Dat je IfIm achterna loopt?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan het nog steeds niet hebben he?
wowquote:Op woensdag 30 september 2015 11:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was jouw geboorte maar een kutgrap
Jij denkt dat ik date met limbo's?quote:
wat is een efkes?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
omdat ik efkes weg was. ik zit nu op de laptop.
wow, niet gewend van jouquote:Op woensdag 30 september 2015 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind Dean wel een leuk meisje... wel schattig. Vind het zielig dat ze zo makkelijk slachtoffer word van al die debieltjes hier op FOK!
quote:Op woensdag 30 september 2015 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beste mevrouw Saraats,
Ik snap uw klacht niet helemaal. Mocht u te dom zijn om de plattegrond te kunnen lezen, die op elke hoek van de route staat, is dat toch zeker niet ons probleem. Mocht u er zeker van willen zijn niet te verdwalen, moet u uw moeder even vragen u te dumpen in 'Småland', onze ballenbak.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groet,
Gerda-Ingrid
Medewerker FOK! klantenservice
Nee je moet gewoon leren typen en autocorrectie uitzettenquote:
Is een leuk meisjequote:Op woensdag 30 september 2015 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik date met limbo's?
Topic teruglezen om een punch te kunnen zettenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon leren typen en autocorrectie uitzetten
Snap ik. maar ik denk ik zeg het toch even. Zo makkelijk beïnvloedbaar die tienermeisjes...quote:Op woensdag 30 september 2015 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wow, niet gewend van jou
op zich wel mee eens
AzkaBANquote:
Ik weet niet of ik dat kan tolereren he. We spreken hier Nederlands, is traditiequote:
Dan ga je maar weg. Als Sara dat wil doet ze dat gewoon.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan tolereren he. We spreken hier Nederlands, is traditie
Kyn he dut lwxen?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon leren typen en autocorrectie uitzetten
ik lees liever belgisch van straattaal nederlandsquote:Op woensdag 30 september 2015 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan tolereren he. We spreken hier Nederlands, is traditie
Je kwijlt over je toetsenbordquote:
dat is jouw meningquote:Op woensdag 30 september 2015 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees liever belgisch van straattaal nederlands
*danquote:Op woensdag 30 september 2015 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees liever belgisch van straattaal nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |