abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165830193
Sja, die zat er natuurlijk aan te komen.
pi_165830207
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:41 schreef Montov het volgende:
"I never said I'm a perfect person," Trump says about lewd comments

realDonaldTrump twitterde op maandag 13-01-2014 om 18:02:22 @Helena_Torry I consider myself too perfect and have no faults. reageer retweet
Geweldig de discussies op reddit. Behalve dan bij subreddit the_donald. :+
Reddit, discussie, geweldig, 1 zin ?
pi_165830210
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:42 schreef Dutchguy het volgende:
En niet echt onwaar?
pi_165830216
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:41 schreef Ulx het volgende:
Het zijn wel echt hele leuke verkiezingen zo. Russische hackers, Donald-met-de-losse-handjes, wat een gedoe. Genot.
Het zijn vrij matige verkiezingen. Inhoud doet er nauwelijks toe, maar goed dat krijg je ook als één van de twee kandidaten op dat vlak niets te bieden heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:44:26 #280
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165830218
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:08 schreef vigen98 het volgende:
Maar waarom maken mensen hier nou zo'n grote probleem van? Hij zei het 10 jaar geleden en het was een privé gesprek. Er zijn veel belangrijke dingen dan wat hij 10 jaar geleden zei. En kom op voor de mannen doe niet alsof je nooit een vrouw met lust hebt aangekeken. De Amerikanen stemmen niet voor een nieuwe priester he maar voor een president.
Zo'n beetje alle kritiek op Clinton gaat over dingen die zich twintig jaar terug hebben afgespeeld, vaak sterk verdraaid zijn en is qua videomateriaal vaak niet veel meer dan wat slecht knip- en plakwerk.

En nu is er een (helemaal nieuw!) duidelijk filmpje waarin Trump over de schreef gaat en dan moet het plotseling gisteren gebeurd zijn om relevant te zijn?

Echt, wat een dubbele standaarden.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:45:33 #281
862 Arcee
Look closer
pi_165830229
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:01 schreef cb2013 het volgende:
Als je dit vanaf het begint volgt toen er 16 republikeinen in de race waren, had trump 0% kans volgens de media.
Ja, ik moet dan steeds denken aan wat Jimmy Fallon begin juni vorig jaar zei in The Tonight Show:

quote:
And believe it or not, it looks like yet another Republican may be entering the race. According to an email from his staff yesterday, Donald Trump is set to make his announcement on whether or not he will run for president on June 16th. Seriously? At this point, Donald Trump announcing he’s running for president is like soccer’s World Cup — it happens every four years and no one in America cares.
Filmpje

Toen dacht je "inderdaad", maar guess again.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_165830232
pi_165830247
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:44 schreef Euribob het volgende:

[..]

Zo'n beetje alle kritiek op Clinton gaat over dingen die zich twintig jaar terug hebben afgespeeld, vaak sterk verdraaid zijn en is qua videomateriaal vaak niet veel meer dan wat slecht knip- en plakwerk.

En nu is er een (helemaal nieuw!) duidelijk filmpje waarin Trump over de schreef gaat en dan moet het plotseling gisteren gebeurd zijn om relevant te zijn?

Echt, wat een dubbele standaarden.
Tja, dat clowntje pretendeert geweldig conservatief te zijn. Die act kan hij inmiddels ook wel laten varen.
pi_165830259
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het zijn vrij matige verkiezingen. Inhoud doet er nauwelijks toe, maar goed dat krijg je ook als één van de twee kandidaten op dat vlak niets te bieden heeft.
Trump heeft de problemen met mexicaanse verkrachters wel onder de aandacht gebracht.

En hoe.
pi_165830266
Als Trump nou vollop aanvallend de debat ingaat zie ik hem nog wel winnen, mocht hij het debat ook nog verneuken dan is het over en klaar.
pi_165830272
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump heeft de problemen met mexicaanse verkrachters wel onder de aandacht gebracht.

En hoe.
Wellicht heeft hij zelf Mexicaans bloed.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:49:28 #287
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165830278
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, dat clowntje pretendeert geweldig conservatief te zijn. Die act kan hij inmiddels ook wel laten varen.
Ach, die staan ook niet bekend om hun respect voor vrouwen.
pi_165830280
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:48 schreef vigen98 het volgende:
Als Trump nou vollop aanvallend de debat ingaat zie ik hem nog wel winnen, mocht hij het debat ook nog verneuken dan is het over en klaar.
Wal wil hij doen? Slaan?
pi_165830287
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:41 schreef Ulx het volgende:
Het zijn wel echt hele leuke verkiezingen zo. Russische hackers, Donald-met-de-losse-handjes, wat een gedoe. Genot.
Vergeet ook niet de Clinton schandalen, de fraude, corruptie, de mensen die onder verdachte omstandigheden sterven.

Mag ik Trump zijn uitspraak overigens totaal niet boeiend vinden?
Was iets van 10 jaar geleden, en het was iets wat hij heeft gezegd, niet gedaan.
En ook nog eens overdreven mannenpraat.

Het is niet netjes, maar als we zo beginnen kunnen we zowat alle kandidaten meteen afkeuren.

Maar als oude uitspraken zo belangrijk zijn hier, dan is volgende diezelfde maatstaf Clinton ook gediskwalificeerd, met haar uitlachen van verkrachtingsslachtoffers, weglachen van doden, moedwillig een verkrachter helpen met vrijspraak terwijl ze wist dat hij schuldig was.

Dus zeg het maar mensen. Als deze uitspraak van Trump volgens jullie zo kwalijk is en hem diskwalificeert, dan is per dezelfde definitie Clinton ook gediskwalificeerd.

Dubbele maatstaf enzo, moeten we niet willen.
pi_165830288
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:42 schreef Dutchguy het volgende:
Hillary is echter een slachtoffer van de escapades van Bill. Ze kan ook op ieder moment besluiten om toch van hem te scheiden. Ze kan altijd zeggen: "Ik moest mijn man beschermen, om zijn politieke carriere en de partij te beschermen, omdat de mannen in charge waren. Ik had daar geen zeggenschap in. Scheidingen waren in die tijd taboe.... dat nooit meer! Wij vrouwen laten ons niet meer onderdrukken door mensen als Donald Trump en Bill Clinton!"

En die Wikileaks speeches... het lijkt er meer op dat Hillary de bankiers een waarschuwing geeft dat ze zich moeten beteren dan dat ze zichzelf 'verkoopt'. Als in: "Als jullie niet in actie komen dan verlies je veel meer dan alleen de verkiezingen".
pi_165830291
Interessant hoe Clinton omgaat met haar electoraat in de speech die ze aan Goldman Sachs geeft
pi_165830303
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hillary is echter een slachtoffer van de escapades van Bill. Ze kan ook op ieder moment besluiten om toch van hem te scheiden. Ze kan altijd zeggen: "Ik moest mijn man beschermen, om zijn politieke carriere en de partij te beschermen, omdat de mannen in charge waren. Ik had daar geen zeggenschap in. Scheidingen waren in die tijd taboe.... dat nooit meer! Wij vrouwen laten ons niet meer onderdrukken door mensen als Donald Trump en Bill Clinton!"

En die Wikileaks speeches... het lijkt er meer op dat Hillary de bankiers een waarschuwing geeft dat ze zich moeten beteren dan dat ze zichzelf 'verkoopt'. Als in: "Als jullie niet in actie komen dan verlies je veel meer dan alleen de verkiezingen".
Dat kon ze, maar heeft ze niet gedaan. Ik geloof nooit dat ze nu als politiek statement van Clinton gaat scheiden haar dat veel goed gaat doen hoor.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:52:06 #293
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165830312
Dat WikiLeaks is ook een steeds zieliger geval geworden zeg
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165830315
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:49 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ach, die staan ook niet bekend om hun respect voor vrouwen.
Over dubbele standaarden gesproken.
Voor respect voor vrouwen hoeft je ook niet bij de Clintons te zijn... maar dat wist je wel.
Of zien we dat voor het gemak even door de vingers?
pi_165830316
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:48 schreef vigen98 het volgende:
Met wat voor aanval zou hij het verschil nog kunnen maken denk je?
pi_165830344
Trump's hele campagne is gebaseerd op:

- De Clinton's zijn corrupt (hij blijkt dat ook)
- Bill Clinton is een vulgaire verkrachter (dat is hij mogelijk zelf ook)
- Ik kom wel op de midden klasse en zij niet

Als 2 van de 3 al een red flag krijgen, hoe zit het dan met punt 3?
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:54:41 #297
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165830345
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Voor respect voor vrouwen hoeft je ook niet bij de Clintons te zijn... maar dat wist je wel.
Ik heb Hillary nooit horen praten over andere vrouwen bij de geslachtsdelen grijpen, noch kan ik het me voorstellen dat ze dat zou dan.
pi_165830347
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:52 schreef Szura het volgende:
btj hypocriet
pi_165830350
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom probeer je zo krampachtig uitspraken en gedrag van Trump goed te praten? Is dat enkel omdat je Clinton haat?
pi_165830351
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:52 schreef Szura het volgende:
De kwaliteit van hun leaks gaat inderdaad al een flinke periode omlaag.
Het lijkt ze intussen meer te doen om de publiciteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')