Integratiequote:
Dat kun je dus niet ontkennen.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Blijkbaar leef jij onder een steen, maar discriminatie komt nog steeds voor in Nederland.
Op leeftijd al.quote:Op woensdag 27 april 2016 05:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kun je dus niet ontkennen.²
Op zich benaderd? Weet ik niet.quote:
Jij weet ook niet veel.quote:Op woensdag 27 april 2016 05:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op zich benaderd? Weet ik niet.²
Werkelijk? Hoe gedraagt een homo zich dan?quote:Op woensdag 27 april 2016 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
Terecht. Homo's gedragen zich altijd net even anders.
Ipv een oogje op de secretaresse heeft hij een oogje op die jonge knul van de verkoop.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Werkelijk? Hoe gedraagt een homo zich dan?
Ik denk samen met hem heel veel mensen, ik vind jou namelijk de grootste flikker hier.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen , volgens mij heb jij een probleem met mijn mening...
En wat is daar precies mis mee?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Ipv een oogje op de secretaresse heeft hij een oogje op die jonge knul van de verkoop.
Integratie is aan hem en vele andere voorbijgegaan.quote:Op woensdag 27 april 2016 02:15 schreef SR4 het volgende:
[..]
Integratie
Derde generatie zijn en dan nog zo bekrompen denken
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:21 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Ik denk samen met hem heel veel mensen, ik vind jou namelijk de grootste flikker hier.
Jij beweert eigenlijk het zo te stellen dat mensen hun ware liefde niet mogen uiten en bedrijven. De grootste mensenmartelarij die er bestaat is om mensen dat te ontnemen. Hoevelen zijn er die zelfmoord pleegden omdat ze homo waren? Hoevelen zijn er die elke dag huilen omdat ze liefde nooit kunnen vinden? Omdat hun geloof/religie/familie/schapen dat zegt? Is dat liefde richting je medemens?
En dan is jouw mening: ja maar het staat hier en daar geschreven.
Dat is de grootste flikkerij, flikkertje.
X
P.s. Kom alsblieft niet met termen als:
Poepgat, bruin werken, lust, smerig. Maar hou het even bij de term 'liefde' ik weet dat het moeilijk is maar het lukt je heus wel.
Oja, proud to be dutch
Ik zie dat je post verwijderd is, maar waarom zei je eigenlijk dat een homoseksueel niet rationeel kan nadenken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:34 schreef leolinedance het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)een-vriend-1.5460504
[..]
Hier verder
homo'squote:Op woensdag 27 april 2016 00:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting ook ,..heb niks met homos en vindt ze raar.
Mijn mening
Zo mooi, weer compleet de context van mijn post missen. En het leuke is, ik had het al verwacht van jequote:Op woensdag 27 april 2016 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie dat je post verwijderd is, maar waarom zei je eigenlijk dat een homoseksueel niet rationeel kan nadenken?
Ik kan de post dan ook niet terugvinden om te bekijken in welke context het is, want je post is blijkbaar verwijderd he. Dat laatste zou je overigens te denken kunnen geven. Een moderator beoordeelde die context blijkbaar dusdanig dat het niet in NWS thuishoorde. Misschien dus even in de FB klagen dat de moderators niet begrijpend kunnen lezen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo mooi, weer compleet de context van mijn post missen. En het leuke is, ik had het al verwacht van je
Waar zeg ik precies dat homo's niet rationeel kunnen denken? Zo stond het er nl. helemaal niet. Begrijpend lezen is ook een vak voor velen.
Waar zeg ik dat jij de enige bent die de context gemist heeft? Ik heb die post heel zorgvuldig geplaatst, zeer zeker niet met de gedachte of betekenis die jij eraan probeert te hangen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan de post dan ook niet terugvinden om te bekijken in welke context het is, want je post is blijkbaar verwijderd he. Dat laatste zou je overigens te denken kunnen geven. Een moderator beoordeelde die context blijkbaar dusdanig dat het niet in NWS thuishoorde. Misschien dus even in de FB klagen dat de moderators niet begrijpend kunnen lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |