Topicreeks: Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriendquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:43 schreef Arcee het volgende:
NWS / Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriend
NWS / Eigenaar homowerend bedrijf wordt vervolgd
NWS / Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriend #2
Kan iemand hier een reeks van maken en ook dat tweede (volle) topic eraan toevoegen?
Waarom niet? Dat soort dingen kun je gewoon zeggen hoor. Onsmakelijk misschien, ietwat provocatief wellicht. Maar verder niks mis mee.quote:
Jawel, dat zijn banbare uitspraken.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat soort dingen kun je gewoon zeggen hoor. Onsmakelijk misschien, ietwat provocatief wellicht. Maar verder niks mis mee.
Dat zag eruit als een reactie op de persoon ipv de inhoud.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:16 schreef leolinedance het volgende:
Er is een post van mij verwijderd in dit topic: NWS / Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriend
Eén van de laatste posts in dit topic. Waarschijnlijk is dit verkeerd geïnterpreteerd. Zou hier nog eens goed naar gekeken kunnen worden?
Dat is duidelijk niet het geval. Als je mij de exacte post per DM/PM stuurt zal ik je uitleg geven. Akkoord?quote:Op woensdag 27 april 2016 13:21 schreef Specularium het volgende:
Dat zag eruit als een reactie op de persoon ipv de inhoud.
Blijkbaar. Maar dat is enkel gebaseerd op de lange tenen van degene die zich (blijkbaar,ook) aangesproken voelt.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn banbare uitspraken.
Jij hebt volgens mij een wat apart wereldbeeld.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:14 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar dat is enkel gebaseerd op de lange tenen van degene die zich (blijkbaar,ook) aangesproken voelt.
Veel mensen hebben volgens mij moeite met begrijpend lezen. Het is maar één enkel zinnetje, het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Maar men leest het woord 'Marokkaan' en gelijk slaan de stoppen compleet door.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij een wat apart wereldbeeld.
Malloot.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Veel mensen hebben volgens mij moeite met begrijpend lezen. Het is maar één enkel zinnetje, het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Maar men leest het woord 'Marokkaan' en gelijk slaan de stoppen compleet door.
Prachtig vind ik dat altijd, daar kan ik echt van genieten, om zo'n Kosmoproleet te zien flippen over helemaal niks. Dat mensen zich zo laten kennen.
De ophef was niet om het woord Marokkaan, maar om de doodsverwensing snuggere Hans.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Veel mensen hebben volgens mij moeite met begrijpend lezen. Het is maar één enkel zinnetje, het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Maar men leest het woord 'Marokkaan' en gelijk slaan de stoppen compleet door.
Prachtig vind ik dat altijd, daar kan ik echt van genieten, om zo'n Kosmoproleet te zien flippen over helemaal niks. Dat mensen zich zo laten kennen.
Er staat geen doodsverwensing.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De ophef was niet om het woord Marokkaan, maar om de doodsverwensing snuggere Hans.
Dat weet Lemmeb ook prima. Die heeft hier al eeuwen ervaring in het wegkomen met doodsbedreigingenquote:Op woensdag 27 april 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De ophef was niet om het woord Marokkaan, maar om de doodsverwensing snuggere Hans.
"Een dode hpeopjes is een goede hpeopjes" vind je dus ook gewoon wel een veel toevoegende uitspraak?quote:
Er schijnt vandaag in Breda een Marokkaans jongetje van 3 te zijn doodgereden. Dat vind je nu zeker ook een goede Marokkaan?quote:
Niks mis mee. Een levende hpeopjes is ook een goede hpeopjes.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Een dode hpeopjes is een goede hpeopjes" vind je dus ook gewoon wel een veel toevoegende uitspraak?
Het verschil is wel dat dit voorbeeld veel specifieker op een persoon gericht is imo.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Een dode hpeopjes is een goede hpeopjes" vind je dus ook gewoon wel een veel toevoegende uitspraak?
Tsja, specularium. Get over itquote:Op woensdag 27 april 2016 19:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Niks mis mee. Een levende hpeopjes is ook een goede hpeopjes.
Ik was geband vanwege 'racisme', niet vanwege een 'doodsverwensing'. Maar racisme is het ook al niet.
Mods kunnen niet bannen...quote:
Ah ik was in de veronderstelling dat hij een FA was vanwege die andere kleur (blauw). Ik snapte er al geen kut vanquote:
Oh, ik flip daar helaas niet meer over hoor. Dus dat viel wel mee.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |