abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165827191
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

In welke wereld leef jij? Het enige wat hij gezegd heeft is dat hij makkelijk vrouwen kan scoren. Dat is niet hetzelfde als vrouwen verkrachten.
Dat is niet, letterlijk:

“I’ve got to use some Tic Tacs, just in case I start kissing her,” Drumpf says. “You know I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait.”

“And when you’re a star, they let you do it,” Drumpf says. “You can do anything.”

“Whatever you want,” says another voice, apparently Bush’s.

“Grab them by the p---y,” Drumpf says. “You can do anything.”
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165827192
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:45 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet na alles wat er eerder is gebeurd. Dogs. Slobs. Miss Piggy. Bleeding from everywhere. Noem maar op.
Jij bent echt zo'n moderne feminist. :D Helaas voor jou zien niet alle vrouwen 1 aanval op een vrouw een aanval op alle vrouwen. Die vrouwen zaten al in het Clintonkamp.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 04:55:16 #153
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_165827197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:26 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook.

[..]

Ik heb eigenlijk niet het idee dat er sprake is van iets wat de vrouwen waar hij het bij deed niet wilden. Als dat zo was zouden er denk ik wel hordes vrouwen zijn die daar inmiddels voor zouden zijn uitgekomen, hoewel je misschien binnenkort wel een aantal krijgt die iets zullen claimen.
De eerste is al binnen.

Lawsuit Charges Donald Trump with Raping a 13-Year-Old Girl
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_165827199
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jij bent echt zo'n moderne feminist. :D Helaas voor jou zien niet alle vrouwen 1 aanval op een vrouw een aanval op alle vrouwen. Die vrouwen zaten al in het Clintonkamp.
Prima, wat jij wil: Trump deed goede zaken dit weekend en de kans dat hij president wordt is erg gestegen.

Blij nou, kleuter?
pi_165827206
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:51 schreef OMG het volgende:

[..]

Vrouwen bij de kut grijpen is gewoon aanranding, en dat probeert 'ie gewoon goed te praten. ;(.
Omdat hij beroemd is kan hij sommige vrouwen makkelijk bij de kut grijpen. Dat is bijna een wetenschappelijk feit. Vraag maar aan Mick Jagger, Jack Nicholson, Bill Clinton enz.
pi_165827207
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Omdat hij beroemd is kan hij sommige vrouwen makkelijk bij de kut grijpen. Dat is bijna een wetenschappelijk feit. Vraag maar aan Mick Jagger, Jack Nicholson, Bill Clinton enz.
Over twee dagen is het debat. Veel succes met die uitleg.
pi_165827209
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Over twee dagen is het debat. Veel succes met die uitleg.
Zoveel uitleg is niet nodig. Zowel mannen als vrouwen hebben veel ergere dingen gezegd in privé-gesprekken. En iedereen weet het. Het is even afwachten maar om dit het definitieve einde te noemen is veel te voorbarig.
pi_165827214
quote:

[..]

Dat andere mensen het doen heeft weinig relevantie met betrekking tot de vraag of iets legaal is of niet.

Officieel, als je een vrouw ziet, niet wacht, geen consent krijgt en haar gewoon direct bij haar kut grijpt is het aanranding.

Dat je er mee weg kan komen omdat je beroemd bent is allemaal leuk en aardig, maar het is nog steeds sexual assault.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165827216
quote:

[..]

Mooi. Word ik beroemd, grijp ik je vrouwtje bij d'r kut. Of jou bij je pik. Moet kunnen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165827218
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is niet, letterlijk:

“I’ve got to use some Tic Tacs, just in case I start kissing her,” Drumpf says. “You know I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait.”

“And when you’re a star, they let you do it,” Drumpf says. “You can do anything.”

Beetje stoere mannentaal. Niks mis mee.
pi_165827219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:03 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Zoveel uitleg is niet nodig. Zowel mannen als vrouwen hebben veel ergere dingen gezegd in privé-gesprekken. En iedereen weet het. Het is even afwachten maar om dit het definitieve einde te noemen is veel te voorbarig.
Dan moet Trump -en reken er maar op dat hij moet- dat maar zo op televisie gaan uitleggen.
pi_165827220
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Prima, wat jij wil: Trump deed goede zaken dit weekend en de kans dat hij president wordt is erg gestegen.

Blij nou, kleuter?
Dat zal ik ook niet beweren. Ik wil je alleen tegen een teleurstelling beschermen. Hoe vaak zijn die desastreuze voorspellingen de vorige keren uitgekomen toen hij weer eens wat schokkends zei?
pi_165827222
Jason Chaffetz heeft net z'n endorsement teruggetrokken.
pi_165827224
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is niet, letterlijk:

Ik vond 't wel grappig eigenlijk. Grappiger dan de Drumpf naam. Ben ik nu een vrouwenhater?
pi_165827226
Oh haha dat is die chrome app :D
pi_165827232
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat zal ik ook niet beweren. Ik wil je alleen tegen een teleurstelling beschermen. Hoe vaak zijn die desastreuze voorspellingen de vorige keren uitgekomen toen hij weer eens wat schokkends zei?
De eerste endorsements worden nu ingetrokken. Hij mag niet meer naar een GOP feestje morgen.

Zijn aanhang is een minderheid in de VS, dat begrijp je? Een hele luide minderheid, maar wel een minderheid.
pi_165827236
Enige jammere er aan is dat het de central five uitspraak ondersneeuwt.
pi_165827237
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat andere mensen het doen heeft weinig relevantie met betrekking tot de vraag of iets legaal is of niet.

Officieel, als je een vrouw ziet, niet wacht, geen consent krijgt en haar gewoon direct bij haar kut grijpt is het aanranding.

Dat je er mee weg kan komen omdat je beroemd bent is allemaal leuk en aardig, maar het is nog steeds sexual assault.
Geldt dat voor vrouwen ook? Als vrouwen stoer onder elkaar praten en eentje zegt dat ze wel even naar de andere kant van de bar loopt en die man bij zijn ballen pakt en hem mee naar huis sleurt? Zijn dat dat ook misselijke vrouwen die eigenlijk levenslang opgesloten moeten worden?
pi_165827238
Vindt iemand anders het ook zo hilarisch dat de rest van de Republikeinen (Ted Cruz, Reince Priebus, Paul Ryan) ''opgescheept'' zit met zo'n controversieel figuur als Trump? Vooral Cruz. Eerst heel lang gewacht met endorsen en dan doet hij het toch, krijg je dit.
pi_165827246
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Geldt dat voor vrouwen ook? Als vrouwen stoer onder elkaar praten en eentje zegt dat ze wel even naar de andere kant van de bar loopt en die man bij zijn ballen pakt en hem mee naar huis sleurt? Zijn dat dat ook misselijke vrouwen die eigenlijk levenslang opgesloten moeten worden?
Als een vrouw zegt dat ze zonder consent mannen in hun kruis grijpt, dan schept die vrouw idd letterlijk op over aanranding.

Dat betekent niet dat ze dat dus ook doet, dat betekent niet per se dat ze het meent.

En als je mijn posts zou lezen in plaats van meteen te roepen zou je zien dat ik ook nergens zeg dat Trump de gevangenis in moet of een vrouwenhater is. Puur alleen dat hij letterlijk opschepte in dat filmpje over het aanranden van vrouwen.
pi_165827248
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als een vrouw zegt dat ze zonder consent mannen in hun kruis grijpt, dan schept die vrouw idd letterlijk op over aanranding.

Dat betekent niet dat ze dat dus ook doet, dat betekent niet per se dat ze het meent.

En als je mijn posts zou lezen in plaats van meteen te roepen zou je zien dat ik ook nergens zeg dat Trump de gevangenis in moet of een vrouwenhater is. Puur alleen dat hij letterlijk opschepte in dat filmpje over het aanranden van vrouwen.
Betekent dat ook dat die vrouw in het voorbeeld van Braindead2000 letterlijk aan het opscheppen was over mishandeling (''bij de ballen pakken'')?

Mannen scheppen niet letterlijk op over het aanranden van vrouwen.
pi_165827251
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:28 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Betekent dat ook dat die vrouw in het voorbeeld van Braindead2000 letterlijk aan het opscheppen was over mishandeling (''bij de ballen pakken'')?

Geen idee, zoek de legale definitie op van mishandeling als je dat wilt weten, lijkt me niet heel relevant...
pi_165827254
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:28 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Trump deed dat. In die opnames. Klaar.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165827255
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:21 schreef oompaloompa het volgende:
Enige jammere er aan is dat het de central five uitspraak ondersneeuwt.
Dat was ook nog niet zo'n kant-en-klare zaak.
pi_165827259
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:32 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat was ook nog niet zo'n kant-en-klare zaak.
The fact that that case was settled with so much evidence against them is outrageous.

??
pi_165827265
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zullen wij er niet uitkomen. Ik kan me niet inleven in de PC-wereld waarin mannen altijd vol respect over vrouwen denken en praten, waarin mannen zelfs in hun fantasie kuisheidsregels naleven. Daarvoor moet je bij GL-mannen en D66-mannen zijn.
pi_165827267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zullen wij er niet uitkomen. Ik kan me niet inleven in de PC-wereld waarin mannen altijd vol respect over vrouwen denken en praten, waarin mannen zelfs in hun fantasie kuisheidsregels naleven. Daarvoor moet je bij GL-mannen en D66-mannen zijn.
Ik denk ook niet dat we er uit gaan komen aangezien je systematisch claimt het oneens te zijn met dingen die ik helemaal niet zeg en weigert in te gaan op hetgene ik wel zeg.
pi_165827273
Hij blijft z'n naam wel eer aan doen. ;(.
pi_165827274
Is er enig idee wanneer Trump's statement precies komt? Zit te twijfelen of ik naar huis moet fietsen :/

Tevens:
BNONews twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 04:24:11 Washington State Republican Party Chair Susan Hutchison defends Trump comments, says they "were made when he was a Democrat" reageer retweet
pi_165827275
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:48 schreef oompaloompa het volgende:
Is er enig idee wanneer Trump's statement precies komt? Zit te twijfelen of ik naar huis moet fietsen :/
Die is al een paar uur bekend.

Gealarmeerd door de kritiek bood Trump vrijdag in een verklaring zijn verontschuldigingen aan, een zeldzaamheid voor de zakenman. "Het spijt me als ik iemand heb gekwetst." Zijn opmerkingen deed hij af als "kleedkamerhumor".

De Republikein voegde er aan toe dat Bill Clinton "veel, veel ergere dingen tegen me heeft gezegd op de golfbaan''. In een interview met The New York Times noemde Trump ex-president Clinton onlangs "de grootste vrouwenmisbruiker uit de geschiedenis van de politiek".
http://nos.nl/artikel/213(...)che-opmerkingen.html
pi_165827276
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:50 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Gealarmeerd door de kritiek bood Trump vrijdag in een verklaring zijn verontschuldigingen aan, een zeldzaamheid voor de zakenman. "Het spijt me als ik iemand heb gekwetst." Zijn opmerkingen deed hij af als "kleedkamerhumor".

De Republikein voegde er aan toe dat Bill Clinton "veel, veel ergere dingen tegen me heeft gezegd op de golfbaan''. In een interview met The New York Times noemde Trump ex-president Clinton onlangs "de grootste vrouwenmisbruiker uit de geschiedenis van de politiek".
Nee hij komt met een video-statement (of dat wordt iig online geclaimed al een tijdje)
pi_165827280
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee hij komt met een video-statement (of dat wordt iig online geclaimed al een tijdje)
Geen idee, ik zit ook te wachten. Of nog even lachen of nog even gamen.
pi_165827281
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:56 schreef OMG het volgende:

[..]

Geen idee, ik zit ook te wachten. Of nog even lachen of nog even gamen.
Dubbel scherm :D

Game alleen liever thuis dan op mn werk -.-
pi_165827284
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dubbel scherm :D

Game alleen liever thuis dan op mn werk -.-
Verrek, ik zou het inderdaad op m'n Xbox kunnen in een sidebar kunnen kijken. Nou ja, misschien. Ik trek nog een biertje open.
pi_165827285
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:50 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat is toch amper een excuus te noemen: "Vond je het vervelend? Nou, sorry in dat geval. Maar hij daar zegt veel ergere dingen.".

Ik denk dat er wel een oprechter excuus aan zit te komen.
pi_165827286
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 05:59 schreef OMG het volgende:

[..]

Verrek, ik zou het inderdaad op m'n Xbox kunnen in een sidebar kunnen kijken. Nou ja, misschien. Ik trek nog een biertje open.
UUGgggh, ok ik ga naar huis je hebt me overtuigd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165827289
Live op cnn nu

**vroeger was ik zo, nu niet meer is de korte versie
pi_165827291
Godver, wat een enorme kut excuses weer.
pi_165827292
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 06:09 schreef OMG het volgende:
Godver, wat een enorme kut excuses weer.
Nogal, wel fijn 1 minuut voordat mijn gratis cnn livestream er mee op houdt :P
pi_165827338
Prima reactie van Trump. ^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_165827343
Storm om niks, Bill Clinton deed veel ergere dingen en daarbij verdedigd door Hillary. En veel mannen denken zoals Trump, het enige probleem is dat het naar buiten is gekomen.
pi_165827351
pi_165827354
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 07:03 schreef Delibird het volgende:
Storm om niks, Bill Clinton deed veel ergere dingen en daarbij verdedigd door Hillary. En veel mannen denken zoals Trump, het enige probleem is dat het naar buiten is gekomen.
Ik mag toch hopen dat de meeste mannen wel iets beters dan "ik rand vrouwen aan" hebben om over op te scheppen :D
pi_165827356
Lekker kutjes en pikken grijpen toch, lekker mannelijk en zo.
pi_165827362
Als ik weer eens in NL ben, dan zoek ik Delibird op om eens lekker prikkeldraad op z'n pik te geven. Moet kunnen, ik voel me beroemd op Fok!.
pi_165827421
quote:
En na de commercial break was ze ineens foetsie.

Maar wat bizar allemaal zeg, toch niet te filmen.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 08:43:11 #199
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165827733
quote:
What a bunch of pussies! _O-

Werkelijk, dit gaat nergens meer over.
Als dit het level van Amerika is op dit moment dan vrees ik het ergste voor de wereld.
Trump is natuurlijk een narcistische sexist en Clinton een kille crimineel maar jezus als mensen op tv al zo tekeer gaan tegen elkaar......
Toch maar Jill Stein kiezen? ^O^
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 08:46:53 #200
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165827757
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 04:28 schreef Ulx het volgende:
Rechtspinnen kan gewoon niet. Niet twee dagen voor het debat. No way. Trump zal vlak voor het debat door het stof moeten. En reken maar dat Clinton hem dan te pakken neemt. En zodra hij via Bill terug gaat slaan is zijn excuses gelijk weer hypocriet en onoprecht en laf te noemen. En dat zal Clinton dan ook zeker doen.
Hij staat schaakmat.
Het gaat wel heeeeeeeel interressant worden zondag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')