk wordt ook. Kan jij me dat uitleggen. Er van uitgaande dat 3.3 miljard klopt
Ze belazeren allemaal de boel wrs.
I´m back.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:26:03 #80
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165826965
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Erfenis van 200 miljoen. Als hij dat geld in aandelen had gestoken was hij nu 5-7 miljard waard.
pi_165826966
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

deze mark haha

[ afbeelding ]
Leuk, maar loopt hij rond te strooien hoeveel hij daadwerkelijk waard zou moeten zijn zoals een Trump?
pi_165826967
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:26 schreef Tweek het volgende:

[..]

Erfenis van 200 miljoen. Als hij dat geld in aandelen had gestoken was hij nu 5-7 miljard waard.
Top zeg jij me even welke aandelen, dan ga ik daar nu in beleggen.
pi_165826976
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:26 schreef OMG het volgende:

[..]

Leuk, maar loopt hij rond te strooien hoeveel hij daadwerkelijk waard zou moeten zijn zoals een Trump?
Je had beter een Steve Jobs kunnen noemen, Cuban is namelijk best wel arrogant in dat opzicht ja. Shark tank wel eens gekeken?
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:28:48 #84
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165826978
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Standaard Nasdaq, als in gewoon geld steken in de markt. Advies blijft het zelfde, je hebt het over 30-40 jaar.
pi_165826979
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:23 schreef Tweek het volgende:

[..]

Er is geen enkel bewijs dat hij een geweldige zakenman is.
Forbes, een groep mensen die vele malen slimmer is dan jij met meer informatie, is dat niet met je eens.

Zijn levensstijl is ook wel een aardige indicatie. Met zijn consumptiepatroon kun je geen miljarden schuld verbergen.

quote:
Met het geld van ze pa had hij even rijk of rijker kunnen zijn als hij er niets mee gedaan.
Lol. Ik lees wel vaker bizarre claims in dit topic over Trump maar ik vind dit toch nog altijd de meest absurde. Als je niks met je geld doet ga je ten onder door inflatie over de decennia.

Ik vermoed dat je doelt op die rare claim dat als hij alles in een index fonds had gestopt en verder niks had gedaan hij nu rijker was geweest. Dit is ook een onjuiste, want:

1) Die claim kiest een willekeurig punt in de jaren '70. Als je als startpunt het jaar 2000 neemt bijvoorbeeld is zijn return boven die van de markt;
2) Hij zit in een industrie waar returns sowieso vrij laag zijn. Dus als je met een bedrijf in een dergelijke industrie bijna dezelfde returns hebt als de S&P 500 (de 'beste' 500 bedrijven van het land), dan verpletter je iedereen in termen van succes;
3) Hij heeft een vrij absurd consumptiepatroon. Deze uitgaven worden niet mee gerekend in zijn netto waarde.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:31:08 #86
3928 Ulx
pi_165826982
52% van de stemgerechtigden is vrouw. En een vrouw met een echte kans doet mee in de race.

Trump heeft het heel dom aangepakt.
pi_165826984
CNN twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 03:29:29 Speaker Ryan says he was "sickened" by Trump's comments, announces Trump won't appear at GOP event in Wisconsin… https://t.co/1rBHr2Dxvd reageer retweet
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:31:49 #88
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165826985
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:29 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Forbes, een groep mensen die vele malen slimmer is dan jij met meer informatie, is dat niet met je eens.

Zijn levensstijl is ook wel een aardige indicatie. Met zijn consumptiepatroon kun je geen miljarden schuld verbergen.

[..]

Lol. Ik lees wel vaker bizarre claims in dit topic over Trump maar ik vind dit toch nog altijd de meest absurde. Als je niks met je geld doet ga je ten onder door inflatie over de decennia.

Ik vermoed dat je doelt op die rare claim dat als hij alles in een index fonds had gestopt en verder niks had gedaan hij nu rijker was geweest. Dit is ook een onjuiste, want:

1) Die claim kiest een willekeurig punt in de jaren '70. Als je als startpunt het jaar 2000 neemt bijvoorbeeld is zijn return boven die van de markt;
2) Hij zit in een industrie waar returns sowieso vrij laag zijn. Dus als je met een bedrijf in een dergelijke industrie bijna dezelfde returns hebt als de S&P 500 (de 'beste' 500 bedrijven van het land), dan verpletter je iedereen in termen van succes;
3) Hij heeft een vrij absurd consumptiepatroon. Deze uitgaven worden niet mee gerekend in zijn netto waarde.
Niet willekeurig maar het moment waar ze pa dood ging, en hij de 200 miljoen aan erfenis kreeg.
pi_165826987
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je had beter een Steve Jobs kunnen noemen, Cuban is namelijk best wel arrogant in dat opzicht ja. Shark tank wel eens gekeken?
En? Loopt hij als een Trump te claimen hoeveel hij echt waard zou moeten zijn? Ik kan me weinig mensen bedenken die maar heel hard moeten roepen X miljard waard te zijn. Jobs, Buffetts, Cuban, Gates, weet ik het hoor je er nooit over.
pi_165826989
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Coca-cola, zoals Buffet. :P.
I´m back.
pi_165826991
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:31 schreef OMG het volgende:

[..]

En? Loopt hij als een Trump te claimen hoeveel hij echt waard zou moeten zijn? Ik kan me weinig mensen bedenken die maar heel hard moeten roepen X miljard waard te zijn. Jobs, Buffetts, Cuban, Gates, weet ik het hoor je er nooit over.
Wordt er over hen dan ook net zoveel gespeculeerd dat ze 'maar' x waard zijn is de eerste vraag
pi_165826992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:24 schreef Tweek het volgende:

[..]

Trump heeft vol trots gezegd dat hij niet betaald heeft en dat het slim was. Dus waar heb je het over?
Ik snap je punt niet. Bedoel je dat het slimmer was geweest als hij meer belasting had afgedragen dan dat hij wettelijk verplicht was?
pi_165826996
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:32 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wordt er over hen dan ook net zoveel gespeculeerd dat ze 'maar' x waard zijn is de eerste vraag
Vast. Ze verschijnen gok ik op genoeg lijstjes. Vanwaar alleen bij Trump die drang om maar te claimen X waard te zijn zonder er iets voor te bewijzen, vooral tijdens een presidentsrace?
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:34:37 #94
3928 Ulx
pi_165826997
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:31 schreef skysherrif het volgende:
CNN twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 03:29:29 Speaker Ryan says he was "sickened" by Trump's comments, announces Trump won't appear at GOP event in Wisconsin… https://t.co/1rBHr2Dxvd reageer retweet
BOOOOOEEEEEMMMMMMM!!!!!!!

De partij geeft hem op.
pi_165827000
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:31 schreef skysherrif het volgende:
Lol. Hoe oud was Trump toen in 2005?
59?
I´m back.
pi_165827006
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

De partij geeft hem op.
Mwuah dat valt nog enigszins mee als je het hele statement. Daarbij, heeft de partij hem ook nooit echt gesteund :P
pi_165827007
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:33 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik snap je punt niet. Bedoel je dat het slimmer was geweest als hij meer belasting had afgedragen dan dat hij wettelijk verplicht was?
Ik gok dat z'n punt is dat een Trump zichzelf een genie vindt door geen belasting te betalen en daarmee gelijk een average Joe die wel belasting betaald als dom weg te zetten. Immers is hij blijkbaar niet slim genoeg om geen belasting te betalen.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:36:53 #98
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165827011
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:33 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Als je als speer punt hebt dat de politie en het leger belangrijk zijn, dan is het belangrijk dat je er voor betaald.

Het leger mag vechten en dood gaan, maar trump wil er niet voor betalen. Sterker nog dat is zijn belangrijkste punt. We betalen niet voor de mensen die naar het buitenland gaan en daar sterven.
pi_165827012
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:34 schreef OMG het volgende:

[..]

Vast. Ze verschijnen gok ik op genoeg lijstjes. Vanwaar alleen bij Trump die drang om maar te claimen X waard te zijn zonder er iets voor te bewijzen, vooral tijdens een presidentsrace?
Omdat het bijdraagt aan zn image waarom mensen hem willen. Succesvol zakenman die amerika succes gaat brengen, niet meer dan logisch dat hij dat wil behouden. Zou dom zijn als hij dat niet deed, of het nu waar is of niet.
pi_165827013
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

De partij geeft hem op.
Ja, mooi. En Trump verschijnt blijkbaar niet bij een event Wisconsin morgen, waar hij zou zijn.
pi_165827021
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Omdat het bijdraagt aan zn image waarom mensen hem willen. Succesvol zakenman die amerika succes gaat brengen, niet meer dan logisch dat hij dat wil behouden. Zou dom zijn als hij dat niet deed, of het nu waar is of niet.
Dan mag ie bewijzen echt zo succesvol te zijn. Niks mis met geld, maar als je claimt succesvol te zijn, geld te hebben, etc., dan zou ik daar graag bewijs voor zien als je voor president gaat.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:41:07 #102
3928 Ulx
pi_165827025
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mwuah dat valt nog enigszins mee als je het hele statement. Daarbij, heeft de partij hem ook nooit echt gesteund :P
Ach lul niet, hij heeft over twee dagen een debat en mag niet naar de bijeenkomst van zijn eigen partij want veel te besmettelijk. Met andere woorden: De GOP geeft hem hiermee gewoon op. Ze gaan voor het huis en de senaat.
pi_165827026
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:36 schreef Tweek het volgende:

[..]

Als je als speer punt hebt dat de politie en het leger belangrijk zijn, dan is het belangrijk dat je er voor betaald.

Het leger mag vechten en dood gaan, maar trump wil er niet voor betalen. Sterker nog dat is zijn belangrijkste punt. We betalen niet voor de mensen die naar het buitenland gaan en daar sterven.
Oke. En kun je dan als land beter wetten ontwerpen die het mogelijk maken dat er genoeg financiële middelen zijn voor dergelijke overheidstaken of kun je beter de mensen zelf laten bepalen hoeveel zij vinden dat ze moeten afdragen?

Echt absurd dit. Zoals ik zei, hij heeft ook gewoon een fiduciaire verplichting jegens zijn aandeelhouders. Als hij een miljard verlies niet gebruikt in een carry-forward zou dat echt een bizarre middelvinger zijn naar iedereen die geld in het bedrijf heeft zitten.

Ik zeg overigens niet dat Trump altijd in elke transactie ethisch gehandeld zou hebben. Ik claim enkel dat het een succesvolle zakenman is.
pi_165827027
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:39 schreef OMG het volgende:

[..]

Dan mag ie bewijzen echt zo succesvol te zijn. Niks mis met geld, maar als je claimt succesvol te zijn, geld te hebben, etc., dan zou ik daar graag bewijs voor zien als je voor president gaat.
Tsja ik denk dat het ook verstandiger is dat hij zijn tax returns laat zien als daar niets geks instaat.
pi_165827030
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:39 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik heb echt een hekel aan appeal-to-authority-argumenten, maar omdat links hier van smult wil ik ook wel een keer eentje gebruiken. Denk je dat een organisatie als Forbes, die hem op miljarden schat, zijn nettowaarde uit de lucht plukt?
pi_165827031
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ach lul niet, hij heeft over twee dagen een debat en mag niet naar de bijeenkomst van zijn eigen partij want veel te besmettelijk. Met andere woorden: De GOP geeft hem hiermee gewoon op. Ze gaan voor het huis en de senaat.
Lijkt me geen slimme zet dat ze hem opgeven, aangezien een groot deel van het republikeins electoraat wel op hem stemt. Dat gaan ze wle onthouden.
pi_165827035
Oke wie kan mij vertellen of het normaal is dat bij Town Hall rallies, waar Clinton er 2 dagen 1 hield in Penn, er kinderen worden ingehuurd met een script van te voren geschreven door de Clinton campaign, om vervolgens alleen die kinderen vragen aan Clinton te laten stellen? Te doen daarna alsof het gewoon allemaal spontaan was?

Dat is namelijk het geval
pi_165827039
Maar goed, de kabal van de bushes e.d. hebben het voor het zeggen en GHW Bush en George W stemmen op Hillary en dus wordt Hillary president of Trump gets killed als hij president wordt en Mike Pence wordt dan president en dat is een trouwe vazal van het militair-industrieel complex.
I´m back.
pi_165827042
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:42 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik heb echt een hekel aan appeal-to-authority-argumenten, maar omdat links hier van smult wil ik ook wel een keer eentje gebruiken. Denk je dat een organisatie als Forbes, die hem op miljarden schat, zijn nettowaarde uit de lucht plukt?
Nou ja, als hij een keer lager wordt ingeschat, dan moet 'ie vooral maar claimen meer waard te zijn. Zoals gezegd, prima dat mensen geld hebben, maar hij mag het best wel bewijzen, als presidentskandidaat. Hoe heb je het verdient? Of draai je het land net zo de grond in als je casino's? Bewijs maar. Kom maar op met die returns.

Nu weer even smullen over die hot mic opnames op TV. O+.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:47:02 #110
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165827044
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:41 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Oke. En kun je dan als land beter wetten ontwerpen die het mogelijk maken dat er genoeg financiële middelen zijn voor dergelijke overheidstaken of kun je beter de mensen zelf laten bepalen hoeveel zij vinden dat ze moeten afdragen?

Echt absurd dit. Zoals ik zei, hij heeft ook gewoon een fiduciaire verplichting jegens zijn aandeelhouders. Als hij een miljard verlies niet gebruikt in een carry-forward zou dat echt een bizarre middelvinger zijn naar iedereen die geld in het bedrijf heeft zitten.

Ik zeg overigens niet dat Trump altijd in elke transactie ethisch gehandeld zou hebben. Ik claim enkel dat het een succesvolle zakenman is.
Leuk idee, waar is je bewijs? Het is duidelijk dat Trump een aanhanger is van MAMBLA.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:51:38 #111
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165827057
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:42 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Waar voor probeer je een pedo te verdedigenen. Iedereen weet dat Trump geld gegeven heeft aan NAMBLA. Dus waarom verdedig je hem?
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:52:32 #112
3928 Ulx
pi_165827058
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Lijkt me geen slimme zet dat ze hem opgeven, aangezien een groot deel van het republikeins electoraat wel op hem stemt. Dat gaan ze wle onthouden.
Dat risico nemen ze dus.
pi_165827059
Dit hoort niet helemaal in poll we kunnen beter een apart topic maken over de gelekte podesta emails, doe ik misschien morgen wel.

Maar wtf is dit: _O-

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/1802
pi_165827060
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:51 schreef Tweek het volgende:

[..]

Waar voor probeer je een pedo te verdedigenen. Iedereen weet dat Trump geld gegeven heeft aan NAMBLA. Dus waarom verdedig je hem?
BNW is verderop. Scheer je weg.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:54:44 #115
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165827062
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:53 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

BNW is verderop. Scheer je weg.
Het is de reden waarom hij zijn belasting aangite niet wil vrij geven.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:57:11 #116
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165827069
Als er niets mis was met de belasting aangifte dan had Trump hem vrij gegeven. Maar dat doet hij niet, dus er is iets mis mee.
pi_165827072
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:57 schreef Tweek het volgende:
Als er niets mis was met de belasting aangifte dan had Trump hem vrij gegeven. Maar dat doet hij niet, dus er is iets mis mee.
Ja, hij betaalt geen sodemieter, iedereen weet dat.
I´m back.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 03:59:15 #118
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165827075
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hij betaalt geen sodemieter, iedereen weet dat.
Precies de persoon die PTSD als weak ziet, betaald niet mee aan het leger, wie hij wil inzetten als first strike.
pi_165827079
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:59 schreef Tweek het volgende:

[..]

Precies de persoon die PTSD als weak ziet, betaald niet mee aan het leger, wie hij wil inzetten als first strike.
PTSD is volledig uit context gerukt, laten we eerlijk blijven.
pi_165827080
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 03:57 schreef Tweek het volgende:
Er zijn hele goede, rationele redenen om zijn aangiftes niet te publiceren. Bijvoorbeeld:

1) Hij betaalt geen federale inkomstenbelasting. Dit valt niet goed bij veel mensen;
2) De media begrijpt of interpreteert iets verkeerd in zijn duizenden pagina's tellende aangifte waardoor een aantal nieuwscycli zeer negatief zijn.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:05:21 #121
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165827095
Gast lees gewoon wat er staat of hoor het. Hij zegt dat veel mensen de oorlog niet aankunnen en PTSD krijgen, waar heeft hij herover dat je dan zwak bent? Hij vindt het JUIST een punt wat meer aandacht verdient :')
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:10:55 #123
3928 Ulx
pi_165827098
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:00 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Er zijn hele goede, rationele redenen om zijn aangiftes niet te publiceren. Bijvoorbeeld:

1) Hij betaalt geen federale inkomstenbelasting. Dit valt niet goed bij veel mensen;
2) De media begrijpt of interpreteert iets verkeerd in zijn duizenden pagina's tellende aangifte waardoor een aantal nieuwscycli zeer negatief zijn.
Denk je echt dat die argumenten nu nog relevant zijn?
pi_165827099
quote:
Wat is er in godsnaam mis met deze uitspraken? Dit zijn echt de soort dingen waar de normale mens naar kijkt en denkt dat de Democraten helemaal van de rails zijn. Je kunt tegenwoordig niks meer zeggen of iets of iemand voelt zich weer beledigd.
pi_165827100
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Denk je echt dat die argumenten nu nog relevant zijn?
Waarschijnlijk niet. Even afwachten wat de komende dagen gaat gebeuren. Ik denk dat hij binnenkort met een persconferentie komt met excuses. Dan blijft hij altijd nog wel ~25% kans maken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:13:51 #126
3928 Ulx
pi_165827105
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:11 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet. Even afwachten wat de komende dagen gaat gebeuren. Ik denk dat hij binnenkort met een persconferentie komt met excuses. Dan blijft hij altijd nog wel ~25% kans maken.
De kans is nul dat hij in het Witte Huis komt. Dit is niet meer recht te spinnen.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:15:14 #127
344884 monkyyy
pi_165827109
quote:
Dit is onzin en wordt weer fout gezien door de media, zo bedoelde Trump het natuurlijk niet.

Er is echter iets heel anders fout. Luister goed naar de vraag:

De vrager heeft het over "faith-based programs". Die wil Trump steunen. Dat kan niet in een seculiere staat, scheiding van kerk en staat. Trump begrijpt niet dat dat niet kan in een seculiere staat. Of hij luisterde niet goed. 8)7

Hij had beter zoiets kunnen antwoorden: "Ik begrijp dat dat goede resultaten heeft, maar in het land waar we leven kan de overheid niet religieuze instellingen financieren. Maar ik ga er alles aan doen om zelfmoorden onder veteranen met PTSD te verminderen"

Zoiets.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:15:20 #128
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165827111
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:11 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wat is er in godsnaam mis met deze uitspraken? Dit zijn echt de soort dingen waar de normale mens naar kijkt en denkt dat de Democraten helemaal van de rails zijn. Je kunt tegenwoordig niks meer zeggen of iets of iemand voelt zich weer beledigd.
Dus de man die vrouwen wil pakken bij hun kut is de person die jij ziet als als goede kandiditaat voor de vs?
pi_165827112
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

De kans is nul dat hij in het Witte Huis komt. Dit is niet meer recht te spinnen.
Het is vrij goed recht te spinnen door te hameren op Bill Clinton's verleden denk ik. Het probleem is dat het enthousiasme voor Trump minder wordt, wat ook niet meer te repareren is door Bill Clinton aan te vallen. Het is dan hopen dat een soortgelijk effect optreedt bij Hillary Clinton door haar partner aan te vallen.
pi_165827118
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:15 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dus de man die vrouwen wil pakken bij hun kut is de person die jij ziet als als goede kandiditaat voor de vs?
Dat ie het wil is geen probleem, dat hij het claimt zo maar te doen zonder consent is waar mensen over vallen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165827119
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:15 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ik denk dat het tijd wordt dat we niet meer zo benauwd raken van gemene woordjes. Vooral niet als het gaat om iets wat minder erg is dan wat ~85%+ van de mannen ooit gezegd heeft in een privé-gesprek.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:18:26 #132
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165827121
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:15 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het is vrij goed recht te spinnen door te hameren op Bill Clinton's verleden denk ik. Het probleem is dat het enthousiasme voor Trump minder wordt, wat ook niet meer te repareren is door Bill Clinton aan te vallen. Het is dan hopen dat een soortgelijk effect optreedt bij Hillary Clinton door haar partner aan te vallen.
Je vindt dus dat iemand die drie keer vreemd gegaan is een kind gekregen heeft bij een minnares, beter is dan iemand waarvan de man is vreemd gegaan?
pi_165827128
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:18 schreef Tweek het volgende:

[..]

Je vindt dus dat iemand die drie keer vreemd gegaan is een kind gekregen heeft bij een minnares, beter is dan iemand waarvan de man is vreemd gegaan?
Ik weet niet precies wat de omstandigheden waren, maar als er geen emotionele band meer is en/of het duidelijk is dat men uit elkaar gaat heb ik er persoonlijk niet zo'n probleem mee als één van de partners weer aan het daten raakt.

Ik heb bijvoorbeeld persoonlijk ook niet zo veel problemen met wat Bill Clinton destijds gedaan heeft. Ik merk enkel op dat als je Trump hierover gaat aanvallen en Clinton verdedigt, je extreem hypocriet bent.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:21:58 #134
3928 Ulx
pi_165827132
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:15 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Daarmee krijg je erg weinig stemmen van vrouwen.
pi_165827133
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:21 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat de omstandigheden waren, maar als er geen emotionele band meer is en/of het duidelijk is dat men uit elkaar gaat heb ik er persoonlijk niet zo'n probleem mee als één van de partners weer aan het daten raakt.

Ik heb bijvoorbeeld persoonlijk ook niet zo veel problemen met wat Bill Clinton destijds gedaan heeft. Ik merk enkel op dat als je Trump hierover gaat aanvallen en Clinton verdedigt, je extreem hypocriet bent.
En wat als je hem niet aanvalt over het vreemdgaan maar over het opscheppen over aanranden van vrouwen?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:22:42 #136
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165827134
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:21 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Trump heeft zijn vrouw bedrogren met zijn volgende vrouw en zijn vrouw bedrogen met zijn volgende vrouw, en een kind met een minnares gekregen.
pi_165827140
Trump's statement blijft ook gewoon ronduit kut; "I apologize if anyone was offended". If. Da's zo'n beetje de meest waardeloze excuses die je kunt bedenken.
pi_165827146
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

Daarmee krijg je erg weinig stemmen van vrouwen.
Dat vrees ik ook.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:22 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En wat als je hem niet aanvalt over het vreemdgaan maar over het opscheppen over aanranden van vrouwen?
Ik heb eigenlijk niet het idee dat er sprake is van iets wat de vrouwen waar hij het bij deed niet wilden. Als dat zo was zouden er denk ik wel hordes vrouwen zijn die daar inmiddels voor zouden zijn uitgekomen, hoewel je misschien binnenkort wel een aantal krijgt die iets zullen claimen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:28:15 #139
3928 Ulx
pi_165827151
Rechtspinnen kan gewoon niet. Niet twee dagen voor het debat. No way. Trump zal vlak voor het debat door het stof moeten. En reken maar dat Clinton hem dan te pakken neemt. En zodra hij via Bill terug gaat slaan is zijn excuses gelijk weer hypocriet en onoprecht en laf te noemen. En dat zal Clinton dan ook zeker doen.
Hij staat schaakmat.
pi_165827157
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:26 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook.

[..]

Ik heb eigenlijk niet het idee dat er sprake is van iets wat de vrouwen waar hij het bij deed niet wilden. Als dat zo was zouden er denk ik wel hordes vrouwen zijn die daar inmiddels voor zouden zijn uitgekomen, hoewel je misschien binnenkort wel een aantal krijgt die iets zullen claimen.
Het is onduidelijk of het gebeurt is, maar hij claimt letterlijk dat als ie een mooie vrouw ziet hij niet wacht maar ze meteen gaat kussen, als je rijk bent kun je overal mee weg komen, ik grijp ze gewoon bij hun kut.

Sowieso heeft zijn ex hem voor verkrachting aangeklaagd. Verdediging van trumpt zijn advocaat was dat een man zijn vrouw niet kan verkrachten, dus niet eens ontkend.

Geruchten gaan dat er meer is, dus we zullen het zien.

Bij Cosby moest het ook eerst publiek in de aandacht komen voordat vrouwen openbaar durfden te gaan.

Maar nogmaals, zelfs al heeft ie het niet gedaan, er over opschappen is natuurlijk al heel pijnlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door oompaloompa op 08-10-2016 04:37:02 ]
pi_165827162
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:28 schreef Ulx het volgende:
Rechtspinnen kan gewoon niet. Niet twee dagen voor het debat. No way. Trump zal vlak voor het debat door het stof moeten. En reken maar dat Clinton hem dan te pakken neemt. En zodra hij via Bill terug gaat slaan is zijn excuses gelijk weer hypocriet en onoprecht en laf te noemen. En dat zal Clinton dan ook zeker doen.
Hij staat schaakmat.
Je overdrijft. Dit is gewoon mannen onder elkaar. De meeste vrouwen begrijpen dit wel.
pi_165827165
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je overdrijft. Dit is gewoon mannen onder elkaar. De meeste vrouwen begrijpen dit wel.
Maar Trump "tells it like it is", toch?
pi_165827168
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het is onduidelijk of het gebeurt is, maar hij claimt letterlijk dat als ie een mooie vrouw ziet hij niet wacht maar ze meteen gaat kussen, als je rijk bent kun je overal mee weg komen, ik grijp ze gewoon bij hun kut.
Ik vat het vooral op als stoere praat met mannen onderling. Ook omdat ik het me niet kan voorstellen dat veel mannen het 'cool' zouden vinden als je letterlijk zou opscheppen over aanrandingen.

quote:
Sowieso heeft zijn ex hem voor verkrachting aangeklaagd. Verdediging van trumpt zijn advocaat was dat een man zijn vrouw niet kan verkrachten, dus niet eens ontkend.
Er zijn inderdaad wel een aantal duistere geruchten over Ivana's gebruik van het woord 'rape'. Voor zover ik weet zijn zij en Donald wel op goede termen nu. Wat toen echt gebeurd is weet ik niet.

quote:
Bij Cosby moest het ook eerst publiek in de aandacht komen voordat vrouwen openbaar durfden te gaan.
Is die man al veroordeeld? Zou wat zijn als 'ie vrijuit gaat nu.
pi_165827173
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:38 schreef OMG het volgende:

[..]

Maar Trump "tells it like it is", toch?
Niet alleen Trump, de hele wereldbevolking schijnt dat wel eens te doen in privégesprekken.
pi_165827178
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:38 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik vat het vooral op als stoere praat met mannen onderling. Ook omdat ik het me niet kan voorstellen dat veel mannen het 'cool' zouden vinden als je letterlijk zou opscheppen over aanrandingen.

[..]

Er zijn inderdaad wel een aantal duistere geruchten over Ivana's gebruik van het woord 'rape'. Voor zover ik weet zijn zij en Donald wel op goede termen nu. Wat toen echt gebeurd is weet ik niet.

[..]

Is die man al veroordeeld? Zou wat zijn als 'ie vrijuit gaat nu.
Cosby's zaken waren al verjaard.

Of Trump het meende of niet is niet zo heel relevant. Hij heeft die dingen gezegd en dat gaat hem komende tijd enorm tegen werken omdat het bevestiging is voor het imago dat de democraten al een tijdje proberen te creeeren en tegelijkertijd het gras voor zijn voeten weg maait mbt het hameren op het vreemd gaan van Clinton.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:45:35 #146
3928 Ulx
pi_165827179
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Niet na alles wat er eerder is gebeurd. Dogs. Slobs. Miss Piggy. Bleeding from everywhere. Noem maar op.
pi_165827182
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:45 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet na alles wat er eerder is gebeurd. Dogs. Slobs. Miss Piggy. Bleeding from everywhere. Noem maar op.
Lekker een bleeding slob bij de kut grijpen. Moet kunnen toch, omdat je beroemd bent?

Echt, wat voor debiele 12 jarige ben je dan?
pi_165827185
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:45 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Cosby's zaken waren al verjaard.

Of Trump het meende of niet is niet zo heel relevant. Hij heeft die dingen gezegd en dat gaat hem komende tijd enorm tegen werken omdat het bevestiging is voor het imago dat de democraten al een tijdje proberen te creeeren en tegelijkertijd het gras voor zijn voeten weg maait mbt het hameren op het vreemd gaan van Clinton.
In welke wereld leef jij? Het enige wat hij gezegd heeft is dat hij makkelijk vrouwen kan scoren. Dat is niet hetzelfde als vrouwen verkrachten.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:51:05 #149
3928 Ulx
pi_165827188
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:47 schreef OMG het volgende:

[..]

Lekker een bleeding slob bij de kut grijpen. Moet kunnen toch, omdat je beroemd bent?

Echt, wat voor debiele 12 jarige ben je dan?
Zijn verkiezingsprogramma was niets meer dan:"Ik bem lomp en bot en onbeschoft en grof tegen iedereen."

En dat ontplofte vandaag in zijn gezicht.
pi_165827189
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

In welke wereld leef jij? Het enige wat hij gezegd heeft is dat hij makkelijk vrouwen kan scoren. Dat is niet hetzelfde als vrouwen verkrachten.
Vrouwen bij de kut grijpen is gewoon aanranding, en dat probeert 'ie gewoon goed te praten. ;(.
pi_165827191
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat is niet, letterlijk:

“I’ve got to use some Tic Tacs, just in case I start kissing her,” Drumpf says. “You know I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait.”

“And when you’re a star, they let you do it,” Drumpf says. “You can do anything.”

“Whatever you want,” says another voice, apparently Bush’s.

“Grab them by the p---y,” Drumpf says. “You can do anything.”
pi_165827192
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:45 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jij bent echt zo'n moderne feminist. :D Helaas voor jou zien niet alle vrouwen 1 aanval op een vrouw een aanval op alle vrouwen. Die vrouwen zaten al in het Clintonkamp.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:55:16 #153
344884 monkyyy
pi_165827197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:26 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook.

[..]

De eerste is al binnen.

Lawsuit Charges Donald Trump with Raping a 13-Year-Old Girl
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:56:02 #154
3928 Ulx
pi_165827199
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jij bent echt zo'n moderne feminist. :D Helaas voor jou zien niet alle vrouwen 1 aanval op een vrouw een aanval op alle vrouwen. Die vrouwen zaten al in het Clintonkamp.
Prima, wat jij wil: Trump deed goede zaken dit weekend en de kans dat hij president wordt is erg gestegen.

Blij nou, kleuter?
pi_165827206
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:51 schreef OMG het volgende:

[..]

Vrouwen bij de kut grijpen is gewoon aanranding, en dat probeert 'ie gewoon goed te praten. ;(.
Omdat hij beroemd is kan hij sommige vrouwen makkelijk bij de kut grijpen. Dat is bijna een wetenschappelijk feit. Vraag maar aan Mick Jagger, Jack Nicholson, Bill Clinton enz.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 05:01:28 #156
3928 Ulx
pi_165827207
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Omdat hij beroemd is kan hij sommige vrouwen makkelijk bij de kut grijpen. Dat is bijna een wetenschappelijk feit. Vraag maar aan Mick Jagger, Jack Nicholson, Bill Clinton enz.
Over twee dagen is het debat. Veel succes met die uitleg.
pi_165827209
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Over twee dagen is het debat. Veel succes met die uitleg.
Zoveel uitleg is niet nodig. Zowel mannen als vrouwen hebben veel ergere dingen gezegd in privé-gesprekken. En iedereen weet het. Het is even afwachten maar om dit het definitieve einde te noemen is veel te voorbarig.
pi_165827214
quote:

[..]

Dat andere mensen het doen heeft weinig relevantie met betrekking tot de vraag of iets legaal is of niet.

Officieel, als je een vrouw ziet, niet wacht, geen consent krijgt en haar gewoon direct bij haar kut grijpt is het aanranding.

Dat je er mee weg kan komen omdat je beroemd bent is allemaal leuk en aardig, maar het is nog steeds sexual assault.
pi_165827216
quote:

[..]

Mooi. Word ik beroemd, grijp ik je vrouwtje bij d'r kut. Of jou bij je pik. Moet kunnen.
pi_165827218
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is niet, letterlijk:

“I’ve got to use some Tic Tacs, just in case I start kissing her,” Drumpf says. “You know I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait.”

“And when you’re a star, they let you do it,” Drumpf says. “You can do anything.”

Beetje stoere mannentaal. Niks mis mee.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 05:12:01 #161
3928 Ulx
pi_165827219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:03 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Zoveel uitleg is niet nodig. Zowel mannen als vrouwen hebben veel ergere dingen gezegd in privé-gesprekken. En iedereen weet het. Het is even afwachten maar om dit het definitieve einde te noemen is veel te voorbarig.
Dan moet Trump -en reken er maar op dat hij moet- dat maar zo op televisie gaan uitleggen.
pi_165827220
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Prima, wat jij wil: Trump deed goede zaken dit weekend en de kans dat hij president wordt is erg gestegen.

Blij nou, kleuter?
Dat zal ik ook niet beweren. Ik wil je alleen tegen een teleurstelling beschermen. Hoe vaak zijn die desastreuze voorspellingen de vorige keren uitgekomen toen hij weer eens wat schokkends zei?
pi_165827222
Jason Chaffetz heeft net z'n endorsement teruggetrokken.
pi_165827224
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is niet, letterlijk:

Ik vond 't wel grappig eigenlijk. Grappiger dan de Drumpf naam. Ben ik nu een vrouwenhater?
pi_165827226
Oh haha dat is die chrome app :D
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 05:19:15 #166
3928 Ulx
pi_165827232
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat zal ik ook niet beweren. Ik wil je alleen tegen een teleurstelling beschermen. Hoe vaak zijn die desastreuze voorspellingen de vorige keren uitgekomen toen hij weer eens wat schokkends zei?
De eerste endorsements worden nu ingetrokken. Hij mag niet meer naar een GOP feestje morgen.

Zijn aanhang is een minderheid in de VS, dat begrijp je? Een hele luide minderheid, maar wel een minderheid.
pi_165827236
Enige jammere er aan is dat het de central five uitspraak ondersneeuwt.
pi_165827237
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat andere mensen het doen heeft weinig relevantie met betrekking tot de vraag of iets legaal is of niet.

Officieel, als je een vrouw ziet, niet wacht, geen consent krijgt en haar gewoon direct bij haar kut grijpt is het aanranding.

Dat je er mee weg kan komen omdat je beroemd bent is allemaal leuk en aardig, maar het is nog steeds sexual assault.
Geldt dat voor vrouwen ook? Als vrouwen stoer onder elkaar praten en eentje zegt dat ze wel even naar de andere kant van de bar loopt en die man bij zijn ballen pakt en hem mee naar huis sleurt? Zijn dat dat ook misselijke vrouwen die eigenlijk levenslang opgesloten moeten worden?
pi_165827238
Vindt iemand anders het ook zo hilarisch dat de rest van de Republikeinen (Ted Cruz, Reince Priebus, Paul Ryan) ''opgescheept'' zit met zo'n controversieel figuur als Trump? Vooral Cruz. Eerst heel lang gewacht met endorsen en dan doet hij het toch, krijg je dit.
pi_165827246
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Geldt dat voor vrouwen ook? Als vrouwen stoer onder elkaar praten en eentje zegt dat ze wel even naar de andere kant van de bar loopt en die man bij zijn ballen pakt en hem mee naar huis sleurt? Zijn dat dat ook misselijke vrouwen die eigenlijk levenslang opgesloten moeten worden?
Als een vrouw zegt dat ze zonder consent mannen in hun kruis grijpt, dan schept die vrouw idd letterlijk op over aanranding.

Dat betekent niet dat ze dat dus ook doet, dat betekent niet per se dat ze het meent.

En als je mijn posts zou lezen in plaats van meteen te roepen zou je zien dat ik ook nergens zeg dat Trump de gevangenis in moet of een vrouwenhater is. Puur alleen dat hij letterlijk opschepte in dat filmpje over het aanranden van vrouwen.
pi_165827248
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als een vrouw zegt dat ze zonder consent mannen in hun kruis grijpt, dan schept die vrouw idd letterlijk op over aanranding.

Dat betekent niet dat ze dat dus ook doet, dat betekent niet per se dat ze het meent.

En als je mijn posts zou lezen in plaats van meteen te roepen zou je zien dat ik ook nergens zeg dat Trump de gevangenis in moet of een vrouwenhater is. Puur alleen dat hij letterlijk opschepte in dat filmpje over het aanranden van vrouwen.
Betekent dat ook dat die vrouw in het voorbeeld van Braindead2000 letterlijk aan het opscheppen was over mishandeling (''bij de ballen pakken'')?

Mannen scheppen niet letterlijk op over het aanranden van vrouwen.
pi_165827251
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:28 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Betekent dat ook dat die vrouw in het voorbeeld van Braindead2000 letterlijk aan het opscheppen was over mishandeling (''bij de ballen pakken'')?

Geen idee, zoek de legale definitie op van mishandeling als je dat wilt weten, lijkt me niet heel relevant...
pi_165827254
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:28 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Trump deed dat. In die opnames. Klaar.
pi_165827255
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:21 schreef oompaloompa het volgende:
Enige jammere er aan is dat het de central five uitspraak ondersneeuwt.
Dat was ook nog niet zo'n kant-en-klare zaak.
pi_165827259
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:32 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat was ook nog niet zo'n kant-en-klare zaak.
The fact that that case was settled with so much evidence against them is outrageous.

??
pi_165827265
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zullen wij er niet uitkomen. Ik kan me niet inleven in de PC-wereld waarin mannen altijd vol respect over vrouwen denken en praten, waarin mannen zelfs in hun fantasie kuisheidsregels naleven. Daarvoor moet je bij GL-mannen en D66-mannen zijn.
pi_165827267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zullen wij er niet uitkomen. Ik kan me niet inleven in de PC-wereld waarin mannen altijd vol respect over vrouwen denken en praten, waarin mannen zelfs in hun fantasie kuisheidsregels naleven. Daarvoor moet je bij GL-mannen en D66-mannen zijn.
Ik denk ook niet dat we er uit gaan komen aangezien je systematisch claimt het oneens te zijn met dingen die ik helemaal niet zeg en weigert in te gaan op hetgene ik wel zeg.
pi_165827273
Hij blijft z'n naam wel eer aan doen. ;(.
pi_165827274
Is er enig idee wanneer Trump's statement precies komt? Zit te twijfelen of ik naar huis moet fietsen :/

Tevens:
BNONews twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 04:24:11 Washington State Republican Party Chair Susan Hutchison defends Trump comments, says they "were made when he was a Democrat" reageer retweet
pi_165827275
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:48 schreef oompaloompa het volgende:
Is er enig idee wanneer Trump's statement precies komt? Zit te twijfelen of ik naar huis moet fietsen :/
Die is al een paar uur bekend.

Gealarmeerd door de kritiek bood Trump vrijdag in een verklaring zijn verontschuldigingen aan, een zeldzaamheid voor de zakenman. "Het spijt me als ik iemand heb gekwetst." Zijn opmerkingen deed hij af als "kleedkamerhumor".

De Republikein voegde er aan toe dat Bill Clinton "veel, veel ergere dingen tegen me heeft gezegd op de golfbaan''. In een interview met The New York Times noemde Trump ex-president Clinton onlangs "de grootste vrouwenmisbruiker uit de geschiedenis van de politiek".
http://nos.nl/artikel/213(...)che-opmerkingen.html
pi_165827276
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:50 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Gealarmeerd door de kritiek bood Trump vrijdag in een verklaring zijn verontschuldigingen aan, een zeldzaamheid voor de zakenman. "Het spijt me als ik iemand heb gekwetst." Zijn opmerkingen deed hij af als "kleedkamerhumor".

De Republikein voegde er aan toe dat Bill Clinton "veel, veel ergere dingen tegen me heeft gezegd op de golfbaan''. In een interview met The New York Times noemde Trump ex-president Clinton onlangs "de grootste vrouwenmisbruiker uit de geschiedenis van de politiek".
Nee hij komt met een video-statement (of dat wordt iig online geclaimed al een tijdje)
pi_165827280
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee hij komt met een video-statement (of dat wordt iig online geclaimed al een tijdje)
Geen idee, ik zit ook te wachten. Of nog even lachen of nog even gamen.
pi_165827281
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:56 schreef OMG het volgende:

[..]

Geen idee, ik zit ook te wachten. Of nog even lachen of nog even gamen.
Dubbel scherm :D

Game alleen liever thuis dan op mn werk -.-
pi_165827284
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dubbel scherm :D

Game alleen liever thuis dan op mn werk -.-
Verrek, ik zou het inderdaad op m'n Xbox kunnen in een sidebar kunnen kijken. Nou ja, misschien. Ik trek nog een biertje open.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 06:02:44 #186
3928 Ulx
pi_165827285
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:50 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat is toch amper een excuus te noemen: "Vond je het vervelend? Nou, sorry in dat geval. Maar hij daar zegt veel ergere dingen.".

Ik denk dat er wel een oprechter excuus aan zit te komen.
pi_165827286
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:59 schreef OMG het volgende:

[..]

Verrek, ik zou het inderdaad op m'n Xbox kunnen in een sidebar kunnen kijken. Nou ja, misschien. Ik trek nog een biertje open.
UUGgggh, ok ik ga naar huis je hebt me overtuigd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165827289
Live op cnn nu

**vroeger was ik zo, nu niet meer is de korte versie
pi_165827291
Godver, wat een enorme kut excuses weer.
pi_165827292
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 06:09 schreef OMG het volgende:
Godver, wat een enorme kut excuses weer.
Nogal, wel fijn 1 minuut voordat mijn gratis cnn livestream er mee op houdt :P
pi_165827338
Prima reactie van Trump. ^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_165827343
Storm om niks, Bill Clinton deed veel ergere dingen en daarbij verdedigd door Hillary. En veel mannen denken zoals Trump, het enige probleem is dat het naar buiten is gekomen.
pi_165827351
pi_165827354
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 07:03 schreef Delibird het volgende:
Storm om niks, Bill Clinton deed veel ergere dingen en daarbij verdedigd door Hillary. En veel mannen denken zoals Trump, het enige probleem is dat het naar buiten is gekomen.
Ik mag toch hopen dat de meeste mannen wel iets beters dan "ik rand vrouwen aan" hebben om over op te scheppen :D
pi_165827356
Lekker kutjes en pikken grijpen toch, lekker mannelijk en zo.
pi_165827362
Als ik weer eens in NL ben, dan zoek ik Delibird op om eens lekker prikkeldraad op z'n pik te geven. Moet kunnen, ik voel me beroemd op Fok!.
pi_165827421
quote:
En na de commercial break was ze ineens foetsie.

Maar wat bizar allemaal zeg, toch niet te filmen.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 08:43:11 #199
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165827733
quote:
What a bunch of pussies! _O-

Werkelijk, dit gaat nergens meer over.
Als dit het level van Amerika is op dit moment dan vrees ik het ergste voor de wereld.
Trump is natuurlijk een narcistische sexist en Clinton een kille crimineel maar jezus als mensen op tv al zo tekeer gaan tegen elkaar......
Toch maar Jill Stein kiezen? ^O^
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 08:46:53 #200
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165827757
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:28 schreef Ulx het volgende:
Hij staat schaakmat.
Het gaat wel heeeeeeeel interressant worden zondag!
pi_165827968
Achja wat is erger, wat domme stoere vieze praat met een of andere dude in de bus of honduras verneuken.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 09:24:16 #202
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_165828024
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 09:16 schreef skysherrif het volgende:
Achja wat is erger, wat domme stoere vieze praat met een of andere dude in de bus of honduras verneuken.
Alsof het buitenlands/militair beleid van Trump veel vertrouwen geeft. Rusland de wereld laten verneuken, onvoorspelbaar richting bondgenoten zoals Navo/Japan/Korea, olievelden bombarderen in Libye terwijl ISIS die niet onder controle heeft want hij wil machtsvertoon plegen met een veel groter leger dan dat Amerika nu al heeft, handelsoorlogen met Mexico en China, etc.

Pick your poisen met Trump: slecht imago of slecht beleid. En waarschijnlijk beide.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 09:25:23 #203
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_165828031
En hoe zou Cruz zich nu voelen. :D
Opportunistische zak hooi komt om zijn loontje.
Géén kloon van tvlxd!
pi_165828032
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 09:24 schreef Montov het volgende:

[..]

Alsof het buitenlands/militair beleid van Trump veel vertrouwen geeft. Rusland de wereld laten verneuken, onvoorspelbaar richting bondgenoten zoals Navo/Japan/Korea, olievelden bombarderen in Libye terwijl ISIS die niet onder controle heeft want hij wil machtsvertoon plegen met een veel groter leger dan dat Amerika nu al heeft, handelsoorlogen met Mexico en China, etc.

Pick your poisen met Trump: slecht imago of slecht beleid. En waarschijnlijk beide.
Ik heb natuurlijk Trump liever ook niet daar :{
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 09:56:09 #205
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165828273
Toch knap hoe Trump relatief eenvoudig zijn kansen op het presidentschap om zeep heeft geholpen. Hij had zijn verleden natuurlijk niet mee maar goed...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 10:00:57 #206
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_165828323
In 2005 Trump was a democrat.
Just saying. :P

quote:
SEATTLE (KOMO) - Washington State Republican chairman Susan Hutchison is defending Donald Trump after the Washington Post released a new video on Friday, in which the GOP nominee is caught having a lewd conversation about women in 2005.

In an interview with KOMO News Radio on Friday evening, Hutchinson said the comments made 11 years ago were, "repulsive to her" and others, then blamed former President Bill Clinton and the democratic party.

"He [Trump] was a democrat at the time and he was channeling Bill Clinton," said Hutchinson. "The hypocrisy of Hillary Clinton to say, 'this man does not belong in the White House,' when her husband defined this behavior is just absurd."
http://katu.com/news/loca(...)-for-trumps-comments
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_165828327
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 08:43 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Als dit het level van Amerika is op dit moment dan vrees ik het ergste voor de wereld.
Trump is natuurlijk een narcistische sexist en Clinton een kille crimineel maar jezus als mensen op tv al zo tekeer gaan tegen elkaar......
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 08:43 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Punt is, veel van dit is natuurlijk 'faux outrage'. Na meer dan 40 jaar in de spotlights zou iedereen Trump toch moeten kennen.

Trump had bij voorbaat al niet die conservatieve 'credentials'. Old school NY'er met een grote mond, 3 huwelijken en met iedere vrouw heeft hij kinderen, ook eigenaar geweest van die modellen-competities en conservatieven doen nu ineens heel geschokt.

Het leuke is dat heel veel mensen elk weekend naar de grote Amerikaanse sport competities kijken waarin figuren rondlopen die daadwerkelijk iets op hun kerfstok hebben (rape/groping/violence) en die figuren worden aanbeden en de shirtjes vliegen over de toonbank. Over role-models voor kinderen gesproken...

Overigens kan ik mij wel voorstellen dat iemand, in de running voor president, dit soort uitspraken niet kan verdedigen. Het is fout. Maar die hysterische uitspraken als "how can we have this man as a president when he talks like this about women?!?!" zijn hillarisch omdat een zekere B. Clinton niet alleen in het Witte huis zat en inderdaad ergere dingen DEED met vrouwen, maar ook omdat de huidige Dem. kandidaat (en vrouw van) de beschuldigingen destijds afdeed als "bimbo eruptions" terwijl ze zich nu sterk maakt als beschermer van vrouwen in deze situaties...
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165828366
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 10:00 schreef Hyperdude het volgende:
In 2005 Trump was a democrat.
Just saying. :P

[..]

http://katu.com/news/loca(...)-for-trumps-comments
Ah, Trump is een born again Republican.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165828410
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:11 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Beetje stoere mannentaal. Niks mis mee.
En als een asielzoeker hetzelfde zegt?
pi_165828460
Nog weer een election update van FiveThirtyEight:
http://fivethirtyeight.co(...)-worse/?ex_cid=538fb
pi_165828519
Donald "grab 'm by the pussy" Trump.

Zelfs top dog Paul Ryan wil vandaag niet meer met hem op pad.
http://nos.nl/artikel/213(...)uis-droom-trump.html
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 10:42:14 #212
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165828675
Ik denk wat hij nu misschien wel endorsements krijgt van gangsterrappers.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 11:00:58 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_165828819
ik snap niet dat ongevraagd geslachtsdelen grijpen eigenlijk verdedigbaar is als mannenpraat. Beetje lullig over iemand wel willen doen lijkt me van een andere orde
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_165828857
Heel Europa stond (terecht) op z'n kop toen asielzoekers vrouwen onheus bejegenden in Keulen. Maar degenen die toen vooraan stonden om hun afkeuring uit te spreken (Hoi, Braindead), lopen soortgelijk gedrag van Trump nou te vergoelijken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 11:16:24 #215
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165828977
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 10:22 schreef Kaas- het volgende:
Donald "grab 'm by the pussy" Trump.

Zelfs top dog Paul Ryan wil vandaag niet meer met hem op pad.
http://nos.nl/artikel/213(...)uis-droom-trump.html
Paul Ryan is een enorme domme klootviool met z'n geschuifel en uiteindelijk toch het endorsen van Trump.
pi_165829060
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:00 schreef Re het volgende:
ik snap niet dat ongevraagd geslachtsdelen grijpen eigenlijk verdedigbaar is als mannenpraat. Beetje lullig over iemand wel willen doen lijkt me van een andere orde
Ach, het type 'VI kijker' vindt dit een storm in een glas water en projecteert die gedachte ook op het Amerikaanse electoraat. Dat electoraat bestaat echter alleen al voor meer dan de helft uit vrouwen die daar toch iets andere opvattingen over zullen hebben.
pi_165829064
Robert DeNiro rant tegen Trump
https://wdrv.it/c1ccc6fd1

Tja, alles hangt nu af van dat debat zondag. Gaan mensen Trump vergeven of niet. Aan de ene kant zijn mensen wel fan van een underdog/comeback/redemption story, maar Trump heeft al vaker het voordeel van de twijfel gekregen en deze video zal niet de laatste zijn die nog in het archief zit...
pi_165829095
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:16 schreef Szura het volgende:

[..]

Paul Ryan is een enorme domme klootviool met z'n geschuifel en uiteindelijk toch het endorsen van Trump.
Klopt. En weet je wie dat ook is? Tipje: hij is momenteel presidentskandidaat. ;)

Een grote bende in de GOP inderdaad.
pi_165829108
Wat een sneu land is de VS toch ook he. En dan al die zogenaamde burgerlijke preutsheid van die gasten die allemaal in die Live Breaking News uitzendingen opduiken. :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_165829117
Er zijn ook weer nieuwe e-mails gelekt:

Hillary: My dream is a hemispheric common market, with open trade and open borders

Ook e-mails die erop wijzen dat de Clinton campagne coördineert met super PAC's: https://twitter.com/bocavista2016/status/784588480160657408

(Wat illegaal is).

Er zijn ook speech transcripts gelekt:

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/927#efmAZGAdj

quote:
Clinton: “But If Everybody's Watching, You Know, All Of The Back Room Discussions And The Deals, You Know, Then People Get A Little Nervous, To Say The Least. So, You Need Both A Public And A Private Position.”* CLINTON: You just have to sort of figure out how to -- getting back to that word, "balance" -- how to balance the public and the private efforts that are necessary to be successful, politically, and that's not just a comment about today. That, I think, has probably been true for all of our history, and if you saw the Spielberg movie, Lincoln, and how he was maneuvering and working to get the 13th Amendment passed, and he called one of my favorite predecessors, Secretary Seward, who had been the governor and senator from New York, ran against Lincoln for president, and he told Seward, I need your help to get this done. And Seward called some of his lobbyist friends who knew how to make a deal, and they just kept going at it. I mean, politics is like sausage being made. It is unsavory, and it always has been that way, but we usually end up where we need to be. But if everybody's watching, you know, all of the back room discussions and the deals, you know, then people get a little nervous, to say the least. So, you need both a public and a private position. And finally, I think -- I believe in evidence-based decision making. I want to know what the facts are. I mean, it's like when you guys go into some kind of a deal, you know, are you going to do that development or not, are you going to do that renovation or not, you know, you look at the numbers. You try to figure out what's going to work and what's not going to work.
pi_165829123
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:27 schreef venomsnake het volgende:
Wat een sneu land is de VS toch ook he. En dan al die zogenaamde burgerlijke preutsheid van die gasten die allemaal in die Live Breaking News uitzendingen opduiken. :')
Jij denkt dat als er een dergelijke video opduikt van Mark Rutte, Geert Wilders, Alexander Pechtold of Diederik Samsom er daar geen enorme ophef over zou zijn?
pi_165829152
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:27 schreef fixatoman het volgende:

Hillary: My dream is a hemispheric common market, with open trade and open borders

Ook e-mails die erop wijzen dat de Clinton campagne coördineert met super PAC's: https://twitter.com/bocavista2016/status/784588480160657408

(Wat illegaal is).

[..]

Globale vrijhandel _O_
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 11:32:12 #223
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165829168
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Klopt. En weet je wie dat ook is? Tipje: hij is momenteel presidentskandidaat. ;)

Een grote bende in de GOP inderdaad.
Ja genot. Laat die partij aub helemaal kapot scheuren zodat we nog decennialang een Democraat als president hebben. (Alleen wat beters dan Clinton aub :') )
pi_165829181
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:32 schreef Szura het volgende:

[..]

Ja genot. Laat die partij aub helemaal kapot scheuren zodat we nog decennialang een Democraat als president hebben. (Alleen wat beters dan Clinton aub :') )
Ik denk dat het voornaamste probleem voor Amerika is dat de Republikeinen op vele andere niveaus de touwtjes stevig in handen hebben. Een president alleen heeft maar beperkte macht.
pi_165829382
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Jij denkt dat als er een dergelijke video opduikt van Mark Rutte, Geert Wilders, Alexander Pechtold of Diederik Samsom er daar geen enorme ophef over zou zijn?
Er zou ongetwijfeld aandacht voor geweest zijn, maar niet in de mate zoals in de VS.
Doet me denken aan dat gedoe met Bill die eens een sigaar in de roompot van Monica had gestoken, hele land stond op zijn kop. :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_165829434
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:27 schreef fixatoman het volgende:

(Wat illegaal is).

[..]

Het enige wat een 'probleem' is de uitspraak dat ze weinig binding heeft met de lagere klassen (of de basket of losers). Dat ze soms 'private' en 'public' positions heeft en/of dat ze pro Keystone, TTP en een aantal andere dingen is waar ze tijdens de campagne over is gaan draaien.

Echter, dat is een politicus die draait en dat is geen nieuws. Er is geen grootschalige fraude of bewijs van illegale wapenhandel naar ISIS o.i.d. . Politiek gedraai an sich is geen misdaad en fraude moet eerst nog maar bewezen worden. In die transcripts staan ook geen schokkende dingen. Er staat niet: "Als jullie mij en Bill veel geld geven dan regelen wij alles voor jullie als ik president ben!"

Wikileaks kan deze dingen niet zomaar 'dumpen' en verwachten dat het blijft plakken, want niemand heeft voor het debat al die e-mail door gelezen, ze moeten filteren wat belangrijk is en dat onderbouwen. Mijn vermoeden is echter dat er weinig schokkends meer te vinden is, en ze hopen dat door de e-mails in batches te releasen haar tegenstanders er sneller in kunnen zoeken en wel ontdekken wat er allemaal gefraudeerd is.

Trump's laatste kans is dat debat, maar als hij dat verkeerd aanpakt en hij flopt voor 100 miljoen Amerikanen dan is het over en uit. De eerste vraag zal ongetwijfeld zijn:
"Mr. Trump, during the primaries you said that you respect women", "Your daughter said that you're respectful to women... however you've been caught on tape and in public, saying horrible things about women I won't repeat here. Some might say there's even a pattern in your behavior and that you even lied to your own daughter and wife. How do you respond to that and do you think someone who doesn't respect women is fit to lead this country?"

En deze keer gaat: "Only Rosie 'O Donell" niet werken.

En Hillary hoeft alleen maar deze zin te onthouden:
"At times I had a difficult relationship with my husband. In the past he has made mistakes but he never bragged about it to Billy Bush."
pi_165829496
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:44 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Er zou ongetwijfeld aandacht voor geweest zijn, maar niet in de mate zoals in de VS.
Doet me denken aan dat gedoe met Bill die eens een sigaar in de roompot van Monica had gestoken, hele land stond op zijn kop. :')
Als Rob Oudkerk premier was geweest dan was de ophef ook wel wat groter geweest.
Daarnaast is de 'ophef' in de VS natuurlijk ook extra groot omdat 'de andere partij' daar alles zal aangrijpen waar ze een slaatje uit kunnen slaan.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 11:51:34 #228
3928 Ulx
pi_165829513
quote:

[..]

Ja, Trump heeft het er nog steeds over.
pi_165829535
ArtHouseTrump twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 04:44:17 Ugh, Donald Trump is not actually funny... I don't even know what I am doing with this stupid account anymore... I feel bad. I'm sorry. reageer retweet
Als zelfs de parodie accounts het opgeven weet je dat het foute boel is.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 oktober 2016 @ 11:55:14 #230
426493 crew  PippenScottie
pi_165829568
quote:

[..]

Met name puriteins Amerika, de conservatieve family values Republikeinen stonden op hun kop.

Het is bijzonder ironisch dat juist deze mensen nu Trump moeten verdedigen. Voor zover dat nog mogelijk is.
My friends all drive horses
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 11:55:36 #231
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_165829573
quote:
Source: Trump attempted boardroom kiss

Donald Trump is under fire for his vulgar comments about women in an "Access Hollywood" tape -- and one woman alleges he exhibited similar behavior in at least one other incident.

A friend whom CNN anchor Erin Burnett has known for years recounted an experience she had with Trump in 2010 that echoes his words in the tape that surfaced Friday.

(...)

The woman told Burnett: "Trump took Tic Tacs, suggested I take them also. He then leaned in, catching me off guard, and kissed me almost on lips. I was really freaked out. ... After (the meeting), Trump asked me to come into his office alone. Was really unsure what to do. ... Figured I could handle myself. Anyway, once in his office he kept telling me how special I am and gave me his cell, asked me to call him. I ran the hell out of there."

http://edition.cnn.com/20(...)-incident/index.html
Is er al een reactie van het bedrijf achter Tic Tac? :')

Het is goed mogelijk dat er een soort van Cosby achtige onthullingen/geruchten blijven komen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_165829577
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, Trump heeft het er nog steeds over.
Daar zal hij voorlopig wel mee doorgaan als Hilary de aanval gaat openen vanwege die video.. Maar het gaat allemaal nergens over, vrij sneu.
pi_165829625
Zondag is het toch wel erop of eronder voor Trump ja.
pi_165829649
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 06:02 schreef Ulx het volgende:

Ik denk dat er wel een oprechter excuus aan zit te komen.
Het is wel Trump he. Voor hem is het onmogelijk om oprecht sorry te zeggen. Persoonlijkheidsstoornis enzo. Als ie al een echt excuus maakt zal het niet oprecht zijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:01:10 #235
3928 Ulx
pi_165829652
Zou je dat Put Her In Jail nog vaak horen? Echt legaal is waar Trump het over had tenslotte nou ook niet.
pi_165829656
Als je dit vanaf het begint volgt toen er 16 republikeinen in de race waren, had trump 0% kans volgens de media. Zijn excuses was perfect. En we zullen zien wat Hillary en Bill de afgelopen jaren allemaal tegen vrouwen hebben gedaan.

- De vrouwen waar Bill sex mee heeft gehad de mond snoeren en geïntimeerd.
- Een verkrachter van een 12 jarig meisje verdedigd. En op tape zeggen dat Hillary nooit een leugendetector zal geloven want ze wist hij heeft het gedaan.
pi_165829659
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Heel Europa stond (terecht) op z'n kop toen asielzoekers vrouwen onheus bejegenden in Keulen. Maar degenen die toen vooraan stonden om hun afkeuring uit te spreken (Hoi, Braindead), lopen soortgelijk gedrag van Trump nou te vergoelijken.
Jezus Koos, er is wel een verschil tussen wat domme praat tussen 2 mannen en daadwerkelijk met zn allen vrouwen aanranden. De tering he
pi_165829667
quote:
Heel mooi streven dus. Ook wat er na komt. Green sustainable energy ^O^
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_165829705
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Tja, bedoelt ze dan het noordelijk halfrond of of het westelijk halfrond?
pi_165829711
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat kan, maar publiekelijk zegt ze wat anders, en is ze tegen het TTIP en illegale immigratie.
pi_165829717
Het is vrij onwaarschijnlijk dat het debat nog echt een significant positief effect gaat hebben. Het voornaamste probleem is dat hij niet presidentieel overkomt of gehinderd wordt door enige kennis van zaken. Dat heeft hem de overwinning opgeleverd in de Republikeinse primaries, maar werkt averechts in de GE.
De enige momenten waarop de race weer wat richting Trump schoof in de peilingen waren de momenten waarop Clinton het nieuws in negatieve zin domineerde en Trump zich afzijdig hield. Met de recente onthulling en de opvolging die daar ongetwijfeld aan gegeven zal worden lijkt dit echter geen optie.
pi_165829738
Maar waarom maken mensen hier nou zo'n grote probleem van? Hij zei het 10 jaar geleden en het was een privé gesprek. Er zijn veel belangrijke dingen dan wat hij 10 jaar geleden zei. En kom op voor de mannen doe niet alsof je nooit een vrouw met lust hebt aangekeken. De Amerikanen stemmen niet voor een nieuwe priester he maar voor een president.
pi_165829739
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:05 schreef Monolith het volgende:
Het is vrij onwaarschijnlijk dat het debat nog echt een significant positief effect gaat hebben. Het voornaamste probleem is dat hij niet presidentieel overkomt of gehinderd wordt door enige kennis van zaken. Dat heeft hem de overwinning opgeleverd in de Republikeinse primaries, maar werkt averechts in de GE.
De enige momenten waarop de race weer wat richting Trump schoof in de peilingen waren de momenten waarop Clinton het nieuws in negatieve zin domineerde en Trump zich afzijdig hield. Met de recente onthulling en de opvolging die daar ongetwijfeld aan gegeven zal worden lijkt dit echter geen optie.
Hij kwam richting het eerste debat ook terug in de polls, omdat het erop leek dat "Never Trumpers", de wat gematigde Republikeinen of Republikeinen die Trump inderdaad afrekenen op zijn niet presidentieel overkomen zich toch achter hem gingen scharen. Ik denk dat hij die weer gaat verliezen en daarmee ook zijn kans op het presidentschap
pi_165829754
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:08 schreef vigen98 het volgende:
Maar waarom maken mensen hier nou zo'n grote probleem van? Hij zei het 10 jaar geleden en het was een privé gesprek. Er zijn veel belangrijke dingen dan wat hij 10 jaar geleden zei. En kom op voor de mannen doe niet alsof je nooit een vrouw met lust hebt aangekeken. De Amerikanen stemmen niet voor een nieuwe priester he maar voor een president.
Of het normaal is wat mannen onder mekaar bespreken doet er niet echt toe als het over je imago gaat wil je president van Amerika worden.
pi_165829787

Clinton campaign werkt samen met haar Super Pac, iets wat blijkbaar wettelijk verboden is.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:13:56 #246
3928 Ulx
pi_165829806
quote:
Omdat hij heel duidelijk gewoon doorgaat met deze flauwekul. Ga het maar aan vrouwen uitleggen als je wilt dat ze op je stemmen.

Het is je opgevallen dat de Democraten stil zijn? Die wachten gewoon op de totale ineenstorting van Trump.
pi_165829807
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:01 schreef cb2013 het volgende:
Als je dit vanaf het begint volgt toen er 16 republikeinen in de race waren, had trump 0% kans volgens de media. Zijn excuses was perfect. En we zullen zien wat Hillary en Bill de afgelopen jaren allemaal tegen vrouwen hebben gedaan.

- De vrouwen waar Bill sex mee heeft gehad de mond snoeren en geïntimeerd.
- Een verkrachter van een 12 jarig meisje verdedigd. En op tape zeggen dat Hillary nooit een leugendetector zal geloven want ze wist hij heeft het gedaan.
En dan zegt Hillary, ik ga scheiden van Bill (want ze leven sowieso al praktisch gescheiden). En is ze een held van de vrouwen.

Het gaat er vooral om dat hij zegt dat hij er mee weg kan komen, omdat hij een ster is. Wat dus betekend dat hij op getrouwde vrouwen gejaagd heeft die hij wel lekker vond, ze mogelijk aangerand of geintimideerd heeft en er mee weg gekomen is.

"Ik zou haar doen" was Trump's publieke image bij Howard Stern, Playboy etc.. Een womanizer, maar dat is iets anders dan een sexist of een aanrander.
pi_165829818
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat hij heel duidelijk gewoon doorgaat met deze flauwekul. Ga het maar aan vrouwen uitleggen als je wilt dat ze op je stemmen.

Het is je opgevallen dat de Democraten stil zijn? Die wachten gewoon op de totale ineenstorting van Trump.
Hij heeft in ieder geval zijn excuses gegeven en ook toegegeven dat het waar is. Dat is iets wat volgens mij veel mensen hier niet hadden verwacht
pi_165829826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Of het normaal is wat mannen onder mekaar bespreken doet er niet echt toe als het over je imago gaat wil je president van Amerika worden.
Het is ook niet normaal onder mannen.
pi_165829867
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is ook niet normaal onder mannen.
Ach mwuah, miss is dat over het grijpen bij de kut idd een wat rare bewoording ja. Was hij eigenlijk getrouwd op het moment van die uitspraken?

Maar dat mannen onder mekaar over zon knappe vrouw praten die ze daar toen zagen is best normaal hoor. Of wil je beweren dat dat niet zo is?
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:19:26 #251
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165829872
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval zijn excuses gegeven en ook toegegeven dat het waar is. Dat is iets wat volgens mij veel mensen hier niet hadden verwacht
Nou nee, niet helemaal
pi_165829880
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:19 schreef Szura het volgende:

[..]

Nou nee, niet helemaal
Wat is "im sorry" dan? Of I apologize of I was wrong? Komt allemaal toch dicht in de buurt van een excuses
pi_165829887
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:05 schreef Delibird het volgende:

[..]

Dat kan, maar publiekelijk zegt ze wat anders, en is ze tegen het TTIP en illegale immigratie.
Dat hoeft niet echt te botsen met een ver ideaal toekomstscenario.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:21:26 #254
3928 Ulx
pi_165829898
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:19 schreef Szura het volgende:

[..]

Nou nee, niet helemaal
Het heeft nog steeds een "ja maar hullie" gehalte.
pi_165829908
Kelly was trouwens de eerste met de DeNiro video.

Hij is Fox News dus ook kwijt.
pi_165829918
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:22 schreef Nintex het volgende:

Denk dat Sean hannity nog wel achter he mstaat
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:23:12 #257
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165829922
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:19 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat is "im sorry" dan? Of I apologize of I was wrong? Komt allemaal toch dicht in de buurt van een excuses
Het is een politieke vorm van excuses maken. In Nederland kennen we ook zoiets: 'ik betreur het dat...'.

Hier ook: 'sorry als iemand beledigd was' en 'ja maar zij deden het ook en nog veel erger'!
pi_165829942
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Jezus Koos, er is wel een verschil tussen wat domme praat tussen 2 mannen en daadwerkelijk met zn allen vrouwen aanranden. De tering he
Uit verklaringen blijkt dat hij nog wel eens de daad bij het woord wilde voegen.

Ik begrijp dat het moeilijk is om je held zo af te zien gaan, maar deal with it.
pi_165829949
Republikeinen laten hem 1 voor 1 vallen.
thehill twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 11:41:06 Rubio: Trump's comments are 'impossible to justify' https://t.co/MarDX2Dpxt https://t.co/yDcpLovLWS reageer retweet
emmaroller twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 03:44:02 People who've denounced Trump's comments without withdrawing endorsements:- Ryan- McCain- Cruz- Rubio- Portman- Ayotte- Toomey- Burr reageer retweet
pi_165829951
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:19 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ach mwuah, miss is dat over het grijpen bij de kut idd een wat rare bewoording ja. Was hij eigenlijk getrouwd op het moment van die uitspraken?

Maar dat mannen onder mekaar over zon knappe vrouw praten die ze daar toen zagen is best normaal hoor. Of wil je beweren dat dat niet zo is?
Hij was inderdaad getrouwd. Het gaat ook niet over praten over een vrouw in de zin van 'daar zou ik wel eens seks mee willen hebben'. Het gaat om Trump die uitlegt hoe hij vrouwen feitelijk aanrandt door ze gewoon te overdonderen en hoe iemand als hij daarmee kan wegkomen. Dat is wel wat anders dan wat vulgaire opmerkingen over mooie vrouwen.
pi_165829978
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij was inderdaad getrouwd. Het gaat ook niet over praten over een vrouw in de zin van 'daar zou ik wel eens seks mee willen hebben'. Het gaat om Trump die uitlegt hoe hij vrouwen feitelijk aanrandt door ze gewoon te overdonderen en hoe iemand als hij daarmee kan wegkomen. Dat is wel wat anders dan wat vulgaire opmerkingen over mooie vrouwen.
En dat het helaas zo werkt in die kringen is natuurlijk een publiek geheim. Maar er over opscheppen is erg dom.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:27:45 #262
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165829981
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:22 schreef Nintex het volgende:

Wauw dat is recht in het gezicht.
pi_165829984
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uit verklaringen blijkt dat hij nog wel eens de daad bij het woord wilde voegen.

Ik begrijp dat het moeilijk is om je held zo af te zien gaan, maar deal with it.
Tsja als we enkel op verklaringen afgaan kunnen we een boel Hllary Clinton lades ook wel weer opentrekken.

En wat is dat toch met "je held", ik vind Trump een totale idioot, absurd dat gelijk deze conclusies worden getrokken.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:29:05 #264
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165829997
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:27 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En dat het helaas zo werkt in die kringen is natuurlijk een publiek geheim. Maar er over opscheppen is erg dom.
Ik geef je in deze gelijk.
Ik denk dat dit de nekslag was.
pi_165830001
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja ach, ik weet ook niet waarom ik dat zou willen goed praten. Stiekem hoopte ik op nog wat spannende verkiezingsweken, maar het is inderdaad walgelijk op deze manier, zeker als hij getrouwd was.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:29:25 #266
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165830003
Het mooiste vind ik dit alles voor Tedje de religek Cruz
pi_165830007
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Tsja als we enkel op verklaringen afgaan kunnen we een boel Hllary Clinton lades ook wel weer opentrekken.

En wat is dat toch met "je held", ik vind Trump een totale idioot, absurd dat gelijk deze conclusies worden getrokken.
Hij zegt dat hij het doet, de beste man schept er zelfs over op. En vervolgens verklaren vrouwen dergelijke ervaringen te hebben.

Tsja.
pi_165830048
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij het doet, de beste man schept er zelfs over op. En vervolgens verklaren vrouwen dergelijke ervaringen te hebben.

Tsja.
Wie weet is het wel zo ja. Als het zo is hoop ik maar dat het bewezen kan worden, laat dan ook maar alle lijken uit de kast komen.
pi_165830085
Hier wat opties om hem als kandidaat te vervangen (niet veel opties zo kort voor de verkiezingen)
https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/10/07/theres-no-longer-any-way-for-republicans-to-boot-donald-trump-from-the-ballot/

Kortom, het debat en de reactie in de polls zal alles beslissend zijn.

Als Trump er zelf mee kapt is er maar een optie. Dat is dat Pence de nieuwe kandidaat is. Die staat al op de stembiljetten.
pi_165830101
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja.
Alhoewel ditzelfde natuurlijk ook wel geld voor B. Clinton of niet?
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:38:27 #271
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_165830139
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Alhoewel ditzelfde natuurlijk ook wel geld voor B. Clinton of niet?
Dat schijnt een hele lange lijst te zijn.
wooblabalurg
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:38:47 #272
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165830142
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:35 schreef Nintex het volgende:
Hier wat opties om hem als kandidaat te vervangen (niet veel opties zo kort voor de verkiezingen)
https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/10/07/theres-no-longer-any-way-for-republicans-to-boot-donald-trump-from-the-ballot/

Kortom, het debat en de reactie in de polls zal alles beslissend zijn.

Als Trump er zelf mee kapt is er maar een optie. Dat is dat Pence de nieuwe kandidaat is. Die staat al op de stembiljetten.
Als je hem gaat vervangen breekt de hel los natuurlijk onder z'n aanhangers. Ik zeg doen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:41:28 #273
3928 Ulx
pi_165830182
Het zijn wel echt hele leuke verkiezingen zo. Russische hackers, Donald-met-de-losse-handjes, wat een gedoe. Genot.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:41:39 #274
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_165830184
"I never said I'm a perfect person," Trump says about lewd comments

realDonaldTrump twitterde op maandag 13-01-2014 om 18:02:22 @Helena_Torry I consider myself too perfect and have no faults. reageer retweet
Geweldig de discussies op reddit. Behalve dan bij subreddit the_donald. :+
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:42:15 #275
3928 Ulx
pi_165830190
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:38 schreef Szura het volgende:

[..]

Als je hem gaat vervangen breekt de hel los natuurlijk onder z'n aanhangers. Ik zeg doen.
Dat gaan ze niet doen.
pi_165830193
Sja, die zat er natuurlijk aan te komen.
pi_165830207
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:41 schreef Montov het volgende:
"I never said I'm a perfect person," Trump says about lewd comments

realDonaldTrump twitterde op maandag 13-01-2014 om 18:02:22 @Helena_Torry I consider myself too perfect and have no faults. reageer retweet
Geweldig de discussies op reddit. Behalve dan bij subreddit the_donald. :+
Reddit, discussie, geweldig, 1 zin ?
pi_165830210
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:42 schreef Dutchguy het volgende:
En niet echt onwaar?
pi_165830216
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:41 schreef Ulx het volgende:
Het zijn wel echt hele leuke verkiezingen zo. Russische hackers, Donald-met-de-losse-handjes, wat een gedoe. Genot.
Het zijn vrij matige verkiezingen. Inhoud doet er nauwelijks toe, maar goed dat krijg je ook als één van de twee kandidaten op dat vlak niets te bieden heeft.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:44:26 #280
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165830218
quote:
Zo'n beetje alle kritiek op Clinton gaat over dingen die zich twintig jaar terug hebben afgespeeld, vaak sterk verdraaid zijn en is qua videomateriaal vaak niet veel meer dan wat slecht knip- en plakwerk.

En nu is er een (helemaal nieuw!) duidelijk filmpje waarin Trump over de schreef gaat en dan moet het plotseling gisteren gebeurd zijn om relevant te zijn?

Echt, wat een dubbele standaarden.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:45:33 #281
862 Arcee
Look closer
pi_165830229
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:01 schreef cb2013 het volgende:
Als je dit vanaf het begint volgt toen er 16 republikeinen in de race waren, had trump 0% kans volgens de media.
Ja, ik moet dan steeds denken aan wat Jimmy Fallon begin juni vorig jaar zei in The Tonight Show:

quote:
And believe it or not, it looks like yet another Republican may be entering the race. According to an email from his staff yesterday, Donald Trump is set to make his announcement on whether or not he will run for president on June 16th. Seriously? At this point, Donald Trump announcing he’s running for president is like soccer’s World Cup — it happens every four years and no one in America cares.
Filmpje

Toen dacht je "inderdaad", maar guess again.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_165830232
pi_165830247
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:44 schreef Euribob het volgende:

[..]

Zo'n beetje alle kritiek op Clinton gaat over dingen die zich twintig jaar terug hebben afgespeeld, vaak sterk verdraaid zijn en is qua videomateriaal vaak niet veel meer dan wat slecht knip- en plakwerk.

En nu is er een (helemaal nieuw!) duidelijk filmpje waarin Trump over de schreef gaat en dan moet het plotseling gisteren gebeurd zijn om relevant te zijn?

Echt, wat een dubbele standaarden.
Tja, dat clowntje pretendeert geweldig conservatief te zijn. Die act kan hij inmiddels ook wel laten varen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:47:38 #284
3928 Ulx
pi_165830259
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het zijn vrij matige verkiezingen. Inhoud doet er nauwelijks toe, maar goed dat krijg je ook als één van de twee kandidaten op dat vlak niets te bieden heeft.
Trump heeft de problemen met mexicaanse verkrachters wel onder de aandacht gebracht.

En hoe.
pi_165830266
Als Trump nou vollop aanvallend de debat ingaat zie ik hem nog wel winnen, mocht hij het debat ook nog verneuken dan is het over en klaar.
pi_165830272
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump heeft de problemen met mexicaanse verkrachters wel onder de aandacht gebracht.

En hoe.
Wellicht heeft hij zelf Mexicaans bloed.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:49:28 #287
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165830278
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, dat clowntje pretendeert geweldig conservatief te zijn. Die act kan hij inmiddels ook wel laten varen.
Ach, die staan ook niet bekend om hun respect voor vrouwen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:49:29 #288
3928 Ulx
pi_165830280
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:48 schreef vigen98 het volgende:
Als Trump nou vollop aanvallend de debat ingaat zie ik hem nog wel winnen, mocht hij het debat ook nog verneuken dan is het over en klaar.
Wal wil hij doen? Slaan?
pi_165830287
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:41 schreef Ulx het volgende:
Vergeet ook niet de Clinton schandalen, de fraude, corruptie, de mensen die onder verdachte omstandigheden sterven.

Mag ik Trump zijn uitspraak overigens totaal niet boeiend vinden?
Was iets van 10 jaar geleden, en het was iets wat hij heeft gezegd, niet gedaan.
En ook nog eens overdreven mannenpraat.

Het is niet netjes, maar als we zo beginnen kunnen we zowat alle kandidaten meteen afkeuren.

Maar als oude uitspraken zo belangrijk zijn hier, dan is volgende diezelfde maatstaf Clinton ook gediskwalificeerd, met haar uitlachen van verkrachtingsslachtoffers, weglachen van doden, moedwillig een verkrachter helpen met vrijspraak terwijl ze wist dat hij schuldig was.

Dus zeg het maar mensen. Als deze uitspraak van Trump volgens jullie zo kwalijk is en hem diskwalificeert, dan is per dezelfde definitie Clinton ook gediskwalificeerd.

Dubbele maatstaf enzo, moeten we niet willen.
pi_165830288
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:42 schreef Dutchguy het volgende:
Hillary is echter een slachtoffer van de escapades van Bill. Ze kan ook op ieder moment besluiten om toch van hem te scheiden. Ze kan altijd zeggen: "Ik moest mijn man beschermen, om zijn politieke carriere en de partij te beschermen, omdat de mannen in charge waren. Ik had daar geen zeggenschap in. Scheidingen waren in die tijd taboe.... dat nooit meer! Wij vrouwen laten ons niet meer onderdrukken door mensen als Donald Trump en Bill Clinton!"

En die Wikileaks speeches... het lijkt er meer op dat Hillary de bankiers een waarschuwing geeft dat ze zich moeten beteren dan dat ze zichzelf 'verkoopt'. Als in: "Als jullie niet in actie komen dan verlies je veel meer dan alleen de verkiezingen".
pi_165830291
Interessant hoe Clinton omgaat met haar electoraat in de speech die ze aan Goldman Sachs geeft
pi_165830303
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hillary is echter een slachtoffer van de escapades van Bill. Ze kan ook op ieder moment besluiten om toch van hem te scheiden. Ze kan altijd zeggen: "Ik moest mijn man beschermen, om zijn politieke carriere en de partij te beschermen, omdat de mannen in charge waren. Ik had daar geen zeggenschap in. Scheidingen waren in die tijd taboe.... dat nooit meer! Wij vrouwen laten ons niet meer onderdrukken door mensen als Donald Trump en Bill Clinton!"

En die Wikileaks speeches... het lijkt er meer op dat Hillary de bankiers een waarschuwing geeft dat ze zich moeten beteren dan dat ze zichzelf 'verkoopt'. Als in: "Als jullie niet in actie komen dan verlies je veel meer dan alleen de verkiezingen".
Dat kon ze, maar heeft ze niet gedaan. Ik geloof nooit dat ze nu als politiek statement van Clinton gaat scheiden haar dat veel goed gaat doen hoor.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:52:06 #293
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165830312
Dat WikiLeaks is ook een steeds zieliger geval geworden zeg
pi_165830315
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:49 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ach, die staan ook niet bekend om hun respect voor vrouwen.
Over dubbele standaarden gesproken.
Voor respect voor vrouwen hoeft je ook niet bij de Clintons te zijn... maar dat wist je wel.
Of zien we dat voor het gemak even door de vingers?
pi_165830316
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:48 schreef vigen98 het volgende:
Met wat voor aanval zou hij het verschil nog kunnen maken denk je?
pi_165830344
Trump's hele campagne is gebaseerd op:

- De Clinton's zijn corrupt (hij blijkt dat ook)
- Bill Clinton is een vulgaire verkrachter (dat is hij mogelijk zelf ook)
- Ik kom wel op de midden klasse en zij niet

Als 2 van de 3 al een red flag krijgen, hoe zit het dan met punt 3?
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:54:41 #297
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165830345
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Voor respect voor vrouwen hoeft je ook niet bij de Clintons te zijn... maar dat wist je wel.
Ik heb Hillary nooit horen praten over andere vrouwen bij de geslachtsdelen grijpen, noch kan ik het me voorstellen dat ze dat zou dan.
pi_165830347
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:52 schreef Szura het volgende:
btj hypocriet
pi_165830350
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom probeer je zo krampachtig uitspraken en gedrag van Trump goed te praten? Is dat enkel omdat je Clinton haat?
pi_165830351
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:52 schreef Szura het volgende:
De kwaliteit van hun leaks gaat inderdaad al een flinke periode omlaag.
Het lijkt ze intussen meer te doen om de publiciteit.
pi_165830379
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Met wat voor aanval zou hij het verschil nog kunnen maken denk je?
Dat we op dit moment onderweg zijn naar WW3 (syrie, kalingrad) en dat verdere escalatie alleen gestopt kan worden als hij schoon schip maakt in het Pentagon en Washington en de VS gaat samenwerken met Rusland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')