De kans is nul dat hij in het Witte Huis komt. Dit is niet meer recht te spinnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:11 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Even afwachten wat de komende dagen gaat gebeuren. Ik denk dat hij binnenkort met een persconferentie komt met excuses. Dan blijft hij altijd nog wel ~25% kans maken.
Dit is onzin en wordt weer fout gezien door de media, zo bedoelde Trump het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:05 schreef Tweek het volgende:
http://www.usatoday.com/s(...)ide-column/91620178/
Dus de man die vrouwen wil pakken bij hun kut is de person die jij ziet als als goede kandiditaat voor de vs?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:11 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met deze uitspraken? Dit zijn echt de soort dingen waar de normale mens naar kijkt en denkt dat de Democraten helemaal van de rails zijn. Je kunt tegenwoordig niks meer zeggen of iets of iemand voelt zich weer beledigd.
Het is vrij goed recht te spinnen door te hameren op Bill Clinton's verleden denk ik. Het probleem is dat het enthousiasme voor Trump minder wordt, wat ook niet meer te repareren is door Bill Clinton aan te vallen. Het is dan hopen dat een soortgelijk effect optreedt bij Hillary Clinton door haar partner aan te vallen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
De kans is nul dat hij in het Witte Huis komt. Dit is niet meer recht te spinnen.
Dat ie het wil is geen probleem, dat hij het claimt zo maar te doen zonder consent is waar mensen over vallen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dus de man die vrouwen wil pakken bij hun kut is de person die jij ziet als als goede kandiditaat voor de vs?
Ik denk dat het tijd wordt dat we niet meer zo benauwd raken van gemene woordjes. Vooral niet als het gaat om iets wat minder erg is dan wat ~85%+ van de mannen ooit gezegd heeft in een privé-gesprek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dus de man die vrouwen wil pakken bij hun kut is de person die jij ziet als als goede kandiditaat voor de vs?
Je vindt dus dat iemand die drie keer vreemd gegaan is een kind gekregen heeft bij een minnares, beter is dan iemand waarvan de man is vreemd gegaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:15 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Het is vrij goed recht te spinnen door te hameren op Bill Clinton's verleden denk ik. Het probleem is dat het enthousiasme voor Trump minder wordt, wat ook niet meer te repareren is door Bill Clinton aan te vallen. Het is dan hopen dat een soortgelijk effect optreedt bij Hillary Clinton door haar partner aan te vallen.
Ik weet niet precies wat de omstandigheden waren, maar als er geen emotionele band meer is en/of het duidelijk is dat men uit elkaar gaat heb ik er persoonlijk niet zo'n probleem mee als één van de partners weer aan het daten raakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je vindt dus dat iemand die drie keer vreemd gegaan is een kind gekregen heeft bij een minnares, beter is dan iemand waarvan de man is vreemd gegaan?
Daarmee krijg je erg weinig stemmen van vrouwen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:15 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Het is vrij goed recht te spinnen door te hameren op Bill Clinton's verleden denk ik. Het probleem is dat het enthousiasme voor Trump minder wordt, wat ook niet meer te repareren is door Bill Clinton aan te vallen. Het is dan hopen dat een soortgelijk effect optreedt bij Hillary Clinton door haar partner aan te vallen.
En wat als je hem niet aanvalt over het vreemdgaan maar over het opscheppen over aanranden van vrouwen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:21 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de omstandigheden waren, maar als er geen emotionele band meer is en/of het duidelijk is dat men uit elkaar gaat heb ik er persoonlijk niet zo'n probleem mee als één van de partners weer aan het daten raakt.
Ik heb bijvoorbeeld persoonlijk ook niet zo veel problemen met wat Bill Clinton destijds gedaan heeft. Ik merk enkel op dat als je Trump hierover gaat aanvallen en Clinton verdedigt, je extreem hypocriet bent.
Trump heeft zijn vrouw bedrogren met zijn volgende vrouw en zijn vrouw bedrogen met zijn volgende vrouw, en een kind met een minnares gekregen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:21 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de omstandigheden waren, maar als er geen emotionele band meer is en/of het duidelijk is dat men uit elkaar gaat heb ik er persoonlijk niet zo'n probleem mee als één van de partners weer aan het daten raakt.
Ik heb bijvoorbeeld persoonlijk ook niet zo veel problemen met wat Bill Clinton destijds gedaan heeft. Ik merk enkel op dat als je Trump hierover gaat aanvallen en Clinton verdedigt, je extreem hypocriet bent.
Dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daarmee krijg je erg weinig stemmen van vrouwen.
Ik heb eigenlijk niet het idee dat er sprake is van iets wat de vrouwen waar hij het bij deed niet wilden. Als dat zo was zouden er denk ik wel hordes vrouwen zijn die daar inmiddels voor zouden zijn uitgekomen, hoewel je misschien binnenkort wel een aantal krijgt die iets zullen claimen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En wat als je hem niet aanvalt over het vreemdgaan maar over het opscheppen over aanranden van vrouwen?
Het is onduidelijk of het gebeurt is, maar hij claimt letterlijk dat als ie een mooie vrouw ziet hij niet wacht maar ze meteen gaat kussen, als je rijk bent kun je overal mee weg komen, ik grijp ze gewoon bij hun kut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:26 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.
[..]
Ik heb eigenlijk niet het idee dat er sprake is van iets wat de vrouwen waar hij het bij deed niet wilden. Als dat zo was zouden er denk ik wel hordes vrouwen zijn die daar inmiddels voor zouden zijn uitgekomen, hoewel je misschien binnenkort wel een aantal krijgt die iets zullen claimen.
Je overdrijft. Dit is gewoon mannen onder elkaar. De meeste vrouwen begrijpen dit wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:28 schreef Ulx het volgende:
Rechtspinnen kan gewoon niet. Niet twee dagen voor het debat. No way. Trump zal vlak voor het debat door het stof moeten. En reken maar dat Clinton hem dan te pakken neemt. En zodra hij via Bill terug gaat slaan is zijn excuses gelijk weer hypocriet en onoprecht en laf te noemen. En dat zal Clinton dan ook zeker doen.
Hij staat schaakmat.
Maar Trump "tells it like it is", toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je overdrijft. Dit is gewoon mannen onder elkaar. De meeste vrouwen begrijpen dit wel.
Ik vat het vooral op als stoere praat met mannen onderling. Ook omdat ik het me niet kan voorstellen dat veel mannen het 'cool' zouden vinden als je letterlijk zou opscheppen over aanrandingen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is onduidelijk of het gebeurt is, maar hij claimt letterlijk dat als ie een mooie vrouw ziet hij niet wacht maar ze meteen gaat kussen, als je rijk bent kun je overal mee weg komen, ik grijp ze gewoon bij hun kut.
Er zijn inderdaad wel een aantal duistere geruchten over Ivana's gebruik van het woord 'rape'. Voor zover ik weet zijn zij en Donald wel op goede termen nu. Wat toen echt gebeurd is weet ik niet.quote:Sowieso heeft zijn ex hem voor verkrachting aangeklaagd. Verdediging van trumpt zijn advocaat was dat een man zijn vrouw niet kan verkrachten, dus niet eens ontkend.
Is die man al veroordeeld? Zou wat zijn als 'ie vrijuit gaat nu.quote:Bij Cosby moest het ook eerst publiek in de aandacht komen voordat vrouwen openbaar durfden te gaan.
Niet alleen Trump, de hele wereldbevolking schijnt dat wel eens te doen in privégesprekken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:38 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar Trump "tells it like it is", toch?
Cosby's zaken waren al verjaard.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:38 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik vat het vooral op als stoere praat met mannen onderling. Ook omdat ik het me niet kan voorstellen dat veel mannen het 'cool' zouden vinden als je letterlijk zou opscheppen over aanrandingen.
[..]
Er zijn inderdaad wel een aantal duistere geruchten over Ivana's gebruik van het woord 'rape'. Voor zover ik weet zijn zij en Donald wel op goede termen nu. Wat toen echt gebeurd is weet ik niet.
[..]
Is die man al veroordeeld? Zou wat zijn als 'ie vrijuit gaat nu.
Niet na alles wat er eerder is gebeurd. Dogs. Slobs. Miss Piggy. Bleeding from everywhere. Noem maar op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je overdrijft. Dit is gewoon mannen onder elkaar. De meeste vrouwen begrijpen dit wel.
Lekker een bleeding slob bij de kut grijpen. Moet kunnen toch, omdat je beroemd bent?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet na alles wat er eerder is gebeurd. Dogs. Slobs. Miss Piggy. Bleeding from everywhere. Noem maar op.
In welke wereld leef jij? Het enige wat hij gezegd heeft is dat hij makkelijk vrouwen kan scoren. Dat is niet hetzelfde als vrouwen verkrachten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Cosby's zaken waren al verjaard.
Of Trump het meende of niet is niet zo heel relevant. Hij heeft die dingen gezegd en dat gaat hem komende tijd enorm tegen werken omdat het bevestiging is voor het imago dat de democraten al een tijdje proberen te creeeren en tegelijkertijd het gras voor zijn voeten weg maait mbt het hameren op het vreemd gaan van Clinton.
Zijn verkiezingsprogramma was niets meer dan:"Ik bem lomp en bot en onbeschoft en grof tegen iedereen."quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Lekker een bleeding slob bij de kut grijpen. Moet kunnen toch, omdat je beroemd bent?
Echt, wat voor debiele 12 jarige ben je dan?
Vrouwen bij de kut grijpen is gewoon aanranding, en dat probeert 'ie gewoon goed te praten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij? Het enige wat hij gezegd heeft is dat hij makkelijk vrouwen kan scoren. Dat is niet hetzelfde als vrouwen verkrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |