een ervaring die je je leven lang kunt blijven toepassenquote:
Professioneel sushi eterquote:Op woensdag 30 september 2015 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een ervaring die je je leven lang kunt blijven toepassen
werkte je inmiddels wel wit?quote:Op woensdag 30 september 2015 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Professioneel sushi eter
Man, dit staat zo mooi op mijn cv
quote:
huh, okequote:
Nee is een beetje vaag. Een deel is wit en het andere deel is volgens mijn baas een compensatie omdat ik geen fooi krijg. Maar goed, krijg ook geen vakantie geld, dus gaat nergens over. Alleen de gene die voltijd werken krijgen fooi a 80-130 per weekquote:
oh ja, zo'n aparte constructie was hetquote:Op woensdag 30 september 2015 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee is een beetje vaag. Een deel is wit en het andere deel is volgens mijn baas een compensatie omdat ik geen fooi krijg. Maar goed, krijg ook geen vakantie geld, dus gaat nergens over. Alleen de gene die voltijd werken krijgen fooi a 80-130 per weekLaat dat nou iedereen behalve ik zijn.
Dat was echt zoquote:
Wettelijk gezien klopt het ook van geen kant. Maar ben de moeilijkste niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, zo'n aparte constructie was het
restaurant waar ik lang lang geleden werkte betaalde mij op papier ook minimum loon, maar in werkelijkheid meer.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wettelijk gezien klopt het ook van geen kant. Maar ben de moeilijkste niet.
Klopt, ook omdat fooi vaak contant gegeven wordt. Voor mij maakt het niks uit wat hij op geeft. Ben student dus betaal sowieso vrij weinig. Weet niet waar het voordeel voor hem ligt.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
restaurant waar ik lang lang geleden werkte betaalde mij op papier ook minimum loon, maar in werkelijkheid meer.
in de horeca word vrij veel daarmee gesjoemeld
mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op woensdag 30 september 2015 12:43 schreef xcachet het volgende:
Sowieso de horeca hierDrie plantages boven Chinese restaurants opgerold.
Te laatquote:Op woensdag 30 september 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maak hier een originele fipo
K&W / 2x canvas ophangen boven het dressoir
ja, en meteen serieus ook nogquote:
Saaiquote:
ik hou de nieuwe topics lijst gewoon in de gatenquote:Op woensdag 30 september 2015 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Saai![]()
Maar hoezo kom je in die hoeken? ;o
Achzo.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou de nieuwe topics lijst gewoon in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |