abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163734868
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:05 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ja dat gluiperige gedoe ga je krijgen, van beide kanten. Maar dat op zich is wmb in deze context ook al banwaardig.
Dat eerste klopt, incl het beide kanten (al ben ik nog van mening dat er 1 kamp is, en 'de rest'). Dat andere zou mooi zijn, dan voelt de ban die ik ga krijgen tenminste niet voor niets.
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:08:20 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163734893
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:56 schreef ems. het volgende:
Ik discrimineer niet en kijk neer op beide kampen.
Heb jij het overzicht nog wel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_163735080
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heb jij het overzicht nog wel?
[ afbeelding ]
Wat denk je dat dit dan wel bijdraagt?
Als je wil stoken en porren doe je dat beter in je open haard of zo..
pi_163735305
Ik moet nu weg, ik vind een zieke kat net ff wat belangrijker dan dat gedoe hier. Maar laten we afspreken dat als ik weer online kom later vandaag, of morgen, al diegenen die naar mijn mening zich banwaardig gedragen hebben met terugwerkende kracht een ban oplopen. Probeer het vooral uit, mocht de indruk bestaan dat dit bluf is.
pi_163735320
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef iteejer het volgende:
Ik moet nu weg, ik vind een zieke kat net ff wat belangrijker dan dat gedoe hier. Maar laten we afspreken dat als ik weer online kom later vandaag, of morgen, al diegenen die naar mijn mening zich banwaardig gedragen hebben met terugwerkende kracht een ban oplopen. Probeer het vooral uit, mocht de indruk bestaan dat dit bluf is.
Sterkte! En tot na de ban :).
pi_163735342
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sterkte! En tot na de ban :).
Laat me nou geen dingen doen die ik niet wil doen he }:|
pi_163735369
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

Laat me nou geen dingen doen die ik niet wil doen he }:|
:{ Wat zei ik nu weer verkeerd dan ...

Ik ga ervanuit dat ik een ban krijg (met terugwerkende kracht, genoeg dingen gezegd die banwaardig waren voor jij je kwam melden hier).
pi_163735390
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:{ Wat zei ik nu weer verkeerd dan ...

Ik ga ervanuit dat ik een ban krijg (met terugwerkende kracht, genoeg dingen gezegd die banwaardig waren voor jij je kwam melden hier).
Nee, is met ingang van nu he, anders is het niet eerlijk.
pi_163735420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:26 schreef iteejer het volgende:

[..]

Nee, is met ingang van nu he, anders is het niet eerlijk.
Oh oke. Nouja, anyway. Succes. En tot morgen dan.
pi_163735554
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef iteejer het volgende:
Sterkte met de kat!

On-topic: ik blijf bij mijn boodschap/gedachte. Laten we allemaal als collectief de hakken eens uit het zand laten. Al is het maar even om te ervaren hoe anders dat is.
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:45:03 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163735943
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sterkte met de kat!

On-topic: ik blijf bij mijn boodschap/gedachte. Laten we allemaal als collectief de hakken eens uit het zand laten. Al is het maar even om te ervaren hoe anders dat is.
En dat is dus hetzelfde uitgangspunt als Japie heeft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_163736031
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:45 schreef jogy het volgende:

[..]

En dat is dus hetzelfde uitgangspunt als Japie heeft.
Ik zal je geloven op je blauwe nickname.
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:50:41 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163736129
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zal je geloven op je blauwe nickname.
Dank.
Vrijheid
pi_163737067
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:10 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Waarom zou het dan moeten?
Als je weer tot elkaar wilt komen, dan zul je niet bij voorbaat kwalificaties verbinden aan verschillende groepen.

Dus het hoeft niet, maar verwacht dan ook niet dat het zal slagen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 14 juli 2016 @ 17:14:49 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163737198
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:15 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wat denk je dat dit dan wel bijdraagt?
Als je wil stoken en porren doe je dat beter in je open haard of zo..
Beetje humor, Ems. kan het prima hebben.
Mocht dat niet zo zijn spreekt hij me er zelf wel op aan..
Ik scheld niet beledig niemand, Als je er problemen mee hebt rapporteer mijn post kan je m zelf in behandeling nemen.
Of ga naar de feedback, bijvoorbaat hartelijk dank.

Ik word niet graag in hokjes geplaatst en al helemaal niet in kampen..
Zoals ik al eerder melde in dit topic ;)
pi_163737838
Bovendien was het een vrij accuraat plaatje.
Conscience do cost.
pi_163738269
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Beetje humor, Ems. kan het prima hebben.
Mocht dat niet zo zijn spreekt hij me er zelf wel op aan..
Ik scheld niet beledig niemand, Als je er problemen mee hebt rapporteer mijn post kan je m zelf in behandeling nemen.
Of ga naar de feedback, bijvoorbaat hartelijk dank.

Ik word niet graag in hokjes geplaatst en al helemaal niet in kampen..
Zoals ik al eerder melde in dit topic ;)
Vanaf mobieltje, mooi verhaal maar mijn verhaal is ook duidelijk neem ik aan. If not,zoekt de grenzen en gij zult vinden
  Admin donderdag 14 juli 2016 @ 18:03:02 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163738397
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:56 schreef iteejer het volgende:

[..]

Vanaf mobieltje, mooi verhaal maar mijn verhaal is ook duidelijk neem ik aan. If not,zoekt de grenzen en gij zult vinden
ja kap ff met appen terwijl je rijdt?! je gaat me niet vertellen dat de zooi op BNW zo enorm erg is dat je je dan maar dood rijdt?!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 14 juli 2016 @ 18:06:49 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163738465
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

ja kap ff met appen terwijl je rijdt?! je gaat me niet vertellen dat de zooi op BNW zo enorm erg is dat je je dan maar dood rijdt?!
_O-!
Vrijheid
  Admin donderdag 14 juli 2016 @ 18:08:55 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163738511
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:06 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-!
Die,s gek hoor! Maar nu krijgt e thuis op z'n kloten en wordt ie alleen maar ban-happier ;')
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_163739302
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die,s gek hoor! Maar nu krijgt e thuis op z'n kloten en wordt ie alleen maar ban-happier ;')
Must resist.... to test....
pi_163739559
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Must resist.... to test....
:D ik reed niet eens, ik zat zelfs niet in de auto :)
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:06:45 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163739584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:06 schreef iteejer het volgende:

[..]

Tussen het pokemon vangen door?
pi_163739624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:06 schreef iteejer het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen! We zijn hier nogal van de bewijzen, dus bewijs het maar!
pi_163739691
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:37 schreef ems. het volgende:
Bovendien was het een vrij accuraat plaatje.
Fijn.
Sfeerverziekend gedrag valt ook onder ongewenst gedrag.
Dus een zuigende doch technisch binnen de lijntjes vallende gluiperij is eveneens echt niet gewenst. Vind ik zelf eigenlijk nog erger en laffer dan de eventuele scheldpartij die dat oproept. Van welke kant dan ook.
Ik heb echt wel wat beters te doen dan hier op dat soort geëtter te reageren, ben er dus niet blij mee, wat zich zal uiten in weinig geduld.
pi_163739865
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah ja, als het niet bewezen kan worden bestaat het niet. Vrij naieve stelling. Die natuurlijk niet rechtvaardigt dat een stel volslagen mafkezen de meest grote onzin post
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Laat ik nou es een kassa bon hebben van rond dat tijdstip :D
pi_163739868
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

Fijn.
Sfeerverziekend gedrag valt ook onder ongewenst gedrag.
Dus een zuigende doch technisch binnen de lijntjes vallende gluiperij is eveneens echt niet gewenst. Vind ik zelf eigenlijk nog erger en laffer dan de eventuele scheldpartij die dat oproept. Van welke kant dan ook.
Ik heb echt wel wat beters te doen dan hier op dat soort geëtter te reageren, ben er dus niet blij mee, wat zich zal uiten in weinig geduld.
Dat blijkt aan deze tentoonstelling aan emoties. Ik wijs je er alleen op dat er geen gluiperij noch vervelende intentie achter dat plaatje zat en dat het dus zonde zou zijn als je Guyver daarop afrekent.
Conscience do cost.
pi_163739934
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat blijkt aan deze tentoonstelling aan emoties. Ik wijs je er alleen op dat er geen gluiperij noch vervelende intentie achter dat plaatje zat en dat het dus zonde zou zijn als je Guyver daarop afrekent.
Ah, je mag Guyerv zeggen ipv theguyver. Een intimus dus.
Praat je altijd zo Couperus-achtig btw
Gewoon een vraag waar geen vervelende intentie achter zit.
pi_163739941
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:19 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ah ja, als het niet bewezen kan worden bestaat het niet. Vrij naieve stelling. Die natuurlijk niet rechtvaardigt dat een stel volslagen mafkezen de meest grote onzin post

Noem je Yvonne nou een volslagen mafkees...? Oei oei oei.. ;)

quote:
Laat ik nou es een kassa bon hebben van rond dat tijdstip :D
Damn, zwart op wit. Ik ga even iemand anders vragen hoe we hier uit gaan komen, moment....
.
.
.
.
.
Zo gevraagd! Die bon is een hoax! Of CGI. Of Photoshop.
pi_163739947
Zo, nu heb ik genoeg onzin gepraat in dit topic, we gaan weer serieus zijn.
  Admin donderdag 14 juli 2016 @ 19:25:31 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163739961
EN NU MOET IE ETEN }:|

pi_163739975
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:25 schreef yvonne het volgende:
EN NU MOET IE ETEN }:|
Hahaha.. Als ik iteejer was zou ik toch even iemand laten voorproeven :D Grapje. Nu echt de laatste.
pi_163739979
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

Eerder luiheid en een gebrek aan motivatie om de correcte spelling goed te hebben. Daarom is mijn eigen nick ook zo eenvoudig. Verder ben ik een bittere man zonder vrienden.
quote:
Nog nooit van de man gehoord ;)
Conscience do cost.
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:05:40 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163740747
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

Of je noemt me Mac Guyver, maar dat vind ik te veel eer.

Maar we wijken een beetje over het topic af, ik gaf op pagina 2 al aan dat mensen niet graag in een hokje geplaatst willen worden.
Je hebt niet echt 2 kampen, want ondanks dat je de discussie op ziet laaien over media hoax wel of niet, zijn er ook een groot aantal punten waar men het soms wel eens kan worden.
BNW is grijs, sommige topics zijn onbegrijpelijk, anderen kan men wat meer in vinden en sommige kunnen zelfs naar NWS want het is al geen complot meer, en de waarheid kwam boven tafel ( uniek maar heeeeeeeel af en toe komt het voor )
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:54:38 #185
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163743293
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De insteek was prima geweest als hij zijn 'kamp' zo je wilt niet zo de lucht in had gestoken en de anderen zo hard veroordeeld had. Dan schiet je je -op zich mooie doel, want mensen proberen op 1 lijn te krijgen-heel erg voorbij.
Ik heb allang uitgelegd wat ik precies bedoelde. Ik heb niemand veroordeeld. Maar het is wel weer heel typisch dat daar door niemand op in gegaan word....Het lijkt wel alsof mensen alleen lezen wat ze willen lezen? Oostindisch blind.
Feyenoord!
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:59:50 #186
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163743415
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:05 schreef iteejer het volgende:
De manier waarop er hier over elkaar gesproken wordt is afstotend.

Hoaxes en maffe overtuigingen bestaan, die zijn as such onderdeel van onze wereld. Of ze nu waar zijn of niet. En dit is een forum wat daar over gaat.

Ben je het er mee eens, prima.
Niet mee eens, ook goed.
Met of zonder onderbouwing: je mag in NL gelukkig nog steeds een mening hebben zonder dat je die mening wiskundig kunt bewijzen.

Maar als je hier iets zegt, zeg je dat om in discussie te gaan met de ander.
Niet om de ander uit te schelden, of te gebruiken als kapstok voor een veronderstelde superioriteit.

Dat soort gesprekspartners zijn misschien laf, misschien onopgevoed, misschien trollen, misschien gek, misschien alleen maar geborneerd, of proberen indruk te maken op een voor ons onzichtbaar gehoor - zal allemaal best wel, maar betroffenen kunnen blij zijn dat ik geen mod ben want ik zou zero tolerance meer hebben en overgaan tot discussieloos bannen. Drie muisklikjes en het probleem is opgelost. En denk vooral dat ik dat niet zou doen.

Dit gedrag verpest FOK waar zoveel mensen hart voor hebben.
_O_ _O_ _O_
Feyenoord!
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 22:08:36 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_163743642
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:54 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb allang uitgelegd wat ik precies bedoelde. Ik heb niemand veroordeeld. Maar het is wel weer heel typisch dat daar door niemand op in gegaan word....Het lijkt wel alsof mensen alleen lezen wat ze willen lezen? Oostindisch blind.
Ik ben helemaal vóór leuker met elkaar omgaan, maar dat weet je inmiddels wel. Daarom vond ik het ook zo jammer zoals je de twee veronderstelde kampen duidde. Verder was ik het helemaal met je eens.
  donderdag 14 juli 2016 @ 23:43:25 #188
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163746544
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 01:53 schreef Japie77 het volgende:
Ik open dit topic om te proberen om erachter te komen waarom er twee kampen zijn in BNW. Je hebt believers en non-believers. Maar wat steekt daar achter? Het gaat hoe ik het zie vooral om hoe je de wereld ziet op dit moment. Believers zien het onrecht, het lijden, alle ellende in de wereld en denken dat het beter kan. Non-believers zien dat ook allemaal maar geloven niet dat de wereld bewust de kant van lijden op wordt gestuurd door bepaalde krachten achter de schermen. Dat is hoe ik het zie.

Dus doe je zegje hier. En laten we proberen om wat meer begrip op te brengen voor elkanders meningen. We leven tenslotte met zijn allen op een klein bolletje dat door de ruimte heen sjeest. We zullen het samen moeten doen. Iedereen wil uiteindelijk gelukkig zijn en in vrede leven lijkt mij.
Nieuwe OP! Heb het bewuste zinnetje even aangepast en verduidelijkt. Brand maar los! Met respect voor elkaar graag, zonder gescheld en gezuig.
Feyenoord!
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 10:48:12 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_163753715
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nieuwe OP! Heb het bewuste zinnetje even aangepast en verduidelijkt. Brand maar los! Met respect voor elkaar graag, zonder gescheld en gezuig.
^O^
pi_163753856
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom het opgedeeld is in 'non believers' en 'believers'. Je hebt mensen die klakkeloos iets aannemen, en je hebt mensen die dat niet doen, maar dat heeft niets met 'geloven' te maken, maar meer dan een half argument of een gevoel ervoor willen.

Als ik mezelf als voorbeeld pak, en dan de discussie gister avond met J0kkebr0k over die neergeschoten man. J0kkebr0k (bijvoorbeeld) heeft voldoende aan een vage YouTube gast die een visie op een filmpje heeft, maar niet 1 echt argument weet aan te dragen waardoor het zonder meer vast staat dat het 'fake' is. Als in dat filmpje van hem, het slachtoffer op was gestaan, zijn shirt omhoog, en zou zeggen "hey kijk, geen schotwond!" dan staat het vast dat je voor de gek gehouden bent, anders niet.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:12:01 #191
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163754109
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom het opgedeeld is in 'non believers' en 'believers'. Je hebt mensen die klakkeloos iets aannemen, en je hebt mensen die dat niet doen, maar dat heeft niets met 'geloven' te maken, maar meer dan een half argument of een gevoel ervoor willen.

Als ik mezelf als voorbeeld pak, en dan de discussie gister avond met J0kkebr0k over die neergeschoten man. J0kkebr0k (bijvoorbeeld) heeft voldoende aan een vage YouTube gast die een visie op een filmpje heeft, maar niet 1 echt argument weet aan te dragen waardoor het zonder meer vast staat dat het 'fake' is. Als in dat filmpje van hem, het slachtoffer op was gestaan, zijn shirt omhoog, en zou zeggen "hey kijk, geen schotwond!" dan staat het vast dat je voor de gek gehouden bent, anders niet.
Je hebt verschillende manieren hoe ik dat uit kan leggen. Je hebt non-believers en believers irl. De meeste mensen in mijn omgeving zijn non-believers, en een paar vrienden van me zijn believers. De believers komen hier in BNW om over dit soort dingen te discussieren. Alleen trekt BNW nu ook juist het hardcore uiterste van de non-believers aan (om diverse redenen). De ervaring leert dat de hardcore non-believers BNW zo goed als over genomen hebben en een heleboel believers hebben weg gejaagd in de loop der jaren.

Ik heb trouwens irl totaal geen probleem met non-believers omdat daar wel normaal respect opgebracht kan worden voor andere meningen.

Maar goed dit is allemaal geneuzel laten we erop in gaan waarom de non-believers niet geloven dat krachten achter de schermen de wereld richting lijden proberen te sturen. Dat is imo de crux.
Feyenoord!
pi_163754215
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Maar goed dit is allemaal geneuzel laten we erop in gaan waarom de non-believers niet geloven dat krachten achter de schermen de wereld richting lijden proberen te sturen. Dat is imo de crux.
Nee, dat is de crux niet. De crux is dat het nogal raar is om alles te geloven wat je maar voorgeschoteld krijgt zodra het jouw wereldbeeld bevestigd, en dat is wat hier de meeste 'believers' doen (om maar even in jouw termen te praten).

Maar ik merk alweer welke kant het op gaat. Prima als je deze discussie wilt voeren, ik zal hier meelezen, maar ik sta lijnrecht tegenover je opzet van dit topic, te beginnen met jouw idee van 'de crux'. Je toont wederom aan dat je 1 kant wil bespreken, en toevalligerwijs is dat niet jouw kant. Zoals verwacht dus.
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 11:20:13 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_163754265
quote:

[..]

Je hebt verschillende manieren hoe ik dat uit kan leggen. Je hebt non-believers en believers irl. De meeste mensen in mijn omgeving zijn non-believers, en een paar vrienden van me zijn believers. De believers komen hier in BNW om over dit soort dingen te discussieren. Alleen trekt BNW nu ook juist het hardcore uiterste van de non-believers aan (om diverse redenen). De ervaring leert dat de hardcore non-believers BNW zo goed als over genomen hebben en een heleboel believers hebben weg gejaagd in de loop der jaren.

Ik heb trouwens irl totaal geen probleem met non-believers omdat daar wel normaal respect opgebracht kan worden voor andere meningen.

Nee, dat geloof ik niet dat dat de crux is.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:22:45 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163754321
quote:

...

Ik denk dat daar helemaal geen bewuste sturing voor nodig is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_163754328
quote:

[..]

dus daar zit het pijnpunt, je deelt het zelf in in twee kampen en ziet dat tweede kamp het liefst verdwijnen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:25:51 #196
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163754386
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat is de crux niet. De crux is dat het nogal raar is om alles te geloven wat je maar voorgeschoteld krijgt zodra het jouw wereldbeeld bevestigd, en dat is wat hier de meeste 'believers' doen (om maar even in jouw termen te praten).

Maar ik merk alweer welke kant het op gaat. Prima als je deze discussie wilt voeren, ik zal hier meelezen, maar ik sta lijnrecht tegenover je opzet van dit topic, te beginnen met jouw idee van 'de crux'. Je toont wederom aan dat je 1 kant wil bespreken, en toevalligerwijs is dat niet jouw kant. Zoals verwacht dus.
:? :? :?
Geen idee waar je het over hebt. En geen idee wat je tegen de opzet van het topic hebt om dingen te veranderen hier op het forum. Klinkt alsof je zelf een beetje paranoide bent.

Maar in jouw ogen is de crux dus dat believers alles maar geloven wat ze voor geschoteld krijgen? Dat kan ik gelijk wel even onderuit halen door een aantal dingen op te noemen die ik bv niet geloof.

-Complotten mbt Elvis or Tupac.
-Veel dingen die je in de krant leest of op het journaal ziet.
-Veel praatjes van politici.
-Dat we niet op de maan zijn geweest.
Feyenoord!
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:26:01 #197
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163754387
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik niet dat dat de crux is.
Wat wel?
Feyenoord!
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:26:55 #198
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163754411
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

dus daar zit het pijnpunt, je deelt het zelf in in twee kampen en ziet dat tweede kamp het liefst verdwijnen.
Nee ik probeer ruimte te maken voor het andere kamp. Het ene kamp vliegt als hyena's op elk onderwerp waardoor er bijna geen believers meer over zijn hier in BNW.
Feyenoord!
pi_163754424
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

:? :? :?
Geen idee waar je het over hebt. En geen idee wat je tegen de opzet van het topic hebt om dingen te veranderen hier op het forum. Klinkt alsof je zelf een beetje paranoide bent.

Maar in jouw ogen is de crux dus dat believers alles maar geloven wat ze voor geschoteld krijgen? Dat kan ik gelijk wel even onderuit halen door een aantal dingen op te noemen die ik bv niet geloof.

-Complotten mbt Elvis or Tupac.
-Veel dingen die je in de krant leest of op het journaal ziet.
-Veel praatjes van politici.
-Dat we niet op de maan zijn geweest.
Het draait niet alleen om jou.

Ik heb geen probleem met dit forum nee, en er hoeft ook niet zoveel veranderd te worden. Ik heb alleen een probleem met een ini mini klein deel van de users hier, die telkens weer voor grote drama's en ruzies zorgen.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:28:15 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163754442
quote:
Dan ga je toch weer richting een soort van 'superioriteitsgevoel' praten lijkt het. De crux is niet waarom sommige mensen wel of niet ergens in geloven, de crux is hoe je aan de praat blijft zonder elkaar in de haren te vliegen. De crux in POL is ook niet waarom mensen van het rechtse spectrum nou niet gewoon links zijn of allemaal het anarchisme aanhangen.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')