Tuigquote:Ze kotsen en plassen in de wachtkamer en vallen andere patiënten lastig.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:51 schreef LelijKnap het volgende:
Doe gewoon je werk zeikerds. Je dient mensen, je dicteert niet hoe ze moeten leven.
Dat vind je normaal?quote:Ze kotsen en plassen in de wachtkamer en vallen andere patiënten lastig.
dat doen ze ook nergens, ze stellen alleen dat de overlast de spuigaten uitloopt en dat ze maatregelen willen. lijkt me niet meer dan normaalquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:51 schreef LelijKnap het volgende:
Doe gewoon je werk zeikerds. Je dient mensen, je dicteert niet hoe ze moeten leven.
En daarna iedere autobezitter en transportbedrijf.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:54 schreef Confetti het volgende:
Drank is al jaren vijand nummer 1 van de volksgezondheid. Een walgelijke cultuur die zo snel mogelijk in de taboesfeer moet worden gebracht. Altijd maar zeiken over dat mensen gezond moeten leven, veel moeten sporten etc. maar zodra we alcohol ook benoemen schiet iedereen in de verdediging.
Extra eigen risico invoeren voor alcohol-gerelateerde behandelingen lijkt mij een goed idee.
Iets taboe maken heeft wel een goeie trackrecordquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:54 schreef Confetti het volgende:
Drank is al jaren vijand nummer 1 van de volksgezondheid. Een walgelijke cultuur die zo snel mogelijk in de taboesfeer moet worden gebracht. Altijd maar zeiken over dat mensen gezond moeten leven, veel moeten sporten etc. maar zodra we alcohol ook benoemen schiet iedereen in de verdediging.
Extra eigen risico invoeren voor alcohol-gerelateerde behandelingen lijkt mij een goed idee.
Logisch toch...overlast neemt steeds verder toe, dan krijg je daar een reactie op.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iets taboe maken heeft wel een goeie trackrecord
Uiteraard is daar een enkele reactie voorquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Logisch toch...overlast neemt steeds verder toe, dan krijg je daar een reactie op.
Dat zijn noodzakelijke zaken. Alcoholconsumptie niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:56 schreef loni55 het volgende:
[..]
En daarna iedere autobezitter en transportbedrijf.
Nou... Nee. Alcoholgebruik of misbruik heeft ook een oorzaak.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat zijn noodzakelijke zaken. Alcoholconsumptie niet.
ja dat is juist maar als ik iemand help en hij volgt mijn raad niet op dan is het afgelopen met de hulp aan die persoon , en daarom stel ik nu ook voor af eisen dat iemand die door eigen fouten ( bewust keus) geen hulp meer te geven , dus vind het niet vreemd dat een arts dat ook liever heeft en dat niet eerst heel zijn werk ruimte een varkenshok gemaakt word en of dat zijn klanten weg gejaagd wordquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:51 schreef LelijKnap het volgende:
Een oorzaak maar het is geen noodzaak.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:00 schreef loni55 het volgende:
[..]
Nou... Nee. Alcoholgebruik of misbruik heeft ook een oorzaak.
Auto ook niet. Je punt is?quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een oorzaak maar het is geen noodzaak.
Goed ideequote:Op zaterdag 23 april 2016 16:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat is juist maar als ik iemand help en hij volgt mijn raad niet op dan is het afgelopen met de hulp aan die persoon , en daarom stel ik nu ook voor af eisen dat iemand die door eigen fouten ( bewust keus) geen hulp meer te geven , dus vind het niet vreemd dat een arts dat ook liever heeft en dat niet eerst heel zijn werk ruimte een varkenshok gemaakt word en of dat zijn klanten weg gejaagd word
nee ik vind drinken oke maar toe het binnenshuis ... of gewoon even een agent voor de deur zetten bij de EHBO posten , als iemand dan dronken aan komt , oppakken wegens openbare dronkenschap
quote:Strafbaar is hij die "zich in kennelijke staat van dronkenschap op de openbare weg bevindt". Deze strafbare gedraging kent de volgende maximumstraf: een hechtenis van ten hoogste twaalf dagen of een geldboete van de eerste categorie. Een geldboete van de eerste categorie kan (in 2013) maximaal 390 euro bedragen.
Vrijwel niemand heeft een auto voor de hobby. Die is nodig om boodschappen te doen en naar je werk te rijden.quote:
juist daarna nog even een schoonmaak kosten rekening en dokters rekening er over heen thuis gestuurd krijgen .. kijken of je het dan nog zo leuk vind om te gaan drinkenquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed ideeVerdient de staat ook weer wat bij aan boetes.
Ach ik betaal ook wel mee voor die nederlander met longkanker omdat je je boodschappjes met je auto wil doen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vrijwel niemand heeft een auto voor de hobby. Die is nodig om boodschappen te doen en naar je werk te rijden.
Alcohol heeft geen enkele functie behalve vermaak. En dan zeg ik dat de schade die alcohol met zich meebrengt niet opweegt tegen het vermaak. Zeker als fatsoenlijke, nette mensen mee mogen betalen aan de behandeling van die junks.
Iedereen blijft gewoon geholpen worden. De artsen willen alleen dat de verkoop strenger wordt gereguleerd om het gebruik van alcohol te doen afnemen. Niets mis mee, met sigaretten accepteren we het ook.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:06 schreef KolonelBroodje het volgende:
Lastig zoiets, want waar leg je de grens? Je kan als patiënt ook alcohol hebben gehad en op 1 of andere manier zijn gevallen en een verwonding hebben. Ik vind dat artsen gewoon moeten helpen.. Ook mensen met alcohol op. Neemt niet weg dat het bewust plassen in een wachtkamer niet normaal is.
hoe moet ik mijn boodschappen dan doen , heb nooit een auto gehadquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vrijwel niemand heeft een auto voor de hobby. Die is nodig om boodschappen te doen en naar je werk te rijden.
Alcohol heeft geen enkele functie behalve vermaak. En dan zeg ik dat de schade die alcohol met zich meebrengt niet opweegt tegen het vermaak. Zeker als fatsoenlijke, nette mensen mee mogen betalen aan de behandeling van die junks.
Ik wil ook niet meebetalen aan uitkeringslijers en ander geldkostend volk. Moet toch. Helaas.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |