abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161733440
http://nieuws.marokko.nl/(...)fd-na-verkeersruzie/

quote:
Een 31-jarige politieman is in Spanje gearresteerd nadat hij met zijn dienstwapen een Marokkaanse man doodschoot.
De twee raakten ter hoogte van Fuentiduena del Tajo (nabij Madrid) betrokken bij een verkeersongeluk en kregen het vervolgens met elkaar aan de stok. De politieagent, die buiten diensturen was, trok zijn pistool en joeg vijf kogels in het hoofd van de 39-jarige Marokkaan. Hij woonde in de stas Illescas. Het slachtoffer overleed ter plekke. De schutter liep enkele blauwe plekken op als gevolg van het ongeluk.

De moordenaar is vanochtend gearresteerd. De aanhouding vond kort na de gruwelijke moordpartij plaats. Hij bleek onder de invloed van cannabis te zijn, meldt persbureau EFE. De dader was op dat moment al zes dagen niet op zijn werk verschenen omdat hij 'ziek' was. De bron weet dat de man geen verleden heeft met psychische klachten.
Deze crimineel (de politie-agent) is terecht gearresteerd en wat mij betreft blijft hij de komende jaren in een gevangenis of een psychiatrische instelling, want ofwel is dit uiterst kwaadaardig ofwel is hij ernstig gestoord, hoe dan ook is hij een gevaar voor de samenleving. Even los van het feit dat hij illegaal (buiten dienst, privé-kwestie) een vuurwapen gebruikte schiet je niet per ongeluk in het heetst van de strijd bij zelfverdediging vijf keer iemand door het hoofd. Het is uiterst zorgwekkend dat zulke mensen een politie-agent worden. Wat dat betreft begrijp ik wel dat we in Nederland juist zijn doorgeslagen naar het andere uiterste: extreem truttig testen met vage psychologische testjes. Heel erg effectief zullen ze niet zijn maar als je daarmee het leeuwendeel van dit soort ongeschikte mensen weert bij de politie dan is het de moeite waard.

Ik hoop dat de onderbuikjes deze keer niet al te veel de vrije loop krijgen maar als dat gebeurt sluit dan niet meteen de draad maar bestrijd deze simplistische gedachtengang met argumenten.

edit: wat typfoutjes en een grammaticale fout verbeterd. Daaraan kan je zien dat ik kwaad was op het moment dat ik dit typte, het is voor mij typisch dat ik dan zulke foutjes maak. Dat verklaart allicht ook het geprutst met de titel. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 26-04-2016 19:34:31 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161733456
Goede TT. :P
pi_161733493
Sorry, een foutje met de titel door gedoe met meerdere tabbladen.
Maak er maar van "Een Spaanse politie-agent schiet in zijn privéleven een man vijf keer door het hoofd na een verkeersincident" of zoiets. .
#NoDAPL
pi_161733499
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
Goede TT. :P
Tja, shit happens. ;)
Ik had al een reactie getypt naar aanleiding van een andere draad maar daar liep het weer eens uit de hand, eens zien of dat het met een normale openingsreactie wel goed gaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bram_van_Loon op 26-04-2016 19:31:55 ]
#NoDAPL
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:30:06 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_161733712
Voorlopig is de beste man nog niet veroordeeld. Buitengewoon stigmatiserend draadje.
pi_161733738
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:30 schreef Nobu het volgende:
Voorlopig is de beste man nog niet veroordeeld. Buitengewoon stigmatiserend draadje.
Als iemand als burger een andere burger bij een verkeersruzie 5 keer door het hoofd schiet dan permitter ik het mezelf om de rechter voor te zijn met de schuldigverklaring. ;)
#NoDAPL
pi_161733747
Topic loopt al
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:32:44 #8
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_161733771
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als iemand als burger een andere burger bij een verkeersruzie 5 keer door het hoofd schiet dan permitter ik het mezelf om de rechter voor te zijn met de schuldigverklaring. ;)
quote:
ofwel uiterst kwaadaardig ofwel is hij ernstig gestoord,
Dit is toch behoorlijk op de feiten vooruit lopen.
pi_161733844
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:32 schreef Nobu het volgende:

[..]

[..]

Dit is toch behoorlijk op de feiten vooruit lopen.
Nee hoor, het doet er werkelijk niet toe wat die andere burger deed. Niets rechtvaardigt het dat je 5 keer iemand door het hoofd schiet als burger.
#NoDAPL
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:39:58 #10
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_161733945
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee hoor, het doet er werkelijk niet toe wat die andere burger deed. Niets rechtvaardigt het dat je 5 keer iemand door het hoofd schiet als burger.
Het was anders wel een Marokkaan hoor.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:40:36 #11
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_161733962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wie heeft het over rechtvaardigen? Overigens is een guardia altijd bevoegd om op mensen te schieten, die is 24 uur per dag agent.
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:05:00 #12
438758 zeer
Opritsjniki
pi_161734520
Snap wel dat die man onder invloed was van cannabis, het is niets niks als je aangereden wordt, zorgt voor een hoop stress.
pi_161734951
Klein pistool dan, of had hij gewoon niet meer munitie in zijn pistool zitten?

Vragen, vragen, vragen.
pi_161735243
Wat is de toegevoegde waarde om te vermelden dat het een Marokkaan is.
Verwacht TS medelijden of verwacht hij juist een topic wat uit de hand loopt ? Ik zie niet in waarom dit erbij moet staan. Dit is gewoon een mens.
U MAD?
pi_161735288
Elke agent is een thug, is toch algemeen bekend?
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_161735567
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
Verwacht TS medelijden of verwacht hij juist een topic wat uit de hand loopt ? Ik zie niet in waarom dit erbij moet staan. Dit is gewoon een mens.
Eigenlijk wel vreemd. Politie schiet man dood, en dan nog ongeveer tweeduizend kilometer afstand van Nederland: Eigenlijk is dat niet nieuwswaardig.

Maar, dan doen we het zo: Politie schiet Marokkaan dood! : En de poppen zijn aan het dansen. En eigenlijk omdat wij de Marokkanen door dit soort grappen belangrijker maken dan dat ze zijn.
pi_161735869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:38 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Eigenlijk wel vreemd. Politie schiet man dood, en dan nog ongeveer tweeduizend kilometer afstand van Nederland: Eigenlijk is dat niet nieuwswaardig.

Maar, dan doen we het zo: Politie schiet Marokkaan dood! : En de poppen zijn aan het dansen. En eigenlijk omdat wij de Marokkanen door dit soort grappen belangrijker maken dan dat ze zijn.
Vraag me af hoe jij zou reageren als je het woord "Marokkaan" veranderd in Jood, en in plaats van een Spaanse agent is, dat het een Marokkaanse agent is. Denk dat je dan totaal anfers zou reageren, meneer de moslim hatertje.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:51:48 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161736030
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het was anders wel een Marokkaan hoor.
Ik had jou toch hoger ingeschat.

:N
pi_161736254
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:47 schreef D1990 het volgende:

[..]

Vraag me af hoe jij zou reageren als je het woord "Marokkaan" veranderd in Jood, en in plaats van een Spaanse agent is, dat het een Marokkaanse agent is. Denk dat je dan totaal anfers zou reageren, meneer de moslim hatertje.
Als de meneer een Fransman was geweest, Een Syriër, een jood, of aanhanger van AC Milaan, ik word er niet warm of koud van. Als ik geëmotioneerd zou moeten worden van zulke incidenten overal in Europa is het einde natuurlijk zoek. Dus meneer de moslim hatertje reageert niet anfers. Wat dat ook moge inhouden.
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:00:04 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161736362
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ja, goeie vraag. Geldt ook voor de nieuwsdienst. Waarom dat erbij zetten? Het gaat om die agent die is doorgedraaid in privé-tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')