abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163725725
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
Dit zinnetje uit de OP stuit me tegen de borst: 'Believers zien het onrecht, het lijden, alle ellende in de wereld en denken dat het beter kan. Non-believers vinden het allemaal wel prima zoals het nu gaat'. Daar ligt een stukje zelfverheerlijking in en een veroordeling.
Eens. Dit is geen goed begin voor een topic waarin we kennelijk allemaal hetzelfde willen. Want dan zet je gelijk een kant weg.
pi_163725732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De Bart die aangaf dat BNW niets voor hem was, en hij zelf dus maar weg ging? Die Bart? Goed voorbeeld Japie.
En alsof Bart zo'n lievertje was. Hij heeft ook een hoop ongefundeerde shit hier op BNW gezet. Sorry, maar zoals hij verschillende keren vragen over zijn stellingen pareerde met suggesties van het dienen van bepaalde belangen sloeg echt nergens op. En toen ging ie ook nog een keer stalken, ja dan ga je toch veel te ver.
  donderdag 14 juli 2016 @ 10:42:50 #78
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163728021
Ik heb het al weer opgegeven. Blijkbaar willen er een aantal users hier geen verandering. Hier mag een slotje op wat mij betreft.
Feyenoord!
pi_163728064
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:42 schreef Japie77 het volgende:
Ik heb het al weer opgegeven. Blijkbaar willen er een aantal users hier geen verandering. Hier mag een slotje op wat mij betreft.
je bent er zelf debet aan, Japie...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163728330
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:42 schreef Japie77 het volgende:
Waarom start je een discussie over dit onderwerp als je geen discussie er over wil?
pi_163728390
Ts krijgt nog een trap na ook, zijn eigen topic bevestigend. De ironie.
wooblabalurg
  donderdag 14 juli 2016 @ 11:25:12 #82
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163728803
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar goed, je hebt wel gelijk, de grootste ergernis is, wat mij betreft, het klakkeloos aannemen van iets, en als vervolgens met (goede!) argumenten aangetoond wordt dat iets onzin is, beweren dat die argumenten onzin zijn zonder aan te tonen waarom. Als perfect voorbeeld Summers in Feedback vandaag, met de voorbeeld video die jij toonde, waarbij zij aangaf dit filmpje prima te geloven. Dan zit je gewoon op een andere golflengte als 98% van dit forum.
Jij kan helemaal niet weten wat een ander wel of niet klakkeloos aanneemt , elk hoax filmpje waar ik het mee eens ben heb ik zelf onderzocht en dezelfde conclusie getrokken .
Jij bent blijkbaar in de veronderstelling dat je alleen een andere mening kan hebben door geloof te verplaatsen van de ene bron naar de andere bron alsof geloof de enige optie is om van mening te veranderen .

Als iemand bijv een sandy hoax filmpje plaatst en ik ben het daarmee eens komt dat niet voort uit geloof dat uit de lucht is gegrepen maar komt dat voort uit de keuze om mijn tijd en energie te stoppen in het onderzoeken van de gebeurtenis een jaar lang , urenlang documentaires te kijken en desnoods frame voor frame de gebeurtenis te bekijken .
.
Iets waar jij bijv een excuus voor zou bedenken over waarom je het recht hebt om dat allemaal over te slaan en je je tijd wel " beter " kan besteden .
Je kan je wel ergeren maar ik kan je niet dwingen dezelfde tijd te stoppen in die gebeurtenis of andere gebeurtenissen .
Laatst vond je een filmpje van 6 min al te lang , het verbaast mij niks als mensen niet tot dezelfde conclusie komen als ik doe . Als ik maar weet hoeveel tijd en energie ik stop in mijn conclusies over gebeurtenissen en mij hoor je nooit klagen over de lengte of de grootheid van het onderwerp .
Je bent of serieus en je stopt er tijd in of je bent niet genoeg geinteresseerd en stopt er weinig tot geen tijd in . Die persoonlijke keuze bepaald of je iets leert .

Sommige mensen denken dat je een short cut kan nemen op de waarheid en willen een hap klaar brokje met de waarheid ipv de normale manier door zelf onderzoeken .
Die short cut bestaat niet en kan je tevergeefs op wachten totdat je beseft dat je je eigen tijd en energie erin moet stoppen en op eigen houtje een beeld moet gaan vormen om elk YouTube filmpje met het tegengeluid te kunnen plaatsen in een groter geheel .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163728834
quote:
Sommige mensen denken dat je een short cut kan nemen op de waarheid en willen een hap klaar brokje met de waarheid ipv de normale manier door zelf onderzoeken .
Die pijnlijke ironie.
Conscience do cost.
  donderdag 14 juli 2016 @ 11:28:46 #84
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163728868
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom start je een discussie over dit onderwerp als je geen discussie er over wil?
Omdat het weer vervalt in respectloos en beledigend gelul zoals dit:

Begrijp me niet verkeerd, maar: kansloos topic.

Dit is dezelfde onzin als dat True BNW'er gezeik.

Wat jij denkt of vind interesseert me vrij weinig. Ik geef mijn mening over het topic (op de inhoud) en als je dat niet bevalt: jammer dan.

Dat soort gejank is precies waar het om draait

Joh, pleur op met je zweverige bullshit.

Het zijn twee users trouwens die deze taal uitslaan. Maar in ieder geval heb ik er dan niet zo veel zin meer in.
Feyenoord!
pi_163728890
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:27 schreef ems. het volgende:

[..]

Die pijnlijke ironie.
Meestal noemen ze het het NOS journaal.
wooblabalurg
pi_163728898
-Doe normaal-

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 14-07-2016 11:44:32 ]
pi_163729157
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:28 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Omdat het weer vervalt in respectloos en beledigend gelul zoals dit:

en je ziet zelf niet dat je zelf begon met deze toon in de OP?
  donderdag 14 juli 2016 @ 11:51:26 #88
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163729300
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

en je ziet zelf niet dat je zelf begon met deze toon in de OP?
Nee dat zie ik niet. Je mag dingen aanmerken op wat ik vind en hoe ik dingen zie maar doe dat op een normale en respectvolle manier.
Feyenoord!
pi_163729356
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee dat zie ik niet. Je mag dingen aanmerken op wat ik vind en hoe ik dingen zie maar doe dat op een normale en respectvolle manier.
Als je in de OP al stelt dat de "believers" de enige kritische zijn (wat al een oxymoron is) dan vind ik het vreemd dat je dit niet in ziet of in wil zien. Dan geef je wat mij betreft al duidelijk aan dat je niet zit te wachten op een constructieve discussie.
pi_163729376
quote:

[..]

Nee dat zie ik niet.
Verassend zeg :'). Ga eens in op de post van Lav, die wijst je er letterlijk op nota bene.
  donderdag 14 juli 2016 @ 11:56:08 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163729399
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De Bart die aangaf dat BNW niets voor hem was, en hij zelf dus maar weg ging? Die Bart? Goed voorbeeld Japie.
Even over Bart2002 gesproken zei hij dat BNW niets voor hem was omdat de sfeer en de manier van discussiëren niet aan hem besteed was en dat is inderdaad de situatie waar we nu in zitten. Het jaagt mensen weg die wel van toevoeging kunnen zijn aan BNW. Enkel omdat die persoon er een mening op nahoudt die niet strookt met veel anderen. Niet op basis van inhoud. Dat Broomer en Bart2002 niet door één deur kunnen is dan weer een ander verhaal maar was niet onoverkomelijk geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 14-07-2016 12:02:59 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 14 juli 2016 @ 12:01:04 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163729487
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

je bent er zelf debet aan, Japie...
Nee, in dit geval is hij dat niet. Hij geeft zijn visie over het probleem en daar kan je ook normaal op discussieren in plaats van 'boehoe waarom zeg je dat, ik vind het stom'. Kansloos.

Japie ziet 'kampen'. Oké, anderen niet, als je dat niet ziet, wat zie je dan wel. en voor de grap en verandering post je jouw eigen zicht op het forum en de wereld in een manier dat je geen anderen aanvalt. Gewoon voor de grap en kijken waar het toe leidt. Niet perse aan jou gericht maar aan alles en iedereen dat huilt over het woord kampen/groepjes en dergelijke.

Titel: We willen toch allemaal hetzelfde? ga daar op in. Maak er voor de grap eens een vruchtbare discussie van in plaats van de gebruikelijke kaalslag en gehuil om bewoordingen.
Vrijheid
pi_163729511
quote:

[..]

Mensen wegzetten in 2 kampen waarbij je het ene kamp op een veel hoger voetstuk plaatst dan de ander. En dan niet doorhebben dat juist dat de kern van de wrijving is? Daarom noemde ik het zoals het is; dit topic zaait alleen maar conflict. Het is weer dat "ware BNW'er" gezeik wat juist de discussie continu op het spits drijft.
pi_163729523
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, in dit geval is hij dat niet. Hij geeft zijn visie over het probleem en daar kan je ook normaal op discussieren in plaats van 'boehoe waarom zeg je dat, ik vind het stom'. Kansloos.

Japie ziet 'kampen'. Oké, anderen niet, als je dat niet ziet, wat zie je dan wel. en voor de grap en verandering post je jouw eigen zicht op het forum en de wereld in een manier dat je geen anderen aanvalt. Gewoon voor de grap en kijken waar het toe leidt. Niet perse aan jou gericht maar aan alles en iedereen dat huilt over het woord kampen/groepjes en dergelijke.

Titel: We willen toch allemaal hetzelfde? ga daar op in. Maak er voor de grap eens een vruchtbare discussie van in plaats van de gebruikelijke kaalslag en gehuil om bewoordingen.
Lezen we wel hetzelfde topic?

Het grote probleem is juist het kampen denken en dat is helemaal niet aan Japie gebonden. Dat is nou net het hele punt!!
  donderdag 14 juli 2016 @ 12:03:37 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163729541
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Lezen we wel hetzelfde topic?
Geen idee welk topic jij in je alt tab hebt.
Vrijheid
pi_163729563
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Geen idee welk topic jij in je alt tab hebt.
Alt tab?

Wat is dit voor sneer? :') of hoe moet ik dit zien?
pi_163729606
BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #6

Zeg nu nog eens dat dit de visie van Japie is die "niet per se" gesteund wordt. ;)
pi_163729643
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:01 schreef jogy het volgende:

[..]

ik zie wel degelijk kampen, maar die zijn door iedereen gecreeerd. En uiteraard kan dat opgelost worden, maar als je meteen met katten wordt ontvangen, dan zie ik die oplossing niet.
Respect hoort van 2 kanten te komen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 14 juli 2016 @ 12:08:46 #99
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163729647
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als je in de OP al stelt dat de "believers" de enige kritische zijn (wat al een oxymoron is) dan vind ik het vreemd dat je dit niet in ziet of in wil zien. Dan geef je wat mij betreft al duidelijk aan dat je niet zit te wachten op een constructieve discussie.
Dat stel ik helemaal niet in de OP.
Feyenoord!
  donderdag 14 juli 2016 @ 12:10:04 #100
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163729673
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mensen wegzetten in 2 kampen waarbij je het ene kamp op een veel hoger voetstuk plaatst dan de ander. En dan niet doorhebben dat juist dat de kern van de wrijving is? Daarom noemde ik het zoals het is; dit topic zaait alleen maar conflict. Het is weer dat "ware BNW'er" gezeik wat juist de discussie continu op het spits drijft.
Ik plaats het ene kamp niet op een hoger voetstuk hoor. Jij plaatst waarschijnlijk je eigen kamp op een lager voetstuk......
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')