SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
![]()
Zijn ze zelf jaren geleden al mee begonnen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:22 schreef vigen98 het volgende: Trump heeft de republikeinen verdoemd...
Het maakt de opgave er niet makkelijker op maar het is niet opeens onmogelijk ofzo. Het verbaast me dat sommige mensen lijken te roepen dat het nu opeens gedaan is terwijl de media de Trumpcampagne al zo vaak dood hebben verklaard dat het een parodie lijkt te worden. Nogmaals, dit incident maakt het nog lastiger om die moderate groepen die je moet winnen aan je kant te krijgen maar hij gaat hiermee niet opeens zijn loyale achterban kwijtraken. Die vreten dit op. En dan blijf je gewoon in de race zolang er nog zoveel undecideds en 3rd party backers zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nieuwe munitie voor clinton in dat debat
De komende 48 uur lijken me zeer bepalend, hoe hij en de partij erop gaan reageren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:01 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Het maakt de opgave er niet makkelijker op maar het is niet opeens onmogelijk ofzo. Het verbaast me dat sommige mensen lijken te roepen dat het nu opeens gedaan is terwijl de media de Trumpcampagne al zo vaak dood hebben verklaard dat het een parodie lijkt te worden. Nogmaals, dit incident maakt het nog lastiger om die moderate groepen die je moet winnen aan je kant te krijgen maar hij gaat hiermee niet opeens zijn loyale achterban kwijtraken. Die vreten dit op. En dan blijf je gewoon in de race zolang er nog zoveel undecideds en 3rd party backers zijn.
Confirmation bias. Er zullen een zooitje vrouwen met verhalen komen over sexist Trump al dan niet waar of niet waar. Al zijn eerdere interviews met Howard Stern etc. worden tegen hetzelfde licht gehouden. Het was altijd al een beetje een sexistisch mannetje, maar hier schept hij op over wat je kunt zien als seksuele intimidatie en/of verkrachting.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:01 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Het maakt de opgave er niet makkelijker op maar het is niet opeens onmogelijk ofzo. Het verbaast me dat sommige mensen lijken te roepen dat het nu opeens gedaan is terwijl de media de Trumpcampagne al zo vaak dood hebben verklaard dat het een parodie lijkt te worden. Nogmaals, dit incident maakt het nog lastiger om die moderate groepen die je moet winnen aan je kant te krijgen maar hij gaat hiermee niet opeens zijn loyale achterban kwijtraken. Die vreten dit op. En dan blijf je gewoon in de race zolang er nog zoveel undecideds en 3rd party backers zijn.
twitter:TrumpSuperPAC twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:59:58NEW BOMBSHELL: In front of her Wall St. donors, #Hillary called the American middle-class a "bucket of losers!"… https://t.co/OdiL0qxUoD reageer retweet
twitter:JenniferJJacobs twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:06:32Former aide to Mitt Romney calls for Trump to resign nomination. https://t.co/nOi9ioyVm3 reageer retweet
Jeb!twitter:JebBush twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:05:55As the grandfather of two precious girls, I find that no apology can excuse away Donald Trump's reprehensible comments degrading women. reageer retweet
Nou het is uuuuhhmm nogal ironisch gezien de ontwikkelingen die zich een uur later ontsponnen.quote:
Jeb Bushquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:19 schreef Nintex het volgende:
Jeb!twitter:JebBush twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:05:55As the grandfather of two precious girls, I find that no apology can excuse away Donald Trump's reprehensible comments degrading women. reageer retweet
quote:
Deze?twitter:SpeakerRyan twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 21:02:57Victims of sexual assault deserve full protection under the law. And now, they will have it. https://t.co/4DcL2YkpG6 https://t.co/ktb8RlynqW reageer retweet
Nou ik heb Trump nog niet iemand seksueel zien mishandelen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou het is uuuuhhmm nogal ironisch gezien de ontwikkelingen die zich een uur later ontsponnen.
Billy Bush:twitter:JessicaTaylor twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:23:45.@Reince statement on Trump's comments: "No woman should ever be described in these terms or talked about in this manner. Ever.” reageer retweet
Toet toet, daar komt de bus.twitter:alivitali twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:26:39Pro-Trump PAC source told me "wheels just came off." Then floats Trump dropping out/Pence finishing race. "Would that blow ur mind or what?" reageer retweet
Als dit alles is, snap ik niet waarom ze haar speeches niet al lang heeft vrijgegeven. Ze had zelfs punten kunnen scoren in de primary zoals dat ze eigenlijk voor het Canadees zorgsysteem wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:02 schreef skysherrif het volgende:
Overigens zijn alle uitgelekte emails van de DNC en Clinton campaign ook wel interessant
Hij heeft de mensen die wel belasting betaalden anders goed genaaid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou ik heb Trump nog niet iemand seksueel zien mishandelen hoor
Waarom?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij heeft de mensen die wel belasting betaalden anders goed genaaid.
Daarom wil ik wel eens iets van z'n financiën zien. Als hij bijna 20 jaar geen belasting hoefde te betalen omdat hij bijna een miljard verloor, van wat ik van wat op TV begreep heeft 'ie dan "maar" 50 miljoen per jaar verdiend om dat weer terug te verdienen. Hoe de fuck je dan een miljardair kan zijn met zulke inkomsten weet ik niet, ben best benieuwd waar dat geld dan vandaan kwam. Of hij liegt de hele handel bij elkaar en is "maar" een miljonair.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom?Wie de fuck betaalt nou belasting terwijl je dat niet hoeft te betalen.
twitter:cristinalaila1 twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 01:25:46"Bill Clinton dropped his pants and said 'kiss it please'."-Paula Jones, 1991Billy Bush https://t.co/uudF7FMYuc reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |