Dat eerste klopt, incl het beide kanten (al ben ik nog van mening dat er 1 kamp is, en 'de rest'). Dat andere zou mooi zijn, dan voelt de ban die ik ga krijgen tenminste niet voor niets.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja dat gluiperige gedoe ga je krijgen, van beide kanten. Maar dat op zich is wmb in deze context ook al banwaardig.
Heb jij het overzicht nog wel?quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:56 schreef ems. het volgende:
Ik discrimineer niet en kijk neer op beide kampen.
Wat denk je dat dit dan wel bijdraagt?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb jij het overzicht nog wel?
[ afbeelding ]
Sterkte! En tot na de banquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef iteejer het volgende:
Ik moet nu weg, ik vind een zieke kat net ff wat belangrijker dan dat gedoe hier. Maar laten we afspreken dat als ik weer online kom later vandaag, of morgen, al diegenen die naar mijn mening zich banwaardig gedragen hebben met terugwerkende kracht een ban oplopen. Probeer het vooral uit, mocht de indruk bestaan dat dit bluf is.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Laat me nou geen dingen doen die ik niet wil doen he
Nee, is met ingang van nu he, anders is het niet eerlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]Wat zei ik nu weer verkeerd dan ...
Ik ga ervanuit dat ik een ban krijg (met terugwerkende kracht, genoeg dingen gezegd die banwaardig waren voor jij je kwam melden hier).
Oh oke. Nouja, anyway. Succes. En tot morgen dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, is met ingang van nu he, anders is het niet eerlijk.
Sterkte met de kat!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef iteejer het volgende:
Ik moet nu weg, ik vind een zieke kat net ff wat belangrijker dan dat gedoe hier. Maar laten we afspreken dat als ik weer online kom later vandaag, of morgen, al diegenen die naar mijn mening zich banwaardig gedragen hebben met terugwerkende kracht een ban oplopen. Probeer het vooral uit, mocht de indruk bestaan dat dit bluf is.
En dat is dus hetzelfde uitgangspunt als Japie heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Sterkte met de kat!
On-topic: ik blijf bij mijn boodschap/gedachte. Laten we allemaal als collectief de hakken eens uit het zand laten. Al is het maar even om te ervaren hoe anders dat is.
Ik zal je geloven op je blauwe nickname.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat is dus hetzelfde uitgangspunt als Japie heeft.
Dank.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal je geloven op je blauwe nickname.
Als je weer tot elkaar wilt komen, dan zul je niet bij voorbaat kwalificaties verbinden aan verschillende groepen.quote:
Beetje humor, Ems. kan het prima hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wat denk je dat dit dan wel bijdraagt?
Als je wil stoken en porren doe je dat beter in je open haard of zo..
Vanaf mobieltje, mooi verhaal maar mijn verhaal is ook duidelijk neem ik aan. If not,zoekt de grenzen en gij zult vindenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beetje humor, Ems. kan het prima hebben.
Mocht dat niet zo zijn spreekt hij me er zelf wel op aan..
Ik scheld niet beledig niemand, Als je er problemen mee hebt rapporteer mijn post kan je m zelf in behandeling nemen.
Of ga naar de feedback, bijvoorbaat hartelijk dank.
Ik word niet graag in hokjes geplaatst en al helemaal niet in kampen..
Zoals ik al eerder melde in dit topic
ja kap ff met appen terwijl je rijdt?! je gaat me niet vertellen dat de zooi op BNW zo enorm erg is dat je je dan maar dood rijdt?!quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Vanaf mobieltje, mooi verhaal maar mijn verhaal is ook duidelijk neem ik aan. If not,zoekt de grenzen en gij zult vinden
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja kap ff met appen terwijl je rijdt?! je gaat me niet vertellen dat de zooi op BNW zo enorm erg is dat je je dan maar dood rijdt?!
Die,s gek hoor! Maar nu krijgt e thuis op z'n kloten en wordt ie alleen maar ban-happier ;')quote:
Must resist.... to test....quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die,s gek hoor! Maar nu krijgt e thuis op z'n kloten en wordt ie alleen maar ban-happier ;')
Tussen het pokemon vangen door?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:06 schreef iteejer het volgende:
[..]ik reed niet eens, ik zat zelfs niet in de auto
Zou ik ook zeggen! We zijn hier nogal van de bewijzen, dus bewijs het maar!quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:06 schreef iteejer het volgende:
[..]ik reed niet eens, ik zat zelfs niet in de auto
Fijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:37 schreef ems. het volgende:
Bovendien was het een vrij accuraat plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |