cultuur waarderen, of 80 miljoen aan belastinggeld aan cultuur uitgeven zijn 2 heel verschillende dingenquote:Op woensdag 30 september 2015 09:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Cultuur... En dat niet kunnen waarderen. Het is toch vreselijk dat er mensen bestaan die zo denken...
Toen ik het hoorde schrok ik er eerder van dat er werkelijk mensen zijn die dat erg vinden, dan dat ik het erg vond dat het zoveel geld was. Sorry...quote:Op woensdag 30 september 2015 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cultuur waarderen, of 80 miljoen aan belastinggeld aan cultuur uitgeven zijn 2 heel verschillende dingen
Snotneus.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde schrok ik er eerder van dat er werkelijk mensen zijn die dat erg vinden, dan dat ik het erg vond dat het zoveel geld was. Sorry...
heh wat?quote:Op woensdag 30 september 2015 09:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde schrok ik er eerder van dat er werkelijk mensen zijn die dat erg vinden, dan dat ik het erg vond dat het zoveel geld was. Sorry...
Ze schrok ervan dat mensen die uitgave van 80 miljoen erg vinden in plaats zelf van het bedrag zelf te schrikken.quote:
het bedrag zelf is voor de overheid ook niet zo heel bijzonder.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze schrok ervan dat mensen die uitgave van 80 miljoen erg vinden in plaats zelf van het bedrag zelf te schrikken.
Zoveel moeite in de OP en dan zeik je het zo afquote:Op woensdag 30 september 2015 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan heb ik het nog niet over OP
En de TS in kwestie
ja, copy/paste is echt veel moeitequote:Op woensdag 30 september 2015 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoveel moeite in de OP en dan zeik je het zo af
Menig TS doet dát niet eensquote:Op woensdag 30 september 2015 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, copy/paste is echt veel moeite
Idd zeg, wat een idioterie van mij. Hoeveel uur is hij wel niet mee bezig geweest. Dat verdient een schouderklopje of tweequote:Op woensdag 30 september 2015 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoveel moeite in de OP en dan zeik je het zo af
Prima, ik ben misschien wat laterquote:Op woensdag 30 september 2015 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KLB SC meet bij IKEA Barendrecht?
Heb ik al een tijdstip genoemd dan :s :s :squote:Op woensdag 30 september 2015 10:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Prima, ik ben misschien wat later
Knotsgek wijfquote:Uitgaan is onbespreekbaar inderdaad. Het gaat niet om principes, het gaat om angst. Ik ga nog liever dood dan dat ik uit ga.
Nog een plekje die ik alleen maar ken van m'n treinreisquote:Op woensdag 30 september 2015 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KLB SC meet bij IKEA Barendrecht?
Weet je zeker dat het niet Dordrecht was of zo?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nog een plekje die ik alleen maar ken van m'n treinreis
Daar ben ik ook geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |