Nou nee, niet helemaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval zijn excuses gegeven en ook toegegeven dat het waar is. Dat is iets wat volgens mij veel mensen hier niet hadden verwacht
Wat is "im sorry" dan? Of I apologize of I was wrong? Komt allemaal toch dicht in de buurt van een excusesquote:
Dat hoeft niet echt te botsen met een ver ideaal toekomstscenario.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:05 schreef Delibird het volgende:
[..]
Dat kan, maar publiekelijk zegt ze wat anders, en is ze tegen het TTIP en illegale immigratie.
Denk dat Sean hannity nog wel achter he mstaatquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:22 schreef Nintex het volgende:
Kelly was trouwens de eerste met de DeNiro video.
Hij is Fox News dus ook kwijt.
Het is een politieke vorm van excuses maken. In Nederland kennen we ook zoiets: 'ik betreur het dat...'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is "im sorry" dan? Of I apologize of I was wrong? Komt allemaal toch dicht in de buurt van een excuses
Uit verklaringen blijkt dat hij nog wel eens de daad bij het woord wilde voegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jezus Koos, er is wel een verschil tussen wat domme praat tussen 2 mannen en daadwerkelijk met zn allen vrouwen aanranden. De tering he
twitter:thehill twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 11:41:06Rubio: Trump's comments are 'impossible to justify' https://t.co/MarDX2Dpxt https://t.co/yDcpLovLWS reageer retweet
twitter:emmaroller twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 03:44:02People who've denounced Trump's comments without withdrawing endorsements:- Ryan- McCain- Cruz- Rubio- Portman- Ayotte- Toomey- Burr reageer retweet
Hij was inderdaad getrouwd. Het gaat ook niet over praten over een vrouw in de zin van 'daar zou ik wel eens seks mee willen hebben'. Het gaat om Trump die uitlegt hoe hij vrouwen feitelijk aanrandt door ze gewoon te overdonderen en hoe iemand als hij daarmee kan wegkomen. Dat is wel wat anders dan wat vulgaire opmerkingen over mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach mwuah, miss is dat over het grijpen bij de kut idd een wat rare bewoording ja. Was hij eigenlijk getrouwd op het moment van die uitspraken?
Maar dat mannen onder mekaar over zon knappe vrouw praten die ze daar toen zagen is best normaal hoor. Of wil je beweren dat dat niet zo is?
En dat het helaas zo werkt in die kringen is natuurlijk een publiek geheim. Maar er over opscheppen is erg dom.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij was inderdaad getrouwd. Het gaat ook niet over praten over een vrouw in de zin van 'daar zou ik wel eens seks mee willen hebben'. Het gaat om Trump die uitlegt hoe hij vrouwen feitelijk aanrandt door ze gewoon te overdonderen en hoe iemand als hij daarmee kan wegkomen. Dat is wel wat anders dan wat vulgaire opmerkingen over mooie vrouwen.
Wauw dat is recht in het gezicht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:22 schreef Nintex het volgende:
Kelly was trouwens de eerste met de DeNiro video.
Hij is Fox News dus ook kwijt.
Tsja als we enkel op verklaringen afgaan kunnen we een boel Hllary Clinton lades ook wel weer opentrekken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uit verklaringen blijkt dat hij nog wel eens de daad bij het woord wilde voegen.
Ik begrijp dat het moeilijk is om je held zo af te zien gaan, maar deal with it.
Ik geef je in deze gelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dat het helaas zo werkt in die kringen is natuurlijk een publiek geheim. Maar er over opscheppen is erg dom.
Ja ach, ik weet ook niet waarom ik dat zou willen goed praten. Stiekem hoopte ik op nog wat spannende verkiezingsweken, maar het is inderdaad walgelijk op deze manier, zeker als hij getrouwd was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij was inderdaad getrouwd. Het gaat ook niet over praten over een vrouw in de zin van 'daar zou ik wel eens seks mee willen hebben'. Het gaat om Trump die uitlegt hoe hij vrouwen feitelijk aanrandt door ze gewoon te overdonderen en hoe iemand als hij daarmee kan wegkomen. Dat is wel wat anders dan wat vulgaire opmerkingen over mooie vrouwen.
Hij zegt dat hij het doet, de beste man schept er zelfs over op. En vervolgens verklaren vrouwen dergelijke ervaringen te hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja als we enkel op verklaringen afgaan kunnen we een boel Hllary Clinton lades ook wel weer opentrekken.
En wat is dat toch met "je held", ik vind Trump een totale idioot, absurd dat gelijk deze conclusies worden getrokken.
Wie weet is het wel zo ja. Als het zo is hoop ik maar dat het bewezen kan worden, laat dan ook maar alle lijken uit de kast komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het doet, de beste man schept er zelfs over op. En vervolgens verklaren vrouwen dergelijke ervaringen te hebben.
Tsja.
Alhoewel ditzelfde natuurlijk ook wel geld voor B. Clinton of niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het doet, de beste man schept er zelfs over op. En vervolgens verklaren vrouwen dergelijke ervaringen te hebben.
Tsja.
Dat schijnt een hele lange lijst te zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alhoewel ditzelfde natuurlijk ook wel geld voor B. Clinton of niet?
Als je hem gaat vervangen breekt de hel los natuurlijk onder z'n aanhangers. Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:35 schreef Nintex het volgende:
Hier wat opties om hem als kandidaat te vervangen (niet veel opties zo kort voor de verkiezingen)
https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/10/07/theres-no-longer-any-way-for-republicans-to-boot-donald-trump-from-the-ballot/
Kortom, het debat en de reactie in de polls zal alles beslissend zijn.
Als Trump er zelf mee kapt is er maar een optie. Dat is dat Pence de nieuwe kandidaat is. Die staat al op de stembiljetten.
Geweldig de discussies op reddit. Behalve dan bij subreddit the_donald.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 13-01-2014 om 18:02:22@Helena_Torry I consider myself too perfect and have no faults. reageer retweet
Dat gaan ze niet doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je hem gaat vervangen breekt de hel los natuurlijk onder z'n aanhangers. Ik zeg doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |