Joden weigeren is ook prima?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Bizar dit. Een bedrijf die geen homo's wil heeft het volste recht om dat te weigeren. Niet omdat homo's slecht zijn, maar omdat een bedrijf zelf moet kunnen bepalen wie ze binnen willen hebben en op welke gronden.
Nee, die niet. Joden zijn namelijk anders.quote:
Ik vind dat niet prima. Maar bedrijven hebben het recht om zelf te bepalen wie ze wel en wie ze niet willen.quote:
Je bent tenminste niet hypocriet .quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Bizar dit. Een bedrijf die geen homo's wil heeft het volste recht om dat te weigeren. Niet omdat homo's slecht zijn, maar omdat een bedrijf zelf moet kunnen bepalen wie ze binnen willen hebben en op welke gronden.
Die zijn niet te vertrouwen , voor je het weet beroven ze van jou grond/bedrijf.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, die niet. Joden zijn namelijk anders.
Feit is dat het op dit moment niet (openlijk) mag. Of dat wenselijk is, is een andere vraag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je bent tenminste niet hypocriet .
Homos mogen geweigerd worden ik zou ze ook nooit aannemen.
Jij bent dan weer wel hypocrietquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je bent tenminste niet hypocriet .
Homos mogen geweigerd worden ik zou ze ook nooit aannemen.
Ik speel het spelletje mee met de hypocrieten hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij bent dan weer wel hypocriet
Sommige criteria zijn niet relevant, sommige andere zijn het wel. Zo zijn diploma's relevant, en fysieke gesteldheid voor bepaalde functies ook. Religie of seksuele geaardheid zijn dat in de meeste gevallen niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef ccs het volgende:
What's next. Dikke mensen mogen niet geweigerd worden bij de commando's? Want discriminatie op dikheid is so sielug![]()
Ik zie meer in het weren van PVV'ers uit iedere functie met enige verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, die niet. Joden zijn namelijk anders.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind dat niet prima. Maar bedrijven hebben het recht om zelf te bepalen wie ze wel en wie ze niet willen.
Wellicht vindt de werkgever het wel relevant.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sommige criteria zijn niet relevant, sommige andere zijn het wel. Zo zijn diploma's relevant, en fysieke gesteldheid voor bepaalde functies ook. Religie of seksuele geaardheid zijn dat in de meeste gevallen niet.
Dat is ongelofelijk dom, maar zelfs dat moet mogen wat mij betreft. Sterker nog, dit gebeurt al volop (en daar doet de overheid niets tegen, dus hypocriet).quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zie meer in het weren van PVV'ers uit iedere functie met enige verantwoordelijkheid.
Dat denk ik wel, maar als de wetgever vindt van niet dan heeft hij toch pech.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wellicht vindt de werkgever het wel relevant.
Dat is een feit, maar wat mij betreft gaat de wet veranderd worden (inclusief het vervangen van artikel #1 van de grondwet door een artikel over de leidende cultuur in Nederland)quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar als de wetgever vindt van niet dan heeft hij toch pech.
Definieer de leidende cultuur maar eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is een feit, maar wat mij betreft gaat de wet veranderd worden (inclusief het vervangen van artikel #1 van de grondwet door een artikel over de leidende cultuur in Nederland)
Hoogtijd om de wet dan zo te configureren dat het wel mogelijk is binnen de kaders van de wetgeving.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Terechte vervolging. Het mag niet van de wet.
Niet volgens de grondwet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Een bedrijf die geen homo's wil heeft het volste recht om dat te weigeren.
Nee, het is hoog tijd die achterlijke denkwijzen een halt toe te roepen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoogtijd om de wet dan zo te configureren dat het wel mogelijk is binnen de kaders van de wetgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |