Het enige wat een 'probleem' is de uitspraak dat ze weinig binding heeft met de lagere klassen (of de basket of losers). Dat ze soms 'private' en 'public' positions heeft en/of dat ze pro Keystone, TTP en een aantal andere dingen is waar ze tijdens de campagne over is gaan draaien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:27 schreef fixatoman het volgende:
Er zijn ook weer nieuwe e-mails gelekt:
Hillary: My dream is a hemispheric common market, with open trade and open borders
Ook e-mails die erop wijzen dat de Clinton campagne coördineert met super PAC's: https://twitter.com/bocavista2016/status/784588480160657408
(Wat illegaal is).
Er zijn ook speech transcripts gelekt:
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/927#efmAZGAdj
[..]
Als Rob Oudkerk premier was geweest dan was de ophef ook wel wat groter geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er zou ongetwijfeld aandacht voor geweest zijn, maar niet in de mate zoals in de VS.
Doet me denken aan dat gedoe met Bill die eens een sigaar in de roompot van Monica had gestoken, hele land stond op zijn kop.
Ja, Trump heeft het er nog steeds over.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er zou ongetwijfeld aandacht voor geweest zijn, maar niet in de mate zoals in de VS.
Doet me denken aan dat gedoe met Bill die eens een sigaar in de roompot van Monica had gestoken, hele land stond op zijn kop.
Als zelfs de parodie accounts het opgeven weet je dat het foute boel is.twitter:ArtHouseTrump twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 04:44:17Ugh, Donald Trump is not actually funny... I don't even know what I am doing with this stupid account anymore... I feel bad. I'm sorry. reageer retweet
Met name puriteins Amerika, de conservatieve family values Republikeinen stonden op hun kop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is er al een reactie van het bedrijf achter Tic Tac?quote:Source: Trump attempted boardroom kiss
Donald Trump is under fire for his vulgar comments about women in an "Access Hollywood" tape -- and one woman alleges he exhibited similar behavior in at least one other incident.
A friend whom CNN anchor Erin Burnett has known for years recounted an experience she had with Trump in 2010 that echoes his words in the tape that surfaced Friday.
(...)
The woman told Burnett: "Trump took Tic Tacs, suggested I take them also. He then leaned in, catching me off guard, and kissed me almost on lips. I was really freaked out. ... After (the meeting), Trump asked me to come into his office alone. Was really unsure what to do. ... Figured I could handle myself. Anyway, once in his office he kept telling me how special I am and gave me his cell, asked me to call him. I ran the hell out of there."
http://edition.cnn.com/20(...)-incident/index.html
Daar zal hij voorlopig wel mee doorgaan als Hilary de aanval gaat openen vanwege die video.. Maar het gaat allemaal nergens over, vrij sneu.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, Trump heeft het er nog steeds over.
Het is wel Trump he. Voor hem is het onmogelijk om oprecht sorry te zeggen. Persoonlijkheidsstoornis enzo. Als ie al een echt excuus maakt zal het niet oprecht zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 06:02 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat er wel een oprechter excuus aan zit te komen.
Jezus Koos, er is wel een verschil tussen wat domme praat tussen 2 mannen en daadwerkelijk met zn allen vrouwen aanranden. De tering hequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Heel Europa stond (terecht) op z'n kop toen asielzoekers vrouwen onheus bejegenden in Keulen. Maar degenen die toen vooraan stonden om hun afkeuring uit te spreken (Hoi, Braindead), lopen soortgelijk gedrag van Trump nou te vergoelijken.
Heel mooi streven dus. Ook wat er na komt. Green sustainable energyquote:
Tja, bedoelt ze dan het noordelijk halfrond of of het westelijk halfrond?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Heel mooi streven dus. Ook wat er na komt. Green sustainable energy
Dat kan, maar publiekelijk zegt ze wat anders, en is ze tegen het TTIP en illegale immigratie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Heel mooi streven dus. Ook wat er na komt. Green sustainable energy
Hij kwam richting het eerste debat ook terug in de polls, omdat het erop leek dat "Never Trumpers", de wat gematigde Republikeinen of Republikeinen die Trump inderdaad afrekenen op zijn niet presidentieel overkomen zich toch achter hem gingen scharen. Ik denk dat hij die weer gaat verliezen en daarmee ook zijn kans op het presidentschapquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:05 schreef Monolith het volgende:
Het is vrij onwaarschijnlijk dat het debat nog echt een significant positief effect gaat hebben. Het voornaamste probleem is dat hij niet presidentieel overkomt of gehinderd wordt door enige kennis van zaken. Dat heeft hem de overwinning opgeleverd in de Republikeinse primaries, maar werkt averechts in de GE.
De enige momenten waarop de race weer wat richting Trump schoof in de peilingen waren de momenten waarop Clinton het nieuws in negatieve zin domineerde en Trump zich afzijdig hield. Met de recente onthulling en de opvolging die daar ongetwijfeld aan gegeven zal worden lijkt dit echter geen optie.
Of het normaal is wat mannen onder mekaar bespreken doet er niet echt toe als het over je imago gaat wil je president van Amerika worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:08 schreef vigen98 het volgende:
Maar waarom maken mensen hier nou zo'n grote probleem van? Hij zei het 10 jaar geleden en het was een privé gesprek. Er zijn veel belangrijke dingen dan wat hij 10 jaar geleden zei. En kom op voor de mannen doe niet alsof je nooit een vrouw met lust hebt aangekeken. De Amerikanen stemmen niet voor een nieuwe priester he maar voor een president.
Omdat hij heel duidelijk gewoon doorgaat met deze flauwekul. Ga het maar aan vrouwen uitleggen als je wilt dat ze op je stemmen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:08 schreef vigen98 het volgende:
Maar waarom maken mensen hier nou zo'n grote probleem van? Hij zei het 10 jaar geleden en het was een privé gesprek. Er zijn veel belangrijke dingen dan wat hij 10 jaar geleden zei. En kom op voor de mannen doe niet alsof je nooit een vrouw met lust hebt aangekeken. De Amerikanen stemmen niet voor een nieuwe priester he maar voor een president.
En dan zegt Hillary, ik ga scheiden van Bill (want ze leven sowieso al praktisch gescheiden). En is ze een held van de vrouwen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:01 schreef cb2013 het volgende:
Als je dit vanaf het begint volgt toen er 16 republikeinen in de race waren, had trump 0% kans volgens de media. Zijn excuses was perfect. En we zullen zien wat Hillary en Bill de afgelopen jaren allemaal tegen vrouwen hebben gedaan.
- De vrouwen waar Bill sex mee heeft gehad de mond snoeren en geïntimeerd.
- Een verkrachter van een 12 jarig meisje verdedigd. En op tape zeggen dat Hillary nooit een leugendetector zal geloven want ze wist hij heeft het gedaan.
Hij heeft in ieder geval zijn excuses gegeven en ook toegegeven dat het waar is. Dat is iets wat volgens mij veel mensen hier niet hadden verwachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat hij heel duidelijk gewoon doorgaat met deze flauwekul. Ga het maar aan vrouwen uitleggen als je wilt dat ze op je stemmen.
Het is je opgevallen dat de Democraten stil zijn? Die wachten gewoon op de totale ineenstorting van Trump.
Het is ook niet normaal onder mannen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of het normaal is wat mannen onder mekaar bespreken doet er niet echt toe als het over je imago gaat wil je president van Amerika worden.
Ach mwuah, miss is dat over het grijpen bij de kut idd een wat rare bewoording ja. Was hij eigenlijk getrouwd op het moment van die uitspraken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal onder mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |