Deel 1 en 2 moet eerst handmatig door een mod gedaan worden.quote:Op maandag 25 april 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
NWS / Drie keer meer doden op wegen waar men 130 km/u mag
NWS / Drie keer meer doden op wegen waar men 130 km/u mag #2
Kan dit svp gereekst worden? Denk dat ik op het foute knopje gedrukt heb.
Ah. Bedankt.quote:Op maandag 25 april 2016 14:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 moet eerst handmatig door een mod gedaan worden.
Daarna gaat het automatisch.
Het is nu een reeks.
En dan mis je nog wat de mods reeds opgeschoond hebben.quote:Op maandag 25 april 2016 22:07 schreef Lothiriel het volgende:
NWS / Spaanse agent schiet Marokkaan vijf keer door het hoofd na verkeersruz
No offence, maar ik sta een beetje te kijken van wat hierin gezegd wordt. Ik hoop dat het voornamelijk als troll bedoeld is want het stuit me wat tegen de borst, maar ik vind niet dat dit topic open zou moeten blijven in NWS.
Ja heb er 'helaas' geen glimp van op kunnen vangen... Ik ben zelf een nogal rechts persoon maar die commentaren in dat topic vind ik ronduit walgelijk.quote:Op maandag 25 april 2016 22:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan mis je nog wat de mods reeds opgeschoond hebben.
Het hele NWS forum gaat helemaal nergens meer over.quote:Op maandag 25 april 2016 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Dit heeft dan ook niets met links of rechts te maken
Lijkt me niet oke.quote:Op dinsdag 26 april 2016 08:25 schreef hpeopjes het volgende:
Een dode Marokkaan is een goede Marokkaan.
Dat was hard nodig, wat dáár z'n stem liet horen dat ging alle perken te buiten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:31 schreef Frutsel het volgende:
Topic is inmiddels dicht en er wordt nog wat opgeruimd
Wellicht kan de TT dan ook beter wordengewijzigd in iets als: "Orban vindt islamisering in strijd met de Hongaarse grondwet"quote:Hungary's constitution 'bans Islamisation and forces its government to oppose mass migration to protect our culture' declares country's prime minister
Daarom kun jij die cursus nog wel volgen hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:55 schreef Kaas- het volgende:
NWS / Saudi Arabie geeft cursus vrouwen slaan.
Dit is een leugenachtige TT. Het is een cursus door een willekeurig persoon, niet door Saudi-Arabië. Dan zou je op basis van een uitspraak van twee willekeurige verschillende fokkers ook topics kunnen openen met TT's als "Nederland vindt het een goede zaak dat een Marokkaan 5x in z'n hoofd geschoten wordt" en "Nederland wil een federaal Europa".
De TT suggereert dat de overheid die cursus verzorgt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daarom kun jij die cursus nog wel volgen hoor.
Hoe irrelevant.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daarom kun jij die cursus nog wel volgen hoor.
Ik heb de titel aangepast die klopte inderdaad niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Overigens lijken feiten er in het topic al niet meer zoveel toe te doen. Het wordt zoals wel vaker met dit soort topics vooral gebruikt als aanleiding om weer lekker de onderbuik te kunnen legen.
Een normaal topic is zeldzaam geworden in NWS. Zodra het gaat over Marokkanen of Islam duikt het kleine groepje usual suspects bovenop een topic en vergiftigt de discussie. Leuk dat alle meningen van Fok! de ruimte krijgen, maar let er dan ook op dat bepaalde meningen niet zo luidruchtig topics gaan overschreeuwen dat ze de wat meer doorsnee meningen de ruimte ontnemen.
Is inmiddels aangepast zag ikquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:55 schreef Kaas- het volgende:
NWS / Arabier geeft cursus vrouwen slaan.
Dit is een leugenachtige TT. Het is een cursus door een willekeurig persoon, niet door Saudi-Arabië. Dan zou je op basis van een uitspraak van twee willekeurige verschillende fokkers ook topics kunnen openen met TT's als "Nederland vindt het een goede zaak dat een Marokkaan 5x in z'n hoofd geschoten wordt" en "Nederland wil een federaal Europa".
Dankquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb de titel aangepast die klopte inderdaad niet.
Ik vind het wel meevallen. Ze zijn wel bij tijd en wijle erg aanwezig en overheersend en ze domineren bepaalde topics. Voor mij persoonlijk betekent dat dat ik nog maar zelden meepost. Ik lees nog wel mee, maar dat wordt ook rap minder nu de situatie aan het ontstaan is dat je aan de TT al kan aflezen wat er in een topic gezegd gaat worden.quote:Dat kleine groepje is best groot geworden hoor...
Ik heb het al vaker gezegd, jullie zouden strenger moeten modereren in de draden. Ik weet niet in welke mate jullie dat zelf bepalen (#Danny etc.) maar als je niet duidelijk een lijn trekt dan krijgen dit soort jongens de overhand.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb de titel aangepast die klopte inderdaad niet.
Dat kleine groepje is best groot geworden hoor...
Ik ben het aan het doorlezen en heb nog een vraag uitstaan dus ik kijk nog ff naar dat topic.
Die suggestie past niet dus heb het zo gedaan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Er ging wat verkeerd met de titel.![]()
NWS / Spaanse agent schiet Marokkaan vijf keer door het hoofd na ruzie
Ik heb een suggestie gedaan voor een titel.
Jullie kunnen ze toch langer maken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die suggestie past niet dus heb het zo gedaan.
Topic krijgt een tweede kans met een andere OP.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:42 schreef opgebaarde het volgende:
Ah mijn posting is verwijderd, zoals gebruikelijk zal dit wel weer gedaan zijn door Niemand
Maar toch opmerkelijk dat gisteren het wel gepost mocht worden terwijl rondom die posting posts verwijderd werden en nu mag het niet...
Liep het gisteren daarom uit de hand??quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topic krijgt een tweede kans met een andere OP.
Dan moet jij het niet direct gaan verpesten door uitlokkende reacties te herposten waardoor het andere topic uit de hand liep.
Topicreeks: Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriendquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:43 schreef Arcee het volgende:
NWS / Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriend
NWS / Eigenaar homowerend bedrijf wordt vervolgd
NWS / Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriend #2
Kan iemand hier een reeks van maken en ook dat tweede (volle) topic eraan toevoegen?
Waarom niet? Dat soort dingen kun je gewoon zeggen hoor. Onsmakelijk misschien, ietwat provocatief wellicht. Maar verder niks mis mee.quote:
Jawel, dat zijn banbare uitspraken.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat soort dingen kun je gewoon zeggen hoor. Onsmakelijk misschien, ietwat provocatief wellicht. Maar verder niks mis mee.
Dat zag eruit als een reactie op de persoon ipv de inhoud.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:16 schreef leolinedance het volgende:
Er is een post van mij verwijderd in dit topic: NWS / Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriend
Eén van de laatste posts in dit topic. Waarschijnlijk is dit verkeerd geïnterpreteerd. Zou hier nog eens goed naar gekeken kunnen worden?
Dat is duidelijk niet het geval. Als je mij de exacte post per DM/PM stuurt zal ik je uitleg geven. Akkoord?quote:Op woensdag 27 april 2016 13:21 schreef Specularium het volgende:
Dat zag eruit als een reactie op de persoon ipv de inhoud.
Blijkbaar. Maar dat is enkel gebaseerd op de lange tenen van degene die zich (blijkbaar,ook) aangesproken voelt.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn banbare uitspraken.
Jij hebt volgens mij een wat apart wereldbeeld.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:14 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar dat is enkel gebaseerd op de lange tenen van degene die zich (blijkbaar,ook) aangesproken voelt.
Veel mensen hebben volgens mij moeite met begrijpend lezen. Het is maar één enkel zinnetje, het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Maar men leest het woord 'Marokkaan' en gelijk slaan de stoppen compleet door.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij een wat apart wereldbeeld.
Malloot.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Veel mensen hebben volgens mij moeite met begrijpend lezen. Het is maar één enkel zinnetje, het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Maar men leest het woord 'Marokkaan' en gelijk slaan de stoppen compleet door.
Prachtig vind ik dat altijd, daar kan ik echt van genieten, om zo'n Kosmoproleet te zien flippen over helemaal niks. Dat mensen zich zo laten kennen.
De ophef was niet om het woord Marokkaan, maar om de doodsverwensing snuggere Hans.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Veel mensen hebben volgens mij moeite met begrijpend lezen. Het is maar één enkel zinnetje, het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Maar men leest het woord 'Marokkaan' en gelijk slaan de stoppen compleet door.
Prachtig vind ik dat altijd, daar kan ik echt van genieten, om zo'n Kosmoproleet te zien flippen over helemaal niks. Dat mensen zich zo laten kennen.
Er staat geen doodsverwensing.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De ophef was niet om het woord Marokkaan, maar om de doodsverwensing snuggere Hans.
Dat weet Lemmeb ook prima. Die heeft hier al eeuwen ervaring in het wegkomen met doodsbedreigingenquote:Op woensdag 27 april 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De ophef was niet om het woord Marokkaan, maar om de doodsverwensing snuggere Hans.
"Een dode hpeopjes is een goede hpeopjes" vind je dus ook gewoon wel een veel toevoegende uitspraak?quote:
Er schijnt vandaag in Breda een Marokkaans jongetje van 3 te zijn doodgereden. Dat vind je nu zeker ook een goede Marokkaan?quote:
Niks mis mee. Een levende hpeopjes is ook een goede hpeopjes.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Een dode hpeopjes is een goede hpeopjes" vind je dus ook gewoon wel een veel toevoegende uitspraak?
Het verschil is wel dat dit voorbeeld veel specifieker op een persoon gericht is imo.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Een dode hpeopjes is een goede hpeopjes" vind je dus ook gewoon wel een veel toevoegende uitspraak?
Tsja, specularium. Get over itquote:Op woensdag 27 april 2016 19:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Niks mis mee. Een levende hpeopjes is ook een goede hpeopjes.
Ik was geband vanwege 'racisme', niet vanwege een 'doodsverwensing'. Maar racisme is het ook al niet.
Mods kunnen niet bannen...quote:
Ah ik was in de veronderstelling dat hij een FA was vanwege die andere kleur (blauw). Ik snapte er al geen kut vanquote:
Oh, ik flip daar helaas niet meer over hoor. Dus dat viel wel mee.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het heeft niet zo veel zin om zo tekeer te gaan tegen iemand in een topic als je het er niet mee eens bent.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:28 schreef NickRooz het volgende:
Kan die SR4 geband worden? Achterlijke idioot dat het is.
#jesuisdisanaquote:Op vrijdag 29 april 2016 08:34 schreef Disana het volgende:
NWS / Turkse journalisten veroordeeld voor publiceren cartoon Charlie Hebdo
NWS / Cel voor Turkse journalisten wegens godslastering
Het worden er wel veel.
Klopt, dit 2e topic komt dan ook uit een ander forumdeel zag ik. Is inmiddels dicht. Ik kijk nog even of we het kunnen mergenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:28 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Danny, je bent niet meer veilig op FOK!
Is al een ander topic met wel een goede TT
Klopt... bulldozer er doorquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:24 schreef no1uknow het volgende:
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #367 - Ba'ath partij wint verkiezingen.
Het loopt weer eens goed uit de hand daar
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:55 schreef cofox het volgende:
Die Turk is gewoon een smerige junk en een moordenaar![]()
En dan schijnheillig 5x per dag naar Allah bidden smerig tering junk ik zal ff die verkliklijn in Turkije bellen vuile hypocrieten
Euhm tjaquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:06 schreef cofox het volgende:
[..]
Blijft een hypocriet volk stelen, drank en drugs en dan nog 5x per dag op je knietjes voor allah![]()
Ik ben er echt klaar
Onzin. Haal de trolls weg en laat de gesprekken gewoon staan. Er werd daadwerkelijk geprobeerd om te discussiëren over het onderwerp.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:29 schreef Specularium het volgende:
Ging alleen maar over elkaar, dat kan ergens anders.
Waar precies ?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:29 schreef Specularium het volgende:
Ging alleen maar over elkaar, dat kan ergens anders.
Dat is exact hetzelfde onderwerp.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:13 schreef tong80 het volgende:
NWS / 'Vrouwen stenigen mag, zei de imam.'
Leuk verwijzen naar dit topic van begin maart, terwijl op de FP pas vandaag dit topic is geopend
NWS / Moskee roept op tot moord
Snoer maar weer een discussie.
Door de vingers zien zit er niet in in NWS.
Kan zoveel achterhaalde topics vinden die weer actueel zijn. Geen zin in en ogverbodig.
Wees maar weer tevreden met een slotje.
Topic wat erboven staat.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is exact hetzelfde onderwerp.
[..]
Topic wat erboven staat.
Ik vind hem wel leuk.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / postcodekloterij voor de rechter, blunder miljoenjacht krijgt staartje
Typefoutje in de TT.
Wat is er leuk aan 'miljoenjacht'?quote:
Dat is omdat miljoenenjacht net niet past.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan 'miljoenjacht'?
Oh, ik heb een idee! Haal die infantiele k weg uit de loterijnaam. Dan past het wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is omdat miljoenenjacht net niet past.
Beetje kansloos inderdaad, dicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:35 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Stroom migranten van Turkije naar Griekenland opnieuw afgenomen
Dit gaat hem niet worden.
Bedankt dan maar weer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:31 schreef Gutmensch het volgende:
NWS / Arnold Karskens: "In mei breekt hier de revolutie uit". #6 dit topic gaat al heel lang nergens meer over, vooral door de onnozelheid van TS.
Laat gaan joh. Mijn 'nieuws' is het ook niet, maar men vindt het nieuws. Ach, jou en mij zit het niet in de weg, gewoon niet klikken. Die users zijn gelukkig met hun topicquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Leicester City schrijft historie met eerste Engelse landstitel ooit
Foutje bij kiezen van het forum om dit soort non nieuws te plaatsen, vermoed ik.
Onzin. Maar ik vraag even een review aan, voordat mensen boos worden of zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:13 schreef 99.999 het volgende:
Tijd voor een spiegeltje Ryan. Als je niet constant met persoonlijk geneuzel zou komen, dan hoefde ik jaar ook niet op aan te spreken...
Posts van de strekking 'De enige goede Marokkaan is een dode Marokkaan' mogen dus gewoon?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt. Eentje tussen 6 plankjes, het liefste.
Mememememe, wie heeft het nu weer over afkomst. Ik duid erna zelfs nog dat afkomst me niet eens boeit. Bovendien is het gewoon donkere humor zoals je die hier wel vaker tegenkomt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Posts van de strekking 'De enige goede Marokkaan is een dode Marokkaan' mogen dus gewoon?
Komt gewoon van twee kanten vriend. Als we ons allemaal wat beschaafder opstellen, komt het vast goedquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
Moderators ik vraag even een review aan, de user 99.999/du_ke blijft mij beschuldigen van ad hominem te gaan, dwz op de man spelen, in dit topic en de voorganger daarvan: NWS / Deel 2 Greenpeace zet documenten handelsakkoord TTIP online II
Volgens mij is dit in het geheel onwaar, niet alleen in deze reeks niet, nergens. Indien zo, dan zou ik graag willen hebben dat jullie die user manen dit soort ondermijning van discussies niet meer te gebruiken.
Onder ad hominem/op de man spelen verstaan we dat een persoon/user op persoonlijke titel ergens om aangevallen wordt en niet op datgene wat hij beweert.
Hierboven staat bijvoorbeeld een ad hominem waarbij mij onnozelheid wordt verweten ipv dat er op de inhoud wordt gegaan. Die is dan van remlof/Gutmensch.
Ik ben volgens mij uiterst beschaafd, scheldt nooit en ga ook niet adhominem, review het maar even.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt gewoon van twee kanten vriend. Als we ons allemaal wat beschaafder opstellen, komt het vast goed
Schei nou eens uit joh. Hier hebben we het eerder in deze reeks ook al over gehad. Ik walg van deze insinuaties. Dus omdat ik het niet binnen een kwartier weghaal, vind ik het helemaal prima?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Posts van de strekking 'De enige goede Marokkaan is een dode Marokkaan' mogen dus gewoon?
FOK! is geen plek voor doodsverwensingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mememememe, wie heeft het nu weer over afkomst. Ik duid erna zelfs nog dat afkomst me niet eens boeit. Bovendien is het gewoon donkere humor zoals je die hier wel vaker tegenkomt.
Misschien is FOK! geen plek voor je, Janneke.
Op bepaalde gedeeltes ervan voel ik me inderdaad steeds minder thuis, ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Misschien is FOK! geen plek voor je, Janneke.
Ja, doei. Het is wel klaar hier.quote:
99.999 begint wel, maar je gaat er toch ook wel een beetje in mee met jijbakken. Gewoon met zijn allen een streep eronder en op 0 beginnen. Als 99.999 zich er niet aan houdt, zet je een TR en dan kijken we ernaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij uiterst beschaafd, scheldt nooit en ga ook niet adhominem, review het maar even.
Jij gaat bij voortduring op de man of in mijn geval vrouw. Zozeer zelfs dat ik me genoodzaakt voel me uit topics terug te trekken. Misschien bedoel je het niet zo kwaad, maar ik zou het fijn vinden als je zou willen proberen het wat minder persoonlijk te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij uiterst beschaafd, scheldt nooit en ga ook niet adhominem, review het maar even.
Dit liep al wat langer hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
99.999 begint wel, maar je gaat er toch ook wel een beetje in mee met jijbakken. Gewoon met zijn allen een streep eronder en op 0 beginnen. Als 99.999 zich er niet aan houdt, zet je een TR en dan kijken we ernaar.
Ik jijbak helemaal niet, nergens, ook geen gescheld of ander gedoe, ik zeg wel idd dat ik niet op de man speel ja als verdediging, ik probeer hem ook steeds weer na zijn beschuldigingen mee te krijgen NB.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
99.999 begint wel, maar je gaat er toch ook wel een beetje in mee met jijbakken. Gewoon met zijn allen een streep eronder en op 0 beginnen. Als 99.999 zich er niet aan houdt, zet je een TR en dan kijken we ernaar.
Dan ga ik nu dat hele topic doorlopen en alle persoonlijke dingetjes weghalen, geen probleemquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik jijbak helemaal niet, nergens, ook geen gescheld of ander gedoe, ik zeg wel idd dat ik niet op de man speel ja als verdediging, ik probeer hem ook steeds weer na zijn beschuldigingen mee te krijgen NB.
Ik wil echt een serieuze review hoor. Ik bedoel, ik loop hier niet elke dag te zanniken over iemand of iets, in tegendeel juist na bijna 15 jaar.
Dat mag ik dan dus best vragen, een keer.
Ja, van mij dus niets, en let even op dat ik overal argumenten en redeneringen plaats, al vanaf deel 2, want die moet je meenemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ga ik nu dat hele topic doorlopen en alle persoonlijke dingetjes weghalen, geen probleem
Mis ik iets wat dit vreselijk persoonlijk maakt?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit liep al wat langer hoor. Maar ik zal zijn persoonlijke geneuzel ook wat beter in de gaten houden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het algemene wantrouwen wordt daardoor wel al getriggerd natuurlijk.
Je ziet dan ook wrs een soort patroon ontstaan waarbij mensen die sws geen kritiek hebben op de behandeling van Merkel van de vluchtelingencrisis of bijvoorbeeld voorstemden in het Oekraïne-referendum, ook geen kritiek hebben op TTIP. En andersom.
Dit wordt dan op een bepaalde manier geframed. Tegenstanders zijn verliezer. Voorstanders zijn winnaars, die hun eigen broek kunnen ophouden etc. etc.
Het stoort mij aan veel discussies tegenwoordig.
Ik heb gisteren een feedback gemaakt op het persoonlijk geneuzel van KoosVogels idd, maar daar heeft dit niets mee te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mis ik iets wat dit vreselijk persoonlijk maakt?
[..]
Leek mij ook al een keurige post, maar 99.999 leest er iets heel ergs in, aan zijn reactie te lezen. Dus ben ik benieuwd of ik wat misquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een feedback gemaakt op het persoonlijk geneuzel van KoosVogels idd, maar daar heeft dit niets mee te maken.
Ik weet het niet, alleen wat ik zeg, ik word beschuldigd van ad hominem te gaan en dat doe ik niet. En ik blijf altijd beschaafd. Het wordt echter heel erg hinderlijk wmb.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leek mij ook al een keurige post, maar 99.999 leest er iets heel ergs in, aan zijn reactie te lezen. Dus ben ik benieuwd of ik wat mis
Daarom hoop ik dat 99.999 hier antwoord op wil gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, alleen wat ik zeg, ik word beschuldigd van ad hominem te gaan en dat doe ik niet. En ik blijf altijd beschaafd. Het wordt echter heel erg hinderlijk wmb.
Het was in ieder geval niet als zodanig bedoeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FOK! is geen plek voor doodsverwensingen.
Waarvan aktequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet als zodanig bedoeld.
Gewoon een TR zetten, dan kijken we ernaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat bij voortduring op de man of in mijn geval vrouw. Zozeer zelfs dat ik me genoodzaakt voel me uit topics terug te trekken. Misschien bedoel je het niet zo kwaad, maar ik zou het fijn vinden als je zou willen proberen het wat minder persoonlijk te maken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gemerkt. Het kan natuurlijk ook gebeuren dat iets anders overkomt bij een persoon dan hoe het bedoeld is. Los van de vraag hoe dat bij specifieke personen zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat bij voortduring op de man of in mijn geval vrouw. Zozeer zelfs dat ik me genoodzaakt voel me uit topics terug te trekken. Misschien bedoel je het niet zo kwaad, maar ik zou het fijn vinden als je zou willen proberen het wat minder persoonlijk te maken.
Volgens mij heb ik af en toe wat persoonlijks gevraagd, maar ik heb je niet uitgescholden noch aangevallen op je argumentatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik probeer altijd uiterst beschaafd te discussiëren, en dat lukt me ook wel de afgelopen 15 jaar, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon een TR zetten, dan kijken we ernaar.
Dat ene topic heb ik nu verder helemaal schoon gemaakt en eerlijk is eerlijk, hier was 99.999 wel érg zijn best aan het doen eea uit te lokken.
Laten we gewoon allemaal op nul beginnen en als iemand van de ander vindt dat ie persoonlijk wordt: gewoon negeren en een TR zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |