Buurthuizen en kickbokslessen voor alle Marokkaanse jongeren, of anders slaan ze de boel kort en klein.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:48 schreef MisterCe het volgende:
,,Die jongens moeten ook een plek hebben."
Geenstijlquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:55 schreef MisterCe het volgende:
Allemaal van die lieve jongens
http://www.geenstijl.nl/m(...)v_ook_behandeld.html
Discriminaaasie en Xenofobiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Overal in Europa waar Marokkanen zitten heb je dit soort toestanden en worden daarom ook overal uitgekotst.
Proef de angst.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Overal in Europa waar Marokkanen zitten heb je dit soort toestanden en worden daarom ook overal uitgekotst.
Welnee 'het Marokkanenprobleem' bestaat niet toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:21 schreef Montagui het volgende:
Google eens 'Ede' en 'Marokkanen'....ik denk wel dat ze daar een probleem hebben.
In Amsterdam ook:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:21 schreef Montagui het volgende:
Google eens 'Ede' en 'Marokkanen'....ik denk wel dat ze daar een probleem hebben.
Eerder irritatie over zulke slecht opgevoede lui.quote:
Irritatie komt en gaat. Angst blijft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eerder irritatie over zulke slecht opgevoede lui.
Meer de irritatie..quote:
Cultuur vooral.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:17 schreef TheJanitor het volgende:
Vraag me af wat voor plekken 'blanken' hebben die deze debielen niet hebben.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:17 schreef TheJanitor het volgende:
Vraag me af wat voor plekken 'blanken' hebben die deze debielen niet hebben.
Waarom altijd dat gelul over angst?quote:
Las ik ook op de reacties van het Marokko forum, maar hoe weet je dat het geen Marokkanen zijn, woon je er? Of neem je dit gewoon aan omdat je zelf Marokkaan ben?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:00 schreef PSVCL het volgende:
Onzin, merendeel is niet eens marokkaans
propaganda.
Je vergeet de stageplekken nogquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:53 schreef Toefjes het volgende:
Je verwacht het niet
Kansen pareltjes
Youtube flimpje: welkom in mijn land
Ha! Daarom nog meer van dat soort hier binnen laten, linkse kliek!
Zo. Die zijn maar alvast geplaatst.
Omdat het weer warmer wordt buiten, dan komt hun instinct naar boven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:57 schreef Physsic het volgende:
Waarom is het de afgelopen dagen dan ineens zo verergerd?
Vakantie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:57 schreef Physsic het volgende:
Waarom is het de afgelopen dagen dan ineens zo verergerd?
Omdat Marokkanen dat niet doen toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:33 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Las ik ook op de reacties van het Marokko forum, maar hoe weet je dat het geen Marokkanen zijn, woon je er? Of neem je dit gewoon aan omdat je zelf Marokkaan ben?
Trolll.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Marokkaantjes moeten vooral zo doorgaan met zichzelf in een slecht daglicht te plaatsen. Ze hebben het aan zichzelf te wijten als ze steeds meer plekken met de nek worden aangekeken.
Wat is dit nou weer voor reactie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Trolll.
Ede is de biblebelt. Vraag me sterk af of alle feiten kloppen.
Ede stad heeft niks met de biblebelt te maken. In het buitengebied van Ede is de bijbel nog wel sterk aanwezig in bijv. Bennekom Harskamp en Lunteren. SGP heeft dan ook de meeste stemmen gekregen in Ede bij de laatste gemeenteraadverkiezing dankzij die dorpen in de gemeente.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Trolll.
Ede is de biblebelt. Vraag me sterk af of alle feiten kloppen.
Oke, en de mensen die daar wonen? Weten het ook niet zeker?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie?
De burgemeester vaardigt een samenscholingsverbod uit, hij zal ongetwijfeld meer van de feiten afweten dan jij vanachter je computer.
Het ligt in de biblebelt. Zoek maar op. Dat er steeds meer mensen van buitenaf zijn gaan wonen, oke. Maar het ligt wel daar en dat zie je ook in heel veel dingen terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ede stad heeft niks met de biblebelt te maken. In het buitengebied van Ede is de bijbel nog wel sterk aanwezig in bijv. Bennekom Harskamp en Lunteren. SGP heeft dan ook de meeste stemmen gekregen in Ede bij de laatste gemeenteraadverkiezing dankzij die dorpen in de gemeente.
Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, en de mensen die daar wonen? Weten het ook niet zeker?
Ja, maar het is de biblebelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks aan de hand.
Bijna 40 procent van de jongeren (12 tot 24 jaar) van Marokkaans-Nederlandse afkomst in Ede is in de periode van 2008 tot 2012 in aanraking gekomen met de politie.
Dit probleem speelt daar al jaaaaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |