Prima suggestie. Blijven we jan en alleman nekschoten toewensen, daar kan het natuurlijk niet aan liggen. Ook op verjaardagsfeestjes wordt het pas echt gezellig als het onderwerp nekschoten ter sprake komt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan en heb je onderzocht waarom mensen afhaken? Kan ook omdat FOK! te politiek correct is bijvoorbeeld.
Wees blij jongen, 10/11 jaar geleden werden we hier overspoeld met Holocaustontkenners. Die kom ik nog maar zelden tegen iig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, want gelly is natuurlijk de eerste die het aanstipt. Dus hij is de enige boodschapper en dit is de enige manier waarop het gebracht is in al die jaren. Dan zou ik het ook niet doen.
Asjeblieft zeg.
Die worden weggehaald of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prima suggestie. Blijven we jan en alleman nekschoten toewensen, daar kan het natuurlijk niet aan liggen. Ook op verjaardagsfeestjes wordt het pas echt gezellig als het onderwerp nekschoten ter sprake komt.
Duffe ?quote:Op woensdag 20 april 2016 07:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Koninklijke onderscheiding voor VN-leider Ban Ki-moon
Kut TT en TS doet nu al zijn best het topic te verkloten met duffe one-liners.
Doe even niet zo dramatisch.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:32 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag.
NWS / Koninklijke onderscheiding voor VN-leider Ban Ki-moon
Heel mijn briljante topic verneukt door het ongevraagd veranderen van de TT.
Met klem en smekend....
Doe eens op slot.
En open een nieuwe. Hier wil ik niks mee te maken hebben.
Les 1: verkloot geen geniale topics, mits er iets briljants tegenover staat.
Dit is een gruwelijke verminking.
Dit is censuur, in optie ma forma.
Nogmaals. Ik smeek om een slotje.
Scuse me?quote:Op woensdag 20 april 2016 13:50 schreef 99.999 het volgende:
L_V is een naar figuur maar overal die afgezaagde grappen van je voegt ook niet zoveel toe.
Slotje graag. Het is de zoveelste keer. Alles bij elkaar rechtvaardigt mijn vraag om een slotje.quote:
De TT is door een mod veranderd op het moment dat het in NWS werd gezet.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slotje graag. Het is de zoveelste keer. Alles bij elkaar rechtvaardigt mijn vraag om een slotje.
Waarom en door wie wordt de TT veranderd
Nogmaals, mag ik over mijn eigen topic gaan ? Niks dramatisch aan. Hoor en lees ik zo vaak.
Slotje, vraag ik op dramatische wijze.
We hebben het nog steeds over mensen, hoor....quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:47 schreef PalmRoyale het volgende:
Tja, zet een stel vieze, smerige, onderontwikkelde wilde dieren bij elkaar en dit is het resultaat.
Hier ook wel. Soms, na aandringen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:23 schreef Falco het volgende:
Op nujij.nl worden dat soort reacties verwijderd
Meestal echter krijg je iets van 'Ik vind het binnen de grenzen'.quote:
Zo tactvol hebben sp3c en ik nog nooit iets geformuleerdquote:Op zaterdag 23 april 2016 10:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Meestal echter krijg je iets van 'Ik vind het binnen de grenzen'.
Nu in het Nederlandsquote:Op zaterdag 23 april 2016 10:51 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, ik wilde de reactie gaan verwijderen maar kan em niet meer vinden. Heb je al twee mods dus die vinden dat ie niet kan.
Snap niet waarom jullie hier een beetje zuur lopen te doen over iets wat gewoon is weggehaald, maar ik hoop dat je er een fijn weekend mee hebt
'Iets' Nu jij.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo tactvol hebben sp3c en ik nog nooit iets geformuleerd
Nou ja, ik deed mijn best hoor. Nu zit ik nog achter de laptop, als ik mobiel zit is het met mijn fijne fijne motoriek nog lastiger te volgen.quote:
Godverdevliegendevinkeniets.quote:
soms zit het mee, soms zit het tegenquote:
dan vraag je meestal naar iets wat binnen de grenzen isquote:Op zaterdag 23 april 2016 10:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Meestal echter krijg je iets van 'Ik vind het binnen de grenzen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |