Met aandringen bedoel ik hier meldenquote:Op zaterdag 23 april 2016 11:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
soms zit het mee, soms zit het tegen
aandringen heeft geen zin, dat weet je net zo goed als iedereen en je moet niet steeds doen alsof je niet weet hoe het werkt hoor
eingenaardig ...quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met aandringen bedoel ik hier melden.
dat doen we ook maar ik ga geen klachten die binnenkomen negeren omdat jij anders denkt dat we verder niets doen natuurlijkquote:Maar goed, mijn idee dat je dat type topics als moderatie actief in de gaten moet houden en niet pas als het misgaat zal hier niet zo landen gok ik
Mooi, ben benieuwd naar het resultaat van deze koerswijziging.quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
eingenaardig ...
[..]
dat doen we ook maar ik ga geen klachten die binnenkomen negeren omdat jij anders denkt dat we verder niets doen natuurlijk
er is geen sprake van een koerswijzigingquote:Op zaterdag 23 april 2016 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mooi, ben benieuwd naar het resultaat van deze koerswijziging.
Jammer. Gemiste kans.quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is geen sprake van een koerswijziging
Als exPOLmod heb je makkelijk praten, met die twee actieve topics die misschien aandacht vereisen per dag.quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met aandringen bedoel ik hier melden. Maar goed, mijn idee dat je dat type topics als moderatie actief in de gaten moet houden en niet pas als het misgaat zal hier niet zo landen gok ik
De treurige triestheid.quote:
Je had een séance, begrijp ik?quote:
Laat ze zich dan eerst maar eens als mensen gedragen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We hebben het nog steeds over mensen, hoor....
NWS / Asielzoekers hebben opvang geplunderd
Want mensen jatten niet?quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:21 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Laat ze zich dan eerst maar eens als mensen gedragen.
En de andere topics sluiten graagquote:Op zondag 24 april 2016 00:58 schreef Arcee het volgende:
NWS / Ebru Umar door Turkse politie van huis gehaald
NWS / Ebru Umar door Turkse politie van huis gehaald #2
Reeks graag.
Dan is er vast wel een relevant artikel te vinden dat geen half jaar oud is.quote:Op maandag 25 april 2016 11:22 schreef Hathor het volgende:
Beetje onzin om dat topic van Oostenrijkse Schilder te sluiten omdat het artikel in de OP van september 2015 is, aangezien het nu nog steeds relevant is.
Deel 1 en 2 moet eerst handmatig door een mod gedaan worden.quote:Op maandag 25 april 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
NWS / Drie keer meer doden op wegen waar men 130 km/u mag
NWS / Drie keer meer doden op wegen waar men 130 km/u mag #2
Kan dit svp gereekst worden? Denk dat ik op het foute knopje gedrukt heb.
Ah. Bedankt.quote:Op maandag 25 april 2016 14:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 moet eerst handmatig door een mod gedaan worden.
Daarna gaat het automatisch.
Het is nu een reeks.
En dan mis je nog wat de mods reeds opgeschoond hebben.quote:Op maandag 25 april 2016 22:07 schreef Lothiriel het volgende:
NWS / Spaanse agent schiet Marokkaan vijf keer door het hoofd na verkeersruz
No offence, maar ik sta een beetje te kijken van wat hierin gezegd wordt. Ik hoop dat het voornamelijk als troll bedoeld is want het stuit me wat tegen de borst, maar ik vind niet dat dit topic open zou moeten blijven in NWS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |