cultuur waarderen, of 80 miljoen aan belastinggeld aan cultuur uitgeven zijn 2 heel verschillende dingenquote:Op woensdag 30 september 2015 09:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Cultuur... En dat niet kunnen waarderen. Het is toch vreselijk dat er mensen bestaan die zo denken...
Toen ik het hoorde schrok ik er eerder van dat er werkelijk mensen zijn die dat erg vinden, dan dat ik het erg vond dat het zoveel geld was. Sorry...quote:Op woensdag 30 september 2015 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cultuur waarderen, of 80 miljoen aan belastinggeld aan cultuur uitgeven zijn 2 heel verschillende dingen
Snotneus.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde schrok ik er eerder van dat er werkelijk mensen zijn die dat erg vinden, dan dat ik het erg vond dat het zoveel geld was. Sorry...
heh wat?quote:Op woensdag 30 september 2015 09:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde schrok ik er eerder van dat er werkelijk mensen zijn die dat erg vinden, dan dat ik het erg vond dat het zoveel geld was. Sorry...
Ze schrok ervan dat mensen die uitgave van 80 miljoen erg vinden in plaats zelf van het bedrag zelf te schrikken.quote:
het bedrag zelf is voor de overheid ook niet zo heel bijzonder.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze schrok ervan dat mensen die uitgave van 80 miljoen erg vinden in plaats zelf van het bedrag zelf te schrikken.
Zoveel moeite in de OP en dan zeik je het zo afquote:Op woensdag 30 september 2015 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan heb ik het nog niet over OP
En de TS in kwestie
ja, copy/paste is echt veel moeitequote:Op woensdag 30 september 2015 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoveel moeite in de OP en dan zeik je het zo af
Menig TS doet dát niet eensquote:Op woensdag 30 september 2015 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, copy/paste is echt veel moeite
Idd zeg, wat een idioterie van mij. Hoeveel uur is hij wel niet mee bezig geweest. Dat verdient een schouderklopje of tweequote:Op woensdag 30 september 2015 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoveel moeite in de OP en dan zeik je het zo af
Prima, ik ben misschien wat laterquote:Op woensdag 30 september 2015 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KLB SC meet bij IKEA Barendrecht?
Heb ik al een tijdstip genoemd dan :s :s :squote:Op woensdag 30 september 2015 10:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Prima, ik ben misschien wat later
Knotsgek wijfquote:Uitgaan is onbespreekbaar inderdaad. Het gaat niet om principes, het gaat om angst. Ik ga nog liever dood dan dat ik uit ga.
Nog een plekje die ik alleen maar ken van m'n treinreisquote:Op woensdag 30 september 2015 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KLB SC meet bij IKEA Barendrecht?
Weet je zeker dat het niet Dordrecht was of zo?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nog een plekje die ik alleen maar ken van m'n treinreis
Daar ben ik ook geweest
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knotsgek topic
KLB / Plotseling aangesproken door vriendin van "meisje"
quote:Op woensdag 30 september 2015 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
PausNicolaasquote:Op woensdag 30 september 2015 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knotsgek topic
In Dordrecht was ik ook. Toen zat ik in een of andere sprinter die langs allemaal dorpjes reed wat eindigde op -drechtquote:Op woensdag 30 september 2015 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet Dordrecht was of zo?
oh, tegen haar mag het wel maar tegen t80 niet zeker..quote:Op woensdag 30 september 2015 09:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet je bek houden en niet zo zeuren. Je kan ook dingen weigeren te doen zonder er zo sterk tegen te ageren.
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hey gianni ;$
moet weer weg heb college
moet haast welquote:Op woensdag 30 september 2015 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
brillenmeisje is sws een trollkloon maar wel vermakelijk.
Voor Ikea zaken kan je terecht bij de gebruiker Stompzinnig. Het beste is om hem te DMén. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef sararaats het volgende:
Mag ik hier posten als verdwaalde IKEA-shopper?
Het gekke is dat ik in Breda bij IKEA winkel terwijl er ene in Wilrijk (B) is.
Ja, begin maar alvast zonder mijquote:Op woensdag 30 september 2015 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb ik al een tijdstip genoemd dan :s :s :s
Lekker van afstandje toekijken zeker
Kost dat nog steeds een euro? Als vluchteling heb ik natuurlijk niet zoveel geldquote:Op woensdag 30 september 2015 10:54 schreef xcachet het volgende:
Ik ben voorstander van de meet
#ikeaontbijt4life
kom maar naar de ikea in heerlen.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:54 schreef xcachet het volgende:
Ik ben voorstander van de meet
#ikeaontbijt4life
Beste mevrouw Saraaats,quote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef sararaats het volgende:
Post een klacht op klacht.nl met je gewenste oplossingquote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef sararaats het volgende:
Weet niet. Hema is onlangs ook al naar 2,- gegaan. Crisis he.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kost dat nog steeds een euro? Als vluchteling heb ik natuurlijk niet zoveel geld
Als dat zo is, kan ik je niet meer trakteren. Dan zou ik een ochtend ontbijt moeten overslaanquote:Op woensdag 30 september 2015 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet. Hema is onlangs ook al naar 2,- gegaan. Crisis he.
Soms verdwaal ik ook een beetje in de ikea, hihi. Kan helemaal geen kaart lezen of aanwijzingen volgen, hihi.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:58 schreef sararaats het volgende:
Ikea is de plaats om te verdwalen hehe.
Dat bedoelde ik
Beste mevrouw Saraats,quote:Op woensdag 30 september 2015 10:58 schreef sararaats het volgende:
Ikea is de plaats om te verdwalen hehe.
Dat bedoelde ik
Pas je wel op voor haar kort en pittig kapselletjequote:Op woensdag 30 september 2015 11:06 schreef McGrath het volgende:
Ik denk dat ik een oogje heb op Gerda-Ingrid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |