Op basis waarvan was Spanje uitzetten genoeg geweest? Omdat hij betrokken raakte bij een ongeluk met iemand onder invloed van drugs?quote:Op maandag 25 april 2016 19:45 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Pffff, niet overal gaan ze met zachte hand om met mocro's. Een Spaanse agent dacht ik doe een muricaatje. Hoewel dit weer veel te ver gaat. Gewoon in Marokko droppen was genoeg geweest.
Iemand die bij een verkeersruzie iemand door zijn kop knalt verdiend geen toekomst meer.... opsluiten die gevaarlijke gek.quote:Op maandag 25 april 2016 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gek genoeg vind ik het erg voor die agent die zijn baan en toekomst kwijt is
Waarom? Z'n eigen schuld, hij besloot om met geladen wapen en onder invloed van drugs de weg op te gaan en om daarna dat wapen te gebruiken.quote:Op maandag 25 april 2016 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
maar jij vind het niet gek. Je had die eerste twee woorden weg kunnen en moeten latenquote:Op maandag 25 april 2016 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zat Spaanse bronnen. Gelukkig is grond spotgoedkoop in marokko. Dus dat scheelt weer voor de arme familie van de marokkaan.quote:Op maandag 25 april 2016 19:59 schreef Nobu het volgende:
Heb je ook een echte bron? Voorlopig ga ik er gezien de bron maar vanuit dat de Marokkaan de agent heeft doodgeschoten.
Toont aan hoe racistisch Nederland geworden is en dan ondertussen klagen "ze" ook nog eens over de "buitenlander" niet assimileertquote:Op maandag 25 april 2016 20:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Van mij mag dit topic dicht. Gaat mij te ver.
Welkom in NWS!quote:Op maandag 25 april 2016 19:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op basis waarvan was Spanje uitzetten genoeg geweest? Omdat hij betrokken raakte bij een ongeluk met iemand onder invloed van drugs?
Die agent was a) ziek, hoorde dus niet op de weg en b) onder invloed en hoorde dus al helemaal niet op de weg.
Maar de marokkaan moet uitgezet?
Wat een dom gereutel
quote:Op maandag 25 april 2016 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
het topic moet dicht omdat het nieuws je niet aanstaat?quote:Op maandag 25 april 2016 20:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Van mij mag dit topic dicht. Gaat mij te ver.
Maar gelukkig is het niet veranderd ofzo.quote:
Linkse rakkers die alleen maar een geluid willen horen. Het geluid van knuffelen van Afrikaanse volkeren. Klagen over discriminatie. Ik zou een jonge blonde vrouw niet adviseren om in haar eentje te lopen in Egypte of Marokko. Je wordt aangestaard en op alle plekken aangeraakt. In vergelijking met Afrika en Azië doet het westen het behoorlijk goed op het gebied van vrijheid/gelijkwaardigheid maar weinig mensen mogen marokkanen. Dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 25 april 2016 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
het topic moet dicht omdat het nieuws je niet aanstaat?jij bent echt aan het radicaliseren he
laatst ook nog met je censuur
Zow, jij bent enigszins van 't padje af of niet? Voel je dan niet aan (is een kunst hoor, iets aanvoelen) dat TS dit 'nieuws' bijzonder interessant vindt om de verkeerde redenen? Want: als er een Zweed in het spel was geweest had TS dit niet geplaatst.quote:Op maandag 25 april 2016 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
het topic moet dicht omdat het nieuws je niet aanstaat?jij bent echt aan het radicaliseren he
Je hebt tien verwijderde postings gemistquote:Op maandag 25 april 2016 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aldus een Telegraaf-lezer die nog nooit in voornoemde landen is geweest.quote:Op maandag 25 april 2016 20:13 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Linkse rakkers die alleen maar een geluid willen horen. Het geluid van knuffelen van Afrikaanse volkeren. Klagen over discriminatie. Ik zou als blonde vrouw niet adviseren om in je eentje te lopen in Egypte of Marokko. Je wordt aangestaard en op alle plekken aangeraakt.
daarom gewoon verbieden en mensen verbieden dingen over bruine mensen te posten!quote:Op maandag 25 april 2016 20:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zow, jij bent enigszins van 't padje af of niet? Voel je dan niet aan (is een kunst hoor, iets aanvoelen) dat TS dit 'nieuws' bijzonder interessant vindt om de verkeerde redenen? Want: als er een Zweed in het spel was geweest had TS dit niet geplaatst.
Nu jij weer.
Geen andere woorden aan vuil te maken inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2016 19:56 schreef Twiitch het volgende:
Met een kogel had je er nog zelfverdediging van kunnen maken aangezien ze waarschijnlijk met elkaar hebben staan knokken, vijf kogels in het hoofd is gewoon een koelbloedige executie. Laat hem maar een lange tijd brommen.
Tegen welke amoebe heb ik het nu, tegen die linker of de rechter in jouw bovenkamer?quote:Op maandag 25 april 2016 20:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
daarom gewoon verbieden en mensen verbieden dingen over bruine mensen te posten!
quote:Op maandag 25 april 2016 19:59 schreef Nobu het volgende:
Heb je ook een echte bron? Voorlopig ga ik er gezien de bron maar vanuit dat de Marokkaan de agent heeft doodgeschoten.
vind ik dat geen probleem? Zeg ik dat? Quote pls. Of loop je weer dingen te verzinnen omdat je niets inhoudelijks bedenken kan?quote:Op maandag 25 april 2016 20:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tegen welke amoebe heb ik het nu, tegen die linker of de rechter in jouw bovenkamer?
Op dit topic komen mensen af zoals jij, die zich verkneukelen om dit soort nieuwsberichten. Omdat het om het doodschieten van Marokkanen gaat. Iets wat jij kennelijk geen enkel probleem vindt. Dat vind ik stuitend.
Oké, wat vind je er dan van. Leg mij dat eens uit.quote:Op maandag 25 april 2016 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
vind ik dat geen probleem? Zeg ik dat? Quote pls. Of loop je weer dingen te verzinnen omdat je niets inhoudelijks bedenken kan?
En dus hebben we begrip voor het door het hoofd schieten van een mocro... vijf keer.quote:Op maandag 25 april 2016 20:13 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Linkse rakkers die alleen maar een geluid willen horen. Het geluid van knuffelen van Afrikaanse volkeren. Klagen over discriminatie. Ik zou een jonge blonde vrouw niet adviseren om in haar eentje te lopen in Egypte of Marokko. Je wordt aangestaard en op alle plekken aangeraakt. In vergelijking met Afrika en Azië doet het westen het behoorlijk goed op het gebied van vrijheid/gelijkwaardigheid maar weinig mensen mogen marokkanen. Dat is gewoon een feit.
Psychopaat.quote:Op maandag 25 april 2016 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er schort iets aan jouw beoordelingsvermogen. En niet zo'n klein beetje ook!quote:Op maandag 25 april 2016 20:54 schreef SR4 het volgende:
Moet je maar geen agenten aanvallen, word je ook niet doodgeschoten.
Was het moeilijk, het topic lezen? Zie post 11quote:Op maandag 25 april 2016 20:57 schreef Physsic het volgende:
Ah, bron gevonden!
http://www.telemadrid.es/(...)o-hombre-tras-una--0
quote:Op maandag 25 april 2016 20:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er schort iets aan jouw beoordelingsvermogen. En niet zo'n klein beetje ook!
Daarbij niet geholpen door het feit dat hij stoned was.quote:Op maandag 25 april 2016 20:58 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
We kennen de situatie niet. Een van de meest waarschijnlijke situaties is dat sprake was van zelfverdediging maar dat het de agent te veel werd en dat hij daardoor niet helemaal helder meer dacht.
quote:Op maandag 25 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En geen woord over de agent die maar liefst vijf keer schoot. Dat vind je wel prima dan?
Is het in je opgekomen dat mijn reactie misschien sarcastisch was?quote:Op maandag 25 april 2016 21:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké, jij bent te ver heen. Verspil ik geen energie meer aan.
Daarom, coulance is wel op zijn plek. Een goed ingerichte huis en mensen die voor hem zorgen zodat hij weer kan genezen van de verschrikkelijke gebeurtenissen. Natuurlijk gaan daar wel een aantal jaren overheen want de impact van zo'n traumatische gebeurtenis op een agent is enorm.quote:Op maandag 25 april 2016 21:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarbij niet geholpen door het feit dat hij stoned was.
Nee. Kijk eens goed naar je eigen sig.quote:Op maandag 25 april 2016 21:04 schreef SR4 het volgende:
[..]
Is het in je opgekomen dat mijn reactie misschien sarcastisch was?
quote:Op maandag 25 april 2016 21:04 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Daarom, coulance is wel op zijn plek. Een goed ingerichte huis en mensen die voor hem zorgen zodat hij weer kan genezen van de verschrikkelijke gebeurtenissen.
Echt...quote:Op maandag 25 april 2016 21:04 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Daarom, coulance is wel op zijn plek. Een goed ingerichte huis en mensen die voor hem zorgen zodat hij weer kan genezen van de verschrikkelijke gebeurtenissen.
Wat heeft mijn signature ermee te maken?quote:Op maandag 25 april 2016 21:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee. Kijk eens goed naar je eigen sig.
Nogmaals: je verdoet mijn tijd.quote:Op maandag 25 april 2016 21:04 schreef SR4 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn signature ermee te maken?
Misschien is zijn kant van het verhaal heel anders.quote:Op maandag 25 april 2016 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar heeft dat te maken met de conclusie dat iemand bij een verkeersruzie 5 kogels in de ander schiet?quote:Op maandag 25 april 2016 20:13 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Linkse rakkers die alleen maar een geluid willen horen. Het geluid van knuffelen van Afrikaanse volkeren. Klagen over discriminatie. Ik zou een jonge blonde vrouw niet adviseren om in haar eentje te lopen in Egypte of Marokko. Je wordt aangestaard en op alle plekken aangeraakt. In vergelijking met Afrika en Azië doet het westen het behoorlijk goed op het gebied van vrijheid/gelijkwaardigheid maar weinig mensen mogen marokkanen. Dat is gewoon een feit.
We betreuren de gebeurtenissen. De agent handelde waarschijnlijk in een vlaag van opwinding. Waarschijnlijk ook een zwaar verleden en familieproblemen. Dit kon hij niet bij hebben en dus ontplofte alles. Dat is een van de scenario's. Arme ziel. Een traject van genezing moet ingezet gaan worden. Laat die man maar goed tot rust komen. Hier is sprake van verzachtende omstandigheden.quote:Op maandag 25 april 2016 21:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Waar heeft dat te maken met de conclusie dat iemand bij een verkeersruzie 5 kogels in de ander schiet?
Dat is toch gewoon debiel? Los van de problemen die er zijn met vervelende Marokkanen.
Welke kant? Hij was nog een gevaar na de vierde kogel in z'n kop meneer de rechter?quote:Op maandag 25 april 2016 21:18 schreef agter het volgende:
Laten we eerst zijn kant van het verhaal afwachten.
Die vijfde kogel zal het verschil niet maken. Dat is slechts een kleine voetnoot.quote:Op maandag 25 april 2016 21:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Welke kant? Hij was nog een gevaar na de vierde kogel in z'n kop meneer de rechter?
een walgelijke daad. Duh.quote:Op maandag 25 april 2016 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké, wat vind je er dan van. Leg mij dat eens uit.
Logisch aangezien je roots liggen in zionistanquote:Op maandag 25 april 2016 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wtf?quote:Op maandag 25 april 2016 21:17 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
We betreuren de gebeurtenissen. De agent handelde waarschijnlijk in een vlaag van opwinding. Waarschijnlijk ook een zwaar verleden en familieproblemen. Dit kon hij niet bij hebben en dus ontplofte alles. Dat is een van de scenario's. Arme ziel. Een traject van genezing moet ingezet gaan worden. Laat die man maar goed tot rust komen. Hier is sprake van verzachtende omstandigheden.
hopelijk weet hij het de volgende ochtend nogquote:Op maandag 25 april 2016 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien is zijn kant van het verhaal heel anders.
Geforceerd rationalisme gaat vaak over in irrationalisme. Er is helemaal niets af te wachten.quote:Op maandag 25 april 2016 21:18 schreef agter het volgende:
Laten we eerst zijn kant van het verhaal afwachten.
Beetje seksistische vraag.quote:Op maandag 25 april 2016 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben jij echt een vrouw of een troll?
Zelfs bij een eenvoudige executie is vijf kogels erg veel.quote:Op maandag 25 april 2016 22:21 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Geforceerd rationalisme gaat vaak over in irrationalisme. Er is helemaal niets af te wachten.
Wat er ook is voorgevallen, 5 kogels afvuren op iemand is buitenproportioneel en dat is nog mild gezegd.
Daarom.quote:Op maandag 25 april 2016 22:34 schreef agter het volgende:
[..]
Zelfs bij een eenvoudige executie is vijf kogels erg veel.
Ook nog eens alle vijf in het hoofd.quote:Op maandag 25 april 2016 22:34 schreef agter het volgende:
[..]
Zelfs bij een eenvoudige executie is vijf kogels erg veel.
Die liet inderdaad geen gras over groeien. Waarschijnlijk had die hallucinaties dat een maroczombie zou opstaan als hij niet minstens 5 kogels zou afvuren. Arme marokkaan. Altijd denken het mannetje te zijn maar worden beschermd door onze westerse instituten. Als de hel zou losbreken zouden ze het binnen no-time afleggen.quote:Op maandag 25 april 2016 23:08 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ook nog eens alle vijf in het hoofd.
Hammen zijn nuttig want ze zijn lekker en voorkomen dat je dood neervalt van de honger.quote:Op maandag 25 april 2016 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Marokkanen zijn in Spanje nog minder waard dan die gigantische hammen die je in restaurants aan de bar ziet hangen.²
Kun je dit afzetten tegen een (wederzijds) mensenleven?quote:Op maandag 25 april 2016 23:11 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hammen zijn nuttig want ze zijn lekker en voorkomen dat je dood neervalt van de honger.
Ze moeten het van cuck hebben. Laten we hopen dat hun trots Badr Hari (1,97 / 120 kg) de ballen heeft om een paar rondes te doen tegen Rico Verhoeven (1,97 / 115 kg). Zodat die ook zijn plaats leert kennen. Dan moet de scheids gewoon zeggen 'geen regels, de beste wint' en dan genieten. Rico Verhoeven is in bloedvorm. Een en al kracht dat jonge lichaam. Die gaat hem KO rammen binnen 2/3 minuten. Een beetje ongetrainde mensen de tering in slaan.quote:Op maandag 25 april 2016 23:19 schreef LelijKnap het volgende:
Mocros (de jonge kerels) in het verkeer zijn over het algemeen bijzonder agressief. Verbaal en fysiek (met de auto). Ditmaal geen cuck getroffen zo lijkt.
Die comments op Marokko.nl zijn nog racistischer en dommer dan op fok.quote:Ik woon in Spanje en hier zeggen ze op het nieuws dat de agent psychische problemen had. Maar dat verbaasd me ook niks want als een westerling wat verkeerds doet dan komt dat door zijn '' psychische klachten'' was het andersom geweest dan was de marokkaan een terorrist, het lijkt erop dat het uitmoorden van moslims in het westen tegenwoordig goed word gepraat van spanje tot aan amerika. Allemaal een pot nat ik zie geen verschil tussen spanjaarden en hollanders of fransen allemaal bondgenoten in het slecht zijn, op een enkel paar na dan.
Stuk voor stuk landen waar het veel beter leven is dan in Marokko. Sterker op zowat alle vlakken. Het zal een stuk jaloezie zijn. Veel afgunst omdat de moslimwereld op zowat alle fronten slechter af is. Het is een stuk woede en frustratie dat ze behoorlijk machteloos zijn. Oorlog? Kansloos! Technologisch/industrie? Lopen ze tientallen jaren achter! Onderwijs? Veel slechter. Medische wereld? Lopen ook lichtjaren achter. Innovatie? Het woord wetenschap kennen ze niet eens. Ik bedoel een piepklein landje als Israël is sterker dan heel de Arabische wereld bij elkaar. Alleen al veel frustratie, gekrenkt zijn, dat ze het landje niks kunnen maken. Ze willen een islamitische wereld dat zich kan meten met de Westerse wereld maar dat is vooralsnog een natte droom. Een Israël is al te veel formaat. Vandaar veel onderliggende frustratie. Ze weten dat het Westen op alle vlakken beter is maar zullen het niet toegeven. Trots, maar diep weten ze dat het gewoon klaar als een klontje is. Ik bedoel waaruit bestaat de Arabische wereld? Vooral veel zand. Heel veel zand.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die comments op Marokko.nl zijn nog racistischer en dommer dan op fok.
Wanneer ga je de westerse tegenhanger van de islamitische staat oprichten en waar kan ik me alvast aanmelden?quote:Op maandag 25 april 2016 21:15 schreef TheJanitor het volgende:
Mensen die agenten aanvallen en dan verwachten dat er niets gebeurt.Je moet gewoon respect hebben voor de wet. De Westerse wet.
Als die een mes had dan?quote:Op maandag 25 april 2016 22:21 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Geforceerd rationalisme gaat vaak over in irrationalisme. Er is helemaal niets af te wachten.
Wat er ook is voorgevallen, 5 kogels afvuren op iemand is buitenproportioneel en dat is nog mild gezegd.
Eerst een goede locatie vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 02:34 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Wanneer ga je de westerse tegenhanger van de islamitische staat oprichten en waar kan ik me alvast aanmelden?
Ik begrijp niet wat Afrikaanse volkeren met een gevaarlijke Spaanse politieman te maken heeft die onder invloed van drug iemand neerschiet.quote:Op maandag 25 april 2016 20:13 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ach het went toch al een beetje.quote:
Nooit. Gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |