Iets is beter dan nietsquote:Op woensdag 30 september 2015 14:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wist niet wat ik moest kopen.
hier mag je je best wel een beetje voor schamenquote:
begon leuk, maar viel toch tegen vond ikquote:
als ik echt helemaal niets weet zeg ik gewoon:quote:Op woensdag 30 september 2015 14:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wist niet wat ik moest kopen.
Kijk pas aflevering 1 nu. Wat moet die Beth bij de politie?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks maar seizoen 3 downloaden
Slechte zoon. Je moeder doet maar alsof ze dat leuk vind.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik echt helemaal niets weet zeg ik gewoon:
dat ze op dr verjaardag niet hoeft te koken en dat ik de italiaan betaal ofzo..
het hoeft niet moeilijk te zijn..
ik mag hopen dat ze het leuk vindt. ik vind het voer van die italiaan niet vretenquote:Op woensdag 30 september 2015 14:16 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Slechte zoon. Je moeder doet maar alsof ze dat leuk vind.
Als je aflevering 1 pas kijkt moet je nu geen vragen stellen. Kijk maar eerst paar afleveringen dan begrijp je nog maar net 10%quote:Op woensdag 30 september 2015 14:16 schreef Neverknown het volgende:
Straks maar seizoen 3 downloaden
Kijk pas aflevering 1 nu. Wat moet die Beth bij de politie?
Ja maar valt ie tegen?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je aflevering 1 pas kijkt moet je nu geen vragen stellen. Kijk maar eerst paar afleveringen dan begrijp je nog maar net 10%
Lijkt mij heel lastig om met Meloewa een film te kijken.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je aflevering 1 pas kijkt moet je nu geen vragen stellen. Kijk maar eerst paar afleveringen dan begrijp je nog maar net 10%
Nee omdat ze jarig wasquote:Op woensdag 30 september 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
Is wel beetje dom ja dat ik geen cadeau heb... M'n vader wel groot cadeau gegeven zomaar.
?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
Is wel beetje dom ja dat ik geen cadeau heb... M'n vader wel groot cadeau gegeven zomaar.
oh ik las het als:quote:
21e, begin seizoen 3quote:Op woensdag 30 september 2015 14:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar valt ie tegen?
Hoeveelste aflevering ben jij dan.
Werkenquote:Op woensdag 30 september 2015 14:26 schreef xcachet het volgende:
Wat doen jullie voor werk dat jullie de hele dag op FOK! kunnen posten?
zeg ik nietquote:Op woensdag 30 september 2015 14:26 schreef xcachet het volgende:
Wat doen jullie voor werk dat jullie de hele dag op FOK! kunnen posten?
GVD Brillenmeisje ook echtquote:Op woensdag 30 september 2015 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
KLB / Plotseling aangesproken door vriendin van "meisje"
speel jij mee?quote:
Dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd :squote:Op woensdag 30 september 2015 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werken
Jij bent niet goed snik
Waarom niet? Noem een functiequote:
Jij welquote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd :s
[..]
Waarom niet? Noem een functie
[..]
Jij wel