abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 2 mei 2016 @ 07:25:14 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_161864309
Het TV-programma 'Moskeeën achter de sluier' heeft de tongen losgemaakt in Denemarken. Met een verborgen camera werden een aantal opnamen in de Grimhøj- moskee gemaakt. De uitspraken vanuit het haatpaleis liegen er niet om.

De moskee staat in Aarhus, de op een na grootste stad van het landje. De imams die daar hun waarheid komen verkondigen, maken van hun hart (als ze die hebben) geen moordkuil: in bepaalde gevallen mag je best iemand vermoorden.

Wie vermoord mag worden laat zich niet zo moeilijk raden: ongetrouwde vrouwen die op seksueel gebied de bloemetjes hebben buitengezet, moeten kapotgestenigd worden. Voor meisjes die slechts hand- en spandiensten verleend hebben op hetzelfde vlak, zijn de bebaarde meneren iets toeschietelijker: deze hoeren hoeven slechts afgeranseld te worden. Ook mensen die een andere hobby zijn gaan doen en de islam verlaten hebben moeten dood.

In de moskee was ook te zien hoe huismoedertjes van de imam een soort cursusje kregen over hoe ze hun kindertjes het beste kunnen mishandelen. Zo moest er bijvoorbeeld voor gewaakt worden dat de slachtoffertjes niets breken. Tevens mochten de ongehoorzame oogappeltjes niet met een mes bewerkt worden. Het geweld moet namelijk een middel zijn, geen doel. Het zou goed voor de kinderen zijn om angst voor Allah te hebben.

De minister van Vreemdelingen, Integratie en Huisvesting, Inger Støjberg zou, na het zien van de documentaire gezegd hebben dat ze het liefst 'de moskee met de grond gelijk' zou willen maken. Iets dat juridisch onmogelijk is, volgens mensen die er verstand van hebben. Bovendien zouden de haatbaarden dan ondergronds gaan.

Zo'n 50 procent van de Deense bevolking ziet liever niet dat er nog meer muzelmannen (en vrouwen) het land binnenkomen. Bij de laatste (Europese) verkiezingen, kwam de (als islamofoob bekend staande) Deense Volkspartij als sterkste uit de bus.

De betrokken imams hebben ondertussen gereageerd op het beeldmateriaal. Zij zeggen dat lijfstraffen en stenigen zijn toegestaan volgens de sharia. Maatregelen tegen de prettige uitzonderingspositie, die religie ook in Denemarken heeft, gaan daarentegen weer tegen de vrijheid van godsdienstvrijheid in en dus tegen de wet.

De Grimhøj-moskee kwam in 2014 ook al eens in het nieuws toen men er zijn steun uitsprak voor jihadi's van de Islamitische Staat. Een van imams heeft al eens zijn antisemitische langspeelplaat in de Al Nur-moskee in Berlijn afgespeeld. Vanzelfsprekend waren de joden het lijdend voorwerp. In Duitsland riep hij namens Allah: 'dood ze tot de laatste'.

Video in de link

Moskee roept op tot moord

Jammer weer van de dichterlijke vrijheid van de poster. Vraag me wel af of dit een uitzondering is en het ook hier in deze mate/wijze voorkomt

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 2 mei 2016 @ 07:34:44 #2
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161864366
Fijn om weer wakker te worden met zulk typisch gezellig moslimnieuws. Mijn dag kan niet meer stuk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 2 mei 2016 @ 07:38:16 #3
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161864397
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 07:34 schreef Mani89 het volgende:
Fijn om weer wakker te worden met zulk typisch gezellig moslimnieuws. Mijn dag kan niet meer stuk.
  maandag 2 mei 2016 @ 07:49:12 #4
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_161864473
De betrokken imams hebben ondertussen gereageerd op het beeldmateriaal. Zij zeggen dat lijfstraffen en stenigen zijn toegestaan volgens de sharia. Maatregelen tegen de prettige uitzonderingspositie, die religie ook in Denemarken heeft, gaan daarentegen weer tegen de vrijheid van godsdienstvrijheid in en dus tegen de wet.

Wacht eens effe. Dus oproepen tot moord is OK zolang je het maar in het kader van religie doet? We gaan kapot aan dit soort "tolerantie".
  maandag 2 mei 2016 @ 07:56:07 #5
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161864507
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2016 07:49 schreef Twiitch het volgende:
We gaan kapot aan dit soort "tolerantie".
Welnee joh, enkel als je een getrouwde overspelige moslima bent..
pi_161864642
Ik wil dit best serieus nemen, maar ik heb er de grootste moeite mee om dat te doen vanwege het infantiele schrijfstijltje van de poster.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161864669
Dit topic is alleen maar bedoeld om mensen op te stoken tegen de islam. Kerken doen dit ook. Hitler was een jood. Ben je tegen moslims dan ben je tegen het leven. Allah is een grote man.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 2 mei 2016 @ 08:35:47 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_161864730
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:28 schreef bijdehand het volgende:
Dit topic is alleen maar bedoeld om mensen op te stoken tegen de islam. Kerken doen dit ook. Hitler was een jood. Ben je tegen moslims dan ben je tegen het leven. Allah is een grote man.
#freepalestina
pi_161864749
De stichter van dit geloof heeft zelf geweld gebruikt en dient als voorbeeld. Wat dacht men dan, dat in Europese moskeeen nooit tot geweld zou worden opgeroepen? De naiviteit alleen al.
pi_161864759
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

#freepalestina
#free Yezidi's in Syrie.
pi_161864773
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

#freepalestina
Die was ik vergeten. Erdogan is een held! De rest is zionist.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_161864784
quote:

Wacht eens effe. Dus oproepen tot moord is OK zolang je het maar in het kader van religie doet? We gaan kapot aan dit soort "tolerantie".
Wat moeten ze dan doen, zeggen dat ze de sharia willen verwerpen? De sharia is een integraal onderdeel van de islam.
pi_161864798
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:42 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan doen, zeggen dat ze de sharia willen verwerpen? De sharia is een integraal onderdeel van de islam.
Niet alle islam.
  maandag 2 mei 2016 @ 08:43:32 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_161864803
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:42 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zonder baard mag je dergelijk vuilnis niet propaganderen. Dat is discriminatie.
  maandag 2 mei 2016 @ 08:44:20 #15
168739 Red_85
'echt wel'
pi_161864810
quote:

Iesjj koeltoer, moet jij respectieren, anders dieskriemienazie!!!

Je hoeft niet tolerant te zijn tegen intoleranten. Dit soort volk hoort hier gewoon niet. Inclusief aanhang.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_161864816
quote:
8s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Niet alle islam.
Natuurlijk zijn er diverse stromingen maar de bron leidt allemaal tot de Koran, de hadith en de oprichter van deze religie. En dit strookt niet bepaald met moderne mensenrechten en geweldloosheid. Wat dat betreft mag links eens haarfijn uit gaan leggen hoe islam de verdraagzaamheid in een willekeurige samenleving bevordert.
  maandag 2 mei 2016 @ 08:45:02 #17
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_161864820
quote:
8s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Niet alle islam.
Je zegt het verkeerd; niet alle (cherry-picking) moslims.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_161864850
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je zegt het verkeerd; niet alle (cherry-picking) moslims.
Sorry, ik moet nog wennen aan het gebruik van deze woorden.
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2016 @ 08:54:01 #19
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_161864889
Ik klik op de link en kom niet op geenstijl terecht naar op de frontpage :? :?
:')
pi_161864922
quote:
8s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:24 schreef Ludachrist het volgende:
Ik wil dit best serieus nemen, maar ik heb er de grootste moeite mee om dat te doen vanwege het infantiele schrijfstijltje van de poster.
Precies dit. Kan er niet ook een fatsoenlijke link bij ipv naar die babytaal van GeenStijl, zodat we ook nog kunnen lezen hoe het echt zit?
  maandag 2 mei 2016 @ 08:58:55 #21
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161864934
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:56 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Precies dit. Kan er niet ook een fatsoenlijke link bij ipv naar die babytaal van GeenStijl, zodat we ook nog kunnen lezen hoe het echt zit?
Link van de frontpage: https://www.berlinjournal.biz/imame-daenemark-rufen-zum-mord-auf/

5 maart, dat is wel erg oud nieuws :o
pi_161864944
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:56 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit artikel is wat ouder, maar lijkt over hetzelfde geval te gaan.
  Trouwste user 2022 maandag 2 mei 2016 @ 09:00:26 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_161864950
Heb ik de verkeerde link gebruikt ?

Het is idd tenenkrommend.

Excuses.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161864960
Er staat niets in over ongelovige mannen dus ik ben safe.
pi_161864963
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:58 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Link van de frontpage: https://www.berlinjournal.biz/imame-daenemark-rufen-zum-mord-auf/

5 maart, dat is wel erg oud nieuws :o
Het is de FP? Ik zou zweren dat het GeenStijl was. Mijn hemel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')