abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163700572
Post van mij december vorig jaar

quote:
Je hebt gelijk maar het heeft te maken met de mensen zelf, hoe zij oordelen. Vaak te snel in plaats van rustig naar de ander te luisteren. Er wordt te snel een etiket geplakt tegenover de personen en of groepen.

Je krijgt al snel het gevoel soort zoekt soort gevoel , wat zeker in ieder mens vanaf de kleuterschool , bestaat. Het zit in onze instinct denk ik. Wij mensen waren waren kleine groep in de pre historie. Ondanks hoge opleiding kun je heel snel een primitieve denkwijze en bijhorende gedrag tonen. Kijk maar naar felle politiek debatten.

Het is niet nieuw wat je opnoemt ( tegen vrouwen zijn = vrouwenhater, tegen homo's = homo hater) dat is niet nieuw dat was vroeger ook maar door de communicatie die veel makkelijker is dan voorheen ( internet , social media, mobiel) worden ideën sneller verspreidt en in grotere getallen waardoor veel meer mensen in aanraking komen met ideeën ( oa politiek correctheid) en daardoor meer reactie geven en over spreken.

Ik denk niet dat er een elite achter zit. Ze hebben geen aandeel aan.

Voorbeeld : Duitsland en Frankrijk, met een enorme trieste oorlogsverleden beide kanten, waardoor verwerkte trauma's van oorlog en onderdrukking en totaliter regime zijn er bij Fransen en Duitsers langdurig automatisch geremdheid opgebouwd is die juist nu langzaam aan het verdwijnen is. En hoe komt dat? Omdat nu ongeveer de generatie die deze vreselijke tijd meegemaakt hebben uit sterven

Het lijkt alsof een soort tegenbeweging van emancipatie in de vrijheid van meningsuitging aan de gang is. Het is een grote illusie blijkbaar om te denken dat we in Europa alles mogen zeggen wat we willen
Het lijkt ene beetje op de stasi tijdperk want jarenlang ( meer dan 30 jaar lang tot de val van de muur) werden de oost Duitsers evenveel gecontroleerd dan internet gebruikers nu die blijkbaar ook zo het gevoel krijgen want je wordt onmiddelijk door een zwerm mensen aangevallen als je iets van kritiek uit.

Blijkbaar is er een soort aantal mensen op internet die ontwetend een soort kapo beweging opgang hebben gebracht en je wordt onmiddelijk geslagen als je ietsjes anders zegt en denkt wat hen niet bevalt.

Kort gezegd het debateren op internet is levensgevaarlijker en bekromper dan een openlijk debat op een plein of op tv. En het is makkelijker he, vergeet niet. je bent alleen op je kamer achter je laptop ongeneerd en ongeremd ( incognito) en daardoor verlies je snel je respect voor een andere mening van je persoon met wie je te maken heeft
Voorbeeld : ik heb bijvoorbeeld liever geen gay pride en parades in mijn stad en ik uit dat op het internet dan krijg ik de wind van voren want je bent meteen margiaal en dus meteen een paria.

We leven in een totaal ander communicatie vorm dan in een groepsverband in een zaal waar je fysiek aanwezig bent. Deze nieuwe manier van communicatie zal weleens 1 van de redenen kunnen zijn. Politiek correct heid is een ideoligie vorm. Een auto censuur , angst , onzekerheid , en ook wie weet ook vaak onwetendheid en ook inderdaad kudde gedrag. We moeten overleven : eenheid maakt kracht dat zie je terug in de natuur.

Het zou een verrijking moeten zijn als iemand met een nieuw stroom van idee , andere invalshoeken , orignele maar met respect voor feiten ,waarheids bevindingen komt brengen.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:18:07 #52
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163700847
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:11 schreef Szikha2 het volgende:
Post van mij december vorig jaar

[..]

en nu?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:09:14 #53
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163702569
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:51 schreef ChrisCarter het volgende:
2 kampen? Believers en users die believers op hun nummer willen geven?

Goddamn in je eigen post laat je nu net de denkwijze zien die zorgt dat mensen hier wegblijven. Dat heb je niet eens door.

En jogy is t er blijkbaar nog mee eens ook. Wat een onzin, ik hoor en met mij vast genoeg anderen bij geen van beide kampen.

Juist die houding en benadering zorgt dat we hier niet vooruit komen. Stop met hokjesdenken please!!
Iedereen weet dat er 2 kampen zijn hier in BNW. Kan je wel net doen alsof je neus bloedt maar ik noem het beestje liever bij zijn naam. En ook al moet ik zeggen dat jij af en toe een wat neutralere blik hebt op bepaalde zaken richt jij je pijlen ook alleen maar op 1 kamp en nooit op het andere kamp. Als een nieuwe user zoals (ben even zijn naam kwijt, de welkome aanvulling op BNW die nu alweer weg is) hier post word hij door 1 kamp constant aangevallen totdat hij er geen zin meer in heeft en BNW laat voor wat het is.

Als je dat niet ziet ben je blind.
Feyenoord!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:30:08 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163703242
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:51 schreef ChrisCarter het volgende:
2 kampen? Believers en users die believers op hun nummer willen geven?

Goddamn in je eigen post laat je nu net de denkwijze zien die zorgt dat mensen hier wegblijven. Dat heb je niet eens door.

En jogy is t er blijkbaar nog mee eens ook. Wat een onzin, ik hoor en met mij vast genoeg anderen bij geen van beide kampen.

Juist die houding en benadering zorgt dat we hier niet vooruit komen. Stop met hokjesdenken please!!
Het was een ' :* ' voor de hart onder de riem. En hoe graag ik het wil dat het niet waar is, er is wel sprake van twee tegengestelde meningen die het midden eigenlijk wegvaagt. Het zijn misschien geen kampen met lidmaatschappen en wat dan ook maar wel een soort natuurlijk vormende kampen van gelijkgezinden, je ziet het ook in de discussie dat je soms mensen het eens zeggen te zijn met iemand terwijl dat misschien nog niet eens zo is maar wat uit een soort 'broederschapsgevoel' komt. Boeiend hoe het komt, ik ben het helemaal eens met jouw idealisme en uitgangspunt van geen 'kampen' en ik probeer het ook zo veel mogelijk op die manier te bekijken, en heel soms zie je ook wel wat vermenging aan de grenzen maar niet vaak, helaas.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_163703337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Iedereen weet dat er 2 kampen zijn hier in BNW. Kan je wel net doen alsof je neus bloedt maar ik noem het beestje liever bij zijn naam. En ook al moet ik zeggen dat jij af en toe een wat neutralere blik hebt op bepaalde zaken richt jij je pijlen ook alleen maar op 1 kamp en nooit op het andere kamp.
Bekijk het even zeg. De onderwerpen die ik hier heb gepost werden afgedaan als niet bnw-genoeg. Ik heb echt geen zin om die oude meuk weer opnieuw op te rakelen :')
quote:
Als een nieuwe user zoals (ben even zijn naam kwijt, de welkome aanvulling op BNW die nu alweer weg is) hier post word hij door 1 kamp constant aangevallen totdat hij er geen zin meer in heeft en BNW laat voor wat het is.

En juist dit soort denken en uitspraken maken die verdeeldheid mogelijk. Iedereen kan waardevol zijn.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:34:20 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163703355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je moet van mij niet weg hoor
[...]
Mooi.
Vrijheid
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:39:47 #57
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163703507
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Het was een ' :* ' voor de hart onder de riem. En hoe graag ik het wil dat het niet waar is, er is wel sprake van twee tegengestelde meningen die het midden eigenlijk wegvaagt. Het zijn misschien geen kampen met lidmaatschappen en wat dan ook maar wel een soort natuurlijk vormende kampen van gelijkgezinden, je ziet het ook in de discussie dat je soms mensen het eens zeggen te zijn met iemand terwijl dat misschien nog niet eens zo is maar wat uit een soort 'broederschapsgevoel' komt. Boeiend hoe het komt, ik ben het helemaal eens met jouw idealisme en uitgangspunt van geen 'kampen' en ik probeer het ook zo veel mogelijk op die manier te bekijken, en heel soms zie je ook wel wat vermenging aan de grenzen maar niet vaak, helaas.
Hear hear.
Feyenoord!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:41:27 #58
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163703545
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Bekijk het even zeg. De onderwerpen die ik hier heb gepost werden afgedaan als niet bnw-genoeg. Ik heb echt geen zin om die oude meuk weer opnieuw op te rakelen :')

[..]

En juist dit soort denken en uitspraken maken die verdeeldheid mogelijk. Iedereen kan waardevol zijn.
Welke posts heb jij gemaakt dan? (Ik lees alleen maar bepaalde topics)

En ik heb nooit gezegd dat mensen niet waardevol zijn. Ik erger me alleen aan hyena's die met zijn allen op 1 user duiken. En dat gebeurt gewoon.
Feyenoord!
pi_163703779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waarom liep het vroeger wel goed met minder regels?
Er was een periode dat er met de 'harde hand' geregeerd werd
Het leek toen de betere kant op te gaan want eindelijk werd actie ondernomen
Mijn hoop was dat ze niet alleen hiermee zouden doorzetten maar ook in zouden zien dat het noodzakelijk was om dit uit te breiden

Maw het liep toen goed juist omdat er eindelijk regels toegepast werden op het forum

Helaas was het van zeer korte duur en viel men al heel snel terug in oude vastgeroeste patronen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:53:49 #60
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163703884
WTF betekent Anti SJW eigenlijk? Waar staat dat voor?
Feyenoord!
  woensdag 13 juli 2016 @ 00:12:37 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163704230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Welke posts heb jij gemaakt dan? (Ik lees alleen maar bepaalde topics)
Hij heeft veel onterecht gezeur gekregen over het AI topic die hij destijds gemaakt heeft. Juist één van de topics die erg interessant zijn wat mij betreft.
Vrijheid
pi_163706262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Iedereen weet dat er 2 kampen zijn hier in BNW. Kan je wel net doen alsof je neus bloedt maar ik noem het beestje liever bij zijn naam. En ook al moet ik zeggen dat jij af en toe een wat neutralere blik hebt op bepaalde zaken richt jij je pijlen ook alleen maar op 1 kamp en nooit op het andere kamp. Als een nieuwe user zoals (ben even zijn naam kwijt, de welkome aanvulling op BNW die nu alweer weg is) hier post word hij door 1 kamp constant aangevallen totdat hij er geen zin meer in heeft en BNW laat voor wat het is.

Ik ben oprecht benieuwd op wie je hier doelt?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:53 schreef Japie77 het volgende:
WTF betekent Anti SJW eigenlijk? Waar staat dat voor?
Anti Social Justice Warrior.
pi_163707997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Kortom twee volwassenen met een totaal andere visie . Jij verbind daaraan dat iemand met een totaal andere visie minder recht van spreken heeft en als gekkie weggezet mag worden .
als je zelf anderen wegzet als gekkies omdat ze een andere visie hebben, dan moet je niet raar staan te kijken als dat ook bij jou gebeurt.

quote:
Dat is bull shit , vrijheid van meningsuiting is niet geschreven voor jouw visie , het respecteren van elke user en het vrijlaten of iemand wel of niet jouw visie aanneemt zou normaal moeten zijn .
Precies, maar zo werkt dat niet bij BNW.
Bijv. omdat ik een andere visie heb dan een aantal personen hier is mij meerdere malen verzocht op te hoepelen en heb ik menigmaal scheldkanonnades via pm ontvangen. Een aantal accounts heb ik om die reden geblokkeerd.
Verder krijg je allerlei stempels opgedrukt.

Japie roept bovendien dat BNW in 2 kampen verdeeld is. Tja, daar heeft hij zelf actief aan meegewerkt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163708386
Hoi.

Waarom is op verzoek van Scrummie mijn post van BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?
naar het Lgtb verplaatst?

Als dat hier zo gaat dat mijn post in een topic gemoved wordt omdat een user die tegen mij in gaat dat beter vindt dan heb ik niet zo heel veel zin meer om in een topic te posten en te replyen.

Heb echt geen zin om meerdere topics uit te gaan lezen en te bekijken op reacties en dan ineens in meerdere topics te zitten.

Mijn reactie stond in het topic wat Japie had geopend en ik wil wat ik er van vindt daar houden.

Bovendien snap ik niet dat ik lees dat Scrummie mijn post heeft verplaatst. is hij een stiekeme Admin ofzo?

Ik heb er in ieder geval zo totaal geen zin meer in dus ik stop met posten op BNW.

Take Care.

(sorry beetje veel (on)zin gepost)
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:44:24 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163708486
Hij heeft je in dat lgbt-topic gequote vanuit dat andere topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163708564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:37 schreef Vance het volgende:
Hoi.

Waarom is op verzoek van Scrummie mijn post van BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?
naar het Lgtb verplaatst?

Als dat hier zo gaat dat mijn post in een topic gemoved wordt omdat een user die tegen mij in gaat dat beter vindt dan heb ik niet zo heel veel zin meer om in een topic te posten en te replyen.

Heb echt geen zin om meerdere topics uit te gaan lezen en te bekijken op reacties en dan ineens in meerdere topics te zitten.

Mijn reactie stond in het topic wat Japie had geopend en ik wil wat ik er van vindt daar houden.

Bovendien snap ik niet dat ik lees dat Scrummie mijn post heeft verplaatst. is hij een stiekeme Admin ofzo?

Ik heb er in ieder geval zo totaal geen zin meer in dus ik stop met posten op BNW.

Take Care.

(sorry beetje veel (on)zin gepost)

Wat Copycat zegt. Ik heb je post gereport (want offtopic) maar even gequote in het LGBT topic omdat het daar thuishoorde en ook niet wou dat de post verloren ging want ik vond hem wel interessant.

Maar, stop gerust met posten. Misschien verstandig, als je van een quote al helemaal in de war raakt ;).
pi_163708675
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat Copycat zegt. Ik heb je post gereport (want offtopic) maar even gequote in het LGBT topic omdat het daar thuishoorde en ook niet wou dat de post verloren ging want ik vond hem wel interessant.

Maar, stop gerust met posten. Misschien verstandig, als je van een quote al helemaal in de war raakt ;).
Jaja verstop je maar achter Copycat.

Er is duidelijk iemand in de war en... Ik ben het niet :)

Take Care.
pi_163708682
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:56 schreef Vance het volgende:

[..]

Jaja verstop je maar achter Copycat.

er is duidelijk iemand in de war en... Ik ben het niet :)

Take Care.
Oke Vance :). Fijne dag nog :).
pi_163708701
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oke Vance :). Fijne dag nog :).
U2 !
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:11:01 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163708881
Als je goed kijkt in dat topic van Japie, zie je dat Dance je post heeft leeggehaald.
pi_163709231
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:11 schreef Copycat het volgende:
Als je goed kijkt in dat topic van Japie, zie je dat Dance je post heeft leeggehaald.
Nou lekker dan... Ik zal nog eens wat posten.
(Dus Niet)
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:35:14 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163709257
Het was in dat topic simpelweg off topic. Vandaar dat het door Scrummie in het relevante topic gequote is en dus bewaard is gebleven voor het nageslacht.

Geen drama, maar duidelijkheid.
pi_163709260
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:33 schreef Vance het volgende:

[..]

(Dus Niet)
Kan een mod even uitleg geven.. Ik wil het best doen maar dat gaat niet zo vriendelijk worden.
pi_163709462
quote:

[..]

(Dus Niet)
volgende keer gewoon bij het juiste onderwerp ;)
Je reactie had niets te maken met het onderwerp waar je hem plaatste, maar alles met LGBT en Dance zijn reactie daarop.
pi_163709509
quote:

[..]

(Dus Niet)
Ik vond het een goede quote naar het topic omdat je heel erg inhoudelijk ging (op wat eigenlijk in dat topic wordt besproken, niet in het topic van japie). Kijk maar in het topic; je hebt heel wat inhoudelijke reacties terug losgemaakt. Dat is dus juist goed.
  woensdag 13 juli 2016 @ 12:32:26 #76
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163710240
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

als je zelf anderen wegzet als gekkies omdat ze een andere visie hebben, dan moet je niet raar staan te kijken als dat ook bij jou gebeurt.

[..]

Precies, maar zo werkt dat niet bij BNW.
Bijv. omdat ik een andere visie heb dan een aantal personen hier is mij meerdere malen verzocht op te hoepelen en heb ik menigmaal scheldkanonnades via pm ontvangen. Een aantal accounts heb ik om die reden geblokkeerd.
Verder krijg je allerlei stempels opgedrukt.

Japie roept bovendien dat BNW in 2 kampen verdeeld is. Tja, daar heeft hij zelf actief aan meegewerkt.
jij hebt altijd pas een andere visie na postings van andere, je zoekt altijd de tegenstelling op in google. dat gaat opvallen.
pi_163710284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij hebt altijd pas een andere visie na postings van andere, je zoekt altijd de tegenstelling op in google. dat gaat opvallen.
Afgezien van dat dat niet klopt: iedereen heeft recht op zijn eigen visie.
Dat die om welke reden afwijkt van de jouwe is geen excuus om die persoon dan maar weg te jagen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 12:36:39 #78
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163710316
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Afgezien van dat dat niet klopt: iedereen heeft recht op zijn eigen visie.
Dat die om welke reden afwijkt van de jouwe is geen excuus om die persoon dan maar weg te jagen.
jij hebt nog nooit een eigen visie gepost, maar copy/pasta van google van tegenstellingen. daarom krijg je zoveel kritiek.
  woensdag 13 juli 2016 @ 12:52:34 #79
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163710568
quote:

[..]

(Dus Niet)
Dat was om dezelfde redenen waarom ik lambiekje zijn post ook weghaalde, namelijk dat topics dan doorelkaar gaan lopen en derailen omdat er dan over/op die posts reakties komen en niet meer ontopic gereageerd wordt.
Overigens is 1 tr per post voldoende hoor.
There is only one religion
pi_163710842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij hebt nog nooit een eigen visie gepost, maar copy/pasta van google van tegenstellingen. daarom krijg je zoveel kritiek.
Tja, zo creeer je dus 2 kampen, door iemand die een andere visie dan jou heeft in een hoek te drukken.

Verder ben je tijd terug al door de mand gevallen, door om je visie te ondersteunen bronnen bij elkaar te googelen die je visie juist tegenspraken.
pi_163711031
BNW / Vaccinatie-topic #12 : Misleiding

Ik kan via mobiel geen TT zetten maar wat een kansloze post weer. Leuk voor een eigen weblog ofzo maar je weet gewoon dat hier geen inhoudelijk gesprek van gaat komen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:36:30 #82
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163711308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, zo creeer je dus 2 kampen, door iemand die een andere visie dan jou heeft in een hoek te drukken.

Verder ben je tijd terug al door de mand gevallen, door om je visie te ondersteunen bronnen bij elkaar te googelen die je visie juist tegenspraken.
nee, ik creëer geen 2 kampen, als je hier als verkapte troll komt. altijd maar om er tegen in te gaan als antwoord met je NWS-visie, hoor je hier niet thuis. maar bij NWS.
Als je bij NWS, BNW meningen gaat posten heb je gelijk een dag ban te pakken zoals een poster in deze reeks al vermelde.
Dus NWS subforum sluit aan bij jouw mening/visie.
-edit- het ajax-feyenoord stukje slaat de plank net mis.sorry

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 13-07-2016 14:09:10 ]
  woensdag 13 juli 2016 @ 14:02:20 #83
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163711808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:21 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Vaccinatie-topic #12 : Misleiding

Ik kan via mobiel geen TT zetten maar wat een kansloze post weer. Leuk voor een eigen weblog ofzo maar je weet gewoon dat hier geen inhoudelijk gesprek van gaat komen.
Het is info die gepost wordt en topic-gerelateerd.
De manier waarop en hoe het omschreven wordt is verwerpelijk en daar is wat aan gedaan.
Discussie met lambiekje? wensdenken i.m.o.
pi_163711828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:02 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Discussie met lambiekje? wensdenken i.m.o.
Daarom zei ik, "leuk" voor iemands blogje, maar is dat wat je zoekt op een openbaar forum?

Dank voor het snelle handelen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 14:16:48 #85
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163712101
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, ik creëer geen 2 kampen, als je hier als verkapte troll komt. altijd maar om er tegen in te gaan als antwoord met je NWS-visie, hoor je hier niet thuis. maar bij NWS.
Als je bij NWS, BNW meningen gaat posten heb je gelijk een dag ban te pakken zoals een poster in deze reeks al vermelde.
Dus NWS subforum sluit aan bij jouw mening/visie.
-edit- het ajax-feyenoord stukje slaat de plank net mis.sorry
wat?? wat is dit voor censuur joh, het is gewoon een vergelijking om het standpunt te motiveren. dat ga je toch niet weghalen alsof ik tegen de regels post.
  woensdag 13 juli 2016 @ 14:18:10 #86
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163712120
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Inderdaad, dit viel mij ook al op.
Feyenoord!
pi_163712287
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Inderdaad, dit viel mij ook al op.
:') en jij wil graag meer respect zien voor elkaar in bnw, wellicht zou je daar dan eerst eens zelf mee moeten beginnen.

Dit is weer zo'n reactie vol met tenenkrommende arrogantie wat we gewend zijn van japie
  woensdag 13 juli 2016 @ 14:43:46 #88
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163712535
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') en jij wil graag meer respect zien voor elkaar in bnw, wellicht zou je daar dan eerst eens zelf mee moeten beginnen.

Dit is weer zo'n reactie vol met tenenkrommende arrogantie wat we gewend zijn van japie
Ik vind jouw reaktie's ook tenenkrommend en respectloos
pi_163712639
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat mag
pi_163712791
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Goed bezig mod, zoiets zeggen tegen een user die wél inhoudelijk weet te posten 99% van de tijd.
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 14:57:51 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_163712844
Best triest. Zeker gezien het topic met de oproep vriendelijker met elkaar om te gaan.
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:14:56 #92
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163713240
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik noem de dingen gewoon bij de naam. Niet arrogant bedoeld, snap sowieso niet hoe je dat erin kunt lezen. Ligt meer bij jezelf denk ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 13-07-2016 15:26:35 ]
Feyenoord!
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:24:20 #93
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163713465
Bij nader inzien is dit toch het slechtste topic van heel BNW.
BNW / Algemeen Complotten-topic #28 : De wereld bestaat uit pixels
Alles op een grote hoop gooien maakt het terug/historisch zoeken onmogelijk.
het is juist de bedoeling dat er voor elke aanslag een topic komt voor ons nageslacht.
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:25:10 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163713487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Goed bezig mod, zoiets zeggen tegen een user die wél inhoudelijk weet te posten 99% van de tijd.
Helaas moet er wel eerst door een berg vijandigheid heen gepost worden voor er een normaal gesprek tot stand komt, dat is dan wel weer eens erg jammer. Draai het eens om voor de grap, hoe zou (iemand als) Chewie over komen met dezelfde houding maar een tegengestelde mening. Mja. Ik kan het wel raden.
Vrijheid
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:26:09 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163713516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:24 schreef THEFXR het volgende:
Bij nader inzien is dit toch het slechtste topic van heel BNW.
BNW / Algemeen Complotten-topic #28 : De wereld bestaat uit pixels
Alles op een grote hoop gooien maakt het terug/historisch zoeken onmogelijk.
het is juist de bedoeling dat er voor elke aanslag een topic komt voor ons nageslacht.
Verkeerde reeks, denk ik zo maar. En die ander die je daadwerkelijk bedoelt blijft gewoon in stand zoals het is.
Vrijheid
pi_163713606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:14 schreef Japie77 het volgende:

Maar ik krijg het idee dat alles wat ik zeg bij jou (en een aantal anderen) verkeerd valt....
Nee dat is eigenlijk helemaal niet het geval bij mij dan, waar ik wel moeite mee heb is het zo overtuigd zijn van het eigen gelijk maar als er om onderbouwing gevraagd word er nooit thuis gegeven word en dat er zeer snel geroepen word dat het vragen om onderbouwen trollen zou zijn. (niet eens specifiek alleen op jou gericht).

Het is dan ook vrij absurd om mensen die niet geloven in wat de TS stelt te verwijzen naar NWS (of welk topic dan ook) voor BNW is het niet noodzakelijk om te "geloven in complotten" , interesse in de materie is genoeg en het lijkt me juist voor een forum als BNW goed als er kritische geluiden zijn dat zet mensen aan tot onderzoeken namelijk. Klakkeloos youtube filmpjes nablaten (of domweg dumpen) word niemand beter van.
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:30:14 #97
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163713615
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Verkeerde reeks, denk ik zo maar. En die ander die je daadwerkelijk bedoelt blijft gewoon in stand zoals het is.
ik bedoelde idd deze BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #6
dat centrale gedoe is funest voor BNW.

[ Bericht 6% gewijzigd door THEFXR op 13-07-2016 15:42:40 ]
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:33:47 #98
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163713663
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dat is eigenlijk helemaal niet het geval bij mij dan, waar ik wel moeite mee heb is het zo overtuigd zijn van het eigen gelijk maar als er om onderbouwing gevraagd word er nooit thuis gegeven word en dat er zeer snel geroepen word dat het vragen om onderbouwen trollen zou zijn. (niet eens specifiek alleen op jou gericht).

Het is dan ook vrij absurd om mensen die niet geloven in wat de TS stelt te verwijzen naar NWS (of welk topic dan ook) voor BNW is het niet noodzakelijk om te "geloven in complotten" , interesse in de materie is genoeg en het lijkt me juist voor een forum als BNW goed als er kritische geluiden zijn dat zet mensen aan tot onderzoeken namelijk. Klakkeloos youtube filmpjes nablaten (of domweg dumpen) word niemand beter van.
Als men geen tijd heeft op filmpjes te bekijken of links te lezen, dan begint men al helemaal niet aan onderzoeken, er zijn ook een aantal wannabee's die gewoon mee willen doen, maar niet ingaan op details, want "te weinig tijd"
dat heb ik letterlijk zo van een poster gelezen.
dus ik denk dat jouw aanname dat mensen dan gaan onderzoeken, niet realistisch is.
pi_163713725
nee natuurlijk gaan mensen niet op onderzoek uit na alleen een linkdump van TS, dan is het volledig logisch dat TS gevraagd word wat hij er zelf van vind en waarom die zo'n youtube filmpje wel geloofd.

Het is een discussieforum voor mensen met interesse in de onderwerpen, geloven in die onderwerpen is weer heel iets anders. Een linkdump of artikeldump zet zelden aan tot discussie.
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:38:49 #100
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163713759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach ja het is maar hoe je het bekijkt. Een aantal jaar geleden werden users die het hadden over een youtube filmpje als Money as Debt bv uitgelachen en weg gezet als aluhoedje terwijl nu dit soort informatie al bijna Mainstream gedachtegoed is geworden. Dat jij dat soort dingen dan niet als onderbouwing ziet lijkt me je eigen gebrek.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')