gaat ook vervelen denk ikquote:Op woensdag 30 september 2015 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hell yeah
Dat kan het dus wel.
Als ontbijt/ lunch en diner
Oh en als tussendoortje
Niels is overal het beste in, daarom doe ik gewoon helemaal niks meer. Het is toch nooit goed genoeg.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat Niels0 hier toch beter in is
Sg.jpgquote:
Sweet/ hot/ bbq/ honey/ met extra chilivlok/ met knoflooksaus/ met chilisaus / knoflook/ mediterraanse kruidenquote:
Denk dat hij wel even fapt op deze post van jouquote:Op woensdag 30 september 2015 08:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niels is overal het beste in, daarom doe ik gewoon helemaal niks meer. Het is toch nooit goed genoeg.
hou op met mequote:Op woensdag 30 september 2015 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sweet/ hot/ bbq/ honey/ met extra chilivlok/ met knoflooksaus/ met chilisaus / knoflook/ mediterraanse kruiden
Variatie genoeg
dat hoorde ik gisteravond jaquote:
Heb gisteravond alleen Meloewa nagedaan en gezegd hoe je Chai uitspreekt, dus dan heb je iemand anders gehoord.quote:
oh, ik dacht dat je iemand anders wilde imiterenquote:Op woensdag 30 september 2015 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb gisteravond alleen Meloewa nagedaan en gezegd hoe je Chai uitspreekt, dus dan heb je iemand anders gehoord.
Ja hoe dan?quote:
Tsjai schijnbaarquote:
Ja ligt nogal dicht bij elkaar misschien.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je iemand anders wilde imiteren
lijkt me welquote:Op woensdag 30 september 2015 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik neem aan dat dit de sc is...
grappig die op hoor jeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |