quote:Voorgaande topics:
LI
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
18 oktober
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Duiven, Haarlem, Utrecht
25 oktober
IKEA Amsterdam*, Delft*, Duiven, Eindhoven, Heerlen, Hengelo
1 november
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Breda, Delft*, Groningen, Utrecht
8 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
15 november
IKEA Amsterdam*, Delft*
22 november
IKEA Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
* van 10-18 uur open
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
• IKEA Amsterdam: JC-Rags
• IKEA Barendrecht: kalinho
• IKEA Breda:
• IKEA Delft: Snarf
• IKEA Duiven: WebForce
• IKEA Eindhoven:
• IKEA Groningen: PteV
• IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
• IKEA Heerlen: TimC
• IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
• IKEA Utrecht:
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Gewoon de klachten naast je neerleggen. Men denkt dat het na 2 weken normaal is om je af te zeiken. Je bent geen hondje.quote:Op woensdag 30 september 2015 01:10 schreef deadprez het volgende:
ik heb echt genoeg van zeikende klanten die de hele dag bellen voortaan verbreek ik de verbinding als ze niet netjes en opbouwend kritiek geven
gewoon niet meer op reageren heb ik geleerd van iemand die al 16 jaar ervaring heeftquote:Op woensdag 30 september 2015 01:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon de klachten naast je neerleggen. Men denkt dat het na 2 weken normaal is om je af te zeiken. Je bent geen hondje.
Ja precies.quote:Op woensdag 30 september 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon niet meer op reageren heb ik geleerd van iemand die al 16 jaar ervaring heeft
quote:Op woensdag 30 september 2015 01:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja precies.
Je bent de droeftoeter in de callcenterfanfare
16 jaar in een callcenter zittenquote:Op woensdag 30 september 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon niet meer op reageren heb ik geleerd van iemand die al 16 jaar ervaring heeft
Ben benieuwd naar wat jij zoal op een dag eet.quote:Op woensdag 30 september 2015 02:02 schreef Neverknown het volgende:
Zo ik heb m'n buikje weer lekker rond gegeten.
Ligt beetje aan de dag maar nooit echt gezond.quote:Op woensdag 30 september 2015 02:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat jij zoal op een dag eet.
Ik lag te slapen, tussen het muggen meppen door.quote:Op woensdag 30 september 2015 01:13 schreef Toto69 het volgende:
Dooie boel hier, waar zijn remqo en sletto
Woensdag 30 september, badmutsquote:
waarom?quote:Op woensdag 30 september 2015 06:11 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een KUTdag seg >;$ nu al gwn....
quote:Op woensdag 30 september 2015 07:43 schreef xcachet het volgende:
Haha. Wat een moeite in de OP. Al tijden niet meer gezien.
quote:Op woensdag 30 september 2015 01:13 schreef Toto69 het volgende:
Dooie boel hier, waar zijn remqo en sletto
Hieroquote:Op woensdag 30 september 2015 06:11 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een KUTdag seg >;$ nu al gwn....
sow, goedemorgenquote:
Is hij geband dan? Tong80 beledigt?quote:Op woensdag 30 september 2015 07:51 schreef xcachet het volgende:
Ik lees een stukje over Jimmy Dean in de krant. Ik mis hem. Rip
omdat je geen belg bent?quote:Op woensdag 30 september 2015 07:57 schreef xcachet het volgende:
En dat gisteren alles in de Belgische webshop van de H&M 12,99 euro was. Waarom mis ik zoiets dan weer
Nee Danny. Of iig crewbash.quote:Op woensdag 30 september 2015 07:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is hij geband dan? Tong80 beledigt?
en waarom stond hij in de krant?quote:Op woensdag 30 september 2015 08:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee Danny. Of iig crewbash.
Inb4 een mod; "bans mogen niet besproken worden."
Dus bij deze
dat heeft weinig met je nationaliteit te makenquote:Op woensdag 30 september 2015 08:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed werkende internetverbinding anders hoor
Het is vandaag 60 jaar geleden dat hij verongelukte.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom stond hij in de krant?
Dan kan ik daar toch gewoon shoppen :squote:Op woensdag 30 september 2015 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft weinig met je nationaliteit te maken
dat was James Deanquote:Op woensdag 30 september 2015 08:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is vandaag 60 jaar geleden dat hij verongelukte.
TRquote:Op woensdag 30 september 2015 08:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee Danny. Of iig crewbash.
Inb4 een mod; "bans mogen niet besproken worden."
Dus bij deze
vind ik nietquote:Op woensdag 30 september 2015 08:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan kan ik daar toch gewoon shoppen :s
Jij zal het wel weten, jij leefde al toen het gebeurde.quote:
er zijn nog mensen die denken dat het 1 en dezelfde persoon zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 08:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jimmy Dean was een Amerikaanse countrymuzikant, presentator en worstengigant en is in 2010 overleden
Ironisch dat Jimmy zijn worst verre van gigantisch is. Bron: Crip.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jimmy Dean was een Amerikaanse countrymuzikant, presentator en worstengigant en is in 2010 overleden
Kut koud, zou in bed blijven liggen of iig binnen blijven.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:08 schreef Gridlok het volgende:
kan iemand mij vertellen wat voor weer het is, weet het echt niet
posten uit naam van een gebandequote:Op woensdag 30 september 2015 08:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ironisch dat Jimmy zijn worst verre van gigantisch is. Bron: Crip.
Geeft niet hoor, als iedereen hier niet van die onoriginele usernames had was deze verwarring nooit ontstaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:08 schreef xcachet het volgende:
[..]thnx WCH. Ben nog niet helemaal wakker. Hopelijk vergeef je dit mij.
oke Tsjaiquote:Op woensdag 30 september 2015 08:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, als iedereen hier niet van die onoriginele usernames had was deze verwarring nooit ontstaan.
Niet weten dat Jimmy seksuele interacties heeft met leden van de Crips.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
posten uit naam van een gebande
TR
wou dat het kon ;squote:Op woensdag 30 september 2015 08:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kut koud, zou in bed blijven liggen of iig binnen blijven.
*Schuift koffie richting 4e*quote:Op woensdag 30 september 2015 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEEEEEEEEEEEEEEEN
ah oke.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat Jimmy seksuele interacties heeft met leden van de Crips.Die bedoel ik hoor.
Uiteraard.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke.
als ontvangende partij neem ik aan?
Alles kan, niets is onmogelijk.quote:
Dank uquote:Op woensdag 30 september 2015 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*Schuift koffie richting 4e*
doe maar rustig, komt wel goed..
nee, nog lang nietquote:Op woensdag 30 september 2015 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles kan, niets is onmogelijk.
[..]
Dank u![]()
Is het al weekend ?
Hm kak.quote:
of juist heel goedquote:Op woensdag 30 september 2015 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm kak.
Mijn koffie smaakt naar gebraden kip.
Volgens mij is er iets mis gegaan in de machine
Apparaat is halfslachtig schoongemaakt met een vieze vaatdoek.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm kak.
Mijn koffie smaakt naar gebraden kip.
Volgens mij is er iets mis gegaan in de machine
Ik vind het een beetje apart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ben er bang voor, ik ken de schoonmaakster... Die was naar Zuid-Frankrijk gegaan met de airco aan en dat doet ze noooooooit meer (lees in Haags accent)quote:Op woensdag 30 september 2015 08:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Apparaat is halfslachtig schoongemaakt met een vieze vaatdoek.
quote:Op woensdag 30 september 2015 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje apart.
Vanavond kipvleugels met pasta en groenten.
Jij al een idee wat je eet?aangezien de supermarkt gisteren totaal geen goed geportioneerde kip had wordt het rund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en rijst en bonen of iets dergelijksReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Net zoals gisteren grgrquote:Op woensdag 30 september 2015 08:08 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2015 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aangezien de supermarkt gisteren totaal geen goed geportioneerde kip had wordt het rund.
en rijst en bonen of iets dergelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 30 september 2015 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Klinkt goed
Doe je ook nog iets met die boontjes of dat niet?geen boontjes, maar bonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die dingen die jij niet eet
beter gezegd: ik ben fucking lui en pak een pot Hak Bonenmix.
en dan heb je iets wat op chili con carne lijktReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
8 grgrquote:Op woensdag 30 september 2015 08:08 schreef Gridlok het volgende:
Oh iehl bah. Die gooi ik meestal wegquote:Op woensdag 30 september 2015 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen boontjes, maar bonen
die dingen die jij niet eet
beter gezegd: ik ben fucking lui en pak een pot Hak Bonenmix.
en dan heb je iets wat op chili con carne lijkt
het kan niet altijd spare ribs zijn hequote:Op woensdag 30 september 2015 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh iehl bah. Die gooi ik meestal weg![]()
Maar als je het lust is het prima, schijnt nog best gezond te zijn enz.
Hell yeahquote:Op woensdag 30 september 2015 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het kan niet altijd spare ribs zijn he
gaat ook vervelen denk ikquote:Op woensdag 30 september 2015 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hell yeah
Dat kan het dus wel.
Als ontbijt/ lunch en diner
Oh en als tussendoortje
Niels is overal het beste in, daarom doe ik gewoon helemaal niks meer. Het is toch nooit goed genoeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat Niels0 hier toch beter in is
Sg.jpgquote:
Sweet/ hot/ bbq/ honey/ met extra chilivlok/ met knoflooksaus/ met chilisaus / knoflook/ mediterraanse kruidenquote:
Denk dat hij wel even fapt op deze post van jouquote:Op woensdag 30 september 2015 08:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niels is overal het beste in, daarom doe ik gewoon helemaal niks meer. Het is toch nooit goed genoeg.
hou op met mequote:Op woensdag 30 september 2015 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sweet/ hot/ bbq/ honey/ met extra chilivlok/ met knoflooksaus/ met chilisaus / knoflook/ mediterraanse kruiden
Variatie genoeg
dat hoorde ik gisteravond jaquote:
Heb gisteravond alleen Meloewa nagedaan en gezegd hoe je Chai uitspreekt, dus dan heb je iemand anders gehoord.quote:
oh, ik dacht dat je iemand anders wilde imiterenquote:Op woensdag 30 september 2015 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb gisteravond alleen Meloewa nagedaan en gezegd hoe je Chai uitspreekt, dus dan heb je iemand anders gehoord.
Ja hoe dan?quote:
Tsjai schijnbaarquote:
Ja ligt nogal dicht bij elkaar misschien.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je iemand anders wilde imiteren
lijkt me welquote:Op woensdag 30 september 2015 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik neem aan dat dit de sc is...
grappig die op hoor jeetje
Cultuur... En dat niet kunnen waarderen. Het is toch vreselijk dat er mensen bestaan die zo denken...quote:
cultuur waarderen, of 80 miljoen aan belastinggeld aan cultuur uitgeven zijn 2 heel verschillende dingenquote:Op woensdag 30 september 2015 09:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Cultuur... En dat niet kunnen waarderen. Het is toch vreselijk dat er mensen bestaan die zo denken...
Toen ik het hoorde schrok ik er eerder van dat er werkelijk mensen zijn die dat erg vinden, dan dat ik het erg vond dat het zoveel geld was. Sorry...quote:Op woensdag 30 september 2015 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cultuur waarderen, of 80 miljoen aan belastinggeld aan cultuur uitgeven zijn 2 heel verschillende dingen
Snotneus.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde schrok ik er eerder van dat er werkelijk mensen zijn die dat erg vinden, dan dat ik het erg vond dat het zoveel geld was. Sorry...
heh wat?quote:Op woensdag 30 september 2015 09:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde schrok ik er eerder van dat er werkelijk mensen zijn die dat erg vinden, dan dat ik het erg vond dat het zoveel geld was. Sorry...
Ze schrok ervan dat mensen die uitgave van 80 miljoen erg vinden in plaats zelf van het bedrag zelf te schrikken.quote:
het bedrag zelf is voor de overheid ook niet zo heel bijzonder.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze schrok ervan dat mensen die uitgave van 80 miljoen erg vinden in plaats zelf van het bedrag zelf te schrikken.
Zoveel moeite in de OP en dan zeik je het zo afquote:Op woensdag 30 september 2015 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan heb ik het nog niet over OP
En de TS in kwestie
ja, copy/paste is echt veel moeitequote:Op woensdag 30 september 2015 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoveel moeite in de OP en dan zeik je het zo af
Menig TS doet dát niet eensquote:Op woensdag 30 september 2015 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, copy/paste is echt veel moeite
Idd zeg, wat een idioterie van mij. Hoeveel uur is hij wel niet mee bezig geweest. Dat verdient een schouderklopje of tweequote:Op woensdag 30 september 2015 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoveel moeite in de OP en dan zeik je het zo af
Prima, ik ben misschien wat laterquote:Op woensdag 30 september 2015 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KLB SC meet bij IKEA Barendrecht?
Heb ik al een tijdstip genoemd dan :s :s :squote:Op woensdag 30 september 2015 10:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Prima, ik ben misschien wat later
Knotsgek wijfquote:Uitgaan is onbespreekbaar inderdaad. Het gaat niet om principes, het gaat om angst. Ik ga nog liever dood dan dat ik uit ga.
Nog een plekje die ik alleen maar ken van m'n treinreisquote:Op woensdag 30 september 2015 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KLB SC meet bij IKEA Barendrecht?
Weet je zeker dat het niet Dordrecht was of zo?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nog een plekje die ik alleen maar ken van m'n treinreis
Daar ben ik ook geweest
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knotsgek topic
KLB / Plotseling aangesproken door vriendin van "meisje"
quote:Op woensdag 30 september 2015 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
PausNicolaasquote:Op woensdag 30 september 2015 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knotsgek topic
In Dordrecht was ik ook. Toen zat ik in een of andere sprinter die langs allemaal dorpjes reed wat eindigde op -drechtquote:Op woensdag 30 september 2015 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet Dordrecht was of zo?
oh, tegen haar mag het wel maar tegen t80 niet zeker..quote:Op woensdag 30 september 2015 09:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet je bek houden en niet zo zeuren. Je kan ook dingen weigeren te doen zonder er zo sterk tegen te ageren.
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hey gianni ;$
moet weer weg heb college
moet haast welquote:Op woensdag 30 september 2015 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
brillenmeisje is sws een trollkloon maar wel vermakelijk.
Voor Ikea zaken kan je terecht bij de gebruiker Stompzinnig. Het beste is om hem te DMén. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef sararaats het volgende:
Mag ik hier posten als verdwaalde IKEA-shopper?
Het gekke is dat ik in Breda bij IKEA winkel terwijl er ene in Wilrijk (B) is.
Ja, begin maar alvast zonder mijquote:Op woensdag 30 september 2015 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb ik al een tijdstip genoemd dan :s :s :s
Lekker van afstandje toekijken zeker
Kost dat nog steeds een euro? Als vluchteling heb ik natuurlijk niet zoveel geldquote:Op woensdag 30 september 2015 10:54 schreef xcachet het volgende:
Ik ben voorstander van de meet
#ikeaontbijt4life
kom maar naar de ikea in heerlen.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:54 schreef xcachet het volgende:
Ik ben voorstander van de meet
#ikeaontbijt4life
Beste mevrouw Saraaats,quote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef sararaats het volgende:
Post een klacht op klacht.nl met je gewenste oplossingquote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef sararaats het volgende:
Weet niet. Hema is onlangs ook al naar 2,- gegaan. Crisis he.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kost dat nog steeds een euro? Als vluchteling heb ik natuurlijk niet zoveel geld
Als dat zo is, kan ik je niet meer trakteren. Dan zou ik een ochtend ontbijt moeten overslaanquote:Op woensdag 30 september 2015 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet. Hema is onlangs ook al naar 2,- gegaan. Crisis he.
Soms verdwaal ik ook een beetje in de ikea, hihi. Kan helemaal geen kaart lezen of aanwijzingen volgen, hihi.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:58 schreef sararaats het volgende:
Ikea is de plaats om te verdwalen hehe.
Dat bedoelde ik
Beste mevrouw Saraats,quote:Op woensdag 30 september 2015 10:58 schreef sararaats het volgende:
Ikea is de plaats om te verdwalen hehe.
Dat bedoelde ik
Pas je wel op voor haar kort en pittig kapselletjequote:Op woensdag 30 september 2015 11:06 schreef McGrath het volgende:
Ik denk dat ik een oogje heb op Gerda-Ingrid
quote:Op woensdag 30 september 2015 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pas je wel op voor haar kort en pittig kapselletje
snap ikquote:Op woensdag 30 september 2015 11:11 schreef xcachet het volgende:
Ik wil ook zo'n rode voorplein en een panterprint sjaaltje.
voorpleinquote:Op woensdag 30 september 2015 11:11 schreef xcachet het volgende:
Net Axe-deodorant maar dan voor vrouwenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:11 schreef xcachet het volgende:
Ik vind dit een mooie vergelijkingquote:Op woensdag 30 september 2015 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net Axe-deodorant maar dan voor vrouwen
inb4: een automonteur, wat dacht jij dan racist..quote:Op woensdag 30 september 2015 11:18 schreef xcachet het volgende:
Hoe noem je een Turk die automonteur is?
Verlicht onsquote:Op woensdag 30 september 2015 11:18 schreef xcachet het volgende:
Hoe noem je een Turk die automonteur is?
Je kan het nog steeds niet hebben he?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was jouw geboorte maar een kutgrap
quote:Op woensdag 30 september 2015 11:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat je IfIm achterna loopt?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan het nog steeds niet hebben he?
wowquote:Op woensdag 30 september 2015 11:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik date met limbo's?quote:
wat is een efkes?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
omdat ik efkes weg was. ik zit nu op de laptop.
wow, niet gewend van jouquote:Op woensdag 30 september 2015 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind Dean wel een leuk meisje... wel schattig. Vind het zielig dat ze zo makkelijk slachtoffer word van al die debieltjes hier op FOK!
quote:Op woensdag 30 september 2015 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beste mevrouw Saraats,
Ik snap uw klacht niet helemaal. Mocht u te dom zijn om de plattegrond te kunnen lezen, die op elke hoek van de route staat, is dat toch zeker niet ons probleem. Mocht u er zeker van willen zijn niet te verdwalen, moet u uw moeder even vragen u te dumpen in 'Småland', onze ballenbak.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groet,
Gerda-Ingrid
Medewerker FOK! klantenservice
Nee je moet gewoon leren typen en autocorrectie uitzettenquote:
Is een leuk meisjequote:Op woensdag 30 september 2015 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik date met limbo's?
Topic teruglezen om een punch te kunnen zettenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon leren typen en autocorrectie uitzetten
Snap ik. maar ik denk ik zeg het toch even. Zo makkelijk beïnvloedbaar die tienermeisjes...quote:Op woensdag 30 september 2015 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wow, niet gewend van jou
op zich wel mee eens
AzkaBANquote:
Ik weet niet of ik dat kan tolereren he. We spreken hier Nederlands, is traditiequote:
Dan ga je maar weg. Als Sara dat wil doet ze dat gewoon.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan tolereren he. We spreken hier Nederlands, is traditie
Kyn he dut lwxen?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon leren typen en autocorrectie uitzetten
ik lees liever belgisch van straattaal nederlandsquote:Op woensdag 30 september 2015 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan tolereren he. We spreken hier Nederlands, is traditie
Je kwijlt over je toetsenbordquote:
dat is jouw meningquote:Op woensdag 30 september 2015 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees liever belgisch van straattaal nederlands
*danquote:Op woensdag 30 september 2015 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees liever belgisch van straattaal nederlands
Lekker generaliserenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik. maar ik denk ik zeg het toch even. Zo makkelijk beïnvloedbaar die tienermeisjes...
Ik heb ze allemaal gehad dus gewoon feitquote:
Komt door de aanwezigheid van Frassquote:Op woensdag 30 september 2015 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kwijlt over je toetsenbord
Ik wilde je bijna pedo noemen. Toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gehad dus gewoon feit
kloptquote:
klopt ookquote:
Hihiquote:Op woensdag 30 september 2015 11:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt door de aanwezigheid van Frass
Mag wel hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 11:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde je bijna pedo noemen. Toch maar niet gedaan.
quote:Op woensdag 30 september 2015 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt
[..]
klopt ook
ik zat zaterdag op een tribune. opeens hoorde ik een meisje achter mij wajo zeggen.
ik wilde opstaan en haar slaan.
/spannend verhaal
echt hoor, die debielentaal houden ze maar fijn in rotterdamquote:
wijoquote:Op woensdag 30 september 2015 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt hoor, die debielentaal houden ze maar fijn in rotterdam
voorspelbare reactie welquote:
Terechte opmerkingquote:Op woensdag 30 september 2015 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt hoor, die debielentaal houden ze maar fijn in rotterdam
sorry als ik te ver gingquote:
als loempiavouwer?quote:
een ervaring die je je leven lang kunt blijven toepassenquote:
Professioneel sushi eterquote:Op woensdag 30 september 2015 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een ervaring die je je leven lang kunt blijven toepassen
werkte je inmiddels wel wit?quote:Op woensdag 30 september 2015 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Professioneel sushi eter
Man, dit staat zo mooi op mijn cv
quote:
huh, okequote:
Nee is een beetje vaag. Een deel is wit en het andere deel is volgens mijn baas een compensatie omdat ik geen fooi krijg. Maar goed, krijg ook geen vakantie geld, dus gaat nergens over. Alleen de gene die voltijd werken krijgen fooi a 80-130 per weekquote:
oh ja, zo'n aparte constructie was hetquote:Op woensdag 30 september 2015 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee is een beetje vaag. Een deel is wit en het andere deel is volgens mijn baas een compensatie omdat ik geen fooi krijg. Maar goed, krijg ook geen vakantie geld, dus gaat nergens over. Alleen de gene die voltijd werken krijgen fooi a 80-130 per weekLaat dat nou iedereen behalve ik zijn.
Dat was echt zoquote:
Wettelijk gezien klopt het ook van geen kant. Maar ben de moeilijkste niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, zo'n aparte constructie was het
restaurant waar ik lang lang geleden werkte betaalde mij op papier ook minimum loon, maar in werkelijkheid meer.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wettelijk gezien klopt het ook van geen kant. Maar ben de moeilijkste niet.
Klopt, ook omdat fooi vaak contant gegeven wordt. Voor mij maakt het niks uit wat hij op geeft. Ben student dus betaal sowieso vrij weinig. Weet niet waar het voordeel voor hem ligt.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
restaurant waar ik lang lang geleden werkte betaalde mij op papier ook minimum loon, maar in werkelijkheid meer.
in de horeca word vrij veel daarmee gesjoemeld
mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op woensdag 30 september 2015 12:43 schreef xcachet het volgende:
Sowieso de horeca hierDrie plantages boven Chinese restaurants opgerold.
Te laatquote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maak hier een originele fipo
K&W / 2x canvas ophangen boven het dressoir
ja, en meteen serieus ook nogquote:
Saaiquote:
ik hou de nieuwe topics lijst gewoon in de gatenquote:Op woensdag 30 september 2015 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Saai![]()
Maar hoezo kom je in die hoeken? ;o
Achzo.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou de nieuwe topics lijst gewoon in de gaten
;Pquote:
zware nacht gehad?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:41 schreef Neverknown het volgende:
Net wakker nu kaassouflees in frituur...
Love my life <3
Vet hard FOK!ken en andere dingen doen op internet. Lekker gek ahaha. Je bent maar 1 keer jong.quote:
Heal zwoar.quote:
spannend leven hoorquote:
Wat heb je nou aan je moeder gegeven voor haar verjaardag?quote:
haat cadeau was, dat ze zelf naar de kapper is geweestquote:Op woensdag 30 september 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan je moeder gegeven voor haar verjaardag?
Nietsquote:Op woensdag 30 september 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan je moeder gegeven voor haar verjaardag?
Vanmorgen een klasgenoot een pizzaquote:Op woensdag 30 september 2015 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kaassouffles als ontbijt
Dan ben je niet goed
Echt belachelijk.quote:
Typischquote:Op woensdag 30 september 2015 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haat cadeau was, dat ze zelf naar de kapper is geweest
gvdquote:Op woensdag 30 september 2015 14:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanmorgen een klasgenoot een pizza
dat zei ik ook al tegen hemquote:Op woensdag 30 september 2015 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
Percentage van mensen met chronische obesitas stijgt snel in Nederland
Wist niet wat ik moest kopen.quote:
Iets is beter dan nietsquote:Op woensdag 30 september 2015 14:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wist niet wat ik moest kopen.
hier mag je je best wel een beetje voor schamenquote:
begon leuk, maar viel toch tegen vond ikquote:
als ik echt helemaal niets weet zeg ik gewoon:quote:Op woensdag 30 september 2015 14:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wist niet wat ik moest kopen.
Kijk pas aflevering 1 nu. Wat moet die Beth bij de politie?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks maar seizoen 3 downloaden
Slechte zoon. Je moeder doet maar alsof ze dat leuk vind.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik echt helemaal niets weet zeg ik gewoon:
dat ze op dr verjaardag niet hoeft te koken en dat ik de italiaan betaal ofzo..
het hoeft niet moeilijk te zijn..
ik mag hopen dat ze het leuk vindt. ik vind het voer van die italiaan niet vretenquote:Op woensdag 30 september 2015 14:16 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Slechte zoon. Je moeder doet maar alsof ze dat leuk vind.
Als je aflevering 1 pas kijkt moet je nu geen vragen stellen. Kijk maar eerst paar afleveringen dan begrijp je nog maar net 10%quote:Op woensdag 30 september 2015 14:16 schreef Neverknown het volgende:
Straks maar seizoen 3 downloaden
Kijk pas aflevering 1 nu. Wat moet die Beth bij de politie?
Ja maar valt ie tegen?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je aflevering 1 pas kijkt moet je nu geen vragen stellen. Kijk maar eerst paar afleveringen dan begrijp je nog maar net 10%
Lijkt mij heel lastig om met Meloewa een film te kijken.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je aflevering 1 pas kijkt moet je nu geen vragen stellen. Kijk maar eerst paar afleveringen dan begrijp je nog maar net 10%
Nee omdat ze jarig wasquote:Op woensdag 30 september 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
Is wel beetje dom ja dat ik geen cadeau heb... M'n vader wel groot cadeau gegeven zomaar.
?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
Is wel beetje dom ja dat ik geen cadeau heb... M'n vader wel groot cadeau gegeven zomaar.
oh ik las het als:quote:
21e, begin seizoen 3quote:Op woensdag 30 september 2015 14:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar valt ie tegen?
Hoeveelste aflevering ben jij dan.
Werkenquote:Op woensdag 30 september 2015 14:26 schreef xcachet het volgende:
Wat doen jullie voor werk dat jullie de hele dag op FOK! kunnen posten?
zeg ik nietquote:Op woensdag 30 september 2015 14:26 schreef xcachet het volgende:
Wat doen jullie voor werk dat jullie de hele dag op FOK! kunnen posten?
GVD Brillenmeisje ook echtquote:Op woensdag 30 september 2015 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
speel jij mee?quote:
Dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd :squote:Op woensdag 30 september 2015 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werken
Jij bent niet goed snik
Waarom niet? Noem een functiequote:
Jij welquote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd :s
[..]
Waarom niet? Noem een functie
[..]
Jij wel
Jezus.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:41 schreef Neverknown het volgende:
Net wakker nu kaassouflees in frituur...
Love my life <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |