Ik weet niet welk topic jij leest, ik lees deze.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:04 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Alt tab?
Wat is dit voor sneer?of hoe moet ik dit zien?
Uit de OP:quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat stel ik helemaal niet in de OP.
IK ZIT NIET IN EEN KAMP!quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik plaats het ene kamp niet op een hoger voetstuk hoor. Jij plaatst waarschijnlijk je eigen kamp op een lager voetstuk......
Ik zeg toch niet dat non-believers het onrecht en het lijden etc allemaal niet zien? Die zien dat soort dingen net zo goed. Alleen wat ik om me heen zie bij mensen is dat de nonbelievers gewoon niet denken dat het anders kan. Ze denken dat het bv in de mens zelf zit. Ze geloven in ieder geval niet dat de wereld bewust in lijden gestuurd word door bepaalde krachten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:11 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Uit de OP:
Believers zien het onrecht, het lijden, alle ellende in de wereld en denken dat het beter kan. Non-believers vinden het allemaal wel prima zoals het nu gaat.
Dat stel je dus wel letterlijk. En jij bent absoluut niet de enige.
Zo zijn er helaas ook mensen die hier inderdaad alleen zullen komen om mensen te vernederen. Maar daar zitten de mods tussen om dat aan te pakken.
Maar er zijn ook "believers" die niet die wereldbeelden delen. Met andere belangen.
Zo zijn er ook sceptici die niet de mening van andere sceptici delen.
Zie je wat ik hiermee wil zeggen?
Of dat het andere kamp al de ellende in de wereld wel prima vind. Totaal onwaar en totaal onnodig. Japie zet daar alleen maar een ongewenste toon mee, en verziekt het zo'n beetje al voor het topic echt begonnen is. Jammer.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je in de OP al stelt dat de "believers" de enige kritische zijn (wat al een oxymoron is) dan vind ik het vreemd dat je dit niet in ziet of in wil zien. Dan geef je wat mij betreft al duidelijk aan dat je niet zit te wachten op een constructieve discussie.
Zachte heelmeesters imho. Jij vult gaten in voor Japie die misschien helemaal niet overeenkomen en jouw interpretatie zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet niet welk topic jij leest, ik lees deze.
Ik zie vooral japie zijn best doen om op zijn manier een handreiking te doen en vrede te stichten. en dat zie ik eigenlijk al een weekje of zelfs iets meer maar het valt op dovemans oren. In plaats van dat mensen het positieve hier van zien en zien wat hij probeert gaat het gewoon op dezelfde aanvallende manier verder. Oké, boehoe, hij zegt "Non-believers vinden het allemaal wel prima zoals het nu gaat." nou. Dra-ma-tisch. Pak de hooivorken en steek hem in de fik hoor. Oh, wacht. Daarna zegt hij duidelijk 'Dat is hoe ik het zie' Waar hij aangeeft dat hij er ook naast zou kunnen zitten maar dat is de beeldvorming die hij op dat moment heeft.
"Dat is hoe ik het zie."quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Of dat het andere kamp al de ellende in de wereld wel prima vind. Totaal onwaar en totaal onnodig. Japie zet daar alleen maar een ongewenste toon mee, en verziekt het zo'n beetje al voor het topic echt begonnen is. Jammer.
Laat Chris lekker uit zijn kamp.quote:
Dan is het antwoord duidelijk nee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Titel: We willen toch allemaal hetzelfde? ga daar op in. Maak er voor de grap eens een vruchtbare discussie van in plaats van de gebruikelijke kaalslag en gehuil om bewoordingen.
Ga dit nou niet goed lopen lullen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:14 schreef jogy het volgende:
[..]
"Dat is hoe ik het zie."
Je weet wat dat betekend?
ik zie mezelf als een 'non-believer'...quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:53 schreef Japie77 het volgende:
Non-believers vinden het allemaal wel prima zoals het nu gaat. Dat is hoe ik het zie.
Je trekt het wederom uit zijn verband. Doe niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga dit nou niet goed lopen lullen.
Zal ik ook elke post afsluiten met "Dat is hoe ik het zie"? Ook die posts waarin ik Summers weer voor een gestoorde psycho uitmaak? Dan schijnt het te mogen dus.
Je snapt dat hier een toon mee wordt gezet?quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:14 schreef jogy het volgende:
[..]
"Dat is hoe ik het zie."
Je weet wat dat betekend?
Ik snap dat japie het niet heel handig heeft verwoord. Ik snap ook zijn insteek van dit topic, jij ook?quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je snapt dat hier een toon mee wordt gezet?
De insteek was prima geweest als hij zijn 'kamp' zo je wilt niet zo de lucht in had gestoken en de anderen zo hard veroordeeld had. Dan schiet je je -op zich mooie doel, want mensen proberen op 1 lijn te krijgen-heel erg voorbij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik snap dat japie het niet heel handig heeft verwoord. Ik snap ook zijn insteek van dit topic, jij ook?
Tuurlijk snap ik dat. Ik snap ook dat hij dat op deze manier gelijk heel lastig maakt, terwijl dat nergens voor nodig was.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik snap dat japie het niet heel handig heeft verwoord. Ik snap ook zijn insteek van dit topic, jij ook?
Ik persoonlijk, vind het vreselijk. Normaliter was het toonloos, en nu opeens wordt zo een toon gezet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je snapt dat hier een toon mee wordt gezet?
De insteek is prima. Dat ene kloterige zinnetje is het niet waard om dat dus te negeren. Maar het is traditie om te huilen over enkele zinnetjes en het bericht dan maar te vergeten, zoveel is duidelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De insteek was prima geweest als hij zijn 'kamp' zo je wilt niet zo de lucht in had gestoken en de anderen zo hard veroordeeld had. Dan schiet je je -op zich mooie doel, want mensen proberen op 1 lijn te krijgen-heel erg voorbij.
hoe je het ook wendt of keert, dit is een opsplitsing van BNW in 2 kampenquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:13 schreef Japie77 het volgende:
Uit de OP:
Believers zien het onrecht, het lijden, alle ellende in de wereld en denken dat het beter kan. Non-believers vinden het allemaal wel prima zoals het nu gaat
klopt, er wordt meteen een stempel gedrukt .quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat. Ik snap ook dat hij dat op deze manier gelijk heel lastig maakt, terwijl dat nergens voor nodig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |