Wat een onzin. Zo wil je toch niet gezien worden ook. Als een bezetene die doelloos in het rond maait met zijn telefoon, op jacht naar iets wat sowieso niet bestaatquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
Fles, speel dit en je komt chicks tegen. Niet zo zeiken.
Ik peins er niet over. Al genoeg collega's die er druk mee zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef Unites het volgende:
Stiekem niet al een ommetje gemaakt met de Pokémon GO-app aan? Probeer het anders gewoon eens joh! Het is hartstikke leuk!
Je kunt het ook gewoon op een andere manier gebruiken. Ik weet niet of je toevallig doet aan hardlopen of je misschien een hond hebt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik peins er niet over. Al genoeg collega's die er druk mee zijn.
Stijgt het gemiddelde IQ in Nederland weerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:53 schreef Gutmensch het volgende:
Er zullen wel een paar doden vallen binnenkort, dan is het snel afgelopen.
Ik denk het niet. Puur stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:53 schreef Gutmensch het volgende:
Er zullen wel een paar doden vallen binnenkort, dan is het snel afgelopen.
Wat vind je nou zo verschrikkelijk aan deze game dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Stijgt het gemiddelde IQ in Nederland weer
Alle hypes zijn irritant maar ze waaien gelukkig allemaal weer over.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:57 schreef Unites het volgende:
[..]
Wat vind je nou zo verschrikkelijk aan deze game dan?Ieder zo z'n ding, toch?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:49 schreef Barrah het volgende:
Kan ik dit subforum ook ergens uitzetten? Dank u.
Maar wat is hier inhoudelijk nou erg aan? Naast het feit dat mensen het in de auto of op de fiets doen. (doe het gewoon lopend en let een beetje op de weg waar je loopt)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alle hypes zijn irritant maar ze waaien gelukkig allemaal weer over.
Het is een grote hype ja. Zelf denk ik ook dat het wel weer langzaam afzwakt. Maar waarom vind je dit vooral irritant?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alle hypes zijn irritant maar ze waaien gelukkig allemaal weer over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |