Geen idee, ik zit ook te wachten. Of nog even lachen of nog even gamen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 05:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee hij komt met een video-statement (of dat wordt iig online geclaimed al een tijdje)
Dubbel schermquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 05:56 schreef OMG het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit ook te wachten. Of nog even lachen of nog even gamen.
Verrek, ik zou het inderdaad op m'n Xbox kunnen in een sidebar kunnen kijken. Nou ja, misschien. Ik trek nog een biertje open.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 05:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dubbel scherm
Game alleen liever thuis dan op mn werk -.-
Dat is toch amper een excuus te noemen: "Vond je het vervelend? Nou, sorry in dat geval. Maar hij daar zegt veel ergere dingen.".quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 05:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die is al een paar uur bekend.
Gealarmeerd door de kritiek bood Trump vrijdag in een verklaring zijn verontschuldigingen aan, een zeldzaamheid voor de zakenman. "Het spijt me als ik iemand heb gekwetst." Zijn opmerkingen deed hij af als "kleedkamerhumor".
De Republikein voegde er aan toe dat Bill Clinton "veel, veel ergere dingen tegen me heeft gezegd op de golfbaan''. In een interview met The New York Times noemde Trump ex-president Clinton onlangs "de grootste vrouwenmisbruiker uit de geschiedenis van de politiek".
http://nos.nl/artikel/213(...)che-opmerkingen.html
UUGgggh, ok ik ga naar huis je hebt me overtuigdquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 05:59 schreef OMG het volgende:
[..]
Verrek, ik zou het inderdaad op m'n Xbox kunnen in een sidebar kunnen kijken. Nou ja, misschien. Ik trek nog een biertje open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Nogal, wel fijn 1 minuut voordat mijn gratis cnn livestream er mee op houdtquote:
Prima reactie van Trump.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 06:19:43Here is my statement. https://t.co/WAZiGoQqMQ reageer retweet
Ik mag toch hopen dat de meeste mannen wel iets beters dan "ik rand vrouwen aan" hebben om over op te scheppenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 07:03 schreef Delibird het volgende:
Storm om niks, Bill Clinton deed veel ergere dingen en daarbij verdedigd door Hillary. En veel mannen denken zoals Trump, het enige probleem is dat het naar buiten is gekomen.
En na de commercial break was ze ineens foetsie.quote:
What a bunch of pussies!quote:
Het gaat wel heeeeeeeel interressant worden zondag!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:28 schreef Ulx het volgende:
Rechtspinnen kan gewoon niet. Niet twee dagen voor het debat. No way. Trump zal vlak voor het debat door het stof moeten. En reken maar dat Clinton hem dan te pakken neemt. En zodra hij via Bill terug gaat slaan is zijn excuses gelijk weer hypocriet en onoprecht en laf te noemen. En dat zal Clinton dan ook zeker doen.
Hij staat schaakmat.
Alsof het buitenlands/militair beleid van Trump veel vertrouwen geeft. Rusland de wereld laten verneuken, onvoorspelbaar richting bondgenoten zoals Navo/Japan/Korea, olievelden bombarderen in Libye terwijl ISIS die niet onder controle heeft want hij wil machtsvertoon plegen met een veel groter leger dan dat Amerika nu al heeft, handelsoorlogen met Mexico en China, etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:16 schreef skysherrif het volgende:
Achja wat is erger, wat domme stoere vieze praat met een of andere dude in de bus of honduras verneuken.
Ik heb natuurlijk Trump liever ook niet daarquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Alsof het buitenlands/militair beleid van Trump veel vertrouwen geeft. Rusland de wereld laten verneuken, onvoorspelbaar richting bondgenoten zoals Navo/Japan/Korea, olievelden bombarderen in Libye terwijl ISIS die niet onder controle heeft want hij wil machtsvertoon plegen met een veel groter leger dan dat Amerika nu al heeft, handelsoorlogen met Mexico en China, etc.
Pick your poisen met Trump: slecht imago of slecht beleid. En waarschijnlijk beide.
http://katu.com/news/loca(...)-for-trumps-commentsquote:SEATTLE (KOMO) - Washington State Republican chairman Susan Hutchison is defending Donald Trump after the Washington Post released a new video on Friday, in which the GOP nominee is caught having a lewd conversation about women in 2005.
In an interview with KOMO News Radio on Friday evening, Hutchinson said the comments made 11 years ago were, "repulsive to her" and others, then blamed former President Bill Clinton and the democratic party.
"He [Trump] was a democrat at the time and he was channeling Bill Clinton," said Hutchinson. "The hypocrisy of Hillary Clinton to say, 'this man does not belong in the White House,' when her husband defined this behavior is just absurd."
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
What a bunch of pussies!![]()
Werkelijk, dit gaat nergens meer over.
Als dit het level van Amerika is op dit moment dan vrees ik het ergste voor de wereld.
Trump is natuurlijk een narcistische sexist en Clinton een kille crimineel maar jezus als mensen op tv al zo tekeer gaan tegen elkaar......
Toch maar Jill Stein kiezen?
Punt is, veel van dit is natuurlijk 'faux outrage'. Na meer dan 40 jaar in de spotlights zou iedereen Trump toch moeten kennen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
What a bunch of pussies!![]()
Werkelijk, dit gaat nergens meer over.
Als dit het level van Amerika is op dit moment dan vrees ik het ergste voor de wereld.
Trump is natuurlijk een narcistische sexist en Clinton een kille crimineel maar jezus als mensen op tv al zo tekeer gaan tegen elkaar......
Toch maar Jill Stein kiezen?
Ah, Trump is een born again Republican.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:00 schreef Hyperdude het volgende:
In 2005 Trump was a democrat.
Just saying.
[..]
http://katu.com/news/loca(...)-for-trumps-comments
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |