abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165826352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:49 schreef Nintex het volgende:
Volgens CNN komt Trump vanavond nog met een statement.
Oeh, dat gaat pijnlijk worden.
pi_165826401
Misschien gaat Trump het wel aan Pence doorgeven :P Zou Pence een kans maken tegenover HC? Hij is een zeer ervaren debater maar volgens mij is de tijd om naar de inhoud te kijken allang voorbij :{
pi_165826425
Wat zou hij nu denken?

pi_165826453
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:04 schreef vigen98 het volgende:
Misschien gaat Trump het wel aan Pence doorgeven :P Zou Pence een kans maken tegenover HC? Hij is een zeer ervaren debater maar volgens mij is de tijd om naar de inhoud te kijken allang voorbij :{
Zou jij het doen? Zou jij je politieke toekomst opgeven omdat The Donald loopt te blunderen? Pence zou gek zijn als hij zich zo zou laten gebruiken. Die trekt zich ook gelijk terug.
pi_165826458
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:06 schreef L3gend het volgende:
Wat zou hij nu denken?

[ afbeelding ]

I hate my job.
pi_165826560
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:32 schreef L3gend het volgende:

[..]

Als dit alles is, snap ik niet waarom ze haar speeches niet al lang heeft vrijgegeven. Ze had zelfs punten kunnen scoren in de primary zoals dat ze eigenlijk voor het Canadees zorgsysteem was
Daar doel ik niet op, gaat om veel meer, maar dat wordt nu allemaal doorgespit
pi_165826681
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Daar doel ik niet op, gaat om veel meer, maar dat wordt nu allemaal doorgespit
Dat sneeuwt onder. Ten eerste is het niet veel bijzonders of nieuw, en moet er echt enorm aan gespint worden, en is Wikileaks nu bekend als Wikileakski, en nu dit van Trump. Dan komt nog het debat..... Zelfs republikeinen gaan afstand nemen van hem.
Een paar lullige emails met opmerkingen die zo uit te leggen zijn veranderen niets meer. En er zijn nog vragen over de belastingen... .

Clinton gaat dit duidelijk winnen.
pi_165826732
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat sneeuwt onder. Ten eerste is het niet veel bijzonders of nieuw, en moet er echt enorm aan gespint worden, en is Wikileaks nu bekend als Wikileakski, en nu dit van Trump. Dan komt nog het debat..... Zelfs republikeinen gaan afstand nemen van hem.
Een paar lullige emails met opmerkingen die zo uit te leggen zijn veranderen niets meer. En er zijn nog vragen over de belastingen... .

Clinton gaat dit duidelijk winnen.
We zullen zien, ik denk dat er echt nog wel wat dingen daar rondspoken. Een ding lijkt duidelijk, wie het ook wordt, aan het eind van de verkiezingen of begin van het termijn zal die niet zo populair zijn :P
pi_165826769
Kayleigh McEnany, 1 van de trump supporters/reporters bij CNN doet nu ook afstand van Trumps uitspraken en vindt dat hij echt zijn nederige excuses hiervoor moet aanbieden.
pi_165826803
quote:
One House Republican lawmaker, speaking anonymously to candidly discuss his party's nominee, said, "He's going to be radioactive soon."
A House Republican aide said GOP congressional candidates soon will have to start campaigning as "a check on Hillary Clinton" because Trump is too toxic. "You can't defend this guy."
Read more: http://www.politico.com/s(...)229307#ixzz4MRyFhaYA
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
pi_165826811
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:48 schreef OMG het volgende:

[..]

Daarom wil ik wel eens iets van z'n financiën zien. Als hij bijna 20 jaar geen belasting hoefde te betalen omdat hij bijna een miljard verloor, van wat ik van wat op TV begreep heeft 'ie dan "maar" 50 miljoen per jaar verdiend om dat weer terug te verdienen. Hoe de fuck je dan een miljardair kan zijn met zulke inkomsten weet ik niet, ben best benieuwd waar dat geld dan vandaan kwam. Of hij liegt de hele handel bij elkaar en is "maar" een miljonair.
Dit begint ook wel een beetje een oud riedeltje te worden. Hij heeft al informatie over zijn financiën gedumpt waaruit blijkt dat hij zeer goede, gediversifieerde vermogensbestanddelen heeft. De enige manier waarop hij geen miljarden waard is, is als hij miljarden schuld heeft. Dat is onmogelijk verborgen te houden.

Of je hem mag of niet, hij is een zeer succesvolle zakenman. Dit staat echt buiten kijf.
pi_165826822
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:49 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dit begint ook wel een beetje een oud riedeltje te worden. Hij heeft al informatie over zijn financiën gedumpt waaruit blijkt dat hij zeer goede, gediversifieerde vermogensbestanddelen heeft. De enige manier waarop hij geen miljarden waard is, is als hij miljarden schuld heeft. Dat is onmogelijk verborgen te houden.

Of je hem mag of niet, hij is een zeer succesvolle zakenman. Dit staat echt buiten kijf.
En geen belasting betalen?

Hoe zit dat nou met dat "locker room banter"?
I´m back.
pi_165826823
Geloof je hem nog?
pi_165826826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:06 schreef L3gend het volgende:
Wat zou hij nu denken?

[ afbeelding ]

Ik moet zeggen - als Trump supporter - dat ik de memes wel hilarisch vind.

YayImOnline twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 23:08:32 "Yes...that's right, ma'am. The pussy, yes. You just grab 'em by the pussy. It's a metaphor. For Freedom. I am goin... https://t.co/iFUXDbzSqG reageer retweet
pi_165826835
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe zot dat nou met dat "locker room banter"?
Dat geen belasting betalen was toch gewoon een loophole waar hij gebruik van kon maken, iets waar oa clinton foundation ook gebruik van heeft gemaakt meen ik
pi_165826836
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:50 schreef Ulx het volgende:
Geloof je hem nog?
Tuurlijk niet. Het is vanaf het begin een oplichtingszaak geweest.
I´m back.
pi_165826842
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat geen belasting betalen was toch gewoon een loophole waar hij gebruik van kon maken, iets waar oa clinton foundation ook gebruik van heeft gemaakt meen ik
Maakt het voor mij niet beter hoor.
I´m back.
pi_165826850
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe zot dat nou met dat "locker room banter"?
Hoe kom je er bij dat Trump geen belasting betaalt? Hij heeft miljoenen, zo niet miljarden, betaald aan belastingen.

Of hij geen federal income tax betaald heeft? Who cares? Ik heb liever een president die snapt hoe het systeem werkt en dus niet meer betaald dan nodig dan iemand die zorgeloos te veel geld afdraagt aan de overheid.

Ik bedoel, word je ook boos over mensen die 120 km/uur rijden op de snelweg in plaats van 110 km/uur?
pi_165826855
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maakt het voor mij niet beter hoor.
Jij gaat meer belasting betalen dan nodig is? Dan ben je best debiel, dat doet niemand, zeker niet in de zakenwereld, zeker niet als het gewoon LEGAAL is.... ?

RosieGray twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 02:49:29 a sitting GOP senator is openly calling for Trump to drop out https://t.co/oT6LeTktOX reageer retweet
pi_165826859
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Jij gaat meer belasting betalen dan nodig is? Dan ben je best debiel, dat doet niemand, zeker niet in de zakenwereld, zeker niet als het gewoon LEGAAL is.... ?

RosieGray twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 02:49:29 a sitting GOP senator is openly calling for Trump to drop out https://t.co/oT6LeTktOX reageer retweet
Sterker nog, als je als bedrijf te veel belasting betaalt kun je in het strafrecht terecht komen voor onverantwoordelijk gedrag jegens je aandeelhouders.
pi_165826860
quote:

[..]

Ondertussen zijn er genoeg zakenmensen die aangeven niet van dat soort constructies gebruik te maken. Aangezien loopholes vaak ook weer gesloten worden is het niet altijd even handig.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_165826863
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:55 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat Trump geen belasting betaalt? Hij heeft miljoenen, zo niet miljarden, betaald aan belastingen.

Of hij geen federal income tax betaald heeft? Who cares? Ik heb liever een president die snapt hoe het systeem werkt en dus niet meer betaald dan nodig dan iemand die zorgeloos te veel geld afdraagt aan de overheid.

Ik bedoel, word je ook boos over mensen die 120 km/uur rijden op de snelweg in plaats van 110 km/uur?
Nou ja, ik niet.
I´m back.
pi_165826864
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:56 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ondertussen zijn er genoeg zakenmensen die aangeven niet van dat soort constructies gebruik te maken. Aangezien loopholes vaak ook weer gesloten worden is het niet altijd even handig.
het is uiteindelijk toch ook legaal gebleken, anders zou ie nu wel wat rechtzaken aan zn broek hebben neem ik aan
pi_165826865
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 02:56 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Sterker nog, als je als bedrijf te veel belasting betaalt kun je in het strafrecht terecht komen voor onverantwoordelijk gedrag jegens je aandeelhouders.
:') Ben nu toch wel heel benieuwd naar bronnen waarmee je deze uitspraak kunt staven. Wellicht beschik je over jurisprudentie?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_165826868
quote:

[..]

Meer dan nodig is de andere kant van de medaille, denk ik. Maar goed, maakt niet.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')