abonnement Unibet Coolblue
pi_163685728
Feedback topic :*.

Hier verder met FB

Vraag van ChrisCarter:

quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:31 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / [BNW FB]

Ik wacht nog steeds op respons. Ik zie dat het weg is maar het stoort continu. Kan daar op zijn minst iets van gezegd worden en plein public?
Antwoord jogy:

quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben hoe dan ook wel klaar met die reeks eerlijk gezegd en geneigd om er een hangslot op te gooien en het achter ons te laten. Dit gedrocht van een complot is al een paar keer eerder als topic in BNW langs geweest en die keren heb ik die gesloten juist omdat het niet goed kan gaan. die keren was het topic geopend door mensen die specifiek geloofde dat het bestond en dat ging eigenlijk meteen al verkeerd. Deze reeks is geopend door iemand die, naar ik aanneem, die positief staat tegenover de strijd van de lbgt gemeenschap en dus wilde ik het best een kans geven om een antwoord geformuleerd te krijgen.

Nu weet ik niet bepaald wat de verwachting was van dat topic hoor maar ik denk niet dat het uitgangspunt was dat het ergste van een eventuele dubbele lbgt agenda (waar de lbgt gemeenschap zelf geen weet van heeft) was dat men wieldoppen roze gingen verven. Het complot gaat er om dat de lbgt gemeenschap een onwetende participant is in een groter plan en dus andere geaardheden ook langzaamaan geaccepteerd zouden worden.

Volgens mij is er één keer een daadwerkelijk antwoord gekomen wat het uiteindelijke doel zou zijn van het lbgt agenda complot, die heb ik destijds ook uit proberen te schrijven, dus dan is het antwoord wel al gegeven.

Maar wat me dus het meest stoort, ook al heb ik dus helemaal niets met het onderwerp, is dat wanneer er een vraag gesteld wordt de mensen die een antwoord willen geven weggejoeld worden. En dan heb ik het niet over bijvoorbeeld cad maar er is een hele lijst aan mensen langs geweest, ook mensen die verder niet in BNW komen en dus geen last hebben van de loopgravenziekte die dus mee deden aan de discussie om duidelijk te krijgen waar die agenda toe zou leiden in de ogen van de 'gelovers' en die worden per definitie afgedaan als politiek incorrecte mafklappers, beetje makkelijk gezien het feit dat het antwoord op de vraag van de lbgt agenda per definitie politiek incorrect is.

Er wordt hier weleens geageerd tegen het feit dat sommige mensen geen weerwoord willen hebben en het liefst een soort jaknikkerig forum wil hebben dat alle complottheorieën waar zijn, in de lbgt reeks is precies hetzelfde aan de gang alleen omgekeerd. Men wil een reeks waar eigenlijk alleen maar gezegd wordt dat de eventuele agenda onzin is, wat best zo kan zijn hoor (daar zou ik mijn geld op zetten in ieder geval) maar dat is dus niet het gegeven doel van het topic.

En dan heb ik dus niet over mensen die de kunst van discussiëren niet machtig zijn of er de brui aan hebben gegeven en er enkel nog langskomen om te klagen.

Als je het antwoord niet wil weten, stel dan de vraag ook niet. Daar komt het op neer.

Maar een sidenote; Het is wel een goed gesprek geweest hoor bij tijd en wijle maar de rek lijkt er een beetje uit.


[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 12:16:40 ]
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 12:29:39 #2
249559 crew  Lavenderr
pi_163686108
Ik begrijp dat het dus de schuld is van de users die niet geloven in een agenda dat het topic ontspoort? Nou dat is het niet. Het ontspoort door het trollen en stoken en niet te vergeten ignorance van bepaalde users (ze weten zelf wel wie ik bedoel).
Het moedwillig veranderen van een post door notabene een mod waardoor die post ineens een geheel andere inhoud krijgt is ook iets wat absoluut niet hoort.
pi_163686237
Hoe kan een topic ook ontsporen als de niet gelovers in die agenda gewoon vragen waarom "p" ook bij die agenda hoort en wat er mis is met gelijke rechten.
pi_163686320
Het probleem is vooral dat tegenstanders van de LGBT emancipatie het complot in het leven hebben geroepen dat de acceptatie van pedoseksualiteit op slinkse wijze wordt doorgevoerd via de acceptatie van andere geaardheden en genders.

Degenen die dat aan het licht brachten gaven bovendien zich wel te kunnen vinden in dat complot.

Tja, je kunnen vinden in een homofoob complot kan ik maar op 1 manier uitleggen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 12 juli 2016 @ 12:50:50 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163686467
Er is geen schuldige in deze hoor, de gegeven antwoorden zijn eerlijk en de gegeven kritiek op die antwoorden begrijpelijk. En dit onderwerp had ook herrie gegeven in een willekeurig ander forum, niet BNW specifiek. Juist omdat die reeks óók mensen van buiten BNW aantrok om hun zegje te doen. En het is een extreem gevoelig onderwerp voor alle betrokkenen, de mensen die zich betrokken voelen aan de pro lbgt rechten strijd en de mensen die aan de anti kant staan. Als er een vraag gesteld wordt kan het niet zo zijn dat de helft van het antwoord weg moet blijven uit het topic als dit volgens de mensen die aan de anti kant staan één van de pijlers is van hun makke ermee en daar wordt wel de hele tijd op aangestuurd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 13:04:32 #6
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163686769
Maar daar ging heel mijn post niet over. Ik bedoel die trollerige sneer iedere keer op het einde van die posts. "Laat het razen maar beginnen" of "nu komt de kliek weer massaal debunken".
Dat Calimero gedrag ontspoort topics. niet de vraag naar inhoudelijke argumenten.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 13:07:19 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163686831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:04 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar daar ging heel mijn post niet over. Ik bedoel die trollerige sneer iedere keer op het einde van die posts. "Laat het razen maar beginnen" of "nu komt de kliek weer massaal debunken".
Dat Calimero gedrag ontspoort topics. niet de vraag naar inhoudelijke argumenten.
Juist. Want de achterliggende gedachte en wens is natuurlijk dat men weer volop op haar uitgekauwde niks-riedeltje reageert. Dan ontspoort het opnieuw en kan madam de schuld weer bij de ongelovigen leggen. Met een toedels erachteraan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163687319
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:04 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar daar ging heel mijn post niet over. Ik bedoel die trollerige sneer iedere keer op het einde van die posts. "Laat het razen maar beginnen" of "nu komt de kliek weer massaal debunken".
Dat Calimero gedrag ontspoort topics. niet de vraag naar inhoudelijke argumenten.
Precies _O_
  dinsdag 12 juli 2016 @ 13:30:50 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163687379
-Dit. Helpt. Niet.-

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 12-07-2016 13:52:44 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 13:51:09 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163687887
Meiske toch, ik zit je hoog, ik voel me gecomplimenteerd maar ik zit er niet op te wachten.

Nogmaals ik (en ook andere complotters) posten hier haast niet meer vanwege de geweldige sfeer en al die open minded positieve mensen die hier elke dag aanwezig zijn, die iedereen met een lach ontvangen, nooit iets verkeerd doen en al helemaal niet achterbaks zijn al hebben anderen een andere mening. Vandaar dat er ook haast geen mens meer iets post aan bwn-zaakjes, fijn toch? Maar soit hebben jullie je zin. Je ziet hoe het dance vergaat nu hij iets aankaart wat de possitievo's niet aanstaat, lijkt wel alsof ie verstoten wordt, best puberaal maar ja. Nogmaals mijn ei kan ik ook ergens anders kwijt, ik lig er niet wakker van.

Evengoed nog een fijne middag allemaal en fok je niet :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163687890
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Verder wil ik er nog aan toevoegen dat het niet uitmaakt wat in welk topic ik post, de rapen zijn meteen gaar
Zou je je toch moeten gaan afvragen of dat niet aan jezelf ligt
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 12 juli 2016 @ 13:59:17 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163688119
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Meiske toch, ik zit je hoog, ik voel me gecomplimenteerd maar ik zit er niet op te wachten.

Nogmaals ik (en ook andere complotters) posten hier haast niet meer vanwege de geweldige sfeer en al die open minded positieve mensen die hier elke dag aanwezig zijn, die iedereen met een lach ontvangen, nooit iets verkeerd doen en al helemaal niet achterbaks zijn al hebben anderen een andere mening. Vandaar dat er ook haast geen mens meer iets post aan bwn-zaakjes, fijn toch? Maar soit hebben jullie je zin. Je ziet hoe het dance vergaat nu hij iets aankaart wat de possitievo's niet aanstaat, lijkt wel alsof ie verstoten wordt, best puberaal maar ja. Nogmaals mijn ei kan ik ook ergens anders kwijt, ik lig er niet wakker van.

Evengoed nog een fijne middag allemaal en fok je niet :*
Normaal gooi ik die klaagzang van je meteen weg want het gaat dus nergens over. Maar even specifiek voor jou, in jouw geval is het vaak nog niet eens dat je er aparte ideeën op nahoudt of zelf politiek incorrecte ideeën maar omdat je manier van discussiëren gewoon volledig te kort schiet.

ALLES betrek je op jezelf, je kwijnt en huilt alleen maar dat het allemaal kut is en dat je iets anders gaat doen maar als een boomerang kom je weer terug om PRECIES hetzelfde te schreeuwen, ongeacht waar en wanneer en welk onderwerp. Heb je het in een kladblok staan ergens? Dat je lekker snel kan kopiëren plakken? Jij zit volledig vast in een 'self-fulfilling prophecy', geen idee wie de kip was en waar het ei vandaan is gekomen maar dit schiet voor geen millimeter op.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163688497
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Meiske toch, ik zit je hoog, ik voel me gecomplimenteerd maar ik zit er niet op te wachten.
*
Je voelt jezelf ook wel heel wat he? :')

Waarom is het toch zo lastig om te beantwoorden wat er mis is met gelijke rechten voor iedereen? En wat heeft "p" te maken met lgbt?

Dat jij je blijkbaar aangevallen voelt door dit soort simpel te beantwoorden vragen zegt toch echt wel wat over jouw verknipte persoonlijkheid
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:22:27 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163688771
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Normaal gooi ik die klaagzang van je meteen weg want het gaat dus nergens over. Maar even specifiek voor jou, in jouw geval is het vaak nog niet eens dat je er aparte ideeën op nahoudt of zelf politiek incorrecte ideeën maar omdat je manier van discussiëren gewoon volledig te kort schiet.

ALLES betrek je op jezelf, je kwijnt en huilt alleen maar dat het allemaal kut is en dat je iets anders gaat doen maar als een boomerang kom je weer terug om PRECIES hetzelfde te schreeuwen, ongeacht waar en wanneer en welk onderwerp. Heb je het in een kladblok staan ergens? Dat je lekker snel kan kopiëren plakken? Jij zit volledig vast in een 'self-fulfilling prophecy', geen idee wie de kip was en waar het ei vandaan is gekomen maar dit schiet voor geen millimeter op.
Ho ho ik klaag niet hooguit over het forum, dat er haast iemand nog iets post aan bnw-zaakjes vanwege de algemene oh zo prettige sfeer tieft elk weldenkend mens um na een x periode. Als iemand me door de stront haalt mag ik me daar best tegen verweren. Zie wat er met dance gebeurt omdat ie een mening heeft die tegen de algemene kliek-wind ingaat. Ja leuk met zulke mensen een discussie aangaan maar niet echt. Al de bekende beschuldigingen die ik ook steeds naar mijn kop krijg geslingerd, worden van stal gehaald. Ik zit er niet zo mee, daar ben ik inmiddels aan gewend. Hopelijk D ook niet maar het mag best eens gezegd worden. Zie hoeveel mensen die complotminded zijn, de benen nemen of hebben genomen vanwege al dit gedoe jaar in jaar uit. Goed opgelost toch? Blijft er niet veel over aan bnw-zaakjes maar het zij zo. Ik kan inmiddels heel wat users opnoemen die precies hetzelfde dachten en er de brui aan hebben gegeven.

Maar boeien, mij zul je hier ook steeds minder zien, dit deed ik sowieso al wat betreft informatie sharen en posten. Dan blijft niet meer veel over aan true-bnw buiten een paar arme zielen die het af en toe nog blijven proberen.

laters! :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163689046
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ho ho ik klaag niet hooguit over het forum, dat er haast iemand nog iets post aan bnw-zaakjes vanwege de algemene oh zo prettige sfeer tieft elk weldenkend mens um na een x periode. Als iemand me door de stront haalt mag ik me daar best tegen verweren. Zie wat er met dance gebeurt omdat ie een mening heeft die tegen de algemene kliek-wind ingaat. Ja leuk met zulke mensen een discussie aangaan maar niet echt. Al de bekende beschuldigingen die ik ook steeds naar mijn kop krijg geslingerd, worden van stal gehaald. Ik zit er niet zo mee, daar ben ik inmiddels aan gewend. Hopelijk D ook niet maar het mag best eens gezegd worden. Zie hoeveel mensen die complotminded zijn, de benen nemen of hebben genomen vanwege al dit gedoe jaar in jaar uit. Goed opgelost toch? Blijft er niet veel over aan bnw-zaakjes maar het zij zo. Ik kan inmiddels heel wat users opnoemen die precies hetzelfde dachten en er de brui aan hebben gegeven.

Maar boeien, mij zul je hier ook steeds minder zien, dit deed ik sowieso al wat betreft informatie sharen en posten. Dan blijft niet meer veel over aan true-bnw buiten een paar arme zielen die het af en toe nog blijven proberen.

laters! :+
Sorry, kan het niet laten, maar dit komt op mij over als dat een agent (sorry jogy) iemand (cad dus) een bekeuring geeft voor te hard rijden, en dat degene die de bekeuring krijgt weer te hard wegrijd en roept dat de bekeuring onterecht is want hij reed helemaal niet te hard volgens hemzelf.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 15:19:44 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163690292
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ho ho ik klaag niet hooguit over het forum, dat er haast iemand nog iets post aan bnw-zaakjes vanwege de algemene oh zo prettige sfeer tieft elk weldenkend mens um na een x periode. Als iemand me door de stront haalt mag ik me daar best tegen verweren. Zie wat er met dance gebeurt omdat ie een mening heeft die tegen de algemene kliek-wind ingaat. Ja leuk met zulke mensen een discussie aangaan maar niet echt. Al de bekende beschuldigingen die ik ook steeds naar mijn kop krijg geslingerd, worden van stal gehaald. Ik zit er niet zo mee, daar ben ik inmiddels aan gewend. Hopelijk D ook niet maar het mag best eens gezegd worden. Zie hoeveel mensen die complotminded zijn, de benen nemen of hebben genomen vanwege al dit gedoe jaar in jaar uit. Goed opgelost toch? Blijft er niet veel over aan bnw-zaakjes maar het zij zo. Ik kan inmiddels heel wat users opnoemen die precies hetzelfde dachten en er de brui aan hebben gegeven.

Maar boeien, mij zul je hier ook steeds minder zien, dit deed ik sowieso al wat betreft informatie sharen en posten. Dan blijft niet meer veel over aan true-bnw buiten een paar arme zielen die het af en toe nog blijven proberen.

laters! :+
Het mag best wel eens gezegd worden, eens. Het is niet de bedoeling dat het 60 tot 80% van je posts behelst zoals het bij jou nu wel doet. Altijd als je enigszins een weerwoord krijgt gaat het weer in de BNW is kut en logisch dat de echte echte BNWérs steeds meer wegblijven stand. Dat is NIET de bedoeling.

Mijn kritiek op het lbgt topic ging dan ook niet over de kritiek die JIJ krijgt want die lok je uit alsof je met een KKK kostuum rondloopt in een zwarte sloppenwijk, je roept het echt op je zelf af en klaagt dan over het resultaat. Dus je staat er volledig los van.

Blijf hier en houdt het 'BNW is kut' riedeltje achterwege en als je dat niet kan dan blijf je zelf maar achterwege, het is jouw eigen vrije keuze tussen die twee en als je daar niet mee kan leven dan is het dus optie twee. Verdedig jezelf tegen kritiek, rapporteer het als mensen jou persoonlijk aanvallen terwijl jij gewoon ontopic bezig bent en dan is er verder niets aan de hand. Gewoon doorgaan op dezelfde weg is wat mij betreft een no-go. Ik weet het nu wel, iedereen weet het nu wel.

En voor de rest van de mensen die zich eventueel aangesproken voelen, doe dat maar niet, het gaat over niemand anders dan degene die ik nu aanspreek.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 15:45:25 #17
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163690909
Let love inhoudelijke discussie rule :) zoveel mogelijkheden op BNW als we allemaal de hakken uit het zand laten.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 15:50:55 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163691010
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:45 schreef ChrisCarter het volgende:
zoveel mogelijkheden op BNW als we allemaal de hakken uit het zand laten.
Dan bloeien de bloemetjes weer op, gaat de zon weer schijnen, gaan mensen in harmonie en bloemetjes in het haar buiten dansen, hand in hand en eeuwige vrede.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163692452
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan bloeien de bloemetjes weer op, gaat de zon weer schijnen, gaan mensen in harmonie en bloemetjes in het haar buiten dansen, hand in hand en eeuwige vrede.
Da's wel heel erg gay hoor. :D
pi_163692519
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:50 schreef Fixers het volgende:

[..]

Da's wel heel erg gay hoor. :D
Dus toch een agenda!! 8-)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 12 juli 2016 @ 16:53:53 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163692529
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:50 schreef Fixers het volgende:

[..]

Da's wel heel erg gay hoor. :D
Gay als in vrolijk O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163692636
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Gay als in vrolijk O+.
Die bedoeld ik inderdaad. :)
  dinsdag 12 juli 2016 @ 17:16:16 #23
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163693103
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 15:45 schreef ChrisCarter het volgende:
Let love inhoudelijke discussie rule :) zoveel mogelijkheden op BNW als we allemaal de hakken uit het zand laten.
Zeg dat ook even tegen Copycat, Scrummie en Chewie die hier alleen maar weer olie op het vuur gooien door de reacties.
Feyenoord!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 17:17:06 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163693129
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zeg dat ook even tegen Copycat, Scrummie en Chewie die hier alleen maar weer olie op het vuur gooien door de reacties.
Hij zei 'allemaal' dus zo vat ik het zeker ook op.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 17:19:35 #25
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163693198
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zeg dat ook even tegen Copycat, Scrummie en Chewie die hier alleen maar weer olie op het vuur gooien door de reacties.
Zoek even de definitie op van allemaal, Japie :)
pi_163694070
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ho ho ik klaag niet hooguit over het forum, dat er haast iemand nog iets post aan bnw-zaakjes vanwege de algemene oh zo prettige sfeer tieft elk weldenkend mens um na een x periode. Als iemand me door de stront haalt mag ik me daar best tegen verweren. Zie wat er met dance gebeurt omdat ie een mening heeft die tegen de algemene kliek-wind ingaat. Ja leuk met zulke mensen een discussie aangaan maar niet echt. Al de bekende beschuldigingen die ik ook steeds naar mijn kop krijg geslingerd, worden van stal gehaald. Ik zit er niet zo mee, daar ben ik inmiddels aan gewend. Hopelijk D ook niet maar het mag best eens gezegd worden. Zie hoeveel mensen die complotminded zijn, de benen nemen of hebben genomen vanwege al dit gedoe jaar in jaar uit. Goed opgelost toch? Blijft er niet veel over aan bnw-zaakjes maar het zij zo. Ik kan inmiddels heel wat users opnoemen die precies hetzelfde dachten en er de brui aan hebben gegeven.

Maar boeien, mij zul je hier ook steeds minder zien, dit deed ik sowieso al wat betreft informatie sharen en posten. Dan blijft niet meer veel over aan true-bnw buiten een paar arme zielen die het af en toe nog blijven proberen.

laters! :+
Ach ja – tegenwoordig de gemiddelde ‘BNW’ mening/uitzicht/visie gewoon op TV te zien is.(journaal,chatshows,politiek actualiteit enz.)

Als ik naar NWS gaan wat posten ben ik meteen naar ‘BNW’ verstuurd....en dan zelfde BS in BNW krijgen.

Sorry – maar deze forum loopt gewoon dood. Ik vind ’t wel jammer, maar ik zie heel weinig zogenaamde kritische woorden en minder en minder interessante mening/discussie/info. Tis gewoon ’n groepje die graag ruzie wil hebben/mensen afzeiken/ gelijk krijgen en dat krijgen ze toch niet maar ze denken ’t wel wanneer sommige users niet meer reageren(mostly because of getting bored to death). En daar heb ik geen zin in.
Ik zie meer over ‘BNW’ in VPRO docu’s enz.

Er zijn leuker,vriendelijker en interessanter forums te vinden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163694325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ach ja – tegenwoordig de gemiddelde ‘BNW’ mening/uitzicht/visie gewoon op TV te zien is.(journaal,chatshows,politiek actualiteit enz.)

Als ik naar NWS gaan wat posten ben ik meteen naar ‘BNW’ verstuurd....en dan zelfde BS in BNW krijgen.

Sorry – maar deze forum loopt gewoon dood. Ik vind ’t wel jammer, maar ik zie heel weinig zogenaamde kritische woorden en minder en minder interessante mening/discussie/info. Tis gewoon ’n groepje die graag ruzie wil hebben/mensen afzeiken/ gelijk krijgen en dat krijgen ze toch niet maar ze denken ’t wel wanneer sommige users niet meer reageren(mostly because of getting bored to death). En daar heb ik geen zin in.
Ik zie meer over ‘BNW’ in VPRO docu’s enz.

Er zijn leuker,vriendelijker en interessanter forums te vinden.
Probleem met jouw reacties is dat het alleen jouw visie of de brandweer is. En alles dat niet in je visie past is bij voorbaat nep. Dan sta ik er niet van te kijken dat NWS je meteen terugverwijst naar BNW, terwijl je hier dan ook geen bijval meer weet te vinden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:33:19 #28
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163694510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Probleem met jouw reacties is dat het alleen jouw visie of de brandweer is. En alles dat niet in je visie past is bij voorbaat nep. Dan sta ik er niet van te kijken dat NWS je meteen terugverwijst naar BNW, terwijl je hier dan ook geen bijval meer weet te vinden.
Geen bijval? Ik ben het in ieder geval helemaal met hem eens.
Feyenoord!
pi_163695247
Gooi het forum gewoon op slot
Ben je meteen klaar met al het gezeik
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_163695425
Jogy je lijkt me buiten het forum een heel aardig iemand maar word het niet tijd om met pension te gaan?
Sinds je komst is het alleen maar bergafwaarts gegaan hier zo

Alle 'therapie sessies' ten spijt zijn we geen meter opgeschoten in de zoektocht naar oplossingen binnen het forum

En zolang je hier je ding blijft doen zal het een chaos blijven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:23:32 #31
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163695527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:19 schreef Ali_boo het volgende:
Jogy je lijkt me buiten het forum een heel aardig iemand maar word het niet tijd om met pension te gaan?
Sinds je komst is het alleen maar bergafwaarts gegaan hier zo

Alle 'therapie sessies' ten spijt zijn we geen meter opgeschoten in de zoektocht naar oplossingen binnen het forum

En zolang je hier je ding blijft doen zal het een chaos blijven
Ligt dat per se aan de moderator? Of is juist het hele publiek hier weggezakt in een soort gewennings-stand waardoor de hakken continu 24/7 in het zand staan?

Even als relatieve buitenstaander.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:30:12 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163695669
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:10 schreef Ali_boo het volgende:
Gooi het forum gewoon op slot
Ben je meteen klaar met al het gezeik
D'r gaat niets op slot maar als iemand praktisch alleen maar post dat BNW kut is vraag ik me wel af waarom die persoon blijft posten. Zoek dan groenere weides om die met je aanwezigheid te zegenen. Verder is het nu wel duidelijk en hoeft het van mij geen free4all te worden hier om weer alles en iedereen lik op stuk te geven of wat dan ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163695721
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ligt dat per se aan de moderator? Of is juist het hele publiek hier weggezakt in een soort gewennings-stand waardoor de hakken continu 24/7 in het zand staan?

Even als relatieve buitenstaander.
Het gebrek aan daadkracht en duidelijke richtlijnen
Iets waar de mods verantwoordelijk voor zijn

Omdat niemand weet wat de verwachtingen zijn en welke regels je niet moet overtreden is het zon choas binnen het forum

Jogy is heel goed in het slap gelul maar wanneer die echt actie moet ondernemen faalt die hopeloos
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_163695949
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:30 schreef jogy het volgende:

[..]

D'r gaat niets op slot maar als iemand praktisch alleen maar post dat BNW kut is vraag ik me wel af waarom die persoon blijft posten. Zoek dan groenere weides om die met je aanwezigheid te zegenen. Verder is het nu wel duidelijk en hoeft het van mij geen free4all te worden hier om weer alles en iedereen lik op stuk te geven of wat dan ook.
Je hebt je best gedaan maar je bent totaal ongeschikt voor het vak
De problemen binnen het forum zijn zo vaak aangekaart maar je weigert maar iets te ondernemen
Ben doodmoe van het alles maar willen uitpraten
Zijn momenten waar je hard moet optreden maar juist dan geef je niet thuis

Zonder er kort bovenop te zitten is het forum gedoodmed te falen
Zolang jij er zit zal er werkelijk niets veranderen

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 12-07-2016 20:24:18 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_163696422
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:19 schreef Ali_boo het volgende:

Alle 'therapie sessies' ten spijt zijn we geen meter opgeschoten in de zoektocht naar oplossingen binnen het forum

Wat een onzin. Vandaag zijn we juist heel veel opgeschoten :).
pi_163696444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je hebt je best gedaan maar je bent totaal ongeschikt voor het vak
De problemen binnen het forum zijn zo vaak aangekaart maar je weigert maar iets te ondernemen
Ben doodmoe van het alles maar willen uitpraten
Zijn momenten waar je hard moet optreden maar juist dan geef je niet thuis

Zonder er kort bovenop te zitten is het forum gedoodmed te falen
Zolang jij er zit zal er werkelijk niets veranderen
Dus hou aub de eer voor jezelf
Lul niet zo stom.
pi_163697031
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Guvie and I zijn het met elkaar eens
Armagedon must be near O+

Begrijp me niet verkeerd, de beste man heeft wel degelijk bepaalde kwaliteiten . Hij kan prima met alle winden mee lullen en heeft daarnaast bijzonder veel geduld als het gaat om user te woord staan

Maar als het echt gaat om actie ondernemen
Of duidelijkheid scheppen wel of niet gewenst is
Dan schiet die simpelweg tekort

Indien je iemand zou toevoegen aan het mod team die het beleid zou bepalen
En Jogy een uitvoerende taak zou geven dan zie ik het nog best werken

Maar in deze samenstelling zoals die nu is heb ik gewoon geen vertrouwen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:24:37 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163697106
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
Enorme leegloop staat gelijk aan vooruitgang
Dank je voor je reactie scrum

Steek nog een joint op zou ik zeggen
Er zijn er ook een aantal bij gekomen en er zijn er een aantal weg gegaan.
Je moet niet met een lat meten!
Men loopt hier te klagen dat wat vriendelijker naar elkaar moet zijn, En ondertussen behoorlijk lopen schelden in een ander topic, zo werkt dat niet.
Als je een discussie wil winnen op een forum moet je niet kop in zand steken en hier boehoe gaan roepen, maar dan moet je gewoon met sterke punten aan komen.
Opletten met wat je post, want een blunder word vaak met de grond gelijk gemaakt.

In plaats van dingen gooien op.
CGI
Crisis actors
en religie ( flat earth )

Kan je beter met wat aantoonbaar bewijs komen, want dit is gewoon simpel nee schudden meer niet.

En wat al helemaal niet werkt is dingen op een forum posten vragen om meningen over het onderwerk en als iemand het er niet mee eens is verrot schelden om zijn mening.

En ja er zijn zoveel mensen met zoveel meningen, en interesses iemand voor dom schaap uit maken of weg gaan omdat de mening niet deelt jammeren op de feedback je maakt jezelf dan alleen maar meer belachelijk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:26:29 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163697170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Guvie and I zijn het met elkaar eens
Armagedon must be near O+

Begrijp me niet verkeerd, de beste man heeft wel degelijk bepaalde kwaliteiten . Hij kan prima met alle winden mee lullen en heeft daarnaast bijzonder veel geduld als het gaat om user te woord staan

Maar als het echt gaat om actie ondernemen
Of duidelijkheid scheppen wel of niet gewenst is
Dan schiet die simpelweg tekort

Indien je iemand zou toevoegen aan het mod team die het beleid zou bepalen
En Jogy een uitvoerende taak zou geven dan zie ik het nog best werken

Maar in deze samenstelling zoals die nu is heb ik gewoon geen vertrouwen
Sommige dingen deel ik dan wel weer, maar de laatste keer dat ik dat uite mocht ik even weg.
Je weet wel de BNWstromfront maand :P

Ow en heb vaker gevraagd om een regel update, daarvoor zit dat topic daar ;)
Maar vaak is het zo dat men later beseft joh dit loopt uit de hand, terwijl je het al van ver ziet aankomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_163697340
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
Enorme leegloop staat gelijk aan vooruitgang
Dank je voor je reactie scrum

Steek nog een joint op zou ik zeggen
Enorm? :').

Wie ben je eigenlijk? Ik zie je nooit posten hier.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:33:27 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163697377
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je hebt je best gedaan maar je bent totaal ongeschikt voor het vak
De problemen binnen het forum zijn zo vaak aangekaart maar je weigert maar iets te ondernemen
Ben doodmoe van het alles maar willen uitpraten
Zijn momenten waar je hard moet optreden maar juist dan geef je niet thuis

Zonder er kort bovenop te zitten is het forum gedoodmed te falen
Zolang jij er zit zal er werkelijk niets veranderen
Als je mij weg wil hebben dan kan je een PM sturen naar forum@fok.nl en daar je zaak uitleggen maar er zal nooit de benodigde aanwezigheid aan moderators zijn om dit forum kunstmatig rustig te houden en waar de desbetreffende moderator niet gek wordt, dat kunstmatige rustig houden is symptoombestrijding en zodra je daar mee stopt gaat het weer mis.

En dan kan je ook een hele wat wel mag en wat niet mag lijst op gaan zetten maar je houdt altijd uitzonderingen en een lijst aan regels behoort niet nodig te zijn en die gaan ook niet speciaal voor BNW opgesteld worden. Als men dan ook precies de regels volgt en de mazen gaan zoeken en niet de geest van de lijn volgt met inherente Good will dan heb je er ook niets aan.

Hiermee is ook deze lijn van discussie klaar, je weet waar je moet zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 20:52:24 #42
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163697872
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Probleem met jouw reacties is dat het alleen jouw visie of de brandweer is. En alles dat niet in je visie past is bij voorbaat nep. Dan sta ik er niet van te kijken dat NWS je meteen terugverwijst naar BNW, terwijl je hier dan ook geen bijval meer weet te vinden.
Kortom twee volwassenen met een totaal andere visie . Jij verbind daaraan dat iemand met een totaal andere visie minder recht van spreken heeft en als gekkie weggezet mag worden .
Dat is bull shit , vrijheid van meningsuiting is niet geschreven voor jouw visie , het respecteren van elke user en het vrijlaten of iemand wel of niet jouw visie aanneemt zou normaal moeten zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:01:03 #43
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163698142
Ik ben het niet eens met de kritiek op Jogy by the way die van twee kampen komt. Ik heb nog steeds veel respect voor hoe Jogy en Dance het doen. Ga er maar aanstaan. Het is gewoon een heksenketel. Je hebt hier in BNW met de twee uitersten van het spectrum. Believers en users die believers op hun plek willen zetten. Dat zal nooit vrede worden al is het maar omdat de ene kant gewoon passief aggresief bejegend word door de ander.

En men wil hier op FOK ook die ene kant binnenboord houden in BNW dus dan is het een erg ondankbare taak om dat een beetje in goeie banen te leiden.
Feyenoord!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:05:22 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163698255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:01 schreef Japie77 het volgende:
Ik ben het niet eens met de kritiek op Jogy by the way die van twee kampen komt. Ik heb nog steeds veel respect voor hoe Jogy en Dance het doen. Ga er maar aanstaan. Het is gewoon een heksenketel. Je hebt hier in BNW met de twee uitersten van het spectrum. Believers en users die believers op hun plek willen zetten. Dat zal nooit vrede worden al is het maar omdat de ene kant gewoon passief aggresief bejegend word door de ander.

En men wil hier op FOK ook die ene kant binnenboord houden in BNW dus dan is het een erg ondankbare taak om dat een beetje in goeie banen te leiden.
:*.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:07:23 #45
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163698310
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:01 schreef Japie77 het volgende:
IJe hebt hier in BNW met de twee uitersten van het spectrum. Believers en users die believers op hun plek willen zetten. Dat zal nooit vrede worden al is het maar omdat de ene kant gewoon passief aggresief bejegend word door de ander.

Die posters die anderen op hun plek willen zetten worden in andere subfora niet getolereerd, bijvb in NWS. Begint BNW op een afvoerputje te lijken?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:17:16 #46
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163698567
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je hebt je best gedaan maar je bent totaal ongeschikt voor het vak
De problemen binnen het forum zijn zo vaak aangekaart maar je weigert maar iets te ondernemen
Ben doodmoe van het alles maar willen uitpraten
Zijn momenten waar je hard moet optreden maar juist dan geef je niet thuis

Zonder er kort bovenop te zitten is het forum gedoodmed te falen
Zolang jij er zit zal er werkelijk niets veranderen
je kan wel maanden wachten met die visie, maar je zal dan toch met voorbeelden moeten komen, anders heeft het geen zin om dat beweren.
pi_163698615
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sommige dingen deel ik dan wel weer, maar de laatste keer dat ik dat uite mocht ik even weg.
Je weet wel de BNWstromfront maand :P

Ow en heb vaker gevraagd om een regel update, daarvoor zit dat topic daar ;)
Maar vaak is het zo dat men later beseft joh dit loopt uit de hand, terwijl je het al van ver ziet aankomen.

Toen het forum helemaal opbloeide bedoel je ?
Wat een heerlijke periode was dat dan
De ene record na de andere werd verbroken kwa bezoekers aantal
Je zag met grote regelmaat users posten die normaal gesproken nooit hier kwamen
Er was een legio van actieve onderwerpen waar je uit kon kiezen

Maar verder ben ik het wel eens met je mbt tot de regel update. Gezien van gevoeligheid van de materie heeft bnw juist meer regels nodig en niet minder om het allemaal in goede banen te leiden

En ja veel van de problemen zijn te voorkomen door duidelijke te communiceren wat wel of niet gewenst is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_163699223
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je mij weg wil hebben dan kan je een PM sturen naar forum@fok.nl en daar je zaak uitleggen maar er zal nooit de benodigde aanwezigheid aan moderators zijn om dit forum kunstmatig rustig te houden en waar de desbetreffende moderator niet gek wordt, dat kunstmatige rustig houden is symptoombestrijding en zodra je daar mee stopt gaat het weer mis.

En dan kan je ook een hele wat wel mag en wat niet mag lijst op gaan zetten maar je houdt altijd uitzonderingen en een lijst aan regels behoort niet nodig te zijn en die gaan ook niet speciaal voor BNW opgesteld worden. Als men dan ook precies de regels volgt en de mazen gaan zoeken en niet de geest van de lijn volgt met inherente Good will dan heb je er ook niets aan.

Hiermee is ook deze lijn van discussie klaar, je weet waar je moet zijn.
Je moet van mij niet weg hoor
Zie mijn post naar guvie

De kwaliteiten die je wel degelijk hebt komen veel veter tot uitting in een uitvierende taak
Voor de leidinggevende taak kom je gewoon bepaalde eigenschappen tekort
Je drank om iedereen te vriend te houden schept brengt helaas oook veel choas met zich mee
Indien je iemand zou toevoegen aan het staf die maling heeft aan al de verschillende kampen , de confrontatie durft aan te gaan , heel duidelijk zijn boodschap en bedoeling voor het hele forum kan overbrengen . Dan heb ik geen enkele probleem met jou als mod :)

En juist een forum als bwn maar ook TRU hebben meer regels nodig om het in goede banen te leiden . Niet minder zoals je zelf beweert . De besproken onderwerpen trekken de verkeerde types aan die in staat zijn een topic om zeep te helpen binnen no time . Iemand men hier niet hard tegen optreed zal het chaotisch blijven

En nee dit betekend niet dat afwijkende meningen maar verboden moet worden maar dat ruis gewoon aangepakt word . Als je niet in staat bent om normaal te reageren dan blijf je maar weg
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:42:10 #49
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163699387
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je moet van mij niet weg hoor
Zie mijn post naar guvie

De kwaliteiten die je wel degelijk hebt komen veel veter tot uitting in een uitvierende taak
Voor de leidinggevende taak kom je gewoon bepaalde eigenschappen tekort
Je drank om iedereen te vriend te houden schept brengt helaas oook veel choas met zich mee
Indien je iemand zou toevoegen aan het staf die maling heeft aan al de verschillende kampen , de confrontatie durft aan te gaan , heel duidelijk zijn boodschap en bedoeling voor het hele forum kan overbrengen . Dan heb ik geen enkele probleem met jou als mod :)

En juist een forum als bwn maar ook TRU hebben meer regels nodig om het in goede banen te leiden . Niet minder zoals je zelf beweert . De besproken onderwerpen trekken de verkeerde types aan die in staat zijn een topic om zeep te helpen binnen no time . Iemand men hier niet hard tegen optreed zal het chaotisch blijven

En nee dit betekend niet dat afwijkende meningen maar verboden moet worden maar dat ruis gewoon aangepakt word . Als je niet in staat bent om normaal te reageren dan blijf je maar weg
waarom liep het vroeger wel goed met minder regels?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:51:06 #50
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163699719
2 kampen? Believers en users die believers op hun nummer willen geven?

Goddamn in je eigen post laat je nu net de denkwijze zien die zorgt dat mensen hier wegblijven. Dat heb je niet eens door.

En jogy is t er blijkbaar nog mee eens ook. Wat een onzin, ik hoor en met mij vast genoeg anderen bij geen van beide kampen.

Juist die houding en benadering zorgt dat we hier niet vooruit komen. Stop met hokjesdenken please!!
pi_163700572
Post van mij december vorig jaar

quote:
Je hebt gelijk maar het heeft te maken met de mensen zelf, hoe zij oordelen. Vaak te snel in plaats van rustig naar de ander te luisteren. Er wordt te snel een etiket geplakt tegenover de personen en of groepen.

Je krijgt al snel het gevoel soort zoekt soort gevoel , wat zeker in ieder mens vanaf de kleuterschool , bestaat. Het zit in onze instinct denk ik. Wij mensen waren waren kleine groep in de pre historie. Ondanks hoge opleiding kun je heel snel een primitieve denkwijze en bijhorende gedrag tonen. Kijk maar naar felle politiek debatten.

Het is niet nieuw wat je opnoemt ( tegen vrouwen zijn = vrouwenhater, tegen homo's = homo hater) dat is niet nieuw dat was vroeger ook maar door de communicatie die veel makkelijker is dan voorheen ( internet , social media, mobiel) worden ideën sneller verspreidt en in grotere getallen waardoor veel meer mensen in aanraking komen met ideeën ( oa politiek correctheid) en daardoor meer reactie geven en over spreken.

Ik denk niet dat er een elite achter zit. Ze hebben geen aandeel aan.

Voorbeeld : Duitsland en Frankrijk, met een enorme trieste oorlogsverleden beide kanten, waardoor verwerkte trauma's van oorlog en onderdrukking en totaliter regime zijn er bij Fransen en Duitsers langdurig automatisch geremdheid opgebouwd is die juist nu langzaam aan het verdwijnen is. En hoe komt dat? Omdat nu ongeveer de generatie die deze vreselijke tijd meegemaakt hebben uit sterven

Het lijkt alsof een soort tegenbeweging van emancipatie in de vrijheid van meningsuitging aan de gang is. Het is een grote illusie blijkbaar om te denken dat we in Europa alles mogen zeggen wat we willen
Het lijkt ene beetje op de stasi tijdperk want jarenlang ( meer dan 30 jaar lang tot de val van de muur) werden de oost Duitsers evenveel gecontroleerd dan internet gebruikers nu die blijkbaar ook zo het gevoel krijgen want je wordt onmiddelijk door een zwerm mensen aangevallen als je iets van kritiek uit.

Blijkbaar is er een soort aantal mensen op internet die ontwetend een soort kapo beweging opgang hebben gebracht en je wordt onmiddelijk geslagen als je ietsjes anders zegt en denkt wat hen niet bevalt.

Kort gezegd het debateren op internet is levensgevaarlijker en bekromper dan een openlijk debat op een plein of op tv. En het is makkelijker he, vergeet niet. je bent alleen op je kamer achter je laptop ongeneerd en ongeremd ( incognito) en daardoor verlies je snel je respect voor een andere mening van je persoon met wie je te maken heeft
Voorbeeld : ik heb bijvoorbeeld liever geen gay pride en parades in mijn stad en ik uit dat op het internet dan krijg ik de wind van voren want je bent meteen margiaal en dus meteen een paria.

We leven in een totaal ander communicatie vorm dan in een groepsverband in een zaal waar je fysiek aanwezig bent. Deze nieuwe manier van communicatie zal weleens 1 van de redenen kunnen zijn. Politiek correct heid is een ideoligie vorm. Een auto censuur , angst , onzekerheid , en ook wie weet ook vaak onwetendheid en ook inderdaad kudde gedrag. We moeten overleven : eenheid maakt kracht dat zie je terug in de natuur.

Het zou een verrijking moeten zijn als iemand met een nieuw stroom van idee , andere invalshoeken , orignele maar met respect voor feiten ,waarheids bevindingen komt brengen.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:18:07 #52
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163700847
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:11 schreef Szikha2 het volgende:
Post van mij december vorig jaar

[..]

en nu?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:09:14 #53
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163702569
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:51 schreef ChrisCarter het volgende:
2 kampen? Believers en users die believers op hun nummer willen geven?

Goddamn in je eigen post laat je nu net de denkwijze zien die zorgt dat mensen hier wegblijven. Dat heb je niet eens door.

En jogy is t er blijkbaar nog mee eens ook. Wat een onzin, ik hoor en met mij vast genoeg anderen bij geen van beide kampen.

Juist die houding en benadering zorgt dat we hier niet vooruit komen. Stop met hokjesdenken please!!
Iedereen weet dat er 2 kampen zijn hier in BNW. Kan je wel net doen alsof je neus bloedt maar ik noem het beestje liever bij zijn naam. En ook al moet ik zeggen dat jij af en toe een wat neutralere blik hebt op bepaalde zaken richt jij je pijlen ook alleen maar op 1 kamp en nooit op het andere kamp. Als een nieuwe user zoals (ben even zijn naam kwijt, de welkome aanvulling op BNW die nu alweer weg is) hier post word hij door 1 kamp constant aangevallen totdat hij er geen zin meer in heeft en BNW laat voor wat het is.

Als je dat niet ziet ben je blind.
Feyenoord!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:30:08 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163703242
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:51 schreef ChrisCarter het volgende:
2 kampen? Believers en users die believers op hun nummer willen geven?

Goddamn in je eigen post laat je nu net de denkwijze zien die zorgt dat mensen hier wegblijven. Dat heb je niet eens door.

En jogy is t er blijkbaar nog mee eens ook. Wat een onzin, ik hoor en met mij vast genoeg anderen bij geen van beide kampen.

Juist die houding en benadering zorgt dat we hier niet vooruit komen. Stop met hokjesdenken please!!
Het was een ' :* ' voor de hart onder de riem. En hoe graag ik het wil dat het niet waar is, er is wel sprake van twee tegengestelde meningen die het midden eigenlijk wegvaagt. Het zijn misschien geen kampen met lidmaatschappen en wat dan ook maar wel een soort natuurlijk vormende kampen van gelijkgezinden, je ziet het ook in de discussie dat je soms mensen het eens zeggen te zijn met iemand terwijl dat misschien nog niet eens zo is maar wat uit een soort 'broederschapsgevoel' komt. Boeiend hoe het komt, ik ben het helemaal eens met jouw idealisme en uitgangspunt van geen 'kampen' en ik probeer het ook zo veel mogelijk op die manier te bekijken, en heel soms zie je ook wel wat vermenging aan de grenzen maar niet vaak, helaas.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:33:39 #55
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163703337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Iedereen weet dat er 2 kampen zijn hier in BNW. Kan je wel net doen alsof je neus bloedt maar ik noem het beestje liever bij zijn naam. En ook al moet ik zeggen dat jij af en toe een wat neutralere blik hebt op bepaalde zaken richt jij je pijlen ook alleen maar op 1 kamp en nooit op het andere kamp.
Bekijk het even zeg. De onderwerpen die ik hier heb gepost werden afgedaan als niet bnw-genoeg. Ik heb echt geen zin om die oude meuk weer opnieuw op te rakelen :')
quote:
Als een nieuwe user zoals (ben even zijn naam kwijt, de welkome aanvulling op BNW die nu alweer weg is) hier post word hij door 1 kamp constant aangevallen totdat hij er geen zin meer in heeft en BNW laat voor wat het is.

Als je dat niet ziet ben je blind.
En juist dit soort denken en uitspraken maken die verdeeldheid mogelijk. Iedereen kan waardevol zijn.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:34:20 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163703355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je moet van mij niet weg hoor
[...]
Mooi.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:39:47 #57
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163703507
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Het was een ' :* ' voor de hart onder de riem. En hoe graag ik het wil dat het niet waar is, er is wel sprake van twee tegengestelde meningen die het midden eigenlijk wegvaagt. Het zijn misschien geen kampen met lidmaatschappen en wat dan ook maar wel een soort natuurlijk vormende kampen van gelijkgezinden, je ziet het ook in de discussie dat je soms mensen het eens zeggen te zijn met iemand terwijl dat misschien nog niet eens zo is maar wat uit een soort 'broederschapsgevoel' komt. Boeiend hoe het komt, ik ben het helemaal eens met jouw idealisme en uitgangspunt van geen 'kampen' en ik probeer het ook zo veel mogelijk op die manier te bekijken, en heel soms zie je ook wel wat vermenging aan de grenzen maar niet vaak, helaas.
Hear hear.
Feyenoord!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:41:27 #58
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163703545
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Bekijk het even zeg. De onderwerpen die ik hier heb gepost werden afgedaan als niet bnw-genoeg. Ik heb echt geen zin om die oude meuk weer opnieuw op te rakelen :')

[..]

En juist dit soort denken en uitspraken maken die verdeeldheid mogelijk. Iedereen kan waardevol zijn.
Welke posts heb jij gemaakt dan? (Ik lees alleen maar bepaalde topics)

En ik heb nooit gezegd dat mensen niet waardevol zijn. Ik erger me alleen aan hyena's die met zijn allen op 1 user duiken. En dat gebeurt gewoon.
Feyenoord!
pi_163703779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waarom liep het vroeger wel goed met minder regels?
Er was een periode dat er met de 'harde hand' geregeerd werd
Het leek toen de betere kant op te gaan want eindelijk werd actie ondernomen
Mijn hoop was dat ze niet alleen hiermee zouden doorzetten maar ook in zouden zien dat het noodzakelijk was om dit uit te breiden

Maw het liep toen goed juist omdat er eindelijk regels toegepast werden op het forum

Helaas was het van zeer korte duur en viel men al heel snel terug in oude vastgeroeste patronen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:53:49 #60
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163703884
WTF betekent Anti SJW eigenlijk? Waar staat dat voor?
Feyenoord!
  woensdag 13 juli 2016 @ 00:12:37 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163704230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Welke posts heb jij gemaakt dan? (Ik lees alleen maar bepaalde topics)
Hij heeft veel onterecht gezeur gekregen over het AI topic die hij destijds gemaakt heeft. Juist één van de topics die erg interessant zijn wat mij betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163706262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Iedereen weet dat er 2 kampen zijn hier in BNW. Kan je wel net doen alsof je neus bloedt maar ik noem het beestje liever bij zijn naam. En ook al moet ik zeggen dat jij af en toe een wat neutralere blik hebt op bepaalde zaken richt jij je pijlen ook alleen maar op 1 kamp en nooit op het andere kamp. Als een nieuwe user zoals (ben even zijn naam kwijt, de welkome aanvulling op BNW die nu alweer weg is) hier post word hij door 1 kamp constant aangevallen totdat hij er geen zin meer in heeft en BNW laat voor wat het is.

Als je dat niet ziet ben je blind.
Ik ben oprecht benieuwd op wie je hier doelt?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:53 schreef Japie77 het volgende:
WTF betekent Anti SJW eigenlijk? Waar staat dat voor?
Anti Social Justice Warrior.
pi_163707997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Kortom twee volwassenen met een totaal andere visie . Jij verbind daaraan dat iemand met een totaal andere visie minder recht van spreken heeft en als gekkie weggezet mag worden .
als je zelf anderen wegzet als gekkies omdat ze een andere visie hebben, dan moet je niet raar staan te kijken als dat ook bij jou gebeurt.

quote:
Dat is bull shit , vrijheid van meningsuiting is niet geschreven voor jouw visie , het respecteren van elke user en het vrijlaten of iemand wel of niet jouw visie aanneemt zou normaal moeten zijn .
Precies, maar zo werkt dat niet bij BNW.
Bijv. omdat ik een andere visie heb dan een aantal personen hier is mij meerdere malen verzocht op te hoepelen en heb ik menigmaal scheldkanonnades via pm ontvangen. Een aantal accounts heb ik om die reden geblokkeerd.
Verder krijg je allerlei stempels opgedrukt.

Japie roept bovendien dat BNW in 2 kampen verdeeld is. Tja, daar heeft hij zelf actief aan meegewerkt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163708386
Hoi.

Waarom is op verzoek van Scrummie mijn post van BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?
naar het Lgtb verplaatst?

Als dat hier zo gaat dat mijn post in een topic gemoved wordt omdat een user die tegen mij in gaat dat beter vindt dan heb ik niet zo heel veel zin meer om in een topic te posten en te replyen.

Heb echt geen zin om meerdere topics uit te gaan lezen en te bekijken op reacties en dan ineens in meerdere topics te zitten.

Mijn reactie stond in het topic wat Japie had geopend en ik wil wat ik er van vindt daar houden.

Bovendien snap ik niet dat ik lees dat Scrummie mijn post heeft verplaatst. is hij een stiekeme Admin ofzo?

Ik heb er in ieder geval zo totaal geen zin meer in dus ik stop met posten op BNW.

Take Care.

(sorry beetje veel (on)zin gepost)
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:44:24 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163708486
Hij heeft je in dat lgbt-topic gequote vanuit dat andere topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163708564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:37 schreef Vance het volgende:
Hoi.

Waarom is op verzoek van Scrummie mijn post van BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?
naar het Lgtb verplaatst?

Als dat hier zo gaat dat mijn post in een topic gemoved wordt omdat een user die tegen mij in gaat dat beter vindt dan heb ik niet zo heel veel zin meer om in een topic te posten en te replyen.

Heb echt geen zin om meerdere topics uit te gaan lezen en te bekijken op reacties en dan ineens in meerdere topics te zitten.

Mijn reactie stond in het topic wat Japie had geopend en ik wil wat ik er van vindt daar houden.

Bovendien snap ik niet dat ik lees dat Scrummie mijn post heeft verplaatst. is hij een stiekeme Admin ofzo?

Ik heb er in ieder geval zo totaal geen zin meer in dus ik stop met posten op BNW.

Take Care.

(sorry beetje veel (on)zin gepost)

Wat Copycat zegt. Ik heb je post gereport (want offtopic) maar even gequote in het LGBT topic omdat het daar thuishoorde en ook niet wou dat de post verloren ging want ik vond hem wel interessant.

Maar, stop gerust met posten. Misschien verstandig, als je van een quote al helemaal in de war raakt ;).
pi_163708675
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat Copycat zegt. Ik heb je post gereport (want offtopic) maar even gequote in het LGBT topic omdat het daar thuishoorde en ook niet wou dat de post verloren ging want ik vond hem wel interessant.

Maar, stop gerust met posten. Misschien verstandig, als je van een quote al helemaal in de war raakt ;).
Jaja verstop je maar achter Copycat.

Er is duidelijk iemand in de war en... Ik ben het niet :)

Take Care.
pi_163708682
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:56 schreef Vance het volgende:

[..]

Jaja verstop je maar achter Copycat.

er is duidelijk iemand in de war en... Ik ben het niet :)

Take Care.
Oke Vance :). Fijne dag nog :).
pi_163708701
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oke Vance :). Fijne dag nog :).
U2 !
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:11:01 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163708881
Als je goed kijkt in dat topic van Japie, zie je dat Dance je post heeft leeggehaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163709231
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:11 schreef Copycat het volgende:
Als je goed kijkt in dat topic van Japie, zie je dat Dance je post heeft leeggehaald.
Nou lekker dan... Ik zal nog eens wat posten.
(Dus Niet)
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:35:14 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163709257
Het was in dat topic simpelweg off topic. Vandaar dat het door Scrummie in het relevante topic gequote is en dus bewaard is gebleven voor het nageslacht.

Geen drama, maar duidelijkheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163709260
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:33 schreef Vance het volgende:

[..]

Nou lekker dan... Ik zal nog eens wat posten.
(Dus Niet)
Kan een mod even uitleg geven.. Ik wil het best doen maar dat gaat niet zo vriendelijk worden.
pi_163709462
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:33 schreef Vance het volgende:

[..]

Nou lekker dan... Ik zal nog eens wat posten.
(Dus Niet)
volgende keer gewoon bij het juiste onderwerp ;)
Je reactie had niets te maken met het onderwerp waar je hem plaatste, maar alles met LGBT en Dance zijn reactie daarop.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:49:28 #75
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163709509
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:33 schreef Vance het volgende:

[..]

Nou lekker dan... Ik zal nog eens wat posten.
(Dus Niet)
Ik vond het een goede quote naar het topic omdat je heel erg inhoudelijk ging (op wat eigenlijk in dat topic wordt besproken, niet in het topic van japie). Kijk maar in het topic; je hebt heel wat inhoudelijke reacties terug losgemaakt. Dat is dus juist goed.
  woensdag 13 juli 2016 @ 12:32:26 #76
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163710240
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

als je zelf anderen wegzet als gekkies omdat ze een andere visie hebben, dan moet je niet raar staan te kijken als dat ook bij jou gebeurt.

[..]

Precies, maar zo werkt dat niet bij BNW.
Bijv. omdat ik een andere visie heb dan een aantal personen hier is mij meerdere malen verzocht op te hoepelen en heb ik menigmaal scheldkanonnades via pm ontvangen. Een aantal accounts heb ik om die reden geblokkeerd.
Verder krijg je allerlei stempels opgedrukt.

Japie roept bovendien dat BNW in 2 kampen verdeeld is. Tja, daar heeft hij zelf actief aan meegewerkt.
jij hebt altijd pas een andere visie na postings van andere, je zoekt altijd de tegenstelling op in google. dat gaat opvallen.
pi_163710284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij hebt altijd pas een andere visie na postings van andere, je zoekt altijd de tegenstelling op in google. dat gaat opvallen.
Afgezien van dat dat niet klopt: iedereen heeft recht op zijn eigen visie.
Dat die om welke reden afwijkt van de jouwe is geen excuus om die persoon dan maar weg te jagen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 13 juli 2016 @ 12:36:39 #78
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163710316
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Afgezien van dat dat niet klopt: iedereen heeft recht op zijn eigen visie.
Dat die om welke reden afwijkt van de jouwe is geen excuus om die persoon dan maar weg te jagen.
jij hebt nog nooit een eigen visie gepost, maar copy/pasta van google van tegenstellingen. daarom krijg je zoveel kritiek.
  woensdag 13 juli 2016 @ 12:52:34 #79
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163710568
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:33 schreef Vance het volgende:

[..]

Nou lekker dan... Ik zal nog eens wat posten.
(Dus Niet)
Dat was om dezelfde redenen waarom ik lambiekje zijn post ook weghaalde, namelijk dat topics dan doorelkaar gaan lopen en derailen omdat er dan over/op die posts reakties komen en niet meer ontopic gereageerd wordt.
Overigens is 1 tr per post voldoende hoor.
There is only one religion
pi_163710842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij hebt nog nooit een eigen visie gepost, maar copy/pasta van google van tegenstellingen. daarom krijg je zoveel kritiek.
Tja, zo creeer je dus 2 kampen, door iemand die een andere visie dan jou heeft in een hoek te drukken.

Verder ben je tijd terug al door de mand gevallen, door om je visie te ondersteunen bronnen bij elkaar te googelen die je visie juist tegenspraken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:21:17 #81
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163711031
BNW / Vaccinatie-topic #12 : Misleiding

Ik kan via mobiel geen TT zetten maar wat een kansloze post weer. Leuk voor een eigen weblog ofzo maar je weet gewoon dat hier geen inhoudelijk gesprek van gaat komen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:36:30 #82
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163711308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, zo creeer je dus 2 kampen, door iemand die een andere visie dan jou heeft in een hoek te drukken.

Verder ben je tijd terug al door de mand gevallen, door om je visie te ondersteunen bronnen bij elkaar te googelen die je visie juist tegenspraken.
nee, ik creëer geen 2 kampen, als je hier als verkapte troll komt. altijd maar om er tegen in te gaan als antwoord met je NWS-visie, hoor je hier niet thuis. maar bij NWS.
Als je bij NWS, BNW meningen gaat posten heb je gelijk een dag ban te pakken zoals een poster in deze reeks al vermelde.
Dus NWS subforum sluit aan bij jouw mening/visie.
-edit- het ajax-feyenoord stukje slaat de plank net mis.sorry

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 13-07-2016 14:09:10 ]
  woensdag 13 juli 2016 @ 14:02:20 #83
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163711808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:21 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Vaccinatie-topic #12 : Misleiding

Ik kan via mobiel geen TT zetten maar wat een kansloze post weer. Leuk voor een eigen weblog ofzo maar je weet gewoon dat hier geen inhoudelijk gesprek van gaat komen.
Het is info die gepost wordt en topic-gerelateerd.
De manier waarop en hoe het omschreven wordt is verwerpelijk en daar is wat aan gedaan.
Discussie met lambiekje? wensdenken i.m.o.
There is only one religion
  woensdag 13 juli 2016 @ 14:03:38 #84
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163711828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:02 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]


Discussie met lambiekje? wensdenken i.m.o.
Daarom zei ik, "leuk" voor iemands blogje, maar is dat wat je zoekt op een openbaar forum?

Dank voor het snelle handelen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 14:16:48 #85
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163712101
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, ik creëer geen 2 kampen, als je hier als verkapte troll komt. altijd maar om er tegen in te gaan als antwoord met je NWS-visie, hoor je hier niet thuis. maar bij NWS.
Als je bij NWS, BNW meningen gaat posten heb je gelijk een dag ban te pakken zoals een poster in deze reeks al vermelde.
Dus NWS subforum sluit aan bij jouw mening/visie.
-edit- het ajax-feyenoord stukje slaat de plank net mis.sorry
wat?? wat is dit voor censuur joh, het is gewoon een vergelijking om het standpunt te motiveren. dat ga je toch niet weghalen alsof ik tegen de regels post.
  woensdag 13 juli 2016 @ 14:18:10 #86
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163712120
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij hebt altijd pas een andere visie na postings van andere, je zoekt altijd de tegenstelling op in google. dat gaat opvallen.
Inderdaad, dit viel mij ook al op.
Feyenoord!
pi_163712287
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Inderdaad, dit viel mij ook al op.
:') en jij wil graag meer respect zien voor elkaar in bnw, wellicht zou je daar dan eerst eens zelf mee moeten beginnen.

Dit is weer zo'n reactie vol met tenenkrommende arrogantie wat we gewend zijn van japie
  woensdag 13 juli 2016 @ 14:43:46 #88
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163712535
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') en jij wil graag meer respect zien voor elkaar in bnw, wellicht zou je daar dan eerst eens zelf mee moeten beginnen.

Dit is weer zo'n reactie vol met tenenkrommende arrogantie wat we gewend zijn van japie
Ik vind jouw reaktie's ook tenenkrommend en respectloos
There is only one religion
pi_163712639
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik vind jouw reaktie's ook tenenkrommend en respectloos
Dat mag
pi_163712791
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik vind jouw reaktie's ook tenenkrommend en respectloos
Goed bezig mod, zoiets zeggen tegen een user die wél inhoudelijk weet te posten 99% van de tijd.
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 14:57:51 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_163712844
Best triest. Zeker gezien het topic met de oproep vriendelijker met elkaar om te gaan.
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:14:56 #92
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163713240
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') en jij wil graag meer respect zien voor elkaar in bnw, wellicht zou je daar dan eerst eens zelf mee moeten beginnen.

Dit is weer zo'n reactie vol met tenenkrommende arrogantie wat we gewend zijn van japie
Ik noem de dingen gewoon bij de naam. Niet arrogant bedoeld, snap sowieso niet hoe je dat erin kunt lezen. Ligt meer bij jezelf denk ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 13-07-2016 15:26:35 ]
Feyenoord!
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:24:20 #93
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163713465
Bij nader inzien is dit toch het slechtste topic van heel BNW.
BNW / Algemeen Complotten-topic #28 : De wereld bestaat uit pixels
Alles op een grote hoop gooien maakt het terug/historisch zoeken onmogelijk.
het is juist de bedoeling dat er voor elke aanslag een topic komt voor ons nageslacht.
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:25:10 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163713487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Goed bezig mod, zoiets zeggen tegen een user die wél inhoudelijk weet te posten 99% van de tijd.
Helaas moet er wel eerst door een berg vijandigheid heen gepost worden voor er een normaal gesprek tot stand komt, dat is dan wel weer eens erg jammer. Draai het eens om voor de grap, hoe zou (iemand als) Chewie over komen met dezelfde houding maar een tegengestelde mening. Mja. Ik kan het wel raden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:26:09 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163713516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:24 schreef THEFXR het volgende:
Bij nader inzien is dit toch het slechtste topic van heel BNW.
BNW / Algemeen Complotten-topic #28 : De wereld bestaat uit pixels
Alles op een grote hoop gooien maakt het terug/historisch zoeken onmogelijk.
het is juist de bedoeling dat er voor elke aanslag een topic komt voor ons nageslacht.
Verkeerde reeks, denk ik zo maar. En die ander die je daadwerkelijk bedoelt blijft gewoon in stand zoals het is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163713606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:14 schreef Japie77 het volgende:

Maar ik krijg het idee dat alles wat ik zeg bij jou (en een aantal anderen) verkeerd valt....
Nee dat is eigenlijk helemaal niet het geval bij mij dan, waar ik wel moeite mee heb is het zo overtuigd zijn van het eigen gelijk maar als er om onderbouwing gevraagd word er nooit thuis gegeven word en dat er zeer snel geroepen word dat het vragen om onderbouwen trollen zou zijn. (niet eens specifiek alleen op jou gericht).

Het is dan ook vrij absurd om mensen die niet geloven in wat de TS stelt te verwijzen naar NWS (of welk topic dan ook) voor BNW is het niet noodzakelijk om te "geloven in complotten" , interesse in de materie is genoeg en het lijkt me juist voor een forum als BNW goed als er kritische geluiden zijn dat zet mensen aan tot onderzoeken namelijk. Klakkeloos youtube filmpjes nablaten (of domweg dumpen) word niemand beter van.
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:30:14 #97
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163713615
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Verkeerde reeks, denk ik zo maar. En die ander die je daadwerkelijk bedoelt blijft gewoon in stand zoals het is.
ik bedoelde idd deze BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #6
dat centrale gedoe is funest voor BNW.

[ Bericht 6% gewijzigd door THEFXR op 13-07-2016 15:42:40 ]
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:33:47 #98
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163713663
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dat is eigenlijk helemaal niet het geval bij mij dan, waar ik wel moeite mee heb is het zo overtuigd zijn van het eigen gelijk maar als er om onderbouwing gevraagd word er nooit thuis gegeven word en dat er zeer snel geroepen word dat het vragen om onderbouwen trollen zou zijn. (niet eens specifiek alleen op jou gericht).

Het is dan ook vrij absurd om mensen die niet geloven in wat de TS stelt te verwijzen naar NWS (of welk topic dan ook) voor BNW is het niet noodzakelijk om te "geloven in complotten" , interesse in de materie is genoeg en het lijkt me juist voor een forum als BNW goed als er kritische geluiden zijn dat zet mensen aan tot onderzoeken namelijk. Klakkeloos youtube filmpjes nablaten (of domweg dumpen) word niemand beter van.
Als men geen tijd heeft op filmpjes te bekijken of links te lezen, dan begint men al helemaal niet aan onderzoeken, er zijn ook een aantal wannabee's die gewoon mee willen doen, maar niet ingaan op details, want "te weinig tijd"
dat heb ik letterlijk zo van een poster gelezen.
dus ik denk dat jouw aanname dat mensen dan gaan onderzoeken, niet realistisch is.
pi_163713725
nee natuurlijk gaan mensen niet op onderzoek uit na alleen een linkdump van TS, dan is het volledig logisch dat TS gevraagd word wat hij er zelf van vind en waarom die zo'n youtube filmpje wel geloofd.

Het is een discussieforum voor mensen met interesse in de onderwerpen, geloven in die onderwerpen is weer heel iets anders. Een linkdump of artikeldump zet zelden aan tot discussie.
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:38:49 #100
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163713759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dat is eigenlijk helemaal niet het geval bij mij dan, waar ik wel moeite mee heb is het zo overtuigd zijn van het eigen gelijk maar als er om onderbouwing gevraagd word er nooit thuis gegeven word en dat er zeer snel geroepen word dat het vragen om onderbouwen trollen zou zijn. (niet eens specifiek alleen op jou gericht).

Het is dan ook vrij absurd om mensen die niet geloven in wat de TS stelt te verwijzen naar NWS (of welk topic dan ook) voor BNW is het niet noodzakelijk om te "geloven in complotten" , interesse in de materie is genoeg en het lijkt me juist voor een forum als BNW goed als er kritische geluiden zijn dat zet mensen aan tot onderzoeken namelijk. Klakkeloos youtube filmpjes nablaten (of domweg dumpen) word niemand beter van.
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt. Een aantal jaar geleden werden users die het hadden over een youtube filmpje als Money as Debt bv uitgelachen en weg gezet als aluhoedje terwijl nu dit soort informatie al bijna Mainstream gedachtegoed is geworden. Dat jij dat soort dingen dan niet als onderbouwing ziet lijkt me je eigen gebrek.
Feyenoord!
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:41:14 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163713811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik bedoelde idd deze BNW / Algemeen Complotten-topic #28 : De wereld bestaat uit pixels
dat centrale gedoe is funest voor BNW.
Die is ook echt bedoeld voor wanneer mensen zelf het idee hebben dat het geen topic waardig is maar wel interessant om te delen. Het staat in dat topic iedereen vrij om er wel een topic van te maken hoor. (of bedoel je dus wel BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #6 , dan geldt mijn eerdere post weer. )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:43:12 #102
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163713860
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Die is ook echt bedoeld voor wanneer mensen zelf het idee hebben dat het geen topic waardig is maar wel interessant om te delen. Het staat in dat topic iedereen vrij om er wel een topic van te maken hoor. (of bedoel je dus wel BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #6 , dan geldt mijn eerdere post weer. )
die ja, het clipboard bleef weer hangen.
hoe ga je dat in godsnaam terug zoeken?
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:43:16 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163713862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ach ja het is maar hoe je het bekijkt. Een aantal jaar geleden werden users die het hadden over een youtube filmpje als Money as Debt bv uitgelachen en weg gezet als aluhoedje terwijl nu dit soort informatie al bijna Mainstream gedachtegoed is geworden. Dat jij dat soort dingen dan niet als onderbouwing ziet lijkt me je eigen gebrek.
Als ik het een beetje goed lees van Chewie dan bedoelt hij die docu's niet perse maar eerder filmpjes als


Waar mijn teentjes ook een spontane kromming van krijgen eerlijk gezegd :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163714201
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ach ja het is maar hoe je het bekijkt. Een aantal jaar geleden werden users die het hadden over een youtube filmpje als Money as Debt bv uitgelachen en weg gezet als aluhoedje terwijl nu dit soort informatie al bijna Mainstream gedachtegoed is geworden. Dat jij dat soort dingen dan niet als onderbouwing ziet lijkt me je eigen gebrek.
Nee je begrijpt me verkeerd, niks mis met een filmpje als ondersteuning van een topic maar wel met een youtube filmpje alleen als onderbouwing en de TS bij elke vraag er over weg vlucht in zwakke excuses.

Zeg maar een beetje vergelijkbaar met pedofilie (en bestialiteit) op de lgbt agenda zetten en niet willen verklaren waarom de "lgbt agenda" deze zaken ook promoot.

en dat filmpje die jogy als voorbeeld gebruikt is zeker een goed voorbeeld.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 15:56:54 ]
pi_163714637
Er is niets mis met filmpjes inderdaad, snap niet waar die conclusie vandaan komt. Er is wel wat mis met filmpjes, die hier genoeg zijn gepost, en ook genoeg diep op in zijn gegaan (ik kan me als voorbeeld het Brussel topic herinneren) waar gewoon *GEEN* feiten gebracht worden. Vervolgens worden die feiten wel gepresenteerd als zijnde feiten, en OH WEE als je er tegen in gaat, dan ben je die debunker. In plaats van te zeggen "fuck ja, je hebt gelijk <random 'debunker'>. Ik ga verder onderzoeken!" gaat men janken dat die 'debunkers weer aan het trollen zijn'.

Flikker op.

En ik ben eerlijk gezegd de discussie ook wel weer zat aan het worden,

[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 13-07-2016 16:26:53 ]
  woensdag 13 juli 2016 @ 16:51:08 #106
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163715182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Er is niets mis met filmpjes inderdaad, snap niet waar die conclusie vandaan komt. Er is wel wat mis met filmpjes, die hier genoeg zijn gepost, en ook genoeg diep op in zijn gegaan (ik kan me als voorbeeld het Brussel topic herinneren) waar gewoon *GEEN* feiten gebracht worden. Vervolgens worden die feiten wel gepresenteerd als zijnde feiten, en OH WEE als je er tegen in gaat, dan ben je die debunker. In plaats van te zeggen "fuck ja, je hebt gelijk <random 'debunker'>. Ik ga verder onderzoeken!" gaat men janken dat die 'debunkers weer aan het trollen zijn'.

Flikker op.

En ik ben eerlijk gezegd de discussie ook wel weer zat aan het worden,
Post dan niet.....
Feyenoord!
  woensdag 13 juli 2016 @ 17:30:16 #107
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163716172
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Als ik het een beetje goed lees van Chewie dan bedoelt hij die docu's niet perse maar eerder filmpjes als


Waar mijn teentjes ook een spontane kromming van krijgen eerlijk gezegd :@.
Ik krijg daar nooit kromme tenen van want ik ben het meestal eens met die filmpjes ;)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163716373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Post dan niet.....
Waarom niet? Omdat er hier een paar (!) users het vermogen niet hebben om als een normaal mens te denken?
pi_163716387
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik krijg daar nooit kromme tenen van want ik ben het meestal eens met die filmpjes ;)
Maar als je gevraagd word WAAROM je het eens bent, geef je niet thuis!
  woensdag 13 juli 2016 @ 17:57:51 #110
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_163716700
Misschien nog maar eens een keer de twee dingen posten die ik al 5 jaar post + voorbeeld waarom ik dat denk:

1. BNW mist een duidelijk doel en duidelijke regels, dat schiet niet op.
Voorbeeld: zolang een paar mensen vinden dat BNW is om informatie te posten terwijl anderen denken dat het een discussie forum is en niemand daar uitsluitsel over biedt blijft men er om vechten en zeuren.

2. Kampen zijn subjectief, de meeste users willen helemaal niet bij een kamp horen, maar wanneer er steeds in kampen gedacht wordt, gesproken wordt, en men ongevraagd in een kamp gestopt wordt, dan gaan mensen zich er naar gedragen. En wat doen kampen? Fitties uitvechten.
Voorbeeld: Ik ben, zover ik weet, de enige daadwerkelijke klokkeluider in BNW die daadwerkelijk misbruik door "de elite" aangekaart heeft en er voor gezorgd heeft dat er iets aan gedaan is. Toch wordt ik consistent door Jogy en anderen weggezet in "kamp 2" of de "debunkers" en wordt er consistent gevraagd wat ik uberhaupt in BNW doe, gewoon omdat ik niet klakkeloos domme onzin geloof. Het is moeilijk om gezellig mee te doen als je coninue weggezet als een outsider door users en door mods gelijk. Tegelijkertijd schiet je er als forum totaal niets mee op door kampen te maken.

edit: en #3 er wordt niet eerlijk gemod, maar zodra #1 en #2 duidelijk zijn lost #3 meteen op.

[ Bericht 3% gewijzigd door oompaloompa op 13-07-2016 18:08:48 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 13 juli 2016 @ 19:03:25 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163717710
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik krijg daar nooit kromme tenen van want ik ben het meestal eens met die filmpjes ;)
Dat kan best maar ik zie het als niets meer dan volg de narrator die je naar een conclusie lult waardoor sommigen het ook daadwerkelijk gaan zien. En, even voor de gein, we nemen aan dat de hoaxerij alles is wat de klok slaat omdat het kan; dan nog slaan die filmpjes stap 1 tot en met 9 over qua uitleg. En het doet mij aan als een easy way to conspiracy theory. Anyway, boeiend, het gaat niet alleen om de hoaxerij, het gaat om de conclusie zonder enige onderbouwing en de op voorhand vastgestelde conclusie dat het [iets] is. Niet te bediscussiëren helaas omdat er zodanig weinig substantie in zit dat een suikerspin nog veel lijkt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 13 juli 2016 @ 19:05:18 #112
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163717743
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar als je gevraagd word WAAROM je het eens bent, geef je niet thuis!
Dat is niet waar , ik hoor alleen nooit waarom mensen het officiele verhaal geloven alsof die versie veilig is en niet je tijd waard om te onderzoeken of die uit te leggen .
Heel veel mensen gaan ervanuit dat dat niet hoeft bij een officiele versie want " dat zit wel goed ".

" dat zit wel goed " daar doe ik gewoon niet meer aan en de officiele versie is de versie die moet overtuigen en bewijs moet tonen .

Het feit dat daar dan zaken tussendoor vallen zegt mij dat het loont om niks meer zomaar aan te nemen voor waar .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163717836
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is niet waar , ik hoor alleen nooit waarom mensen het officiele verhaal geloven alsof die versie veilig is en niet je tijd waard om te onderzoeken of die uit te leggen .
Heel veel mensen gaan ervanuit dat dat niet hoeft bij een officiele versie want " dat zit wel goed ".

" dat zit wel goed " daar doe ik gewoon niet meer aan en de officiele versie is de versie die moet overtuigen en bewijs moet tonen .

Het feit dat daar dan zaken tussendoor vallen zegt mij dat het loont om niks meer zomaar aan te nemen voor waar .
Je vult weer dingen in die er compleet los van staan. Wat heeft geloven in 'officiële versies' nou te maken met het geloven van een YouTube filmpje? Ik snap je redenering gewoon compleet niet. Als jij bijv. bovenstaand filmpje post, en ik daarop reageer en alle claims die gedaan worden onderuit haal, wat heeft dat te maken met het officiële verhaal? Dat zegt alleen maar wat over het filmpje, en de argumenten die daarin aangedragen worden dat het een false flag zou zijn.

En: als ik die argumenten onderuit haal, wil nog niet zeggen dat het geen false flag zou kúnnen zijn, maar dat wil zeggen dat de argumenten die aangedragen worden vóór een false flag niet juist zijn. Kom dan met betere argumenten! En dan niet de boel omdraaien van "toon maar aan dat het echt is". Nee. In eerste instantie is iets echt, aan jouw om te bewijzen dat het niet zo is. En als je bewijs klopt, zal ik de eerste zijn die erin mee gaat, want potverdikke, ik zit hier niet al jaren te posten omdat ik het allemaal zo'n onzin vind, nee, ik vind complotten wel degelijk super interessant. Moeten ze alleen wel écht zijn en niet de fantastenkronkels van een random idioot op YouTube die wat pixels heeft lopen plakken.

Overigens geef je nu nog steeds niet aan *waarom* jij dat filmpje gelooft.
pi_163717940
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat kan best maar ik zie het als niets meer dan volg de narrator die je naar een conclusie lult waardoor sommigen het ook daadwerkelijk gaan zien. En, even voor de gein, we nemen aan dat de hoaxerij alles is wat de klok slaat omdat het kan; dan nog slaan die filmpjes stap 1 tot en met 9 over qua uitleg. En het doet mij aan als een easy way to conspiracy theory. Anyway, boeiend, het gaat niet alleen om de hoaxerij, het gaat om de conclusie zonder enige onderbouwing en de op voorhand vastgestelde conclusie dat het [iets] is. Niet te bediscussiëren helaas omdat er zodanig weinig substantie in zit dat een suikerspin nog veel lijkt.
Argument of ignorance heet dat geloof ik. Iemand die iets ziet vliegen in de lucht en roept: dat is een UFO!
Klopt natuurlijk ook, het is een UFO, niet geïdentificeerd. Maar daar zou het moeten stoppen, en niet: "Dat is een UFO! Het zijn marsmannetjes uit een sterrenstelsel ver weg, ze komen hier om te praten met onze wereldleiders en ze zijn hier al jaren!". (Deze uitleg heb ik gestolen van held DeGrasse Tyson).

Staat iedereen overigens vrij om alsnog aan te tonen dat het marsmannetjes zijn uit een sterrenstelsel ver weg van hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 19:16:32 ]
pi_163717986
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:57 schreef oompaloompa het volgende:
Misschien nog maar eens een keer
Goede post.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:57 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben, zover ik weet, de enige daadwerkelijke klokkeluider in BNW die daadwerkelijk misbruik door "de elite" aangekaart heeft en er voor gezorgd heeft dat er iets aan gedaan is.
Hoe zit dat? Ben wel benieuwd.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_163718194
Ik ook! Vooral het gedeelte ik.
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 13 juli 2016 @ 21:23:22 #117
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163720593
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat kan best maar ik zie het als niets meer dan volg de narrator die je naar een conclusie lult waardoor sommigen het ook daadwerkelijk gaan zien. En, even voor de gein, we nemen aan dat de hoaxerij alles is wat de klok slaat omdat het kan; dan nog slaan die filmpjes stap 1 tot en met 9 over qua uitleg. En het doet mij aan als een easy way to conspiracy theory. Anyway, boeiend, het gaat niet alleen om de hoaxerij, het gaat om de conclusie zonder enige onderbouwing en de op voorhand vastgestelde conclusie dat het [iets] is. Niet te bediscussiëren helaas omdat er zodanig weinig substantie in zit dat een suikerspin nog veel lijkt.
Dat geld in de eerste plaats voor de msm versie want die moet ik aannemen voor waar .
Zodra ik die keuze niet meer heb ben ik in een geloof beland ipv waarheidsvinding .

En bij het msm nieuws lullen cnn nos en bbc me naar een conclusie en die staat op elke voorpagina .
Geen enkel YouTube filmpje kan tippen aan zo'n uniforme boodschap zo massaal verspreid .
Ik zou eerder bang zijn voor de msm en machthebbers wat die mensen willen laten zien en laten geloven .
Die paar youtubefilmpjes die het tegendeel beweren lijkt me juist gezond want dan kan je twee kanten bekijken en ZELF beslissen .

Voor kritisch nadenken kan je niet teveel het tegendeel horen want in alle gevallen hoor je de msm versie 100 keer meer .

Steeds meer mensen gaan het ook zien of volgens jou geloven en misschien zien ze het wel goed en wilde de meerderheid het niet inzien en waren ze te vastgeroest in wat ze al kenden .

Ik vlak dat niet uit in ieder geval en ik zie het als losmaken van het oude vertrouwde wereldbeeld die opgelegd is naar weer zelf de wereld beoordelen .
Zoals het hoort en altijd al had moeten zijn als je het mij vraagt .

Weer een illusie armer want ik hoor al mijn hele leven dat religieuze mensen hun hele leven zouden moeten evalueren om bij de waarheid te komen en nu ben ik van mening dat iedereen zijn hele leven zou moeten evalueren en zijn eigen waarheden en autoriteiten .

Als ik daarna 180 graden mijn wereldbeeld bij moet stellen en met andere ogen naar de wereld kijk dan ik van kleins af aan heb aangeleerd , ben ik in mijn ogen niet bij voorbaat op het onjuiste pad .

Wie wilt dat ik een officiele versie geloof zal moeten bewijzen dat die waar is op het moment dat ik niet genoeg bewijs voor het verhaal zie .
Voor waarheid zoeken telt niet mee wat de meerderheid vind of ziet .
Ook de meerderheid moet met bewijs komen als die wilt dat de minderheid van zijn eigen waarneming afstapt .
Dan zijn we gelijkwaardig anders niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163721510
Compleet kansloos dus.
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 22:17:07 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_163721703
@Summers. Eerlijk gezegd begrijp ik niet veel van je verhaal. Wat ik er van denk te begrijpen is dat je zonder uitzondering alles wat er in de reguliere media komt afserveert, zonder je erin te verdiepen. Je wijst het af en obscure blogjes vertrouw je 100%. Dat snap ik niet. Hoe komt dat?
  woensdag 13 juli 2016 @ 22:37:01 #120
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163722436
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
@Summers. Eerlijk gezegd begrijp ik niet veel van je verhaal. Wat ik er van denk te begrijpen is dat je zonder uitzondering alles wat er in de reguliere media komt afserveert, zonder je erin te verdiepen. Je wijst het af en obscure blogjes vertrouw je 100%. Dat snap ik niet. Hoe komt dat?
Ik zal zonder uitzondering elk nieuwsbericht zelf onderzoeken of het wel genoeg bewijs heeft om aan te nemen voor waar , dat om te voorkomen dat me weer een leugen word aangesmeerd .
Vroeger nam ik automatisch aan dat alles waar was en nu niet meer .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 13 juli 2016 @ 22:39:35 #121
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163722516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik zal zonder uitzondering elk nieuwsbericht zelf onderzoeken of het wel genoeg bewijs heeft om aan te nemen voor waar , dat om te voorkomen dat me weer een leugen word aangesmeerd .
Vroeger nam ik automatisch aan dat alles waar was en nu niet meer .
Maar wat maakt een youtube die iets anders zegt wel geloofwaardig? Dat bedoelen we. Wat is daarin dan wel overtuigend? Want dat ontbreekt structureel bij elke video die geplaatst wordt. Men lijkt het blind te volgen omdat het "een ander geluid is". Meer onderbouwing mist er eigenlijk altijd wel.

Anders gezegd: hoe toets je bewering op Youtube met de werkelijkheid? Want uiteindelijk gebruiken mainstream en "bnw"-bronnen dezelfde data/bronnen maar het enige verschil is het uitgangspunt en de eindstreep.
pi_163723700
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') en jij wil graag meer respect zien voor elkaar in bnw, wellicht zou je daar dan eerst eens zelf mee moeten beginnen.

Dit is weer zo'n reactie vol met tenenkrommende arrogantie wat we gewend zijn van japie
precies, ze delen zelf de boel op in 2 kampen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 14 juli 2016 @ 00:19:49 #123
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163724687
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar wat maakt een youtube die iets anders zegt wel geloofwaardig? Dat bedoelen we. Wat is daarin dan wel overtuigend? Want dat ontbreekt structureel bij elke video die geplaatst wordt. Men lijkt het blind te volgen omdat het "een ander geluid is". Meer onderbouwing mist er eigenlijk altijd wel.

Anders gezegd: hoe toets je bewering op Youtube met de werkelijkheid? Want uiteindelijk gebruiken mainstream en "bnw"-bronnen dezelfde data/bronnen maar het enige verschil is het uitgangspunt en de eindstreep.
Blijkbaar maakt het een wereld van verschil welk uitgangspunt je hebt . Als je verder kijkt kan het zijn dat het het tegenovergestelde is van wat het lijkt . Dat YouTube filmpje met het tegengeluid is slechts een bevestiging van iets waar je zelf al achter was gekomen door je eigen houding en uitgangspunt te veranderen namelijk juist " lijkt op " en geloofwaardigheid niet meer mee te laten tellen als bewijs , dat is allemaal mening en goed vertrouwen . Dat kan geen eindstreep zijn voor de waarheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 14 juli 2016 @ 00:26:24 #124
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163724756
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Blijkbaar maakt het een wereld van verschil welk uitgangspunt je hebt . Als je verder kijkt kan het zijn dat het het tegenovergestelde is van wat het lijkt . Dat YouTube filmpje met het tegengeluid is slechts een bevestiging van iets waar je zelf al achter was gekomen door je eigen houding en uitgangspunt te veranderen namelijk juist " lijkt op " en geloofwaardigheid niet meer mee te laten tellen als bewijs , dat is allemaal mening en goed vertrouwen . Dat kan geen eindstreep zijn voor de waarheid .
Dit is totaal geen antwoord op mijn vraag... :{
  donderdag 14 juli 2016 @ 00:45:07 #125
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163724926
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit is totaal geen antwoord op mijn vraag... :{
jawel en ik ben het niet met je eens en vertel de echte oorzaak waarom we van mening verschillen en iets anders zien .
Als jij dat niet aanneemt en wilt blijven beweren dat ik alles blind geloof moet je dat zelf weten , ik ervaar dat niet zo en ik heb uitgelegt waarom niet . Meer kan ik niet doen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163725233
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:45 schreef Summers het volgende:

[..]

jawel en ik ben het niet met je eens en vertel de echte oorzaak waarom we van mening verschillen en iets anders zien .
Als jij dat niet aanneemt en wilt blijven beweren dat ik alles blind geloof moet je dat zelf weten , ik ervaar dat niet zo en ik heb uitgelegt waarom niet . Meer kan ik niet doen .
Je hebt uitgelegd dat je een totaal verknipte kijk op alles hebt, meer niet. Oké, in je eigen woorden, dat spreekt dan weer voor je.

Dit zal me wel weer een ban gaan kosten, maar kom op zeg.. Hier valt niet normaal mee te discussiëren (met een normaal uitgangspunt), en daar worden wij dan elke dag aan blootgesteld, en dan kunnen wij weer als het weer eens uit de hand loopt ellenlange posts in FB doen waarom het zo idioot is. Klaar mee.
  donderdag 14 juli 2016 @ 01:32:19 #127
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163725323
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je hebt uitgelegd dat je een totaal verknipte kijk op alles hebt, meer niet. Oké, in je eigen woorden, dat spreekt dan weer voor je.

Dit zal me wel weer een ban gaan kosten, maar kom op zeg.. Hier valt niet normaal mee te discussiëren (met een normaal uitgangspunt), en daar worden wij dan elke dag aan blootgesteld, en dan kunnen wij weer als het weer eens uit de hand loopt ellenlange posts in FB doen waarom het zo idioot is. Klaar mee.
dit is waar het om draait in BNW:



jouw normaal betekent het nog niet van een ander.

dus wat is BNW normaal en wat is NWS normaal?
pi_163725333
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit is waar het om draait in BNW:

[ afbeelding ]

jouw normaal betekent het nog niet van een ander.

dus wat is BNW normaal en wat is NWS normaal?
Dat is het punt niet ...
pi_163725379
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit is waar het om draait in BNW:

[ afbeelding ]

klopt, een zoektocht.
alleen zie je daar weinig van, het is nu beginnen met een conclusie en daar bij verzamelen wat die zou ondersteunen en eenieder die het daar niet mee eens is wordt afgeserveerd als zijnde visieloos.....
En het dan gek vinden dat BNW op een dood spoor zou zitten..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 14 juli 2016 @ 08:02:08 #130
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163726005
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 00:45 schreef Summers het volgende:

[..]

jawel en ik ben het niet met je eens en vertel de echte oorzaak waarom we van mening verschillen en iets anders zien .
Als jij dat niet aanneemt en wilt blijven beweren dat ik alles blind geloof moet je dat zelf weten , ik ervaar dat niet zo en ik heb uitgelegt waarom niet . Meer kan ik niet doen .
Nee Summers het enige dat je eigenlijk weer zegt is dat je "het nieuws" nooit gelooft en wel de vage youtube-detectives. Maar wederom slaag je er niet in om te vertellen, en dat is nou net de crux!! van dit alles, WAAROM je die lui wel gelooft. Je hebt namelijk dezelfde non-controle op die lui als op de MSM!

Snap je nu mijn vraag?
  donderdag 14 juli 2016 @ 08:57:31 #131
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163726454
Even een nawoord mijnerzijds over YT filmpjes e.d. Het is niet dat 'die lui' me iets moeten voorkauwen. Ik zie dezelfde rare dingen en zaken die niet kloppen als 'die lui' als ik de beelden van de msm zie voorbijkomen daar heb ik 'die lui' helemaal niet voor nodig. Die lui bevestigen alleen maar dat ik allang niet meer de enige ben die het opvalt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 14 juli 2016 @ 09:30:01 #132
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163726806
-reactie op verwijderd bericht-

[ Bericht 89% gewijzigd door jogy op 14-07-2016 13:22:28 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163726862
quote:
Er wordt niets onderuit gehaald als je het vaak herhaalt geloof je daar vanzelf in maar goed van mij mag je.
Ja dat bewijzen jij en anderen hier dagelijks, onderbouwing is een vies woord en kritisch naar de bronnen kijken mag blijkbaar maar 1 kant op en vooral niet op de door jullie gebruikte bronnen.

[ Bericht 51% gewijzigd door jogy op 14-07-2016 13:23:08 ]
  donderdag 14 juli 2016 @ 09:58:07 #134
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163727232
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 08:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee Summers het enige dat je eigenlijk weer zegt is dat je "het nieuws" nooit gelooft en wel de vage youtube-detectives. Maar wederom slaag je er niet in om te vertellen, en dat is nou net de crux!! van dit alles, WAAROM je die lui wel gelooft. Je hebt namelijk dezelfde non-controle op die lui als op de MSM!

Snap je nu mijn vraag?
Dat is een vooroordeel en dus onzinnig , snap jij het verschil tussen feiten en vooroordelen ? Begrijp jij dat je geen vooroordelen kan spuien en daar gelijk op kan krijgen op een forum ? Begrijp jij dat je uitsluitend gelijk kan krijgen op basis van feiten en niet op wat voor belachelijks je kan bedenken dat de ander doet volgens jouw mening ?

Begrijp jij de forumgedragsregels wel en begrijp je dat vooroordelen geen plaats hebben en je iemand niet jouw vooroordelen kan opdringen maar die achterwege moet laten ?

Begrijp jij kritisch nadenken wel als je denkt bij de waarheid over mij gekomen te zijn door iets denigrerends te verzinnen waar je geen zicht op hebt laat staan gebaseerd is op ook maar 1 feit .

Met bnw gerelateerde zaken kom je uitsluitend VERDER als je fictie van feiten gaat scheiden bij gebeurtenissen , je zal in rondjes blijven lopen als je je door vooroordelen laat leiden en gaat doen alsof dat feiten zijn .

Ga een keer zelf echt kritisch nadenken en laat dat je leidraad zijn in waarheid zoeken .
Val mensen niet lastig met je denigrerende vooroordelen .

Het is mijn zaak wie ik wel of niet geloof op deze wereld , niet jouw zaak .
Voor kritisch nadenken is het niet relevant wat de hele wereld wel of niet gelooft uit bepaalde bronnen , het is alleen relevant dat je zelf kritisch nadenkt . Je kan namelijk alleen zelfcontrole hebben en je kan de rest niet controleren .

Ik weet van mezelf dat ik mijn wereldbeeld 180 graden heb moeten bijstellen met nieuwe informatie , dat is juist het gevolg van kritisch nadenken en ik kijk de afgelopen 5 jaar met hele andere ogen naar de wereld dan ik van kleins af aan heb aangeleerd .

Wie de waarheid zoekt zal die vinden , wie vooroordelen zoekt zal dat vinden .
Als je de waarheid zoekt zal je kritisch nadenken consequent toe moeten passen in je eigen denken en alles moeten laten vallen dat niet relevant is en alle kennis die je je hele leven hebt opgedaan re-evalueren .
DAT heeft men gedaan om een ander wereldbeeld te verkrijgen .

Niet met vooroordelen spuien of klagen of de ander verantwoordelijk maken of jij wel of niet kennis opdoet en wel of niet iets waarneemt of leert .
Dat is afhankelijk van of jij bereid bent je focus te verleggen van nonsense naar kritisch nadenken en naar relevante zaken voor de waarheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 14 juli 2016 @ 11:58:41 #135
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163729441
Niet alleen beantwoord je mijn vraag met een hele langdradige, niet concrete wedervraag, nee, je presteert het ook nog om nogmaals totaal niet op de inhoud in te gaan.

Laat dus maar zitten want ik merk dat we anders in de zweverigheden zullen blijven verzanden. Erg jammer.

Overigens over feiten en fictie gesproken; typisch dat de zogenaamde " in crowd", de believers of whatever kampnaam je wil, totaal onzichtbaar zijn in mijn topics. Ook nu weer. Best een interessant historisch complot met legitieme feiten.

Of is het (ik roep maar wat) niet smeuiig genoeg? Ik ben oprecht benieuwd.
pi_163729867
Ik ben er in elk geval wel weer klaar mee, ik beperk me wel weer tot voornamelijk de SC en mocht ik iets echt interessant vinden zoek ik het er wel weer buiten, maar ik pas ervoor me in een soort van groepsgesprek in een random psychiatrisch centrum voelen te zitten waarbij 8 van de 10 gewoon normaal is, maar die 2 gekken het algehele gespreksniveau bepalen.

Dat is hoe ik het zie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2016 12:22:54 ]
  donderdag 14 juli 2016 @ 13:07:36 #137
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163730839
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:'). Nee hoor, er word niets onderuit gehaald :'). Gekke trol dat je dr bent.
door dit soort uitspraken gaat bnw wel naar beneden, met je smileys
pi_163731021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

door dit soort uitspraken gaat bnw wel naar beneden, met je smileys
BNW gaat naar beneden door het gebrek aan enig nadenkend vermogen bij pakweg 3/4 users.
  donderdag 14 juli 2016 @ 13:25:41 #139
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163731154
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

BNW gaat naar beneden door het gebrek aan enig nadenkend vermogen bij pakweg 3/4 users.
meningen als feiten verkondigen heb ik vroeger ook gedaan, daarna ben ik wijzer geworden.
je hebt nog tijd, want je bent nog jong.
pi_163731175
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

meningen als feiten verkondigen heb ik vroeger ook gedaan, daarna ben ik wijzer geworden.
je hebt nog tijd, want je bent nog jong.
Als je nou je wijsheid even gebruikt om te leren lezen, misschien dat dat nog helpt.
  donderdag 14 juli 2016 @ 13:32:21 #141
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163731301
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als je nou je wijsheid even gebruikt om te leren lezen, misschien dat dat nog helpt.
ik neem dat even niet aan, van iemand die altijd smileys post als een kindje.
het komt in BNW over als een soort undercover trollen/flamen
pi_163731551
Doe eens lief.

Dat woeste geschreeuw de hele tijd... Zie het als een kroeg. Daar ga je ook niet zo tekeer tegen iemand die naast je aan de bar zit.
  donderdag 14 juli 2016 @ 13:59:32 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163731792
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:45 schreef Jigzoz het volgende:
Doe eens lief.

Dat woeste geschreeuw de hele tijd... Zie het als een kroeg. Daar ga je ook niet zo tekeer tegen iemand die naast je aan de bar zit.

Hm, hoe zou ik dat in een regel kunnen proppen? Wel een goede analogie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163732508
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Hm, hoe zou ik dat in een regel kunnen proppen? Wel een goede analogie.
Niet. Vind het een vrij waardeloze analogie. Dit is geen kroeg, dit is een forum, daar vallen uiteraard andere en hardere woorden dan in een kroeg waar ik een biertje drink voor de gezelligheid.
pi_163732720
Hmja, hangt er vanaf wat je wil. Als mensen per se wil kunnen uitfoeteren, er altijd met gestrekt been in wil gaan of elke post wil afsluiten met de mededeling dat je je niet meer in het gesprek wil mengen omdat iedereen toch te dom is/te weinig gelooft in complotten/tegen je is, dan niet. In alle andere gevallen lijkt het me een prima analogie.

Maar goed, ik begrijp inderdaad niks van mensen die vooral posts plaatsen die samen te vatten zijn als 'hou godverdomme je bek als je het niet met mee eens bent'. Verder: game on.
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:49:33 #146
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163732840
we gaan op advies van een FA hier verder:

BNW Moderator maakt eigen post regels/rechten

FB / BNW Moderator maakt eigen post regels/rechten
pi_163733685
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 14:43 schreef Jigzoz het volgende:
Hmja, hangt er vanaf wat je wil. Als mensen per se wil kunnen uitfoeteren, er altijd met gestrekt been in wil gaan of elke post wil afsluiten met de mededeling dat je je niet meer in het gesprek wil mengen omdat iedereen toch te dom is/te weinig gelooft in complotten/tegen je is, dan niet. In alle andere gevallen lijkt het me een prima analogie.

Maar goed, ik begrijp inderdaad niks van mensen die vooral posts plaatsen die samen te vatten zijn als 'hou godverdomme je bek als je het niet met mee eens bent'. Verder: game on.
Misschien moet je wat meer posts lezen dan en snappen dat ergens iets vandaan komt. Jarenlang was dit een bijzonder leuk forumdeel, maar het is compleet verneukt door pakweg 4/5 personen.
pi_163733703
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 14:49 schreef THEFXR het volgende:
we gaan op advies van een FA hier verder:

BNW Moderator maakt eigen post regels/rechten

FB / BNW Moderator maakt eigen post regels/rechten
Jezus man, die maatregel is er al sinds vorig jaar ofzo, nadat er voor elke scheet een topic werd aangemaakt. Volkomen terecht.
Of ga jij morgen ook op de dam staan protesteren omdat men oorlog wil voeren in Irak in 2002?
pi_163733744
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Misschien moet je wat meer posts lezen dan en snappen dat ergens iets vandaan komt. Jarenlang was dit een bijzonder leuk forumdeel, maar het is compleet verneukt door pakweg 4/5 personen.
Zoals al eerder gezegd (maar dat mocht blijkbaar niet, want het is weg): gewoon niet zo chagrijnig doen en dan komt het allemaal wel goed.

O, en als dit weer niet mag: haal maar weg. Ik zal het niet meer doen.
pi_163733827
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd (maar dat mocht blijkbaar niet, want het is weg): gewoon niet zo chagrijnig doen en dan komt het allemaal wel goed.

O, en als dit weer niet mag: haal maar weg. Ik zal het niet meer doen.
Snap je dat iemand een beetje chagrijnig word van bepaalde users hier?

Dat zou jij toch moeten begrijpen.
  donderdag 14 juli 2016 @ 15:31:56 #151
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163733828
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jezus man, die maatregel is er al sinds vorig jaar ofzo, nadat er voor elke scheet een topic werd aangemaakt. Volkomen terecht.
Of ga jij morgen ook op de dam staan protesteren omdat men oorlog wil voeren in Irak in 2002?
moet ik dit serieus nemen van iemand die in elke post smileys zet om topics/discussies te ontwrichten?
het is juist de bedoeling dat er veel topics worden aangemaakt, zodat je het later kan terugvinden, in die centrale topics verzand alles.
pi_163733883
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Snap je dat iemand een beetje chagrijnig word van bepaalde users hier?

Dat zou jij toch moeten begrijpen.
Als je er chagrijnig van wordt, dan moet je het niet opzoeken.
pi_163733920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als je er chagrijnig van wordt, dan moet je het niet opzoeken.
Ik zal het jarenlange plezier dat ik hier heb gehad maar even achterwege moeten laten omdat hier een aantal users dat (bewust) zitten te verpesten? Thanks but no thanks.
  Forum Admin donderdag 14 juli 2016 @ 15:35:33 #154
35723 crew  GGMM
pi_163733936
Ik steun mijn goede vriend scrummie vanaf de zijlijn. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_163733943
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zal het jarenlange plezier dat ik hier heb gehad maar even achterwege moeten laten omdat hier een aantal users dat (bewust) zitten te verpesten? Thanks but no thanks.
Je moet helemaal niks. Ik zeg alleen: doe eens niet zo chagrijnig.
pi_163733946
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:35 schreef GGMM het volgende:
Ik steun mijn goede vriend scrummie vanaf de zijlijn. :)
Bedankt :*. Jij begrijpt me tenminste. Altijd.
pi_163733972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks. Ik zeg alleen: doe eens niet zo chagrijnig.
Als je normaal tegen mij (en anderen) doet en enig niveau bezit, zal ik niet chagrijnig doen.

Ik kwam nota bene, toen die ene zondag morgen, op voor 1 van de personen die ik hier wel kan vervloeken: Lambiekje.
pi_163734026
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als je normaal tegen mij (en anderen) doet en enig niveau bezit, zal ik niet chagrijnig doen.

Ik kwam nota bene, toen die ene zondag morgen, op voor 1 van de personen die ik hier wel kan vervloeken: Lambiekje.
O ja, die zei dat de pensioenen weg '*pof' weg waren, maar hij bedoelde blijkbaar iets heel anders, maar ik bezit niet genoeg niveau om dat te begrijpen, dus toen ging je even full retard.

Nou ja, mooi voorbeeld wel ja.
pi_163734047
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O ja, die zei dat de pensioenen weg '*pof' weg waren, maar hij bedoelde blijkbaar iets heel anders, maar ik bezit niet genoeg niveau om dat te begrijpen, dus toen ging je even full retard.

Nou ja, mooi voorbeeld wel ja.
_O- Zo ging dat niet. En het viel allemaal wel mee. Dat jij niet tegen een weerwoord kan, kan ik niet zoveel aan doen.
pi_163734081
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O- Zo ging dat niet. En het viel allemaal wel mee. Dat jij niet tegen een weerwoord kan, kan ik niet zoveel aan doen.
Weerwoord was er niet en ik bleef cool hoor. Ik dacht alleen: waarom ben je zo verschrikkelijk chagrijnig?

Maar goed, dat mocht ik niet zeggen daar, maar hier misschien wel: doe niet zo extreem emotioneel. Wees een vent.
pi_163735164
Waarom is dit vid weggehaald?
Tis toch leuk dat de cops voor Orlando gaan dansen?

[ Bericht 76% gewijzigd door jogy op 14-07-2016 16:20:19 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:20:38 #162
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163735222
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:18 schreef Tingo het volgende:
Waarom is dit vid weggehaald?
Tis toch leuk dat de cops voor Orlando gaan dansen?

Omdat het een suggestieve kutvideo is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163735682
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat het een suggestieve kutvideo is.
Haha jogy...vriend. duidelijke taal ik hou ervan.

Doe dit vaker... wie de ontvanger ook mag zijn. ^O^
Ich hock in meinem Bonker
pi_163735906
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:35 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Haha jogy...vriend. duidelijke taal ik hou ervan.

Doe dit vaker... wie de ontvanger ook mag zijn. ^O^
Eens. _O_

Post van de dag, die van jogy.
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:02:41 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163739489
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat het een suggestieve kutvideo is.
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:38 schreef Gray het volgende:
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen FOK!. Het volgende mag namelijk niet meer:

• Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud

(dit geldt ook voor usericons)
^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_163744659
He, even vraagje aan Dance99Vv en Jogy: Willen jullie nu echt dat we misstanden maar blijven herhalen en herhalen? Vandaar dat de pedoplaat blijft hangen in het LGBTtopic, dit staat er in de topicpointer:

"Voor misstanden gebruik de topic repost functie. Bedankt"

Er hoort ook nog een komma of zelfs puntkomma tussen misstanden en gebruik.
pi_163748976
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:42 schreef Fixers het volgende:
He, even vraagje aan Dance99Vv en Jogy: Willen jullie nu echt dat we misstanden maar blijven herhalen en herhalen? Vandaar dat de pedoplaat blijft hangen in het LGBTtopic, dit staat er in de topicpointer:

"Voor misstanden gebruik de topic repost functie. Bedankt"

Er hoort ook nog een komma of zelfs puntkomma tussen misstanden en gebruik.
Nou, die pedoplaat gaat wel telkens een stukkie verder: we weten nu dat homo's adoptierecht willen zodat ze naar hartenlust kinderen kunnen misbruiken zonder daarvoor de deur uit te hoeven.....
Die zag ik vorige week nog niet aankomen....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163750924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, die pedoplaat gaat wel telkens een stukkie verder: we weten nu dat homo's adoptierecht willen zodat ze naar hartenlust kinderen kunnen misbruiken zonder daarvoor de deur uit te hoeven.....
Die zag ik vorige week nog niet aankomen....

Strafbare uitspraak, overigens.
pi_163751925
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, die pedoplaat gaat wel telkens een stukkie verder: we weten nu dat homo's adoptierecht willen zodat ze naar hartenlust kinderen kunnen misbruiken zonder daarvoor de deur uit te hoeven.....
Die zag ik vorige week nog niet aankomen....

Er zijn reacties van users, zonder opgaaf van reden, verwijderd voor minder
  vrijdag 15 juli 2016 @ 08:46:05 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163751956
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:42 schreef Fixers het volgende:
He, even vraagje aan Dance99Vv en Jogy: Willen jullie nu echt dat we misstanden maar blijven herhalen en herhalen? Vandaar dat de pedoplaat blijft hangen in het LGBTtopic, dit staat er in de topicpointer:

"Voor misstanden gebruik de topic repost functie. Bedankt"

Er hoort ook nog een komma of zelfs puntkomma tussen misstanden en gebruik.
:D

Repost en repost some more. En een dubbele punt, geen puntkomma (8> .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163752008
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 08:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Er zijn reacties van users, zonder opgaaf van reden, verwijderd voor minder
Kennelijk gelden er andere regels voor moderators...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163752117
Misschien is het verstandig voor de pedo agenda een apart topic aan te maken en het gezeik uit het LGBT topic te halen (en die dan misschien te sluiten)? Ik snap dat het een verweven onderwerp is volgens een aantal, maar juist dat wekt de irritaties op.
pi_163752625
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:03 schreef Scrummie het volgende:
Misschien is het verstandig voor de pedo agenda een apart topic aan te maken en het gezeik uit het LGBT topic te halen (en die dan misschien te sluiten)? Ik snap dat het een verweven onderwerp is volgens een aantal, maar juist dat wekt de irritaties op.
Denk dat we over de pedo-agenda snel uitgepraat zijn, daarover zijn niet echt meningsverschillen. Waar de irritatie over bestaat is dat homofilie en pedofilie onverbrekelijk met elkaar verbonden worden. Als dat in een nieuw topic wordt voortgezet zal de irritatie enkel mee verhuizen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163752649
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

Denk dat we over de pedo-agenda snel uitgepraat zijn, daarover zijn niet echt meningsverschillen. Waar de irritatie over bestaat is dat homofilie en pedofilie onverbrekelijk met elkaar verbonden worden. Als dat in een nieuw topic wordt voortgezet zal de irritatie enkel mee verhuizen.
True. Slecht idee van mij :P.
pi_163752694
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

True. Slecht idee van mij :P.
Heb het idee dat een enge geloofsfanaat zo'n topic nog wel eens heel levendig zou kunnen maken.

Maakt het dan nog geen goed idee :P
pi_163752772
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb het idee dat een enge geloofsfanaat zo'n topic nog wel eens heel levendig zou kunnen maken.

Maakt het dan nog geen goed idee :P
Zeg maar hoe dat nu gebeurt met het LGBT topic? ;).

Weet niet, zit te denken hoe we dat topic normaal kunnen laten bestaan, maar het enige waar ik op kan komen is dat het gelijkstellen gewoon niet meer mag. Overtuigen van pakweg een Dance of Aguia lijkt me nou niet echt tot de mogelijkheden behoren, zoals francorex niet overtuigd kon worden van een bol.com wereld (geen dank Danny).
  vrijdag 15 juli 2016 @ 10:38:32 #177
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163753552
Klacht. Ik dacht dat we in gesprek zouden gaan in het topic We willen allemaal hetzelfde? Eerst word er flink gerant in het topic en zelfs nu ik de OP heb aangepast blijft het nu oorverdovend stil. Willen jullie nou iets veranderen aan de sfeer in BNW of niet?
Feyenoord!
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:05:32 #178
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163753981
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:42 schreef Fixers het volgende:
He, even vraagje aan Dance99Vv en Jogy: Willen jullie nu echt dat we misstanden maar blijven herhalen en herhalen? Vandaar dat de pedoplaat blijft hangen in het LGBTtopic, dit staat er in de topicpointer:

"Voor misstanden gebruik de topic repost functie. Bedankt"

Er hoort ook nog een komma of zelfs puntkomma tussen misstanden en gebruik.
Sorry, deze las ik gisteren pas laat en was ik al aan het posten in het lbgt topic. Ik vind het heel lastig om dat deel van de discussie te weren uit een topic die vraagt wat er nou erg is aan de lbgt beweging en wat de agenda zou zijn als het antwoord van de vraag dus naar het includeren van de maatschappelijke ongewenste geaardheden wijst volgens de tegenstanders van de beweging en de mensen die geloven in die voornoemde agenda. Er kan alleen in discussievorm iets tegen gedaan worden en niet via moderatie. Als je wil kan het topic op slot, dat is wat ik je kan bieden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:07:52 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163754023
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:03 schreef Scrummie het volgende:
Misschien is het verstandig voor de pedo agenda een apart topic aan te maken en het gezeik uit het LGBT topic te halen (en die dan misschien te sluiten)? Ik snap dat het een verweven onderwerp is volgens een aantal, maar juist dat wekt de irritaties op.
Zelfde laken een pak, andere focus misschien maar dan wordt de lbgt gemeenschap er ook weer bij betrokken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163754034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:38 schreef Japie77 het volgende:
Klacht. Ik dacht dat we in gesprek zouden gaan in het topic We willen allemaal hetzelfde? Eerst word er flink gerant in het topic en zelfs nu ik de OP heb aangepast blijft het nu oorverdovend stil. Willen jullie nou iets veranderen aan de sfeer in BNW of niet?
Sommige mensen hebben wel wat anders te doen Japie. Heb al gereageerd daar, en zonder dat ik deze post zag.

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 15-07-2016 11:10:49 ]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:09:13 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163754048
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:38 schreef Japie77 het volgende:
Klacht. Ik dacht dat we in gesprek zouden gaan in het topic We willen allemaal hetzelfde? Eerst word er flink gerant in het topic en zelfs nu ik de OP heb aangepast blijft het nu oorverdovend stil. Willen jullie nou iets veranderen aan de sfeer in BNW of niet?
Ik kan mensen niet verplichten om te reageren. Maar wel bedankt voor de aanpassing trouwens O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:12:55 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163754127
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:05 schreef jogy het volgende:
Sorry, deze las ik gisteren pas laat en was ik al aan het posten in het lbgt topic. Ik vind het heel lastig om dat deel van de discussie te weren uit een topic die vraagt wat er nou erg is aan de lbgt beweging en wat de agenda zou zijn als het antwoord van de vraag dus naar het includeren van de maatschappelijke ongewenste geaardheden wijst volgens de tegenstanders van de beweging en de mensen die geloven in die voornoemde agenda. Er kan alleen in discussievorm iets tegen gedaan worden en niet via moderatie. Als je wil kan het topic op slot, dat is wat ik je kan bieden.
Ze heeft het met name over de fouten in de topic pointer daar ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:14:41 #183
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163754163
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze heeft het met name over de fouten in de topic pointer daar ...
Oooohhhhhhh. Dat is wél makkelijk op te lossen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:19:20 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163754249
Soms lees je wat je verwacht te lezen blijkbaar, mijn excuses :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:20:37 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163754273
quote:
Het is hier GEEN Nieuwsdump maar een discussiereeks. Nieuws-items zijn welkom maar de discussie heeft voorrang. En verder: Bekritiseer de inhoud van de post en niet degene die het post. Voor misstanden; gebruik de topic repost functie. Bedankt.

We worden nog steeds opgeroepen vooral te blijven reposten ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:21:19 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163754290
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

We worden nog steeds opgeroepen vooral te blijven reposten ...
Niet waar :(. (aanpassen van de pointer ging niet zo soepel :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:21:19 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163754291
En, om volledig een zeikerd te zijn: de puntkomma moet een dubbele punt zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163754296
Ik zei dat ik er alleen zou blijven lezen, maar er kan beter een slotje op: BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?

Japie is totaal NIET geïnteresseerd om BNW beter te maken, Japie wil alleen maar weten waarom die 'nonbelievers' toch niets geloven. Kom ik weer terug bij mijn eerste post: kansloos topic.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:22:48 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163754323
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:21 schreef Copycat het volgende:
En, om volledig een zeikerd te zijn: de puntkomma moet een dubbele punt zijn.


(aangepast :P )

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 15-07-2016 11:31:57 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:17:57 #190
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163756788
BNW / De LGBT-Agenda - Waar letters naar hartenlust toegevoegd worden

Bijna een masterclass hoe beledig ik zoveel mogelijk groepen tegelijk...
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:18:50 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163756809
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:17 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / De LGBT-Agenda - Waar letters naar hartenlust toegevoegd worden

Bijna een masterclass hoe beledig ik zoveel mogelijk groepen tegelijk...
To slow.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:20:15 #192
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163756843
Dit valt wel onder de problematiek die iteejer ook aankaart. Juist dit extremisme polariseert en haalt normale discussie meteen weg.
pi_163758099
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:18 schreef jogy het volgende:

[..]

To slow.
Too*

8-)
Conscience do cost.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:24:26 #194
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163758190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 14:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Too*

8-)
Toot.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:37:34 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163758509
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:18 schreef jogy het volgende:

To slow.
Or not to slow, that is the question. Whether we funk or not.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 15:06:32 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163759374
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik zei dat ik er alleen zou blijven lezen, maar er kan beter een slotje op: BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?

Japie is totaal NIET geïnteresseerd om BNW beter te maken, Japie wil alleen maar weten waarom die 'nonbelievers' toch niets geloven. Kom ik weer terug bij mijn eerste post: kansloos topic.
Toch fijn dat ie open is gebleven, achteraf.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163759542
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 15:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Toch fijn dat ie open is gebleven, achteraf.
Mwah, niet helemaal als je de verwijderde posts niet verwijderd had ;).
  vrijdag 15 juli 2016 @ 18:40:17 #198
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163763690
BNW / De LGBT-Agenda - Waar letters naar hartenlust toegevoegd worden

quote:
Maar goed, laten we afwachten op het antwoord van de alwetende Chewie. Als het goed is, komt hij zo terug van de psycholoog en kan hij hier weer door razen en tieren
Misschien moet Aquia even de posts van iteejer nog eens goed lezen :)
  vrijdag 15 juli 2016 @ 18:48:07 #199
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163763808
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:40 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / De LGBT-Agenda - Waar letters naar hartenlust toegevoegd worden

[..]

Misschien moet Aquia even de posts van iteejer nog eens goed lezen :)
Misschien is even teruglezen , wat Aquia gepost heeft en de reacties van chewie, dan kan ik goed begrijpen waarom er uiteindelijk zo'n reactie staat als waar je nu over klaagt.
Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn .
There is only one religion
  vrijdag 15 juli 2016 @ 18:54:56 #200
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163763916
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Misschien is even teruglezen , wat Aquia gepost heeft en de reacties van chewie, dan kan ik goed begrijpen waarom er uiteindelijk zo'n reactie staat als waar je nu over klaagt.
Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn .
Dus omdat een ander het doet rechtvaardigt dat een zelfde of sterkere reactie?

Misschien dan ook even het topic waar iteejer in post lezen.

Ik vind dit namelijk best grensoverschrijdend persoonlijk ja.

En die laatste zin had je ook wel achterwege kunnen laten toch? :{
pi_163764056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Misschien is even teruglezen , wat Aquia gepost heeft en de reacties van chewie, dan kan ik goed begrijpen waarom er uiteindelijk zo'n reactie staat als waar je nu over klaagt.
Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn .
Beetje hypocriet dit ook. Vorige week vond je het nodig een ban voor mij aan te vragen toen ik wat opmerkingen plaatste over users die er niet bij waren. Nu doet iemand dat ook, die in jouw straatje post, en dan kan het ineens wel?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:02:26 #202
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163764064
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus omdat een ander het doet rechtvaardigt dat een zelfde of sterkere reactie?

Misschien dan ook even het topic waar iteejer in post lezen.

Ik vind dit namelijk best grensoverschrijdend persoonlijk ja.

En die laatste zin had je ook wel achterwege kunnen laten toch? :{
Je kunt wel iedere keer naar iteejer verwijzen, maar neem je zelf ter harte wat hij geschreven heeft?
Want ik zie weinig bronnen of bronvermeldingen bij het gebler in het LGTB-topic. Wel een hoop wensdenken en ook chewie gaat ver zijn boekje tebuiten maar daar zie ik geen tr'tje van je.
There is only one religion
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:05:32 #203
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163764135
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Beetje hypocriet dit ook. Vorige week vond je het nodig een ban voor mij aan te vragen toen ik wat opmerkingen plaatste over users die er niet bij waren. Nu doet iemand dat ook, die in jouw straatje post, en dan kan het ineens wel?
Chewie is daar regelmatig te vinden dus die vergelijking gaat niet op, nee het gaat er niet om of het in mijn straatje past ik modereer daar nauwelijks omdat ik deelnemer aan die discussie ben, precies om wat jij nu hierboven beweerd. :6
There is only one religion
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:07:27 #204
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163764169
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:02 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Je kunt wel iedere keer naar iteejer verwijzen, maar neem je zelf ter harte wat hij geschreven heeft?
pardon??? Ik voel me totaal niet aangesproken nee. Discussies met mij lopen nooit op tot dat punt namelijk. Dit is een soort passief vingerwijzen waar ik niet van gediend ben.

Sterker nog. Juist omdat ik niet van de extremen ben zijn bijvoorbeeld mijn BNW topics niet "populair" omdat het puur om feiten gaat erin.
quote:
Want ik zie weinig bronnen of bronvermeldingen bij het gebler in het LGTB-topic. Wel een hoop wensdenken en ook chewie gaat ver zijn boekje tebuiten maar daar zie ik geen tr'tje van je.
Wat een gemene opmerking. Ik heb vaak genoeg TR's gezet op posts van "beide kanten". Dit kan een jogy beamen. Bovendien is dit inderdaad de post die ik te ver vind gaan ja. En op mobiel kan ik geen TR knop vinden.
pi_163764424
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een gemene opmerking. Ik heb vaak genoeg TR's gezet op posts van "beide kanten". Dit kan een jogy beamen. Bovendien is dit inderdaad de post die ik te ver vind gaan ja. En op mobiel kan ik geen TR knop vinden.
Op mobiel kan je alleen het hele topic rapporteren, knopje vlak bij het reactieveld.
pi_163764434
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:05 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Chewie is daar regelmatig te vinden dus die vergelijking gaat niet op, nee het gaat er niet om of het in mijn straatje past ik modereer daar nauwelijks omdat ik deelnemer aan die discussie ben, precies om wat jij nu hierboven beweerd. :6
Hm, oke.
pi_163765143
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat het een suggestieve kutvideo is.
Ik zie meer als vreselijk disrespectvol dan suggestief.
Maakt niet veel uit wat je mening over de Pulse gedoe is.
Vind jij 't netjes,professionele gedrag om binnen 'n week of zo zulke dingen te gaan doen?
Misschien kan de nabestanden 'n klacht indienen.....of misschien zijn er geen echte nabestanden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163765281
BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #6

Perfect voorbeeld van een heerlijke 'open discussie' tussen bepaalde leden!
pi_163765414
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:06 schreef Scrummie het volgende:
BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #6

Perfect voorbeeld van een heerlijke 'open discussie' tussen bepaalde leden!
We kunnen allemaal kiezen met wie we in discussie gaan toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163765493
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:06 schreef Scrummie het volgende:
BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #6

Perfect voorbeeld van een heerlijke 'open discussie' tussen bepaalde leden!
Dat gaat doorgaans in alle andere afdelingen zo. BNW is wat dat betreft blijkbaar een uitzondering.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 20:34:03 #211
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163765772
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:06 schreef Scrummie het volgende:
BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #6

Perfect voorbeeld van een heerlijke 'open discussie' tussen bepaalde leden!
Ik ben er expres maar niet op in gegaan inderdaad. Scheelt ook energie en frustratie. Bovendien kan ik uiteraard iemand niet dwingen om "wie a zegt moet b zeggen" te doen. :)
pi_163765946
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik ben er expres maar niet op in gegaan inderdaad. Scheelt ook energie en frustratie. Bovendien kan ik uiteraard iemand niet dwingen om "wie a zegt moet b zeggen" te doen. :)
Klopt, eigenlijk had ik het ook in het andere topic moeten posten, maar vond het een prima voorbeeld van iemand die iets post, een statement maakt, maar vervolgens weigert om de discussie te voeren. Wat toch een puntje was, in het andere topic. Maar verstandig om er niet op in te gaan :).
  zaterdag 16 juli 2016 @ 00:22:06 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163774445
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:40 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / De LGBT-Agenda - Waar letters naar hartenlust toegevoegd worden

[..]

Misschien moet Aquia even de posts van iteejer nog eens goed lezen :)
Om hier toch even op terug te komen. Die post is nog redelijk mat vergeleken met wat er tegen hem is gezegd door Chewie. Even de mening buiten beschouwing gelaten en de weerstand die het oproept. Als je kan geven mag je ook ontvangen. Persoonlijk kan ik goed met Aquia praten eerlijk gezegd. Ondanks volledig met hem oneens te zijn. Misschien werkt een discussie ook wel ietwat beter als je kalm blijft, zou zo maar kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 16-07-2016 01:37:18 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163776605
Punt blijft: geef een fatsoenlijk kader. In TRU deden ze het. En het werkt.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 01:47:02 #215
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163776768
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 01:39 schreef Degodvader het volgende:
Punt blijft: geef een fatsoenlijk kader. In TRU deden ze het. En het werkt.
TRU is al een paar jaar dood. (Helaas) Het is alleen nog niet begraven.

Maar ik nodig je oprecht uit mee te doen met de discussie in BNW / We willen toch allemaal hetzelfde? want dan heb je ook het oor van iteejer die de grondlegger is van BNW/TRU. Is eigenlijk een beetje een 'Wat nu?' topic geworden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 16 juli 2016 @ 01:48:53 #216
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163776805
Ja het is schaamteloze spam. Maar toch.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163778622
Nadat ik een aantal pagina's die ik heb gemist heb doorgelezen....

Wat doe ik hier nog op BNW vraag ik me af. Het meeste wat ik doorlas is een hoop gezeik en persoonlijke aanvallen over en weer.

Ik vraag me serieus af waarom ik ook nog maar 2 zinnen zou gaan posten hier.

Los van gedoe over,,,ten en ,,,,ma's enzo

Take Care.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 09:21:11 #218
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163779207
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 01:47 schreef jogy het volgende:

[..]

TRU is al een paar jaar dood. (Helaas) Het is alleen nog niet begraven.

Maar ik nodig je oprecht uit mee te doen met de discussie in BNW / We willen toch allemaal hetzelfde? want dan heb je ook het oor van iteejer die de grondlegger is van BNW/TRU. Is eigenlijk een beetje een 'Wat nu?' topic geworden.
Ummm nee hoor ik en een paar anderen posten nog steeds in TRU.
Feyenoord!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:05:59 #219
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163782781
Terug naar FB A.U.B.
:')
There is only one religion
pi_163782835
Serieuze vraag dan. Tellen berichten die verwijderd worden wel mee voor je post count?
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:15:21 #221
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163782952
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:08 schreef Blaadjes het volgende:
Serieuze vraag dan. Tellen berichten die verwijderd worden wel mee voor je post count?
Geen idee, dat interesseert me geen ene biet.
Statistics
There is only one religion
pi_163783014
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:15 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Geen idee, dat interesseert me geen ene biet.
Statistics [ afbeelding ]
Eh ok. Jemig wat een gefrusteerde reactie.
Misschien had je wat eerder je kop moeten laten zien. Reactie geven op de klacht en klaar. ^O^
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:22:35 #223
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163783081
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:18 schreef Blaadjes het volgende:
Reactie geven op de klacht en klaar.
Was het maar zo'n feest :')
There is only one religion
pi_163783188
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:22 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest :')
Tuurlijk wel. 1 persoon maakte het zo dat iedereen naar fb werd gelokt. Uiteindelijk heeft de gequote persoon de storm doen gaan liggen. Had jij ook kunnen doen.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:29:52 #225
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163783231
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:15 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Geen idee, dat interesseert me geen ene biet.
Statistics [ afbeelding ]
zeg dan gewoon niks, ipv users te beledigen.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:32:41 #226
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_163783301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zeg dan gewoon niks, ipv users te beledigen.
Hij geeft niks om statistieken, dat heeft weinig met beledigen te maken tenzij je naar dingen zoekt om je beledigd te kunnen voelen. :o
wooblabalurg
pi_163783348
Jongens, terug naar FB graag. Dance was duidelijk genoeg.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:34:51 #228
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163783363
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:32 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hij geeft niks om statistieken, dat heeft weinig met beledigen te maken tenzij je naar dingen zoekt om je beledigd te kunnen voelen. :o
ooh, dan had ik het verkeerd begrepen.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:35:28 #229
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163783383
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:32 schreef Baconbus het volgende:

[..]

tenzij je naar dingen zoekt
Dit
There is only one religion
pi_163784116
Toch voelt dit als een belediging. Het is een vraag en het antwoord was echt een belediging. Ik hou dat wel bij.
Nu moet ik weer elke post gaan turfen omdat niet duidelijk is of ze meetellen. :(
Ich hock in meinem Bonker
pi_163864431
-is al behandeld-

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2016 09:04:13 ]
pi_163877012
Wat was er mis met de eerste alinea in deze post?

BNW / the pokemon go conspiracy

Ik begrijp weer helemaal niets van de moderatie, gister heb ik moeten zeuren om posts die OVERDUIDELIJK niet konden weg gehaald moesten worden maar omdat iemand hier schijnbaar 1 of andere oppergod is geweest omdat ie vies vervelend in het leven staat mag het ineens, vandaag zeg ik in die alinea toch echt compleet niets fout, het was letterlijk gewoon een reactie op de eerste alinea van cad, en dat word dan weer zonder pardon weg gehaald?

Is het de heerlijke hitte? Klap van een molen gehad? Wat is het?
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:27:40 #233
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163878870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Wat was er mis met de eerste alinea in deze post?

BNW / the pokemon go conspiracy

Ik begrijp weer helemaal niets van de moderatie, gister heb ik moeten zeuren om posts die OVERDUIDELIJK niet konden weg gehaald moesten worden maar omdat iemand hier schijnbaar 1 of andere oppergod is geweest omdat ie vies vervelend in het leven staat mag het ineens, vandaag zeg ik in die alinea toch echt compleet niets fout, het was letterlijk gewoon een reactie op de eerste alinea van cad, en dat word dan weer zonder pardon weg gehaald?

Is het de heerlijke hitte? Klap van een molen gehad? Wat is het?
je had complete onzin getypt, dat staat er als reden.
pi_163878896
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je had complete onzin getypt, dat staat er als reden.
Dat tik ik zelf slimmerik.

Verder vroeg ik een mod om feedback, niet THEFXR.
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:30:10 #235
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163878917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je had complete onzin getypt, dat staat er als reden.
wat is er dan weggehaald?
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:01:53 #236
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163880745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Wat was er mis met de eerste alinea in deze post?

BNW / the pokemon go conspiracy

Ik begrijp weer helemaal niets van de moderatie, gister heb ik moeten zeuren om posts die OVERDUIDELIJK niet konden weg gehaald moesten worden maar omdat iemand hier schijnbaar 1 of andere oppergod is geweest omdat ie vies vervelend in het leven staat mag het ineens, vandaag zeg ik in die alinea toch echt compleet niets fout, het was letterlijk gewoon een reactie op de eerste alinea van cad, en dat word dan weer zonder pardon weg gehaald?

Is het de heerlijke hitte? Klap van een molen gehad? Wat is het?
"Boehoe, mensen doen iets wat ik zelf niet leuk vind, snel, veroordelen! :'("

Dat stond er. Meteen in de aanval, doe gewoon niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163880797
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:01 schreef jogy het volgende:

[..]

"Boehoe, mensen doen iets wat ik zelf niet leuk vind, snel, veroordelen! :'("

Dat stond er. Meteen in de aanval, doe gewoon niet.
Wat is de aanval?

Als reactie op:
quote:
dat kinderen dit spelen kan ik me nog iets bij voorstellen maar als volwassene als een zombie de straat op en achter die poppetjes aan?
Is dat toch geen aanval?
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:05:13 #238
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163880823
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:01 schreef jogy het volgende:

[..]

"Boehoe, mensen doen iets wat ik zelf niet leuk vind, snel, veroordelen! :'("

Dat stond er. Meteen in de aanval, doe gewoon niet.
Volwassenen die pokemon GO spelen wegzetten als zombies voegt ook niets toe he. In het kader van leven en laten leven is dat geen beste zet.

edit: naja laat maar eigenlijk ook.
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:21:32 #239
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163881283
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is de aanval?

Als reactie op:

[..]

Is dat toch geen aanval?
Jawel. Ik gok zomaar als iemand anders hetzelfde zegt die niet op je 'shit list' staat dat je het anders had gebracht, dat is een beetje het hele punt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:24:00 #240
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163881354
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Jawel. Ik gok zomaar als iemand anders hetzelfde zegt die niet op je 'shit list' staat dat je het anders had gebracht, dat is een beetje het hele punt.
Beter is gewoon allebei de posts aanpassen. In het kader van > alles wat kan ontsporen strak weghalen.

Maar dat zijn mijn two cents.
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:29:51 #241
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163881501
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Beter is gewoon allebei de posts aanpassen. In het kader van > alles wat kan ontsporen strak weghalen.

Maar dat zijn mijn two cents.
Nee, een algemene 'haat' aan Pokemon en de spelers staat niet gelijk aan een persoonlijke aanval. Ook niet als je per ongeluk een pokemon go speler bent. Je kan er wel commentaar op geven als je het echt graag wil maar doe het maar ff normaal. En anders heb je nog een hele kluif aan POK / Haat hier Pokémon Go
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:30:58 #242
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163881529
Jeetje wat een muggenziften. Dat ik mensen aanduid als zombies die als een gek (of mag gek ook niet?) de straat opgaan betreft een groep mensen en niet een sneer of je moet het je persoonlijk aantrekken. Dan kan dat artikel van Natural News ook gedelete worden want daar spreekt men in de kop over zombie apocalyps en mindless sheeple. Nog beter wis mijn hele post als men daar rustig van wordt. De betutteling slaat door.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163881569
Het verwijderen van *mijn* post is muggenziften. Dat dat even duidelijk is.
pi_163881596
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Jawel. Ik gok zomaar als iemand anders hetzelfde zegt die niet op je 'shit list' staat dat je het anders had gebracht, dat is een beetje het hele punt.
Had je het verwijderd als een andere user, die geen "shitlist" (ik heb die ook niet overigens, ik mag een aantal users niet, maar dat is niet zo raar en ik doe normaal tegen elk van hun sinds een weekje) het gezegd had?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2016 15:33:41 ]
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:34:24 #245
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163881624
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, een algemene 'haat' aan Pokemon en de spelers staat niet gelijk aan een persoonlijke aanval. Ook niet als je per ongeluk een pokemon go speler bent. Je kan er wel commentaar op geven als je het echt graag wil maar doe het maar ff normaal. En anders heb je nog een hele kluif aan POK / Haat hier Pokémon Go
Ik denk dat de definitie van persoonlijke aanval dan erg anders wordt geïnterpreteerd. Maar goed ik hou er wel over op. Veel te warm hiervoor.
pi_163881638
Kortweg: als je de boel wat losser wil laten, laat dat dan gelden voor iedereen en niet voor 1 user omdat ie vroeger eens wat 'leuks' heeft gedaan (gisteravond).
Wil je de boel strakker, laat dan * DAT * ook gelden voor iedereen. Dit hele gedoe schept geen duidelijkheid, juist waar we naar toe wouden in het kader van "We willen allemaal hetzelfde".

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2016 15:35:47 ]
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:33:16 #247
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163883382
Ok, ik kan het toch niet laten. Dit is overigens een oprechte vraag omdat, jogy weet, ik niet altijd goed het onderscheid kan maken tussen bepaalde nuances.

BNW / Kartelvorming truckfabrikanten

Hoe ziet men dit? Over leven in een illusie-wereld? Is dat dan weer niet persoonlijk? Op het randje? Eronder?

Ik vind die nauncering echt heel lastig. ;(
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:27:31 #248
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163884985
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Had je het verwijderd als een andere user, die geen "shitlist" (ik heb die ook niet overigens, ik mag een aantal users niet, maar dat is niet zo raar en ik doe normaal tegen elk van hun sinds een weekje) het gezegd had?
mijn god je doet een weekje normaal, mag gelijk de krant in en iedereen zal het weten, het komt weer narcistisch over. doe gewoon normaal,ja
als ik mod was geweest, had je nog geen antwoord gekregen, met je:
Is het de heerlijke hitte? Klap van een molen gehad?
geen zin/motivatie te geven, als je bij voorbaat al een mod wegzet als gekkie.
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:14:23 #249
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163887080
quote:
5s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:33 schreef ChrisCarter het volgende:
Ok, ik kan het toch niet laten. Dit is overigens een oprechte vraag omdat, jogy weet, ik niet altijd goed het onderscheid kan maken tussen bepaalde nuances.

BNW / Kartelvorming truckfabrikanten

Hoe ziet men dit? Over leven in een illusie-wereld? Is dat dan weer niet persoonlijk? Op het randje? Eronder?

Ik vind die nauncering echt heel lastig. ;(
Het is nog binnen de perken hoor, de post in zijn geheel is goede info en gespeend van verdere tekenen van ergernis. Maar als ik het 'live' had gezien zou het ook zomaar kunnen dat ik het woordje 'illusie' eruit had gepeuterd.

De meeste edits van die trant (ook diegene waar Scrummie van uit zijn dakje ging ) worden gedaan om enige escalatie te voorkomen en gezien er nu ook al rustig op gereageerd is (zelfs discussiepartner is belangrijk) is er niks aan de hand.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 21 juli 2016 @ 10:33:05 #250
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163900481
Ok helder bedankt.

Dan gaan we verder:

BNW / BigPharmatopic#71 Nu incl. 12ml bewustzijn

Ik zie dat mijn boodschap zeer ter harte wordt genomen. :')

Een beter BNW begint bij onszelf enzo.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 01:43:32 #251
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163920600
Hier weer het bewijs dat de mods trols ondersteunen.
dit topic barst van de smileys.
BNW / Het grote online/offline privacy topic. Hoe erg is het nou eigenlijk?
BNW lijkt wel op een kleuter speelplaats met als die smileys.
Zouden ze een trol herkennen als die voor hun stond met een bord erop?
pi_163921215
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 01:43 schreef THEFXR het volgende:
Hier weer het bewijs dat de mods trols ondersteunen.
dit topic barst van de smileys.
BNW / Het grote online/offline privacy topic. Hoe erg is het nou eigenlijk?
BNW lijkt wel op een kleuter speelplaats met als die smileys.
Zouden ze een trol herkennen als die voor hun stond met een bord erop?
_O- Zoek een andere hobby, je faalt nogal in deze.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 07:35:06 #253
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163921416
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 01:43 schreef THEFXR het volgende:
Hier weer het bewijs dat de mods trols ondersteunen.
dit topic barst van de smileys.
BNW / Het grote online/offline privacy topic. Hoe erg is het nou eigenlijk?
BNW lijkt wel op een kleuter speelplaats met als die smileys.
Zouden ze een trol herkennen als die voor hun stond met een bord erop?
Als ik de posthistorie kijk van OS dan lijkt hij altijd zo te posten.

Lijkt me dus bewust. Misschien om zeker te zijn dat elke zin de juiste emotie en gedachte meekrijgt?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:56:02 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163926216
Dat is al de modus operandi van OS van sinds hij hier voor het eerst op kwam dagen. Hem dat proberen af te leren is nog kanslozer dan de oceaan leeg proberen leeg te scheppen met een koffiebekertje, geblindoekt, het koffiebekertje heeft dan geen bodem en een groep van 1500 Australische rugbyspelers doen er alles aan om je tegen te houden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163926348
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:56 schreef jogy het volgende:
Dat is al de modus operandi van OS van sinds hij hier voor het eerst op kwam dagen. Hem dat proberen af te leren is nog kanslozer dan de oceaan leeg proberen leeg te scheppen met een koffiebekertje, geblindoekt, het koffiebekertje heeft dan geen bodem en een groep van 1500 Australische rugbyspelers doen er alles aan om je tegen te houden.
Als dat zo is, schop hem er dan uit.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 13:05:06 #256
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163926368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

Als dat zo is, schop hem er dan uit.
Nee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 13:23:22 #257
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163926776
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee.
Je hoeft niet te reageren op zulk soort belachelijke dingen hoor.
Feyenoord!
  vrijdag 22 juli 2016 @ 13:23:50 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163926790
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je hoeft niet te reageren op zulk soort belachelijke dingen hoor.
Helaas als moderator wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163926832
Je zou maar overspannen raken van wat smileys...

OS is gewoon knetter vervelend, en heeft een grote mond en krijgt een andere behandeling dan andere users (over heel het forum). Dat is meer irritatie opwekkend dan die paar smileys.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 13:58:01 #260
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163927565
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Je zou maar overspannen raken van wat smileys...

OS is gewoon knetter vervelend, en heeft een grote mond en krijgt een andere behandeling dan andere users (over heel het forum). Dat is meer irritatie opwekkend dan die paar smileys.
Dat valt mij overigens ook wel op inderdaad. Valse nieuwsberichten posten in NWS en de crew lijkt met hem weg te lopen.

Maar goed even flauw gezegd fok en fok crew zijn natuurlijk niet per se verantwoording schuldig hierover. Is een privately run forum uiteindelijk. Maar ik kan me wel vinden in wat je bedoelt. :9
  vrijdag 22 juli 2016 @ 14:12:29 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163927887
(imo!) Users als OS, waar er een beperkt aantal van zijn op FOK! geven juist een leuke kleur aan het forum. Wat mij betreft zijn er te weinig van. Niet kwaadaardig en zijn postings zijn over het algemeen binnen de lijntjes maar hij kleurt die lijntjes gewoon creatief in. En niet alleen crew loopt met hem weg, hij heeft ook een hele fanbase onder de users. Het is ook niet een 'boosmens' en dat is ook best fijn.

Maar uiteindelijk is het een Bert Visscher user. Je houdt van hem of je hebt een hekel aan hem. Hekel hebben aan iemand is overigens geen reden om diegene eraf te gooien. Nogmaals, imo de pimo.

Ook bij hem is het uiteindelijk zo dat als hij daadwerkelijk wild gaat er gewoon op geacteerd wordt.

En als visueel steuntje: Kijk hier maar
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 14:17:40 #262
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163928057
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:12 schreef jogy het volgende:
(imo!) Users als OS, waar er een beperkt aantal van zijn op FOK! geven juist een leuke kleur aan het forum. Wat mij betreft zijn er te weinig van. Niet kwaadaardig en zijn postings zijn over het algemeen binnen de lijntjes maar hij kleurt die lijntjes gewoon creatief in. En niet alleen crew loopt met hem weg, hij heeft ook een hele fanbase onder de users. Het is ook niet een 'boosmens' en dat is ook best fijn.

Maar uiteindelijk is het een Bert Visscher user. Je houdt van hem of je hebt een hekel aan hem. Hekel hebben aan iemand is overigens geen reden om diegene eraf te gooien. Nogmaals, imo de pimo.

Ook bij hem is het uiteindelijk zo dat als hij daadwerkelijk wild gaat er gewoon op geacteerd wordt.

En als visueel steuntje: Kijk hier maar
MED / Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX

_O-

Waarom is men af gaan zien van melden van bans? Werd het een sport voor sommigen?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 14:19:46 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163928110
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

MED / Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX

_O-

Waarom is men af gaan zien van melden van bans? Werd het een sport voor sommigen?
Ik weet het niet precies, had volgens mij met privacywetgeving te maken, of inderdaad dat men 'voor een ban' gingen door de vermelding.

De sinterklaas editie was helemaal leuk, toen ging men rijmen en dichten. Genoeg mensen die het banmeldtopic trouw volgde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163928317
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:12 schreef jogy het volgende:
(imo!) Users als OS, waar er een beperkt aantal van zijn op FOK! geven juist een leuke kleur aan het forum. Wat mij betreft zijn er te weinig van. Niet kwaadaardig en zijn postings zijn over het algemeen binnen de lijntjes maar hij kleurt die lijntjes gewoon creatief in. En niet alleen crew loopt met hem weg, hij heeft ook een hele fanbase onder de users. Het is ook niet een 'boosmens' en dat is ook best fijn.
Ja leuk, maar richt dan met crew en zijn fanbase een forum speciaal voor hem op. Het is van de zotte dat iemand, wie de fuck het ook moge zijn, een andere behandeling krijgt, en dat gebeurt wel gewoon. Dan kunnen alle verhalen van 'we zijn objectief' gewoon de prullenbak in.

Zodra ik lijntjes creatief ga inkleuren ben ik óf een junk, of krijg ik notes en/of bans. Maar omdat iemand ooit een best leuke actie had met een hoed en wat witte schmink kan ie zijn lijntjes in kleuren.

Serieus hoor, toen ik je daar dinsdag avond op aansprak, had ik werkelijk compleet geen zin in BNW meer door dit soort halve gedoe. Je mod op 1 lijn, of anders mod je maar niet, maar ga geen users anders behandelen.
  Moderator vrijdag 22 juli 2016 @ 14:36:55 #265
249559 crew  Lavenderr
pi_163928471
Die speciale behandeling vind ik ook op zijn minst apart. Waar anderen een ban voor krijgen mag hij gewoon doen omdat hij zo leuk kleur geeft aan de topics?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 14:40:31 #266
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163928563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja leuk, maar richt dan met crew en zijn fanbase een forum speciaal voor hem op. Het is van de zotte dat iemand, wie de fuck het ook moge zijn, een andere behandeling krijgt, en dat gebeurt wel gewoon. Dan kunnen alle verhalen van 'we zijn objectief' gewoon de prullenbak in.

Zodra ik lijntjes creatief ga inkleuren ben ik óf een junk, of krijg ik notes en/of bans. Maar omdat iemand ooit een best leuke actie had met een hoed en wat witte schmink kan ie zijn lijntjes in kleuren.

Serieus hoor, toen ik je daar dinsdag avond op aansprak, had ik werkelijk compleet geen zin in BNW meer door dit soort halve gedoe. Je mod op 1 lijn, of anders mod je maar niet, maar ga geen users anders behandelen.
Je leest de helft blijkbaar. Niemand staat buiten of boven de regels. Als jij creatief binnen de lijntjes post krijg je misschien commentaar maar dat is verder niet banwaardig, want binnen de lijntjes. En mag je zelf beslissen of je het een fijne situatie vind. Dat jij hem niet mag is geen banwaardig gegeven.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 14:42:43 #267
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163928628
En als jullie verder nog problemen hebben met het gedrag van en de reactie op Oversight dan verzoek ik jullie beleeft om het grieven bij het volgende loket neer te leggen want ook al zou ik het helemaal met jullie eens zijn dan nog zit er een laagje boven mij die het anders ziet.

Dus: http://messages.fok.nl/compose.php?to=9795
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163928876
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee.
Als het een user is die volgens jou bekend staat alleen maar te trollen dan lijkt me weg schoppen alleen maar een verbetering van het forum.
pi_163928891
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:42 schreef jogy het volgende:
want ook al zou ik het helemaal met jullie eens zijn dan nog zit er een laagje boven mij die het anders ziet.
Altijd hetzelfde liedje met die illuminatie.
Conscience do cost.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:12:42 #270
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163929215
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:55 schreef .SP. het volgende:

[..]

Als het een user is die volgens jou bekend staat alleen maar te trollen dan lijkt me weg schoppen alleen maar een verbetering van het forum.
Hij trollt niet. Hij post anders dan anderen. Boeiend.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:13:36 #271
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163929238
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde liedje met die illuminatie.
Is inderdaad vervelend maar de secundaire voorwaarden zijn zo verdomde geil.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:14:55 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163929268
En voor gezeur over PM/DM wijs ik mensen op de blockfunctie. Te vinden in de PM. http://messages.fok.nl/relations.php?mode=blocked
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163929438
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:42 schreef jogy het volgende:
En als jullie verder nog problemen hebben met het gedrag van en de reactie op Oversight dan verzoek ik jullie beleeft om het grieven bij het volgende loket neer te leggen want ook al zou ik het helemaal met jullie eens zijn dan nog zit er een laagje boven mij die het anders ziet.

Dus: http://messages.fok.nl/compose.php?to=9795
Laat ze hier maar komen.
pi_163929484
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Je leest de helft blijkbaar. Niemand staat buiten of boven de regels. Als jij creatief binnen de lijntjes post krijg je misschien commentaar maar dat is verder niet banwaardig, want binnen de lijntjes. En mag je zelf beslissen of je het een fijne situatie vind. Dat jij hem niet mag is geen banwaardig gegeven.
Ik zeg ook niet dat hij een ban moet hebben, je leest de helft blijkbaar. :).
  vrijdag 22 juli 2016 @ 18:09:04 #275
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_163933964
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:56 schreef jogy het volgende:
Dat is al de modus operandi van OS van sinds hij hier voor het eerst op kwam dagen. Hem dat proberen af te leren is nog kanslozer dan de oceaan leeg proberen leeg te scheppen met een koffiebekertje, geblindoekt, het koffiebekertje heeft dan geen bodem en een groep van 1500 Australische rugbyspelers doen er alles aan om je tegen te houden.
Eerst als disclaimer: ik heb geen probleem met Scrummie

Maar dit is echt de slechtste reden die je kunt geven als mod.

In deze post impliceer je dat je het als een probleem ziet maar dat het te veel moeite kost om er iets aan te doen en dat je daarom maar niets doet. Ergo, zo lang je maar moeilijkn genoeg vervelend doet is alles a ok.

edit: oh lol ik dacht dat het over scrummie ging, nou ja inhoud is nog steeds valide.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 22 juli 2016 @ 19:02:43 #276
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163935118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij een ban moet hebben, je leest de helft blijkbaar. :).
Hmpf. Fair enough.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 19:05:15 #277
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163935171
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:09 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Eerst als disclaimer: ik heb geen probleem met Scrummie

Maar dit is echt de slechtste reden die je kunt geven als mod.

In deze post impliceer je dat je het als een probleem ziet maar dat het te veel moeite kost om er iets aan te doen en dat je daarom maar niets doet. Ergo, zo lang je maar moeilijkn genoeg vervelend doet is alles a ok.

edit: oh lol ik dacht dat het over scrummie ging, nou ja inhoud is nog steeds valide.
Het gaat ook niet over enig policy overschrijdend gedrag maar zijn manier van posten. (Smiley aan het begin van elke zin). Dat is niet aan FOK! om iets aan te doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 19:40:00 #278
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_163936246
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Het gaat ook niet over enig policy overschrijdend gedrag maar zijn manier van posten. (Smiley aan het begin van elke zin). Dat is niet aan FOK! om iets aan te doen.
Ja maar dat is niet wat ik zeg Jogy.

Mensen klagen, dan kun je zeggen:
het gedrag is ok dus ik ga er niets aan doen.

Of je kunt zeggen:
Het gedrag is niet ok, ik ga er iets aan doen.

Jij zegt:
Het is moeilijk dit gedrag te veranderen dus ik ga er niets aan doen.

In zowel versie 1 en 2 zeg je, we hebben regels die pas ik toe. In versie 3 zeg je, oef kost moeite dus ik doe niets
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 22 juli 2016 @ 19:40:01 #279
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163936247
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:12 schreef jogy het volgende:
(imo!) Users als OS, waar er een beperkt aantal van zijn op FOK! geven juist een leuke kleur aan het forum. Wat mij betreft zijn er te weinig van. Niet kwaadaardig en zijn postings zijn over het algemeen binnen de lijntjes maar hij kleurt die lijntjes gewoon creatief in. En niet alleen crew loopt met hem weg, hij heeft ook een hele fanbase onder de users. Het is ook niet een 'boosmens' en dat is ook best fijn.

Maar uiteindelijk is het een Bert Visscher user. Je houdt van hem of je hebt een hekel aan hem. Hekel hebben aan iemand is overigens geen reden om diegene eraf te gooien. Nogmaals, imo de pimo.

Ook bij hem is het uiteindelijk zo dat als hij daadwerkelijk wild gaat er gewoon op geacteerd wordt.

En als visueel steuntje: Kijk hier maar
Dit is weer duidelijk trolls steunen en ook het toelaten dat het topic wordt ontspoord door zulke gasten, het kan in KLB, maar is niet gewenst in BNW.
Goed voorbeeld van dat het beleid de echte BNW-ers wegjaagt en de trolls hebben hebben vrij spel.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 19:42:14 #280
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163936306
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:42 schreef jogy het volgende:
En als jullie verder nog problemen hebben met het gedrag van en de reactie op Oversight dan verzoek ik jullie beleeft om het grieven bij het volgende loket neer te leggen want ook al zou ik het helemaal met jullie eens zijn dan nog zit er een laagje boven mij die het anders ziet.

Dus: http://messages.fok.nl/compose.php?to=9795
Dit is weer zo'n klassieke redirect van de crew, die heb ik al 100x gezien ofzo.
pi_163936748
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dit is weer duidelijk trolls steunen en ook het toelaten dat het topic wordt ontspoord door zulke gasten, het kan in KLB, maar is niet gewenst in BNW.
Goed voorbeeld van dat het beleid de echte BNW-ers wegjaagt en de trolls hebben hebben vrij spel.
Kap eens met dat 'echte BNW'er' gezeik. Te kansloos voor woorden,

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 22-07-2016 21:34:58 ]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 21:30:31 #282
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163939935
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet wat ik zeg Jogy.

Mensen klagen, dan kun je zeggen:
het gedrag is ok dus ik ga er niets aan doen.

Of je kunt zeggen:
Het gedrag is niet ok, ik ga er iets aan doen.

Jij zegt:
Het is moeilijk dit gedrag te veranderen dus ik ga er niets aan doen.

In zowel versie 1 en 2 zeg je, we hebben regels die pas ik toe. In versie 3 zeg je, oef kost moeite dus ik doe niets
Hm. Ok, kort maar krachtig. Goed punt. Ik ga dus voor optie 1.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 21:34:22 #283
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163940065
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dit is weer duidelijk trolls steunen en ook het toelaten dat het topic wordt ontspoord door zulke gasten, het kan in KLB, maar is niet gewenst in BNW.
Goed voorbeeld van dat het beleid de echte BNW-ers wegjaagt en de trolls hebben hebben vrij spel.
Geen idee wat je verder nog dwars zit maar het begint nogal te lijken op klagen om het klagen. Jouw persoonlijke Smileyfobie is iets voor jezelf om op te lossen. Sterkte.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 21:37:35 #284
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163940164
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dit is weer zo'n klassieke redirect van de crew, die heb ik al 100x gezien ofzo.
En zal je nog wel een paar honderd keer zien als de situatie er om vraagt. Een buurtagent zal je ook ergens anders heen sturen als je hem gaat ondervragen over het gevangenisbeleid met als doel dat hij er iets aan gaat doen om het te veranderen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 21:51:16 #285
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163940622
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Geen idee wat je verder nog dwars zit maar het begint nogal te lijken op klagen om het klagen. Jouw persoonlijke Smileyfobie is iets voor jezelf om op te lossen. Sterkte.
:') :') :') :') :') :') best moeilijk voor jou om begrijpend te lezen. die andere hardcore/oud gediende bnw-ers die nu wegblijven vanwege jullie wanbeleid, die deden het zeker ook om te klagen of jullie te pesten?
pi_163941254
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') best moeilijk voor jou om begrijpend te lezen. die andere hardcore/oud gediende bnw-ers die nu wegblijven vanwege jullie wanbeleid, die deden het zeker ook om te klagen of jullie te pesten?
Peuterpuberteit dit?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 22:20:36 #287
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163941455
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:14 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Peuterpuberteit dit?
andere manier van communiceren
pi_163942054
BNW / [BNW SC] #285 Vakantietijd!

Er word nu al wat weg gehaald, dus prima hoor, maar ik kan me niet herinneren dat er ooit zoveel gewist is in de SC sinds Japie77 er post.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 22:40:31 #289
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163942111
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:39 schreef Scrummie het volgende:
BNW / [BNW SC] #285 Vakantietijd!

Er word nu al wat weg gehaald, dus prima hoor, maar ik kan me niet herinneren dat er ooit zoveel gewist is in de SC sinds Japie77 er post.
'k hou het in de gaten, komt uiteindelijk wel goed.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163942120
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:40 schreef jogy het volgende:

[..]

'k hou het in de gaten, komt uiteindelijk wel goed.
^O^
  vrijdag 22 juli 2016 @ 22:42:19 #291
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163942180
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') best moeilijk voor jou om begrijpend te lezen. die andere hardcore/oud gediende bnw-ers die nu wegblijven vanwege jullie wanbeleid, die deden het zeker ook om te klagen of jullie te pesten?
Je bent gewoon nog een beetje teleurgesteld dat die aanslagen niet los over BNW gestrooid mogen worden, begrijp ik wel hoor. Maar het wordt wel tijd om je eroverheen te zetten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator vrijdag 22 juli 2016 @ 22:42:34 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_163942194
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:40 schreef jogy het volgende:

[..]

'k hou het in de gaten, komt uiteindelijk wel goed.
Dan moet je niet de post die positief bedoeld is weghalen.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 22:45:53 #293
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163942310
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan moet je niet de post die positief bedoeld is weghalen.
De hele discussielijn is eruitgehaald, dan slaat jouw (goede! ) post ook nergens meer op.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 22:47:43 #294
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163942368
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Je bent gewoon nog een beetje teleurgesteld dat die aanslagen niet los over BNW gestrooid mogen worden, begrijp ik wel hoor. Maar het wordt wel tijd om je eroverheen te zetten.
dat was ik allang weer vergeten, maar waarom stoppen jullie er niet mee? het resultaat van jullie beleid is nu wel duidelijk, de grote meerderheid hekelt jullie beleid.
en nee, ik ga niet alle ondersteunende uitspraken opzoeken in alle gesloten FB's topic.
  Moderator vrijdag 22 juli 2016 @ 22:48:55 #295
249559 crew  Lavenderr
pi_163942406
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:45 schreef jogy het volgende:

[..]

De hele discussielijn is eruitgehaald, dan slaat jouw (goede! ) post ook nergens meer op.
Fair enough.
pi_163942541
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat was ik allang weer vergeten, maar waarom stoppen jullie er niet mee? het resultaat van jullie beleid is nu wel duidelijk, de grote meerderheid hekelt jullie beleid.
De grote meerderheid zou ik het niet willen noemen. Kritiek hebben is niet gelijk aan het weg willen hebben van een mod.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 22:54:13 #297
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163942605
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De grote meerderheid zou ik het niet willen noemen. Kritiek hebben is niet gelijk aan het weg willen hebben van een mod.
ik spreek over een tijdsbestek van een jaar
pi_163942614
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik spreek over een tijdsbestek van een jaar
Ja en?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 22:56:08 #299
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163942663
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja en?
Dat je die meerderheid die wegblijft niet meer kunt herinneren
pi_163942704
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat je die meerderheid die wegblijft niet meer kunt herinneren
Als er mensen weg willen blijven moeten ze dat lekker doen. Er komen ook weer nieuwe voor terug, en schijnbaar is dit BNW hun BNW niet. Nou prima dan. Ik vermaak me hier vaak wel.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 22:58:53 #301
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163942772
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als er mensen weg willen blijven moeten ze dat lekker doen. Er komen ook weer nieuwe voor terug, en schijnbaar is dit BNW hun BNW niet. Nou prima dan. Ik vermaak me hier vaak wel.
ze willen niet wegblijven, maar zijn eruit gepest door trolls.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')